Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 52

Θέμα: ΕΛΜΟΤΟ - Γενικευμένες παρεμβάσεις τον Σεπτέμβριο

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Εμπρός όλοι μαζί,
    της λέσχης οι εκλεκτοί.

    Αγώνα να οργανώσουμε,
    να είμαστε εκεί.

    Να μην μας καταλάβουνε,
    τα μέλη οι χαζοί.

    Πως όλα τούτα γίνονται,
    να βγαίνει το φαγί.

    (ναι οκ, δεν τόχω με το έμμετρο)
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  2. #17
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.047
    Ενώ γενικά είσαι "μεγάλη πένα".

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.061
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Ενώ γενικά είσαι "μεγάλη πένα".
    Εχεις παράπονο, εσύ ειδικά;
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.949
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από SeniorCanardo Προβολή μηνύματος
    Ενώ γενικά είσαι "μεγάλη πένα".
    Γονάτησα
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  5. #20
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Μια σημαντική αλλαγή είναι η παρακάτω η οποία ουσιαστικά απέχει πολύ απο αυτή που είχε τεθεί σε δημόσια διαβούλευση:

    Ανατροπή με το όριο ταχύτητας για την διήθηση – Προσοχή σε όσους κινούνται ανάμεσα στα οχήματα, όταν αυτά δεν είναι ακινητοποιημένα!

    Και επίσημα πήρε Φ.Ε.Κ. ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, με ημερομηνία 13 Ιουνίου 2025 -άρα, η ισχύς του νέου Κώδικα θα ξεκινήσει, στις 13 Σεπτεμβρίου 2025 και τυπικά από τότε, θα ισχύει η νομιμότητα της διήθησης.


    Πριν το «γιορτάσουμε», όμως, πάμε να δούμε τι ακριβώς λέει το Φ.Ε.Κ. για την διήθηση, πώς ακριβώς έχει γραφτεί ο νόμος.

    Η προσθήκη για την διήθηση έχει γίνει στην παράγραφο 9 του άρθρου 21, γράφοντας συγκεκριμένα: «Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, επιτρέπονται: α) η αλλαγή λωρίδας μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει, β) η κίνηση δικύκλων μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών χωρίς καλάθι μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης (διήθηση) σε οδούς με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση, αν η ταχύτητά τους δεν υπερβαίνει τα είκοσι (20) χιλιόμετρα την ώρα και τα λοιπά οχήματα είναι ακινητοποιημένα. Κατά τη διενέργεια της διήθησης οι οδηγοί δίκυκλων μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών χωρίς καλάθι έχουν αναμμένα τα φώτα διασταύρωσης, παραχωρούν προτεραιότητα, τηρούν ασφαλή πλευρική απόσταση από τα υπόλοιπα οχήματα, μειώνουν ταχύτητα και ακινητοποιούνται, αν είναι αναγκαίο για την αποφυγή ατυχήματος και κάθε κινδύνου για τους υπόλοιπους οδηγούς ή πεζούς.»


    Συνεπώς, τύποις η διήθηση είναι νόμιμη, μόνο υπό τις εξής προϋποθέσεις:

    -Η κυκλοφορία να είναι ακινητοποιημένη πλήρως

    -Ο δρόμος να έχει τουλάχιστον δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση


    -Με μέγιστη ταχύτητα 20 χλμ/ώρα.

    Ιδίως ως προς την τελευταία παρατήρηση, αναζητήσαμε το πώς ακριβώς έγινε νόμος η διήθηση, καθώς υπήρχε και υπάρχει ακόμη η παρανόηση, ότι η μέγιστη ταχύτητα που θα επιτρέπεται, θα είναι τα 25 χλμ/ώρα.

    Καλώς την δεχθήκαμε λοιπόν, την νέα εποχή – και μένει να δούμε κατά πόσο αποτελεσματικός θα αποδειχθεί τελικά, ο νέος Κ.Ο.Κ....

    Απο το BIKEIT!...
    Αυτο δεν έχει σχεδόν καμία αλλαγή από αυτό που ίσχυε, ότι δηλαδή τα μηχανάκια επιτρέπεται να κινούνται ανάμεσα στα αυτοκίνητα για να φτάσουν μπροστά στο κόκκινο φανάρι, καθώς όταν πρέπει να σταματήσουν σε φανάρι είναι πιο ασφαλές να βρίσκονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα και όχι πίσω απο αυτά.

    Αυτο που είχε τεθεί στην διαβούλευση ήταν ότι επιτρέπεται η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν αυτά κινούνται με μικρή ταχύτητα. Αυτό κόπηκε.

    Συγκεκριμένα έλεγε:
    «9. Αν η πυκνότητα της κυκλοφορίας είναι τέτοια ώστε τα οχήματα να καταλαμβάνουν ολόκληρο το πλάτος του οδοστρώματος προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας και κινούνται με την ταχύτητα του προπορευόμενου αυτών οχήματος, επιτρέπονται:

    α) η αλλαγή λωρίδας μόνο προκειμένου το όχημα να στρίψει δεξιά ή αριστερά ή να σταθμεύσει,

    β) η κίνηση μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών μεταξύ των λωρίδων κυκλοφορίας της ίδιας κατεύθυνσης (διήθηση) σε οδούς με τουλάχιστον δύο (2) λωρίδες κυκλοφορίας κατά κατεύθυνση, αν η ταχύτητά τους δεν υπερβαίνει τα τριάντα (30) χιλιόμετρα την ώρα και

    βα) τα λοιπά οχήματα είναι ακινητοποιημένα ή

    ββ) η ταχύτητα αυτών είναι μικρότερη της ταχύτητας της διήθησης.

    Κατά τη διενέργεια της διήθησης οι οδηγοί μοτοποδηλάτων και μοτοσικλετών παραχωρούν προτεραιότητα, τηρούν ασφαλή πλευρική απόσταση από τα υπόλοιπα οχήματα, μειώνουν ταχύτητα και ακινητοποιούνται, αν είναι αναγκαίο για την αποφυγή ατυχήματος και κάθε κινδύνου για τους υπόλοιπους οδηγούς ή πεζούς.».

    Απο εδώ... (άρθρο 17 παράγραφος 9)
    Με λίγα λόγια, καμία αλλαγή, αυστηρότερες συνέπειες.

  6. #21
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    745
    Καλά αυτό με διήθηση μόνο με ακινητοποιημένα αυτοκίνητα είναι εντελώς ΓΤΠΚ!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  7. #22
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.718
    Μια ερώτηση μόνο έχω.....

    Στον προηγούμενο ΚΟΚ επιτρεπόταν η διήθηση????

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  8. #23
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Maira Προβολή μηνύματος
    Μια ερώτηση μόνο έχω.....

    Στον προηγούμενο ΚΟΚ επιτρεπόταν η διήθηση????

    Ναι, επιτρεπόταν για να φτάσεις μπροστά στο φανάρι και ανάμεσα στα αυτοκίνητα καθώς εκεί ήταν πιο ασφαλές να περιμένεις το πράσινο.

  9. #24
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    335
    Κι εγώ είδα τις προάλλες την ανακοίνωσή τους, αλλά χωρίς να αναφέρουν ξεκάθαρα κάποιο αίτημά τους, με τι κίνητρο να πας να κατέβεις σε μια τέτοια πορεία;

    Όσο για τις γελειότητες του νέου ΚΟΚ, συνηδειτοποίησα και το εξής παράδοξο:

    Αν τύχει να πάρεις συνεπιβάτη και δεν έχεις 2ο κράνος, καλύτερα να το δώσεις σε αυτόν παρά να το φοράς εσύ. Και ο λόγος είναι, οτι αν δεν φορά μόνο οδηγός , το πρόστιμο είναι 350€. Αν δεν φορά ο συνεπιβάτης, το πρόστιμο συνολικά είναι 700€(!).
    Δηλαδή, για να μην επωμιστείς διπλό πρόστιμο, βάζεις σε μεγαλύτερο κίνδυνο τον οδηγό που έχει τον έλεγχο του οχήματος.....

    Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν προτρέπω να μην φορά κάποιος κράνος, και ο ίδιος δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό, ούτε ανεβάζω κάποιον αν δεν έχει δικό του. Έχουν ξενερώσει αρκετές κοπελίτσες με αυτό....

  10. #25
    Μέλος Το avatar του/της runner
    Εγγραφή
    12/08/2021
    Μηνύματα
    226
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ναι, επιτρεπόταν για να φτάσεις μπροστά στο φανάρι και ανάμεσα στα αυτοκίνητα καθώς εκεί ήταν πιο ασφαλές να περιμένεις το πράσινο.
    Μου κανει εντυπωση αυτο που λες γιατι απο οσο ξερω στον προηγουμενο ΚΟΚ δεν υπηρχε καν η εννοια της διηθησης.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Κι εγώ είδα τις προάλλες την ανακοίνωσή τους, αλλά χωρίς να αναφέρουν ξεκάθαρα κάποιο αίτημά τους, με τι κίνητρο να πας να κατέβεις σε μια τέτοια πορεία;

    Όσο για τις γελειότητες του νέου ΚΟΚ, συνηδειτοποίησα και το εξής παράδοξο:

    Αν τύχει να πάρεις συνεπιβάτη και δεν έχεις 2ο κράνος, καλύτερα να το δώσεις σε αυτόν παρά να το φοράς εσύ. Και ο λόγος είναι, οτι αν δεν φορά μόνο οδηγός , το πρόστιμο είναι 350€. Αν δεν φορά ο συνεπιβάτης, το πρόστιμο συνολικά είναι 700€(!).
    Δηλαδή, για να μην επωμιστείς διπλό πρόστιμο, βάζεις σε μεγαλύτερο κίνδυνο τον οδηγό που έχει τον έλεγχο του οχήματος.....

