Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 204 από 204

Θέμα: HONDA CRF 300L (και RALLY.....χόντα είναι κι' αυτό..)

  1. #196
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.394
    Θα 'θελα να το κρατούσα, όμως δεν γινεται πλέον να στοκάρω άλλα μηχανάκια.
    Αψογο για την χρήση που το πήρα, δεν έκανε ''κιχ'' στα δυόμιση χρόνια που
    το κράτησα.
    Μεγάλο μειονέκτημα, η μικρή χωρητικότητα βενζίνης και κατά συνέπεια η μικρή
    αυτονομία, ειδικά σε διήμερες (+) χωμάτινες εξορμήσεις, όπου αναγκαστικά κουβαλάς
    έξτρα καύσιμο, και σε δεύτερη μοίρα οι φτωχές αναρτήσεις, και η θέση των μαρσπιέ του
    συναναβάτη, που είναι τελείως άκυρη.
    Αλλο μειον δεν είδα, ευκολοοδήγητο, πολλές επιλογές έξτρα αξεσουάρ, ιδανικό ύψος
    για το μπόι μου(1.65.....)
    Το είχα φτάσει σε ένα αρκετά καλό επίπεδο λειτουργικότητας με έξτρα προστασίες, τιμόνι,
    πρίζες, σκάρα, χούφτες κλπ που είναι απαράδεκτο να απουσιάζουν από χωμάτινο μηχανάκι.
    Μεγάλη βιομηχανία η χόντα, αλλά η γυφτιά της δεν έχει όρια. Εδώ στο NX που πήρα
    έχουν οθόνη με συνδεσιμότητες και άλλες μαλακίες και δεν δείχνει θερμοκρασία
    περιβάλοντος......δεν έχει χούφτες, ούτε διπλό στάν ούτε σκάρα.....πουλάνε ένα βασικό
    γυμνό μοντέλο με δώρο το τασάκι.....όπως έλεγε μιά διαφήμηση στα '80ς...
    Και βέβαια πιστεύω πώς στην μεταπώληση δεν παίχει πλέον τόσο βάση το όνομα.
    Η τιμή που το πούλαγα αρχικά (5000....) ήταν η χαμηλότερη γιά καιρό στο καρ,
    και με τα λιγότερα χιλιόμετρα.
    Είχα δεχτεί δύο τηλ. αλλά με κανέναν υποψήφιο δεν προχώρησε. Μετά το έβαλα
    στα 4700 αλλά δεν χτύπησε καν το τηλ.!!!!!!! Και μιλάμε για μηχανάκι στεγασμένο
    σε γκαράζ μόνιμα, που πραγματικά δεν είχε καν πέσει κάτω και με νέα λάστιχα
    συν τα μισοτελειωμένα δικά του πρώτης τοποθέτησης.
    Και λογικό ήταν όταν πλέον έρχεται το νέο ΚΤΜ στα 5700 τοΧ και στα 6600-6700
    τα ADV και το εντούρο ή κάπου εκεί είναι οι τιμές τους τέλος πάντων και είναι κομπλέ
    από αναρτήσεις, τιμόνια, οθόνες, μεγαλύτερα τεπόζιτα κλπ.
    6.700 μου έφτασε το χόντα και αν πρόσθετα τεπόζιτο και πίσω αμορτισέρ ήθελα στην
    ξεφτίλα άλλο ένα χιλιάρικο.....
    Στα VOGE kai RIEJU αν φτάσει το κόστος στα 6.700 θα χεις πολύ μηχανάκι....
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  2. #197
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.043
    Ευχαριστώ για την ολοκληρωμένη απάντηση.


    Υποθέτω ότι είσαι γύρω στα 70 κιλά, αλλά ακόμα και σε αυτά αισθάνθηκες μη ικανοποιητικές τις αναρτήσεις.
    Αν και από ότι διαβάζω το 25άρι έρχεται με λίγο πιο σφιχτές αναρτήσεις.
    Oldfarts never die

  3. #198
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.394
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Υποθέτω ότι είσαι γύρω στα 70 κιλά, .....


    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  4. #199
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.750
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Ευχαριστώ για την ολοκληρωμένη απάντηση.


