Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 38

Θέμα: Kawasaki Z500

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.417
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Σε όλα τα μηχανάκια μου φροντίζω να αλλάω το λάδι μαξ ανά 3000 χιλιόμετρα, καθώς κάνω χιλιόμετρα εντός πόλης με πρώτη-δευτέρα, οπότε φροντίζω το λάδι να είναι πάντα καθαρό για την καλύτερη μακροζωία του κινητήρα.
    αν το λαδι σου βγαινει καθαρο τοτε να ανησυχεις.το λαδι πρεπει να βγαινει βρωμικο.ετσι πρεπει να λειτουργει,να λιπαινει και να απορρυπαινει.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  2. #17
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Ποιος ο λόγος που θες να το κάνεις αυτό;
    Ηδη στην Ελλάδα τα διαστήματα αλλαγής είναι το μισό από αυτό που ορίζουν συνήθως οι κατασκευαστές στα 5-6.000 αντί 10-12.000 η ανά έτος, ότι έρθει πρώτο, που είναι το σύνηθες στο βιβλίο κατασκευαστή το δικό του και όχι το μεταφρασμένο εδώ....
    Είτε σπίτι είτε σε συνεργείο είναι πεταμένα λεφτά.
    Ενημερωτικά, πάντως, λάδια-φίλτρο-εργασία (σίγα την εργασία αλλά οκ) δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 80 ευρώ. παραπάνω είναι καθαρή ληστεία εκτός πια και θες να βάζεις τα σουπερ ντούπερ συνθετικά των 20€/λίτρο......
    Η αλήαθεια είναι ότι στο ktm το duke το 250 που είχα, τα άλλαζα κάθε 2500 γιατί όποτε έμενε παραπάνω το λάδι μετά στην αλλαγή έβγαινε μαύρο από μέσα από το μοτέρ, οπότε θεώρησα ότι καλό θα ήταν να κάνω συχνές αλλαγές και στο kawasaki για την καλύτερη διατήρηση το κινητήρα. Τώρα αν όντως στα 6 χιλιάδες χιλιόμετρο η αλλαγή αρκεί οκ, δεν έχω λόγω να επιμείνω στις συχνότερες αλλαγές. Για τιμές που ρώτησα μου είπαν λάδι + φίλτρο 150 ευρώ, οπότε απ ότι καταλαβαίνω η αισχροκέρδια καλά κρατεί

  3. #18
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    αν το λαδι σου βγαινει καθαρο τοτε να ανησυχεις.το λαδι πρεπει να βγαινει βρωμικο.ετσι πρεπει να λειτουργει,να λιπαινει και να απορρυπαινει.
    Στο duke που είχα έβγαινε πολύ βρώμικο όχι απλά βρώμικο, δηλαδή καμένο εντελώς, οπότε γι αυτό το άλλαζα συχνότερα.

  4. #19
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Στην Ελλαδα, "Kawasaki" και "αντιπροσωπεια" ειναι 2 εννοιες με αμφίβολη σχέση.
    Τουλαχιστον μετά εποχής TEOMOTO.

    Βεβαια...με μεγαλη μου εκπληξη ειδα οτι το συγκεκριμενο ειναι Made in Japan.
    Ουτε Thailand ουτε τιποτα.Πρωτοφανες για δεδομενα 2025.Οπότε δεν εχεις να ανησυχεις για αντιπροσωπειες και τετοια
    Εγώ να σου πω την αλήθεια δεν το πολυπιστεύω το made in japan, το παρέλαβα το δικό μου χθες και όντως στο πλαίσιο φαίνεται ότι είναι japan, αλλά απ ότι έχω ακούσει όταν λέει η kawasaki made in japan σε αυτά τα φτηνότερα μοντέλα, απλά εννοεί ότι τα "υλικά" έρχονται από Ιαπωνία και το quality control είναι το ίδιο με αυτό που εφαρμόζεται στα εργοστάσια στην Ιαπωνία, αλλά μάλλον συναρμολογείται Ταυλάνδη ή Ινδονησία, αλλά δεν το λέω και με 100% σιγουριά, όπως και να χει πλέον σε αυτά τα χρήματα όποια εταιρία και να πάρεις μοντέλο της κατά 99% θα συρναμολογείται κίνα, ινδία, ταυλάνδη, ινδονησία για μείωση κόστους, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι κακό εάν το quality control είναι σε καλά επίπεδα.
    Τελευταία τροποποίηση από NightRider1995; Χθες στις 14:34.