    Φυσικά, σε καμία περίπτωση δεν προτρέπω να μην φορά κάποιος κράνος, και ο ίδιος δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό, ούτε ανεβάζω κάποιον αν δεν έχει δικό του. Έχουν ξενερώσει αρκετές κοπελίτσες με αυτό....
    Ισχυει αυτο με το διπλο προστιμο αλλα αν δεν το φοραει ο οδηγος σου παιρνουν και το διπλωμα για 30 μερες. Στον συνοδηγο , οχι.

  11. #26
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από runner Προβολή μηνύματος
    Μου κανει εντυπωση αυτο που λες γιατι απο οσο ξερω στον προηγουμενο ΚΟΚ δεν υπηρχε καν η εννοια της διηθησης.


    Εχεις δικιο, δε λέει κάπου για τη διηθηση, λέει όμως οτι στα φαναρια τα μηχανάκια πρέπει να σταματούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα και όχι πίσω απο αυτά. Αυτό για να γίνει πρέπει για κάποια απόσταση να κάνουν διήθηση.

    Την επιτρέπει εμμέσως.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.615
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Έχουμε κάποιο λινκ για το πως στοχοποιειται η μοτοσυκλετα και ο χωρος γενικά?
    Αυτο !

  13. #28
    Μέλος
    Εγγραφή
    17/08/2023
    Μηνύματα
    301
    Κάνω διηθήσεις από τα 15 μου κ 34 χρόνια μετά δεν μου έχει πει ποτέ κάποιος το οτιδήποτε , παρόλο που αμέτρητες φορές με βλέπουν περιπολικά κ ΔΊΑΣ.
    Δεν προκαλώ όμως, δεν κορναρω, δεν βρίζω κ κινούμαι σε λογικές ταχύτητες, δηλαδή περίπου 30 χ.α.ω ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα.
    Τις περισσότερες φορές η γιωταχιδες με διευκολύνουν να περάσω.
    Μέχρι τώρα όμως ξέρω πώς είμαι παράνομος.
    Επομένως, τώρα που έστω κ με αυτήν την τροπολογία επιτρέπουν την διήθηση, μήπως τελικά είμαστε επιτέλους καλυμμένοι σε περίπτωση που κάποιος ανοίξει την πόρτα του αμαξιού τού κ προκαλέσει ατύχημα ενώ περνούμε ανάμεσα;
    Πληροφοριακά αναφέρω ότι σε σχόλια κ συζητήσεις γιωταχίδων, δεν τους αρέσει καθόλου όμως η νέα τροπολογία σχετικά με την διήθηση.
    Το γενικό συμπέρασμα τους είναι πως "τόσα χρόνια αφήνουν ανεξέλεγκτους τους μηχανοβιους να περνάνε ανάμεσα στις λωρίδες κ τώρα τους νομιμοποιούν '.

  14. #29
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.569
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Έχουμε κάποιο λινκ για το πως στοχοποιειται η μοτοσυκλετα και ο χωρος γενικά?
    Αυτο !
    Στο παρακάτω ψήφισμα αναφέρονται:

    Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.

    Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
    1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).

    2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες «με το ζόρι» αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.

    3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.

    4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).

    ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
    Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής
    https://secure.avaaz.org/community_p...ion=do_landing

  15. #30
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.718
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Στο παρακάτω ψήφισμα αναφέρονται:



    https://secure.avaaz.org/community_p...ion=do_landing
    Συγνώμη κιόλας, αλλά κακώς οι μηχανές παρκάρουν στο πεζοδρόμιο. Για τα αυτοκίνητα έχει γίνει 150. Και, όπως ήταν και παλιά, για τις μηχανές είναι το μισό. Άρα δεν στοχοποιεί συγκεκριμένα τις μηχανές αλλά γενικά γίνεται πιο αυστηρός σε σχέση με το πεζοδρόμιο.

    Η διήθηση παλαιότερα δεν επιτρεπόταν. Σου έλεγε απλά να σταματήσεις ανάμεσα στα αυτοκίνητα, χωρίς να διευκρινίζει, αν μπορείς να κινηθείς ως το φανάρι ή αν θα πρέπει να μείνεις στο σημείο που είσαι. Αυτή τη στιγμή, στην περίπτωση που κάποιος αλλάξει λωρίδα έτσι απλά, την ώρα που ξεκινάει και η μηχανή κάνει διήθηση, ο οδηγός της μηχανής είναι νόμιμος.

    Ας μην πιάσουμε τα όρια τώρα. Γιατί τα όρια είναι πάντα για τους άλλους!
    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

Σελίδα 2 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σέρρες τον Σεπτέμβριο
    από road spirit στο forum Track Days
    Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 31/08/2006, 22:07
  2. Για Τον Σπυρο (duke IΙ)
    από XTMPAM στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2003, 09:27
  3. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ, θα σας πω τον πόνο μου!!!
    από Adventure-R στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/11/2003, 21:52
  4. Καλημερίζω όΟολο τον καλό κόσμο...
    από Zanzibar στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 12:00
  5. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 06/11/2003, 09:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF