Έχω ΧΤ600Ε του 98-99 και του έχω πιεί το αίμα στα κατσάβραχα.
Τι ραγίσματα μοχλικού και μλκιες διαβάζω...
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Το μοχλικό του Άφρικα από το 99 έχει τα ίδια ρουλεμάν και είναι σε άψογη κατάσταση. Έχω και ένα spare αλλάδεν το βλέπω να το χρησιμοποιώ. Κάνει πολύ χώμα η μοτοσυκλέτα και φυσικά έχει τη συντήρηση που πρέπει.
Για να γυρίσω στο θέμα, οι Κινέζοι έχουν βγάλει μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα με πολύ λίγα κιλά.Ομως έχει αλουμινένιο πλαίσιο + υποπλαίσιο και ειδικά το 2ο το φοβάμαι.
Οι κοινοί θνητοί αγοράζουμε τέτοιες μοτοσυκλέτες για να τις ταξιδέψουμε και όχι για να τρέξουμε ράλι. Οπότε για μένα προέχει το θέμα της αξιοπιστίας και αντοχής σε βάθος χρόνου.
Και επαναλαμβάνω πως θα πρέπει να περάσουν χρόνια για να δούμε τι λένε τα καινούργια. Τέλος δεν ξέρω τι θα γίνει με τη μεταπώληση.
Το καλό είναι πως οι Κινέζοι σα να ξύπνησαν και τους Γιαπωνέζους και θα δούμε ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες στην κατηγορία. Δεν αναφέρω τους Ευρωπαίους γιατί στις μικρές κατηγορίες οι μοτοσυκλέτες τους είναι ή κινεζικές ή ινδικές οπότε δεν έχει νόημα αφού ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.
Θα δείξει
Οι κινέζοι έβαλαν νέο κόσμο στη μοτοσυκλέτα λόγω τιμών, φυσικά και παλιούς που δεν μπορούσαν να αγοράσουν καινούρια μοτό λόγω τιμών και οικογενειακών υποχρεώσεων.
Αν αυτό έχει διάρκεια θα δείξει.
Από την άλλη αν πιάνουν λίγο τα χέρια σου θα βάλεις χέρι στον κινέζο, στα ρουλεμάν που δέθηκαν χωρίς γράσο, σε ψιλομακιούλες κλπ.
Αν κάτσει κάτι πιο σοβαρό, έχεις εγγύηση.
Τώρα για μεταπώληση κλαιν, φθηνά το πήρες, λίγο φθηνότερα θα το πουλήσεις.
Ο παλιός γιαπωνέζος παραμένει γιαπωνέζος όμως.
I'm diagonally parked in a parallel universe.
https://www.facebook.com/panagiotis.hatzis.9
https://www.youtube.com/watch?v=rB6OlJqV1rQ
Aυτό ισχύει όμως και για τον καινούριο γιαπωνέζο που κατασκευάστηκε στην Ταιβάν υποτίθετε
υπό τον αυστηρό έλεγχο των ιαπώνων και τα μοχλικά θεόξερα:
https://www.moto.gr/forums/showthrea...=161750&page=2
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Έχω οδηγήσει για λίγο δύο Pro και μου έκαναν καλή εντύπωση.Πολύ ελαφριά αίσθηση , πολύ θετικό κιβώτιο ταχυτήτων,άνετες αναρτήσεις και ζωντανό μοτέρ.
Υπάρχει ένα θέμα στην λειτουργία του ψεκασμού και αρκετοί μπαίνουν στην διαδικασία επαναπρογραμματισμού.
Απ' όσο γνωρίζω η αντιπροσωπεία ψάχνει να βρει την χρυσή τομή στην ecu χωρίς όμως να ξεφύγει από τις προδιαγραφές Euro
Προσωπικά δεν το παρατήρησα γιατί το ένα που οδήγησα δεν το πήγαινα με σταθερές στροφές σε όλο το εύρος τους και έκανα δυνατά ανοίγματα γκαζιού και στο άλλο είχε πάνω δοκιμαστική ecu.
Το traction control είναι παλαιάς γενιάς και η αίσθηση του είναι αντίστοιχη με Vstrom 1000 του 2016.Οχι κάτι τραγικό (συνηθίζεται) αλλά όχι και τόσο ομαλό όπως σε πιο σύγχρονες μοτό.
Γενικά ένιωσα πολύ άνετα πάνω του λες και το οδηγούσα για πολύ καιρό.
Για το μοχλικό είχα διαβάσει ότι ήταν ελαττωματική παρτίδα σε περίπου 350 μοτοσυκλέτες,η εταιρεία αν και δεν έκανε επίσημη ανάκληση ενημέρωσε το δίκτυο και τα αντικατέστησε με άλλο μοχλικό.
Ατσάλινο είναι το πλαίσιο στο Pro με κολλημένο το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο.
Το Rally 800 έχει αφαιρούμενο υποπλαίσιο αλουμινίου.
Και τα Tenere 700 είχαν θέμα με έλλειψη γρασου σε λαιμό τιμονιού και πάνω μέρος μοχλικού και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και άλλα μοντέλα διαφόρων εταιρειών με τέτοια θέματα.
RIDE MORE TALK LESS
Είναι "κοινό μυστικό", ότι όλα τα σύγχρονα, ανεξαρτήτως εταιρείας και προέλευσης έρχονται με, ας το πούμε "φειδωλή" λίπανση.
Τουλάχιστον τα χωμάτινα που παρακολουθώ.
Για ποιο λόγο και τι μπορεί να κερδίζουν οι εταιρείες από μερικά γραμμάρια γράσου, είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω.
Στα αγγλόφωνα φ(λ)ορουμ, προτείνουν, λύσιμο και γρασάρισμα, τροχων, λαιμού, μοχλικού, σε όλα τα κούτα μηχανάκια.
αν δεν κανω λαθος υπαρχουν πλεον κανονες και σε αυτο. δηλαδη ειναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστες -οχι μονο οχηματων- να βάζουν ανακυκλωμένα μεταλλα στις κατασκευες τους. το ίδιο και σε υφασματα, πλαστικα κτλ. υποθετω οτι το ξεκινησε η ΕΕ και απλα το εκαναν για ολους γιατι ειναι πιο απλο να εχεις ιδια specs για ολους και επισης μαλλον ειναι φθηνοτερο.
ισως το ίδιο να γινετε και με τα γρασα. με τις μετρησεις που πρεπει να κανουν για περιβαλλοντικους λογους και απωτερο σκοπο το carbon neutral ολα τα παραγωγα πετρελαιου δεν μπορουν μπαινουν πανω αλογιστα.
Για τις αρθρώσεις και αρθρωτούς άξονες δεν πιστεύω πως έχει να κάνει με κάποιου είδους ποιοτική έκπτωση όσο στην εξέλιξη τους την αξιοπιστία των ίδιων εξαρτημάτων
Απ' οτι καταλαβα, ο μονος σιγουρος τροπος για κινέζο και για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο καμμια δεκαετια,
είναι να πάρεις 2 ιδια εξ αρχής.
Οποτε μετά εχεις περάσει και την τιμή του Ιαπωνα.