αισθητικά στα μάτια μου έμεινε πολύ πίσω
το προτζεκτ ήταν πρωτοπορο εμφανισιακά κάποτε, όμως σημερα αυτό το ψαλίδι για να βγει η εξάτμιση απο κάτω και καλά συγκεντρωση μαζων είναι παρωχημένο
Μονο τα 650 έχουν αφήσει αυτή την τεχνοτροπία (A2 και μεγάλη κατηγορία η εξάτμιση βγαίνει δεξιά) και άντε αν στα street είναι οκ, σε αυτό θα έπρεπε να γίνει κάτι αντίστοιχο με τον μεγαλύτερου αδερφού
αντιθέτως ή πιο όμορφη παρέμβαση ήταν το μουτρο του versys 1000 απο το '15 που είναι πολύ ωραίο και συνυφασμένο με kawasaki
τώρα αν το euro 5+ έχει την ίδια μελέτη όσο είχε απο το euro 3 στο 4 δεν θα περίμενα να πάει και πολύ καλά...