    Υποθέτω ότι είσαι γύρω στα 70 κιλά, αλλά ακόμα και σε αυτά αισθάνθηκες μη ικανοποιητικές τις αναρτήσεις.
    Αν και από ότι διαβάζω το 25άρι έρχεται με λίγο πιο σφιχτές αναρτήσεις.
    Πόσα;;;;

    Το τρώει όλο το φαι του τούτος, να ξες
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #200
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.045
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Τώρα που έφυγε αν θέλεις και έχεις χρόνο, γράψε μια σούμα, από την συμβίωση με το μηχανάκι.

    Τι σου άρεσε, τι σε χάλασε, γιατί το "έδιωξες".

    Μου έκανε εντύπωση ότι άργησε να φύγει ακόμα και στην καλή τιμή που το έδινες, παρά τα κοινώς λεγόμενα, ότι δήθεν φεύγουν εύκολα, δήθεν δεν χάνουν αξία, "γιαμπονέζικο" μπλα μπλα, εγγυημένο μπλα μπλα

    Επίσης βλέπω πάρα πολλά στα μεταχειρισμένα, με πολύ λίγα χιλιόμετρα, τα οποία επίσης μένουν μήνες πάνω.

    Anyways ρωτάω γιατί είναι ένα μοντέλο που το κοιτάζω καιρό, αλλά τελευταία συζητάμε με κάποιους φίλους για light adventure* και εξερεύνηση ορεινών διαδρομών, στον βορρά της χώρας.
    Που σημαίνει, μπόλικος επαρχιακός, όσο το δυνατόν λιγότερος αυτοκινητόδρομος, (αλλά κάποια στιγμή θα τον κάνει), χώμα σίγουρα όχι μόνο διελεύσεις, (δεν μιλάμε για hard εντούρο, αλλά κάνα μονοπάτι να βγαίνει).
    Από κάποιους πιθανότατα να χρησιμοποιηθεί και ως commuterάκι, οπότε με ενδιαφέρει και αυτή η πλευρά του.

    Στη συζήτηση έχουν μπει μέχρι στιγμής τα:
    CRF 300L ή/και Rally
    Voge 300 Rally
    KTM 390 enduro (όταν έρθει και το δούμε)
    Rieju 307 (όταν έρθει και αυτό)

    *ight adventure = εννοούμε ελαφριά μηχανάκια και όχι κτήνη, τα υπόλοιπα θα γίνουν "προβλεπέ".


    φίλε την έχω πει την άποψη μου, αλλά ένα σχόλιο για τον συλλογισμό σου(λίγο μακροσκελές για όλα αυτά που παραθέτεις), όπως θα σου τα έλεγα στο καφέ


    για τις αγοροπωλησίες μεταχειρισμένων.

    είναι σχεδόν βέβαιο πως πως αν δεν σκοτωθεί κάτι, αργεί πολύ να φύγει, 4 λόγοι κατα την άποψη μου που κολλάει η αγοραπωλησία μοτοσυκλετας
    α) έρευνες έδειξαν οτι οι νεότερες γενιές δεν γουστάρουν τόσο της μοτοσυκλέτες όσο τα σκουτερ(χάσμα γενεών), ματιές στις ταξινομήσεις σε μοτοσυκλέτες 250-500 vs σκουτερ 250-500 λένε μια πραγματικότητα
    β) υποψήφιοι αναβάτες δεν ασχολούνται με την μηχανολογία χομπιστικα (κάτι που ήταν απαραίτητο για μοτοσυκλέτες '80 και παλαιότερα - και όπως μάθαμε εμείς) συνεπώς δεν γνωρίζουν καθόλου τα κριτήρια επιλογής μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας.. νιέντε
    γ) συνεπώς, αγοράζουν κινέζικο για την εγγύηση, αψηφώντας τραβήγματα
    δ) αγοραστική δύναμη και παρατεταμένη οικονομική αστάθεια


    το CRF300L είναι ότι ήταν το XL350R το '85, ψευτοεντούρο ικανό για λίγο από όλα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-07-15 23-46-02.jpg 
Προβολές:	96 
Μέγεθος:	37,6 KB 
ID:	463720

    όλες αυτές οι χρήσεις που έχεις θέσει είναι στην εμβέλεια του, το μηχανάκι το έχει και με κάποιες παραχωρήσεις θα πάει παντού, δεν είναι για να ανέβουν οι ρυθμοι στο χώμα δεν υπάρχει λόγος για αυτό που είναι. Αν είσαι πάνω απο 80κιλα θέλεις άλλο ελατήριο στο πισω αμορτισερ και τέλος, ούτε αφτερ αμορτισερ ουτε τιποτα. Το πιρούνι είναι τέλειο.
    Με μέση οδήγηση (υπολόγιζε 3,5λτ/100χλμ) με τα 7,8 λιτρα θα σου βγάλει 200χλμ άνετα, σε ταξίδι στον επαρχιακό θα κάψει 3,0 και θα σου βγάλει κανα 50ρι παραπάνω

    Οταν λέμε το ρητό "η επιλογή της μοτοσυκλέτα είναι προσωπική υπόθεση" σε εμένα προσωπικά το πρώτο κριτήριο που σκάει είναι η αναγνωρισιμότητα, ε ναι είμαι απο αυτούς που αν δεν φτάνω, προτιμω μεταχειρισμένο σαπάκι απο καινουργιο νεοεισερχόμενο.
    τα ktm 390/250 adve τα ως πρότινος, τα έχω οδηγήσει απο 2 φορές το κάθε ένα. Μηχανάκι adve (όχι ψευδοεντουρο), με το βάρος του (175κιλά έκαστος) σεταρισμένο για ασφαλτο που αν δεν είσαι 100κιλά να κάτσουν λίγο τα ελατήρια στο χωμα κοπανιεσε σα να έχει στριτάδικες διαδρομές (παρότι διαθέτει 17εκ).
    το rieju δεν το γνωρίζω κάν και θεωρώ παρα ειναι ρισκο αν εναποθεσεις χρήμα που δεν βγαίνει εύκολα
    για το voge κινείται σε χλιαρά νερά απο πολλες αποψεις δεν θα περιμέναμε και κάτι άλλο, να το πάρει ο 25χρονος ναι να το πάρει, δεν είναι για παλιοσειρές ρε σειρά....

    Αν πηγαινα σε νεοεισερχόμενο (γιατι-τρελάθηκα) συμπεριλαμβάνοντας και τις νέες επιλογές της κτμ που καταφθάνουν προσεχώς θα πήγαινα μονο σε himalayan 450 γιατί είναι το ομορφότερο στα μάτια μου. Αυτά τα κτμ (ενώ λέμε έτσι τα χοντα), δεν έχουν κανένα χαρακτήρα απο αυτό που είχαν τα μοντέλα του '95-'05

    το crf θα το πάρεις αν το θες για παντρειά, για την αναγνωρισιμότητα του μοντέλου, παράγεται απο το 2012, θα έχει υποστήριξη, θα έχει ταξινομήσεις για να βρεις ότι χρειαστεί μελλοντικά
    και επίσης για την παράδοση του κατασκευαστή που έχει διαθέσει δεκάδες μοντέλα σε αυτή την κατηγορία τα τελευταία 50 χρόνια.
    you rise you fall you're down then you rise again

  6. #201
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.534
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Κούρος

  7. #202
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.043
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Τόσο έξω έπεσα ρε φίλε!

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    φίλε την έχω πει την άποψη μου, αλλά ένα σχόλιο για τον συλλογισμό σου(λίγο μακροσκελές για όλα αυτά που παραθέτεις), όπως θα σου τα έλεγα στο καφέ
    Δεν χρειάζονταν να γράψεις τόσα, ένα test ride πρέπει να κανονίσουμε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    για τις αγοροπωλησίες μεταχειρισμένων.

    είναι σχεδόν βέβαιο πως πως αν δεν σκοτωθεί κάτι, αργεί πολύ να φύγει, 4 λόγοι κατα την άποψη μου που κολλάει η αγοραπωλησία μοτοσυκλετας
    α) έρευνες έδειξαν οτι οι νεότερες γενιές δεν γουστάρουν τόσο της μοτοσυκλέτες όσο τα σκουτερ(χάσμα γενεών), ματιές στις ταξινομήσεις σε μοτοσυκλέτες 250-500 vs σκουτερ 250-500 λένε μια πραγματικότητα
    β) υποψήφιοι αναβάτες δεν ασχολούνται με την μηχανολογία χομπιστικα (κάτι που ήταν απαραίτητο για μοτοσυκλέτες '80 και παλαιότερα - και όπως μάθαμε εμείς) συνεπώς δεν γνωρίζουν καθόλου τα κριτήρια επιλογής μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας.. νιέντε
    γ) συνεπώς, αγοράζουν κινέζικο για την εγγύηση, αψηφώντας τραβήγματα
    δ) αγοραστική δύναμη και παρατεταμένη οικονομική αστάθεια
    Να πω και εγώ την "αποψάρα" μου!

    Σου απαντάω στο καθένα ξεχωριστά, "μουχαμπέτι" να γίνεται που λένε και στου χωριομ.

    α) Ο χώρος της μοτοσυκλέτας έχει μπολιαστεί με "Κουτάκηδές" για αυτό έχουμε γεμίσει σκούτερ.
    Έχουμε όλοι ένα σκασμό γνωστούς που δεν είχαν καβαλήσει δίτροχο από την εποχή που ήταν πιτσιρικάδες και κάνανε ποδήλατο και τώρα μοστράρουν με σκούτερ.
    Μια γύρα στην πόλη φτάνει για να καταλάβεις το μέγεθος της" αμπαλοσύνης" και εύκολα μπορείς να εντοπίσεις τον σκουτεράκια προερχόμενο από αυτοκίνητο σε σχέση με αυτόν που προέρχεται από μοτό.
    Αν προσθέσεις ότι ζούμε σε εποχή που η "μπουχεσίλα" έγινε αξίωμα και μπαίνεις και διαβάζεις σε μοτοφόρουμ και το βασικό στην επιλογή οχήματος, είναι η άνεση και αν θα μπορείς να φοράς μοκασίνια.

    β) & γ) Ναι μεν δεν ασχολούνται με τίποτα σε βάθος, αλλά η μούρη, η αυτοαναφορά, ο κομπασμός, το ποζεριλίκι κλπ κλπ μια χαρά κρατεί.
    Άλλο να γράφει το μηχανάκι Χονδα και άλλο Βουτζ, άλλο να γράφει το μπλουζάκι πόλο και άλλο κόλο, άλλο αιφόν και χαουγάι.
    Η μεγάλη διαφορά στην εποχή είναι ότι, δεν "παίρνω κάτι για μια ζωή" (κόλλημα της δικιάς μας και της προηγούμενης γενιάς κυρίως), αλλά "παίρνω κάτι για το τώρα και μετά πέταμα", ανακυκλώνω τάχα και τα σκουπίδια μου και έχω ήσυχη της συνείδηση μου, γυρίζει το χρήμα, ρολάρει το σύστημα και όλα μια χαρά.
    Συν το ότι ο στόλος μεταχειρισμένων είναι πολύ γερασμένος, με "μαϊμουδιασμένα" χιλιόμετρα, κακή συντήρηση και αδικαιολόγητα ακριβές τιμές.

    δ) Δεν είμαι σίγουρος!
    Κάποια όχι απαραίτητα φθηνά φεύγουν, άλλα όχι.
    Παίζει πολύ ρόλο η κατάσταση, το μοντέλο, ο τύπος, η τιμή κλπ.


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    το CRF300L είναι ότι ήταν το XL350R το '85, ψευτοεντούρο ικανό για λίγο από όλα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-07-15 23-46-02.jpg 
Προβολές:	96 
Μέγεθος:	37,6 KB 
ID:	463720

    όλες αυτές οι χρήσεις που έχεις θέσει είναι στην εμβέλεια του, το μηχανάκι το έχει και με κάποιες παραχωρήσεις θα πάει παντού, δεν είναι για να ανέβουν οι ρυθμοι στο χώμα δεν υπάρχει λόγος για αυτό που είναι. Αν είσαι πάνω απο 80κιλα θέλεις άλλο ελατήριο στο πισω αμορτισερ και τέλος, ούτε αφτερ αμορτισερ ουτε τιποτα. Το πιρούνι είναι τέλειο.
    Με μέση οδήγηση (υπολόγιζε 3,5λτ/100χλμ) με τα 7,8 λιτρα θα σου βγάλει 200χλμ άνετα, σε ταξίδι στον επαρχιακό θα κάψει 3,0 και θα σου βγάλει κανα 50ρι παραπάνω
    Κατανοητά και γνωστά τα περισσότερα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Οταν λέμε το ρητό "η επιλογή της μοτοσυκλέτα είναι προσωπική υπόθεση" σε εμένα προσωπικά το πρώτο κριτήριο που σκάει είναι η αναγνωρισιμότητα, ε ναι είμαι απο αυτούς που αν δεν φτάνω, προτιμω μεταχειρισμένο σαπάκι απο καινουργιο νεοεισερχόμενο.
    Εμένα δεν με ενδιαφέρει η αναγνωρισιμότητα.
    Εγώ με τη μοτό έχω σχέση εργαλειακή σχέση.
    Δεν με ενδιαφέρει τι θα πει ο "Μήτσος", ο "Κίτσος" και ο "Μπαρμαλίτσος", στη γειτονιά ή στο φόρουμ.
    Πρέπει η μοτό να κάνει την δουλεία, ακόμα και αν η δουλειά της είναι η διασκέδαση.
    Αν δεν φτάνουν τα μπικικίνια, θα πάρω το "καλύτερο" δυνατόν εργαλείο που μπορούν να πάρουν τα φράγκα μου, ασχέτως μάρκας, προέλευσης, κοινωνικής αποδοχής κλπ.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    τα ktm 390/250 adve τα ως πρότινος, τα έχω οδηγήσει απο 2 φορές το κάθε ένα. Μηχανάκι adve (όχι ψευδοεντουρο), με το βάρος του (175κιλά έκαστος) σεταρισμένο για ασφαλτο που αν δεν είσαι 100κιλά να κάτσουν λίγο τα ελατήρια στο χωμα κοπανιεσε σα να έχει στριτάδικες διαδρομές (παρότι διαθέτει 17εκ).
    Στο καινούργιο 390 enduro R, αναφερόμουνα.
    Τα ADV δεν τα λογίζω καν.
    Τελευταία τροποποίηση από SeniorCanardo; Χθες στις 10:51.
    Oldfarts never die

  8. #203
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.043
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    το rieju δεν το γνωρίζω κάν και θεωρώ παρα ειναι ρισκο αν εναποθεσεις χρήμα που δεν βγαίνει εύκολα
    Το Rieju φοράει τροποποιημένο το κινητήρα της Voge, που είναι αντιγραφή του KLX 300, με καλύτερη απόδοση συν καλύτερο στήσιμο και περιφερειακά.
    Η Rieju είναι σε μεγάλο βαθμό η παλιά GASGAS, πριν εξαγοραστεί από την ΚΤΜ.
    Τα εντουράκια της είναι διαμαντάκια (όπως ήταν και τα τελευταία GG) και σε ανταγωνιστικές τιμές.

    Το συγκεκριμένο Rieju 307 Aventura, ήρθε οδικώς από την Ισπανία, σχεδόν 5000 χιλιόμετρα, έτρεξε και τερμάτισε στο φετινό Hellas Rally.
    Εργοστασικό μόνο με μια όλοσωμη.
    Θετικό πρώτο δείγμα, αλλά ας έρθει να το δούμε και ξαναμιλάμε.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    για το voge κινείται σε χλιαρά νερά απο πολλες αποψεις δεν θα περιμέναμε και κάτι άλλο, να το πάρει ο 25χρονος ναι να το πάρει, δεν είναι για παλιοσειρές ρε σειρά....
    Μαζί σου, αλλά από σάπιο Γιαπωνέζο - Ευρωπαίο, που θα δώσεις κάνα 3χίλιαρο και θα θέλει άλλο ένα χιλιάρικο πάνω, ή από καινούργιο που θα θέλει πάλι κάνα χιλιάρικο πάνω για να έρθει, γιατί όχι;
    Νταξ είναι άσχημο και έχει αυτή την "κινεζίλα" που δεν την αντέχω με τίποτα, αλλά από το να είσαι με ένα κατσαβίδι στο χέρι και να ψάχνεις ανταλλακτικά σε μηχανάκια 20ετίας, ίσως να είναι καλύτερο.
    Με μηχανάκια 21 ετών το νεότερο ζω και ζούσα και ξέρω πως είναι.



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Αν πηγαινα σε νεοεισερχόμενο (γιατι-τρελάθηκα) συμπεριλαμβάνοντας και τις νέες επιλογές της κτμ που καταφθάνουν προσεχώς θα πήγαινα μονο σε himalayan 450 γιατί είναι το ομορφότερο στα μάτια μου. Αυτά τα κτμ (ενώ λέμε έτσι τα χοντα), δεν έχουν κανένα χαρακτήρα απο αυτό που είχαν τα μοντέλα του '95-'05
    Το Hima είναι λίγο κουρσούμι, αισθητικά δεν μου αρέσει, προσεχώς θα το κάνω test ride, αλλά δεν έχω πειστεί.
    Ούτε στατικά όταν κάθισα με ενθουσίασε.
    Αυτός ο Sherpa είναι ο πρώτος υγρόψυκτος που βγάζουν, δεν τον έχουμε δει σε βάθος χρόνου.
    Το παρακολουθώ γενικά.
    Άσε που εγώ δεν έχω φράγκα για καινούργιο, εκτός και αν αλλάξει κάτι, στα μεταχείρια κοιτάω, άλλοι στην παρέα κοιτάνε και κούτα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    το crf θα το πάρεις αν το θες για παντρειά, για την αναγνωρισιμότητα του μοντέλου, παράγεται απο το 2012, θα έχει υποστήριξη, θα έχει ταξινομήσεις για να βρεις ότι χρειαστεί μελλοντικά
    και επίσης για την παράδοση του κατασκευαστή που έχει διαθέσει δεκάδες μοντέλα σε αυτή την κατηγορία τα τελευταία 50 χρόνια.
    Τα μηχανάκια μου δεν τα αλλάζω παρά μόνο αν δεν μου κάνουν τη δουλειά πια, αν είναι η επισκευή τους είναι ασύμφορη ή αν έχω βρει καλύτερο εργαλείο για τη δουλειά.
    Παντρειές όμως δεν θέλω με καμία.

    Τα υπόλοιπα περί ανταλλακτικών και παράδοσης ΟΚ τα ακούω, αλλά κάνοντας και ένα reality check και με βάση το προσδόκιμο ζωής των αρσενικών της οικογενείας μου, "σμπουτσαμ" αν θα βρω ανταλλακτικά μετά από 20 χρόνια.
    Μάλλον νοσοκόμα θα ψάχνω τότε.

    Ευχαριστώ για την λεπτομερή απάντηση, ξέρεις ότι εκτιμώ τη γνώμη σου.

    Τα υπόλοιπα θα τα πούμε σε κάνα καφέ,
    Oldfarts never die

  9. #204
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.045
    προτελευταία παράγραφος όλα τα λεφτά !!

    Στις απαντήσεις σου έχω άποψη για να γίνει εποικοδομητική, αλλά στο καφέ καλύτερα.
    Και τώρα που είπα καφέ, κανονίστε ρε σείς τίποτα….χαρμάνια γίναμε…

Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314

Παρόμοια θέματα

  1. Honda crf 300l...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ στα χέρια μου.
    από Sebastian1980 στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 72
    Τελευταίο μήνυμα: 14/09/2021, 08:07
  2. Και Τα Μικρα Ειναι Ομορφα...
    από tifoso4ever στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2005, 18:36
  3. Honda CBR 1000 και 600RR Arrow Kit
    από anco στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 23/05/2004, 16:20
  4. Θα μπορούσε και να μην είναι ανέκδοτο
    από cityfly στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2004, 09:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF