Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan
Ναι, το είχα διαβάσει αυτό.
Αλλά πιστεύω πως υπάρχει διαφορετική οδηγική νοοτροπία μεταξύ Αθήνας κ Παρισιού .
Να γράψω κ κάτι άλλο;
Τόσες καμπάνιες για άσχετα πράγματα έχουν κάνει κατά καιρούς οι κυβερνήσεις κ τόσα λεφτά έχουν μοιράσει στα ΜΜΕ.
Ας κάνουν μια καμπάνια όλα τα μέσα υπέρ τής κυκλοφορίας με δίκυκλο κ να εξηγούν τα οφέλη.
Να ενημερωθούν κ να πειστούν ακόμη και οι κακοπροαίρετοι...
Στο Παρισι κι η διηθηση επιτρεπεται κι οι μηχανες παρκαρουν στα πεζοδρομια, οπου αυτο ειναι αρκετα φαρδυ κι ολες μαζι σε μια μερια. Εκει ομως ο δημος νοιαζεται αν και την ιδια στιγμη κοβει λωριδες δρομου και τις κανει για ποδηλατα και πατινια. Καταλαβαινουν ομως οτι οι μοτο ειναι μια λυση στο προβλημα, αντιθετα τα αυτοκινητα τα κυνηγουν οσο δεν παει αλλο.
Νομιζω ξεκινατε απο λαθος βαση. Θεωρειτε οτι το Ελ κρατος νοιαζεται να λυσει το προβλημα. Κανετε λαθος. Απλα σοκαρισμενο απο τα τροχαια και την αρνητικη δημοσιοτητα κανει σπασμωδικες κινησεις. Κανενας νομος -κωδικας-κανονισμος δεν εχει ισχυ αν δεν εξασφαλισεις την εφαρμογη του. Ο παλιος ΚΟΚ ηταν μια χαρα, το οτι τον γραφαμε στα παλια μας παπουτσια οταν δεν μας συνεφερε ηταν αποτελεσμα ελλειψης ελεγχων.
Το ιδιο θα γινει και τωρα. Θα γραψουν μερικες χιλιαδες κλησεις, θα δειξουν τα δελτια εικονες και θα ξεχαστει ολο αυτο.
Απλα καμια φορα θα την στηνουν στην Πατησιων πχ και θα γραφουν 200 οχηματα την ωρα αφου με τον νεο ΚΟΚ το οριο ταχυτητας γινεται 30 χαω
Τα όρια ταχύτητας εντός πόλης μπορεί να εφαρμοστούν τον Αύγουστο που η Αθήνα είναι άδεια ή κάτι βραδιά που κυκλοφορούν 5 οχήματα. Όλες τις υπόλοιπες μέρες και ώρες η κίνηση είναι τέτοια που πάνε όλοι με 5. Αν πραγματικά τους ενδιέφερε θα έφτιαχναν χώρους στάθμευσης μηχανών. Και εμείς να μην κινδυνεύουμε να την βρούμε ανάσκελα και να μην την παρκάρουμε παράνομα. Ο νέος κοκ είναι βελτιωμένος σε κάποια θέματα, αλλά παρ όλα αυτά, δεν έχει καμία σχέση με το αν θα εφαρμόζεται. Υπάρχει μεγάλη παραβατικοτητα σε πολύ πιο σοβαρά ζητήματα από το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο..... Βλέπε κόκκινα, κινητά, μονόδρομοι...... Αν ασχοληθούν με τις μηχανές στα πεζοδρόμια θα είναι είτε λόγω καταγγελίας είτε γιατί έχουν παρκάρει και 3 αυτοκίνητα και έχουν κλείσει όλο το πεζοδρόμιο!
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Αποφεύγω να λαμβάνω μέρος σε τέτοιες συζητήσεις (περί Κ.Ο.Κ.) γιατί εκνευρίζομαι.
Και εκενευρίζομαι γιατί ενώ ένα τεράστιο μέρος του ΚΟΚ είναι θέμα επιστημονικής έρευνας, έχει μετατραπεί σε πεδίο πολιτικής.
Σαν Μηχανικός έχω διδαχθεί επιστημονικούς κανόνες μελέτης, σχεδιασμού και διαχείρισης κυκλοφορίας για να μπορώ π.χ. να σχεδιάζω Αστική Οδοποιία. Και αμέσως μετά βλέπω τον κάθε υπουργό εδώ και δεκαετίες να φέρνει ένα νέο ΚΟΚ που σχεδόν πάντα είναι αντίθετος σε όλες τις βασικές αρχές της επιστήμης των μεταφορών.
Γι αυτό και οι νόμοι που έχουμε δεν μπορούν να επιβληθούν, ακόμα κι αν είχαμε ένα περιπολικό σε κάθε διασταύρωση.
Για τα πεζοδρόμια θα σχολιάσω μόνο οτι όλα είναι θέμα ρύθμισης. Στην Ελλάδα έχουμε παρεξηγήσει την έννοια πεζοδρόμιο και πεζόδρομος. Δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα.
Στη Νυρεμβέργη (τυχαίο παράδειγμα) ανάλογα με τη γειτονιά που βρίσκεσαι και τα χαρακτηριστικά του δρόμου, το παρκάρισμα μπορεί:
Α) Να απαγορεύεται τελείως
Β) Να επιτρέπεται παράλληλα με το πεζοδρόμιο
Γ) Να επιτρέπεται κάθετα (ή υπό γωνία 45ο) στο πεζοδρόμιο
Δ) Να επιτρέπεται παράλληλα με το πεζοδρόμιο καταλαμβάνοντας το μισό (η μία ρόδα πάνω στο πεζοδρόμιο, η άλλη κάτω)
Ε) Να επιτρέπεται παράλληλα με το πεζοδρόμιο, ΠΑΝΩ στο πεζοδρόμιο και στην άκρη αυτού (όλο το αυτοκίνητο πάνω στο πεζοδρόμιο, στην άκρη δίπλα στο δρόμο)
Για όλα αυτά υπάρχει φυσικά σχετική σήμανση παντού, και ο νόμος σε γενικές γραμμές εφαρμόζεται. Το "πεζοδρόμιο" λοιπόν (έτσι όπως το εννοούμε στην Ελλάδα) δεν είναι η ιερή αγελάδα των πεζών.
Βέβαια για να μην παρεξηγηθώ, βασικό μέλημα είναι ΠΑΝΤΑ να υπάρχει παντού αρκετός χώρος για την άνετη μετακίνηση των πεζών, και αφού εξασφαλιστεί αυτός ο χώρος τότε ο μελετητής αποφασίζει πως θα διαχειριστεί τον εναπομείναν χώρο και την στάθμευση.
Προσοχή! Υπάρχει μελετητής (επιστήμονας) που μελετάει και αποφασίζει που και πως και τι και γιατί.. Δεν αποφασίζει ο κάθε "Δήμαρχος" ή άλλος πολιτικάντης οτι εδώ θα κάνουμε πεζόδρομο, εδώ θα ξηλώσουμε 30 θέσεις στάθμευσης για να βγάζει το καφενείο του Μήτσου τραπεζάκια, και εδώ που χωράνε με το ζόρι 3 μοτοσικλέτες θα σηκώσουμε μνημείο μεγάλο της φάτσας του Δημάρχου..
τηνε θέλει πιπεράτη τη γλαροσουπα του ο κύριος;
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Δίπλα στην παλιά μου γειτονιά
Διπλής κυκλοφορίας.
Το βράδυ όμως αυτη η αλφαδιά πήγαινε περίπατο. Είχα τσιμπήσει καμποσες κλήσεις 7 το πρωί....
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Η κουβέντα μου θυμίζει τα βιντεάκια κάποιων ρώσων ακτιβιστών (Stop a Douchebag ή κάτι τέτοιο) που εμποδίζουν και κολλάνε αυτοκόλλητα στα παρμπρίζ αυτοκινήτων που οδηγούσαν στα πεζοδρόμια.
Βέβαια τα περισσότερα πεζοδρόμια που δείχνουν είναι φαρδιά σαν λεωφόροι και τους λένε οι οδηγοί "Αφού χωράω γιατί να μην περάσω?" "Γιατί να μην παρκάρω δες ποσο χώρο έχει"
Η λογική του έχει χώρο δεν με ακουμπάει πολύ γιατί για να παρκάρεις εκει πέρα πρέπει να οδηγήσεις πάνω στο πεζοδρόμιο που υποτίθεται είναι ασφαλές μέρος για μικρά παιδιά, για μαμάδες με καρότσια κλπ κλπ.
Όλοι μας έχουμε δει πιστεύω κάποιον με κρανωμένο αγκώνα να ανεβαίνει απο ράμπα και να οδηγάει επικίνδυνα πάνω στο πεζοδρόμιο μέχρι να φτάσει και να παρκάρει εκει πέρα που θέλει μπορεί και 50 μέτρα παρακάτω.
Σίγουρα υπάρχουν μέρη πάνω στα πεζοδρόμια στα οποία ούτως η άλλως δεν περπατάνε πεζοί και ίσως να μπορούσαν να αξιοποιηθούν σαν μέρη στάθμευσης μοτοσυκλετών.
Και σίγουρα εαν τα μισά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν μεσα στην αθήνα, τα οποία εξυπηρετούν ΈΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ, αντικαθίσταντο απο μοτοσυκλέτες, το κυκλοφοριακό απλά θα έπαβε να υφίσταται.
Και σίγουρα η πολιτεία θα έπρεπε να διευκολύνει και να σπρώχνει τον κόσμο προς την χρήση ενός μέσου που θα εξοικονομούσε άπειρες ανθρώπινες ώρες και καύσιμα και ψυχολογικά προβλήματα και CO2 και άλλα πολλά.
Και σίγουρα πρέπει να κάνουμε και εμείς σαν πολίτες ότι μπορούμε για να πιέσουμε όπως και όποιον μπορούμε.
Αυτά
Δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε πάλι τον τροχό. Υπάρχουν τρόποι, και εργαλεία για να γίνουν όλα.
Για παράδειγμα καθορίζεις (με οριζόντια και κάθετη σήμανση) διάδρομο πρόσβασης στο χώρο στάθμευσης που έχεις ορίσει κάπου μέσα σε πεζόδρομο, και είναι όλοι καλλυμένοι (γιατί και οι πεζοί ΟΦΕΙΛΟΥΝ να προσέχουν). Ο πεζόδρομος και το πεζοδρόμιο δεν είναι "παιδική χαρά" για να παίζουν ανέμελα τα παιδάκια.. Και αυτό (η δημιουργία διαδρόμου πρόσβασης) είναι η καλύτερη επιλογή για όλους.
Αυτή τη στιγμή εφόσον ένα όχημα κινείται ΑΠΟ και ΠΡΟΣ θέση στάθμευσης, μπορεί κανονικά και με το νόμο να κινηθεί πάνω σε πεζόδρομο. Με περιορισμένη ταχύτητα και παραχωρόντας "προτεραιότητα" μεν, αλλά μπορεί δε.
Η έλλειψη όμως σαφούς σήμανσης και "διαδρόμου πρόσβασης" κάνει την κίνηση αυτή εν τέλη πιο επικίνδυνη για όλους. Think about it..
συνεχίζουμε να μιλάμε για το Σανυ Γκρης;
τη χώρα στην οποία δηλώνονται πεντακοσα στρέμματα ποτιζομενες ρίζες ελιάς στο ξερονήσι Ανάφη;;;
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Ναι, γιατί αν απλά κλαίμε την μοίρα μας δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα..
Και δεν ξέρω την ηλικία σου, αλλά πλέον οι περισσότεροι από εμάς γίναμε αυτοί που κράζαμε στα νιάτα μας.
Αυτοί που δήλωσαν τα 500 στρέμματα δεν είναι πια μια άλλη γενιά. Η δική μας γενιά είναι που κάποτε έβλεπε τα αίσχη και αηδίαζε.
Γίναμε λοιπόν αυτό που κράζαμε.
Και αν δεν παλέψουμε να αλλάξουμε (πρώτα εμείς και μετά αυτοί που έρχονται μετά από μας) τότε σε μερικά χρόνια τα 500 στρέμματα θα γίνουν 5000..
Ακόμα και σε αυτό παίζουν πολλά! Δημοτικοί σύμβουλοι που κοτσάρουν ταμπέλες πεζόδρομου εκεί που μένουν, για να μην περνάνε αυτοκίνητα! Δρόμοι ήπιας κυκλοφορίας που έχουν λάθος σήμανση. Πλατείες που είναι ακόμα χαρακτηρισμένοι ως δρόμοι.....
Από όπου και να το πιάσουμε προβλήματα βρίσκουμε......
Στον πεζόδρομο απαγορεύεται η διέλευση παρα μόνο για είσοδο ή έξοδο γκαράζ. Η παραμονή οχημάτων εντός αυτού είναι παράνομη. Άρα ναι, είναι χώρος για να παίζουν ανέμελα τα παιδάκια!
Το πεζοδρόμιο είναι χώρος διέλευσης των πεζών. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
Το ότι βγήκε ο καινούργιος ΚΟΚ δε σημαίνει ότι θα διορθωθούν τα πάντα.....
Η τροχαία κάνει ελέγχους πάλι για τα ίδια.... Κράνη, ζώνες, αλκοτέστ.
Το μεγάλο ερώτημα είναι τι θα κάνουν οι πολίτες......
Πόσο θα ασχοληθούν και πόσες καταγγελίες θα γίνουν για πεζοδρόμια, πεζοδρόμους και πλατείες! Και δυστυχώς μας παίρνει η μπάλα συνήθως, όταν πάει αυτοκίνητο και κλείνει το σύμπαν!!!!!
....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......
Αυτό που λες ισχύει απ'οτι ξέρω για άτομα τα οποία έχουν σπίτι μέσα σε πεζοδρομημένη περιοχή και έχουν ιδιωτικό πάρκινγκ. Και για φορτοεκφορτώσεις καταστημάτων. Οι πεζοί οφείλουν να προσέχουν για τους προαναφερθέντες άντε και για κανενα ξεχαρβαλωμένο πλακάκι. Εγώ αναφέρομαι σε όσους μπαίνουν απλά πεζόδρομο επειδή μπορούν και το αφήνουν όπου νάναι.
Προφανώς οι μοτοσυκλέτες λόγω του όγκου τους σίγουρα μπορούν να εξυπηρετηθούν σε πολλά σημεία αρκεί να γίνουν οι κατάλληλες ενέργειες.
Το θέμα είναι οι παραβάτες θα τιμωρούνται? Θα εφαρμόζεται ο νόμος? Θα γίνονται καταγγελίες απο πολίτες οι οποίοι βλέπουν τα αίσχη ή θα λένε "Ε και να τους πάρω δεν θα γίνει τιποτα"?
Επειδή μόνο έτσι γίνεται δουλειά. Η τροχαία μου το είχε πει στα ίσια μια φορά. "Αν δεχτούμε λίγες καταγγελίες για κάτι, δεν πάμε γιατι προφανώς δεν ενοχλεί και είναι μόνο οι κομπλεξικοί που παίρνουν τηλέφωνο""