Τα Brixton κινέζικα θεωρούνται ή έχουν υποτίθεται και αυστριακές ρίζες;
αν το λες για το ντιζαϊν είναι κακία στα όρια.. της Αυστρίας![]()
Η σχεδίαση δίνει προσωπικότητα και διαφορετική μορφή από το συνηθισμένο. Γενικά μου αρέσει, με εξαίρεση τα εξογκώματα εκατέρωθεν του φαναριού και του ντεπόζιτου.
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν δεν πεινούσαν.
Xωρίς πλάκα, αποφεύγω να προσπαθήσω να "διαβάσω" τι έχουν σχεδιάσει. Είναι σίγουρα ακατάλληλη η φάση που βρίσκομαι, πρέπει
να αναιρέσω μέσα μου πολλές επιρροές που έχουν υπάρξει μέσα από τέχνες. Βλέπω μόνο μια διάθεση, ένα μόνο "μήνυμα".
Προσπαθώ να το εργαλειοποιήσω με απλές τεχνικές αλλά.. το παιδί και το σκυλί όπως το μάθεις, που σημαίνει ότι θα πρέπει
να απομονωθώ για ένα διάστημα ή να ζήσω μαζί του..
Δυο προοπτικές που δεν μπορούν να εφαρμοστούν αυτή την περίοδο.
Μ 'αρέσει που το έκαναν πράξη, με κάνει και γελάω σε δεύτερο λόγο, μέχρι εκεί όμως.
Θα ήθελα να μάθω ποιοι το σχεδίασαν, ίσως μια παράλογη αντίστροφη λογική μου φανερώσει τα σφάλματα που κάνω βλέποντας το.
Kαι εμένα μου αρέσει το cromwell αλλά στα 10000 μου μοιάζει... κακή πολιτική, για να μην το χοντρύνω.
Υποτίθεται ότι "ήρθες για να μείνεις" με ένα αντίγραφο ενός θρύλου. Το αγοραστικό σου κοινό γνωρίζει σε βάθος τι είναι αυτό.
Πως δικαιολογείται η τιμή; Γιατί να σε επιλέξουν όταν αγοράζουν το πρωτότυπο στα ίδια χρήματα ελαφρώς μεταχειρισμένο;
"To T120 έχει παραπάνω" δεν περνάει, όπως δεν θα πέρναγε αν ξεκίναγε η triumph σήμερα χωρίς κοντά 50 χρόνια ιστορία μόνο του συγκεκριμένου..
Το πιθανότερο είναι να απορροφηθεί σε αγορές με ειδικό καθεστώς εισαγωγής όπως η αυστραλία, η κορέα, οι ηπα κ.λπ. ή αν κινηθεί έξυπνα κάποιος
στην ευρώπη αγοράζοντας πολλά και δίνοντας το με μικρότερο κέρδος έτσι ώστε να πουληθούν περισσότερα.
Δεν τους βλέπω ζωηρούς.. όχι τίποτα άλλο, θα αρχίσουν να το μασκαρεύουν triumph με αυτή την τιμή και θα χάσουν και την αναφορά..
"Το νέο μοντέλο έχει ενσωματωθεί και στην ελληνική ιστοσελίδα με τη λιανική του τιμή, η οποία είναι 6.095€ και θ' αρχίσει να διατίθεται στη χώρα μας από τον Αύγουστο 2025 και στα δύο χρώματα του μοντέλου, χακί και μαύρο.
Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 486 cc και απόδοση 47 hp και 4.4 kgm μέσω μονόδρομου συμπλέκτη και εξατάχυτου κιβωτίου.
Φορά τροχούς 19 ιντσών μπροστά και 17 πίσω σε ακτινωτές ζάντες που δέχονται tubeless λάστιχα, με ύψος σέλας στα 839 χιλιοστά από το έδαφος. Αναρτάται σε ανεστραμμένο ρυθμιζόμενο πιρούνι και ένα αμορτισέρ πίσω, σταματά με έναν δίσκο 320 mm και ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα J.Juan μπροστά, ενώ στη ζυγαριά δείχνει 209 κιλά με το 16λιτρο ρεζερβουάρ του γεμάτο.
Ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει κατακόρυφα τοποθετημένη οθόνη TFT, δικάναλο ABS που μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό, traction control που επίσης απενεργοποιείται κατά βούληση, προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι, παροχή φόρτισης USB, ποδιά κινητήρα, LED φώτα και φλας."
Από bikeit.gr
![]()
Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..
Oμορφο δείχνει και με καλό εξοπλισμό, μια
χαρά για τα λεφτά του.......
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Τόσο ζυγίζουν όλα μ αυτόν τον κινητήρα.Και το χοντα cb 500x,και το voge 500.Ολα γεμάτα στο 200αρι γυρνανε.Σ αυτή την τιμή,μην περιμένεις εξωτικα υλικά και μέταλλα.