  5. #20
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    614
    Ανέβασε άμα θες να το καμαρώσουμε και μεις, πρέπει να είναι μια ομορφιά!
    Ακάσι είναι, όχι ντεμέκ, τεμέτερον! Και υλικά και assembly!
    Καλό στρώσιμο, πάντα όρθιοι!
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  6. #21
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.774
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Η αλήαθεια είναι ότι στο ktm το duke το 250 που είχα, τα άλλαζα κάθε 2500 γιατί όποτε έμενε παραπάνω το λάδι μετά στην αλλαγή έβγαινε μαύρο από μέσα από το μοτέρ, οπότε θεώρησα ότι καλό θα ήταν να κάνω συχνές αλλαγές και στο kawasaki για την καλύτερη διατήρηση το κινητήρα. Τώρα αν όντως στα 6 χιλιάδες χιλιόμετρο η αλλαγή αρκεί οκ, δεν έχω λόγω να επιμείνω στις συχνότερες αλλαγές. Για τιμές που ρώτησα μου είπαν λάδι + φίλτρο 150 ευρώ, οπότε απ ότι καταλαβαίνω η αισχροκέρδια καλά κρατεί

    Εκεί που ρώτησες, καλό θα ήταν να ΜΗΝ ξαναπεράσεις.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.074
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Εγώ να σου πω την αλήθεια δεν το πολυπιστεύω το made in japan, το παρέλαβα το δικό μου χθες και όντως στο πλαίσιο φαίνεται ότι είναι japan, αλλά απ ότι έχω ακούσει όταν λέει η kawasaki made in japan σε αυτά τα φτηνότερα μοντέλα, απλά εννοεί ότι τα "υλικά" έρχονται από Ιαπωνία και το quality control είναι το ίδιο με αυτό που εφαρμόζεται στα εργοστάσια στην Ιαπωνία, αλλά μάλλον συναρμολογείται Ταυλάνδη ή Ινδονησία, αλλά δεν το λέω και με 100% σιγουριά, όπως και να χει πλέον σε αυτά τα χρήματα όποια εταιρία και να πάρεις μοντέλο της κατά 99% θα συρναμολογείται κίνα, ινδία, ταυλάνδη, ινδονησία για μείωση κόστους, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα κάτι κακό εάν το quality control είναι σε καλά επίπεδα.
    Δεν χρειάζεται να καταφεύγουμε σε όρους ''πιστης'' για το αν μια μοτό είναι Ιαπωνική ή φτιαγμένη αλλού. Υπάρχει ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟΣ τρόπος.

    Οι made in Japan μοτοσυκλέτες της Kawasaki, ξεκινάνε με πλαίσιο JK στα πρώτα δύο γράμματα. Αν έχει άλλο γράμμα, τότε ειναι αλλού φτιαγμένη.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  8. #23
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από asxetost Προβολή μηνύματος
    Ανέβασε άμα θες να το καμαρώσουμε και μεις, πρέπει να είναι μια ομορφιά!
    Ακάσι είναι, όχι ντεμέκ, τεμέτερον! Και υλικά και assembly!
    Καλό στρώσιμο, πάντα όρθιοι!
    Ευχαριστώ πάρα πολύ! Εννοείται ότι θα ανεβάσω φωτογραφίες άμεσα

  9. #24
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Εκεί που ρώτησες, καλό θα ήταν να ΜΗΝ ξαναπεράσεις.....
    Δυστυχώς εδώ που μένω είναι ο μόνος επίσημος αντιπρόσωπος, οπότε μάλλον αναγκαστηκά θα πρέπει να το καταπιώ γιατί δεν έχω βγάλει άκρη ακόμη τι παίζει με την εγγύηση, λέω να κάνω κι ένα τηλέφωνο στην ksr στα κεντρικά να πάρω μία υπεύθυνη απάντηση. Εάν δεν υπάρχει θέμα με την εγγύηση εννοείται ότι θα πάω αλλού ασυζητητί.

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Ορίστε και δύο απλές φωτογραφιούλες πρόχειρες που έβγαλα, θα ανεβάσω κι άλλες όταν τελειώσω από τη δουλειά
    Τελευταία τροποποίηση από NightRider1995; Σήμερα στις 11:20.

  11. #26
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled.jpg 
Προβολές:	48 
Μέγεθος:	102,4 KB 
ID:	463954
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled2.jpg 
Προβολές:	48 
Μέγεθος:	104,3 KB 
ID:	463955

  12. #27
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    17
    Θα γράψω περισσότερες εντυπώσεις μόλις κάνω κάποια χιλιόμετρα, γιατί όπως βλέπετε και στο κοντέρ ακόμη έχω μόλις 14 χιλιόμετρα. Πάντως μέσα στην κίνηση στρίβει πολύ ωραία και είναι πανάλαφρη. Ο συμπλέκτης είναι ελαφρύς, αλλά όχι σε σημείο που να φαίνεται φεύτικος, και το σασμάν φαίνεται από πρώτη εντύπωση πολύ γλυκό και κουμπώνουν ωραία οι ταχύτητες. Το γκάζι επίσης είναι προοδευτικό (τουλάχιστον μέχρι τις 5 χιλιάδες στροφές που μου είπαν ότι μπορώ να το πάω κατά τα πρώτα 500 χιλιόμετρα) και ούτε τρομάζει, ούτε κάνει λόξιγκα στις πολύ χαμηλές στροφές. Θέση οδήγησης είναι αρκετά μάχημη θα έλεγα και σκυφτή για γυμνό, εμένα προσωπικά αυτό δεν με πειράζει αλλά ίσως κάποιος που θέλει πιο όρθια θέση οδήγησης να ενοχληθεί. Επίσης η σέλα του οδηγού δεν έχει και πάρα πολύ αφρώδες υλικό, η θέση του συνοδηγού επίσης πρέπει να είναι αρκετά άβολη μετά από κάποια ώρα. Θα επανέλθω φυσικά πολύ πιο αναλυτικά με εντυπώσεις όταν κάνω τα πρώτα 500 χιλιόμετρα και μετά ξανά μετά τα 1000 μόλις τελειώσει κι επίσημα η περίοδος του στρωσίματος. Η ποιότητα κατασκευής επίσης φαίνεται καλή, ειδικά παιδιά η βαφή είναι πολύ ωραία, δεν ξέρω αν θα φανεί ξεκάθαρα από τις φωτογραφίες αλλά σίγουρα μιλάμε για βάψιμο πολύ υψηλής ποιότητας. Αυτή είναι η πρώτη εντύπωση μετά από 2 βόλτες που την έχω κάνει και γενικά αναμένω ότι πρόκειται για ένα αρκετά fun to ride μηχανάκι που μπορεί να σου κάνει καθημερινές μετακινήσεις αλλά και να το χαρείς σε βόλτες σε ανοιχτό δρόμο ή σε στροφιλίκια εξίσου.
    Τελευταία τροποποίηση από NightRider1995; Σήμερα στις 11:38.

  13. #28
    Scooteroμέλος Το avatar του/της Dimos35
    Εγγραφή
    18/07/2007
    Μηνύματα
    338
    Καλορίζικο φίλε, καλά χιλιόμετρα.
    Η Kawasaki θεωρώ, βγάζει τα ομορφότερα μηχανάκια.

    Αυτά τα αυτοκόλλητα σε μέγεθος σημαίας κάτω από την τάπα της βενζίνης δεν σε ενοχλούν αισθητικά;
    Not written with AI

  14. #29
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    614
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled.jpg 
Προβολές:	48 
Μέγεθος:	102,4 KB 
ID:	463954
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled2.jpg 
Προβολές:	48 
Μέγεθος:	104,3 KB 
ID:	463955
    Εδώ μέσα που έχεις έρθει, μηχανάκι σειράς Ζ να το φωτογραφίζεις με φακό που δεν έχει κάνει βουτιά σε βάλτο και μετά περασμένο από φίλτρο ομίχλης κατ. 5, παίζεις με την τύχη σου φίλε, ρισκάρεις μόνιμο αποκλεισμό!
    Καλορίζικο, κούκλα!!
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  15. #30
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.024
    Καλοταξιδο,καλοτυχο.

    Engine

    Engine Type : Υγρόψυκτος, 4-χρονος, δύο κύλινδροι παράλληλοι
    Compression ratio : 11.3:1
    Valve system : 2ΕΕΚ, 8 βαλβίδες
    Bore x stroke : 70.0 x 58.6 χιλ.
    Displacement : 451 κ.εκ.
    Fuel System : Ψεκασμός καυσίμου: 32 χιλ. x 2
    Lubrication : Λίπανση με αντλία, υγρό κάρτερ
    Starting system : Ηλεκτρική
    Ignition : Ψηφιακή
    Performance & Transmission

    Maximum power : 33.4 kW {45.4 PS} / 9,000 σ.α.λ.
    Maximum torque : 42.6 N•m {4.3 kgf•m} / 6,000 σ.α.λ.
    CO2 emission : 89 γραμ./χλμ.
    Fuel consumption : 3.8 λ./100 χλμ.
    Transmission : 6 ταχυτήτων, return shift
    Clutch : Υγρού τύπου, πολλαπλών δίσκων
    Frame & Dimensions

    Frame type : Χωροδικτύωμα, χάλυβας υψηλής αντοχής
    Trail : 92 χιλ.
    Wheel travel front : 120 χιλ.
    Wheel travel rear : 130 χιλ.
    Tyre, front : 110/70R17 M/C 54H
    Tyre, rear : 150/60R17 M/C 66H
    L x W x H : 1,995 x 800 x 1,055 χιλ.
    Steering angle L R : 35° / 35°
    Wheel base : 1,375 χιλ.
    Ground clearance : 145 χιλ.
    Fuel capacity : 14.0 λίτρα
    Seat height : 785 χιλ.
    Curb mass : 167 κιλά
    Brakes & Suspension

    Front brake type : Μονός ημίπλευστος δίσκος
    Front brake diameter : Ø 310 χιλ.
    Front brake caliper type : Ισορροπημένη ενεργοποίηση διπλού εμβόλου
    Rear brake type : Μονός δίσκος
    Rear brake diameter : Ø 220 χιλ.
    Rear brake caliper type : Δύο έμβολα
    Front suspension type : Τηλεσκοπικό πιρούνι
    Front suspension diameter : Ø 41 χιλ.
    Rear suspension type : Bottom-link Uni-Trak, αμορτισέρ αερίου και ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου

    Καλη σχεση κιλων ανα ιππο,λιγο μικρο τεποζιτο.
    Πολυ ωραιο!
    Τελευταία τροποποίηση από zephyr1; Σήμερα στις 13:00.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  2. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06
  3. Kawasaki ZX636R manual
    από Viagra_650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 00:07
  4. "YΡΚ 303" - Kawasaki ZΖR!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:19
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF