Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα![]()
Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
I am sorry![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Φτιάχτηκε και η βάση πινακίδας, βγήκε κάπου 300 γραμμάρια, γίνεται και ανακληνωμενη με το ξεβιδωμα ενος παξιμαδιου..
Βγήκαν και τα πατάκια συνοδηγού, τα οποία ζυγιζαν 700 γραμμάρια,, οπότε το συνολικό κέρδος σε βάρος είναι στα 8+ κιλά.
Μπήκε και πρόγραμμα.
Στην ουσία ένα λίγο ποιο ελαφρύ από αυτό τις full arrow ολόσωμη,,, αύξησα αβάνς κάπου στις 2 μοίρες, και έδωσα 2% καύσιμο. +200rpm τον κόφτη, κατάργηση exup που προϋπήρχε, το intake flaper πάντα ανοικτό, afr στο 12,85 στα ψηλά τέρμα γκάζι, και γενικά ανέβασα τις τιμές σε αβάνς και μίγμα ώστε να πλησιάσουν λίγο αλλά να μην ξεπεράσουν αυτές του full arrow προγράμματος.
Στο τέλος έγινε reset adaptions που το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί για να ρυθμίσει tps μίγμα,
Όλα καλά δουλεύει μια χαρά,, έχει αρκετό θόρυβο, και πάει πολύ καλά,,, στα μεσαία κέρδισε σίγουρα 5-8.000 rpm στα ψηλά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά νομίζω πάει καλύτερα,,, παραπάνω όταν γίνουν βόλτες,,, πρέπει να πάρω και έξτρα ιμαντα θερμομόνωσης για καλύτερη μόνωση και ομορφιά
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 25/07/2025 στις 08:15.