Θα 'θελα να το κρατούσα, όμως δεν γινεται πλέον να στοκάρω άλλα μηχανάκια.
Αψογο για την χρήση που το πήρα, δεν έκανε ''κιχ'' στα δυόμιση χρόνια που
το κράτησα.
Μεγάλο μειονέκτημα, η μικρή χωρητικότητα βενζίνης και κατά συνέπεια η μικρή
αυτονομία, ειδικά σε διήμερες (+) χωμάτινες εξορμήσεις, όπου αναγκαστικά κουβαλάς
έξτρα καύσιμο, και σε δεύτερη μοίρα οι φτωχές αναρτήσεις, και η θέση των μαρσπιέ του
συναναβάτη, που είναι τελείως άκυρη.
Αλλο μειον δεν είδα, ευκολοοδήγητο, πολλές επιλογές έξτρα αξεσουάρ, ιδανικό ύψος
για το μπόι μου(1.65.....)
Το είχα φτάσει σε ένα αρκετά καλό επίπεδο λειτουργικότητας με έξτρα προστασίες, τιμόνι,
πρίζες, σκάρα, χούφτες κλπ που είναι απαράδεκτο να απουσιάζουν από χωμάτινο μηχανάκι.
Μεγάλη βιομηχανία η χόντα, αλλά η γυφτιά της δεν έχει όρια. Εδώ στο NX που πήρα
έχουν οθόνη με συνδεσιμότητες και άλλες μαλακίες και δεν δείχνει θερμοκρασία
περιβάλοντος......δεν έχει χούφτες, ούτε διπλό στάν ούτε σκάρα.....πουλάνε ένα βασικό
γυμνό μοντέλο με δώρο το τασάκι.....όπως έλεγε μιά διαφήμηση στα '80ς...
Και βέβαια πιστεύω πώς στην μεταπώληση δεν παίχει πλέον τόσο βάση το όνομα.
Η τιμή που το πούλαγα αρχικά (5000....) ήταν η χαμηλότερη γιά καιρό στο καρ,
και με τα λιγότερα χιλιόμετρα.
Είχα δεχτεί δύο τηλ. αλλά με κανέναν υποψήφιο δεν προχώρησε. Μετά το έβαλα
στα 4700 αλλά δεν χτύπησε καν το τηλ.!!!!!!! Και μιλάμε για μηχανάκι στεγασμένο
σε γκαράζ μόνιμα, που πραγματικά δεν είχε καν πέσει κάτω και με νέα λάστιχα
συν τα μισοτελειωμένα δικά του πρώτης τοποθέτησης.
Και λογικό ήταν όταν πλέον έρχεται το νέο ΚΤΜ στα 5700 τοΧ και στα 6600-6700
τα ADV και το εντούρο ή κάπου εκεί είναι οι τιμές τους τέλος πάντων και είναι κομπλέ
από αναρτήσεις, τιμόνια, οθόνες, μεγαλύτερα τεπόζιτα κλπ.
6.700 μου έφτασε το χόντα και αν πρόσθετα τεπόζιτο και πίσω αμορτισέρ ήθελα στην
ξεφτίλα άλλο ένα χιλιάρικο.....
Στα VOGE kai RIEJU αν φτάσει το κόστος στα 6.700 θα χεις πολύ μηχανάκι....