Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 27

Θέμα: Αλυσίδα VS Ιμάντας

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.987

    Αλυσίδα VS Ιμάντας

    Έχω παρατηρήσει πως υπάρχει συμαντική εξέλιξη στους ιμάντες μετάδωσης.

    Πλέον υπάρχουν αρκετά συγκριτικά και έτοιμα κιτ που μετατρέπεις τη μοτοσικλέτα σου από αλυσίδα σε ιμάντα με πολλά οφέλη.

    Πλεονεκτήματα όπως το βάρος και η φασαρία ήταν πάντα γνωστά, αλλά πλέον μιλάνε για καλύτερη απόδωση με απόδειξη στο δυναμόμετρο και στη πίστα, δοκιμάζωντας σε σπορ μηχανάκια όπως το 790 Duke!!!

    Εσείς τι λέτε;

    https://www.youtube.com/watch?v=DEn_JSdavCg
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  2. #2
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.811
    Ενδιαφέρον φαίνεται... Μένει να δούμε τα κόστη τους... Κάτι 400+ ευρώ ο ιμάντας που έχω δει κατά καιρούς (για κάποιες BMW) δεν μου κάθονται και τόσο καλά....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    ωραιο το βιντεο αλλα.....

    Οι διαστασεις δεν μου φανηκαν ιδιες αλλα οκ.
    Εβαλαν ενα βελτιωμενο προιον και στο συγκριναν με στοκ. Ας εβαζαν και μια καλυτερη lighter DID τοτε θα ειχε νοημα.
    Αλλα το πιο συμαντικο, ιμαντας εκτεθημενος σε σκονη (τρομερο φαγωμα), ηλιος αλιωση ιμαντα, και δυναμεις σε μεγαλυτερες ιπποδυναμεις δεν νομιζω να εχει νοημα θα εσπαγε αργα η γρηγορα.

    Αυα\τα απο μενα...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.987
    Ανάλογα το κόστος.

    Επίσης με τον ιμάντα δε νομίζω να υπάρχει φθορά στα γρανάζια.

    Σίγουρα για να μπει ο ιμάντας πρέπει να βγει το ψαλίδι, κάτι που δε μας δείχνει στο βίντεο
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Ανάλογα το κόστος.

    Επίσης με τον ιμάντα δε νομίζω να υπάρχει φθορά στα γρανάζια.

    Σίγουρα για να μπει ο ιμάντας πρέπει να βγει το ψαλίδι, κάτι που δε μας δείχνει στο βίντεο
    Στις περισσότερες μοτό, που η δοκός του πλασίου, περνάει ΕΞΩ από την αλυσίδα, ναι, πρέπει να λυθεί το ψαλίδι.

    Σε μοτό, που έχουν πλαίσιο τύπου pivotless π.χ. Honda VFR800F, VTR1000F , Aprilia RS660, δεν χρειάζεται να βγει το ψαλίδι, μόνο η βάση του μαρσπιέ.

    Επίσης σε μοτό που το κάτω μέρος του πλαισίου, είναι ΜΕΣΑ από την αλυσίδα, π.χ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	X11.jpeg 
Προβολές:	159 
Μέγεθος:	38,1 KB 
ID:	463935

    Ετσι, μέσα απο την αλυσίδα, είναι και το πλαίσιο στο ΚΤΜ του βίντεο.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Έχω παρατηρήσει πως υπάρχει συμαντική εξέλιξη στους ιμάντες μετάδωσης.

    Πλέον υπάρχουν αρκετά συγκριτικά και έτοιμα κιτ που μετατρέπεις τη μοτοσικλέτα σου από αλυσίδα σε ιμάντα με πολλά οφέλη.

    Πλεονεκτήματα όπως το βάρος και η φασαρία ήταν πάντα γνωστά, αλλά πλέον μιλάνε για καλύτερη απόδωση με απόδειξη στο δυναμόμετρο και στη πίστα, δοκιμάζωντας σε σπορ μηχανάκια όπως το 790 Duke!!!

    Εσείς τι λέτε;

    https://www.youtube.com/watch?v=DEn_JSdavCg
    Παντα ηταν γνωστο πως ο ιμαντας ειναι πιο αποδοτικός απο αλυσιδα κινησης.
    Πλεον η τεχνολογια τους προχωρησε και μπορουν να αντεξουν και πιο σοβαρες ροπες.
    Προσοχη ομως!!
    Αυτο που δεν αναφερουν ειναι πως χωματοδρομος απαγορευεται. Ακομα κι ενα χαλικακι να παει εκει μεσα μπορει να τον παρεις στο χερι και ειναι κι ακριβοι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.987
    Είχα την εντύπωση πως λόγω της ελαστικότητας θα έχανε απόδοσης. Δεν είναι μόνο το θέμα της απόδοσης, αλλά και το θέμα της φασαρίας και πιο ελαφρύ στα αναρτώμενα μέρη.

    Αν υπάρχει και κάποιο σπρέι καθαρισμού, πιθανόν να συντηρείται μια χαρά για αρκετό καιρο.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.078
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Είχα την εντύπωση πως λόγω της ελαστικότητας θα έχανε απόδοσης. Δεν είναι μόνο το θέμα της απόδοσης, αλλά και το θέμα της φασαρίας και πιο ελαφρύ στα αναρτώμενα μέρη.

    Αν υπάρχει και κάποιο σπρέι καθαρισμού, πιθανόν να συντηρείται μια χαρά για αρκετό καιρο.
    Οι εσωτερικές τριβές του Ιμάντα, δλδ το ''ζυμωμα'' των υλικών του καθώς καμπτεται και κινείται, είναι μεγαλύτερη τριβή από μια συντηρημένη αλυσίδα. Οι ιμάντες ΓΕΝΙΚΑ έχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ απώλεια σε θερμότητα από τις αλυσίδες.

    Τώρα, γιατί στο βίντεο, ο ιμάντας έβγαλε ελαφρώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη, έχει πολλές εξηγήσεις, δεν είναι όμως το αναμενόμενο.

    Είναι οντως ελαφρύτεροι με το γρανάζι τους, και συμβάλουν θετικά στην ΜΗ-αναρτώμενη μάζα από τα συστήματα αλυσίδας-γρανάζι, το δε γρανάζι, δεν αλλάζει πρακτικά ποτέ.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.438
    Όλα αλλάζουν με τον καιρό,σύμφωνα με την εξέλιξη της τεχνολογίας των υλικών.Σημερα η αλυσίδα,αύριο ο ιμάντας,μεθαύριο κίνηση πρωτονίων.Κανεις δεν ξέρει.Το γεγονός σήμερα είναι ότι η αλυσίδα σε ανοικτά συστήματα σταθερής μεταδοσης βασιλεύει.Οπως στα κλειστά συστήματα μεταβλητής μεταδοσης (σκούτερ) βασιλεύει ο ιμάντας.Και υπάρχουν και κάποιοι ιδιαίτεροι που χρησιμοποιούν άξονες.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Εφοσον δεν εχει μπει σε sbk / motoGP δεν υπαρχει καν λογος να το συζηταμε...
    τι εννοω...αν οντως εχει μεγαλυτερη αποδοση και ειναι και ανθεκτικο πρωτες οι racing ομαδες θα το ειχαν ενταξει στα μηχανακια τους...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.987
    Μιλάμε για συμβατικά μηχανάκια και όχι για αγωνιστηκά

    GP και SBK δεν έχουν καν ABS
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  12. #12
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.612
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από devil's animal Προβολή μηνύματος
    Εφοσον δεν εχει μπει σε sbk / motoGP δεν υπαρχει καν λογος να το συζηταμε...
    τι εννοω...αν οντως εχει μεγαλυτερη αποδοση και ειναι και ανθεκτικο πρωτες οι racing ομαδες θα το ειχαν ενταξει στα μηχανακια τους...
    Αυτο.

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.998
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Μιλάμε για συμβατικά μηχανάκια και όχι για αγωνιστηκά

    GP και SBK δεν έχουν καν ABS
    η εξελιξη απο τα αγωνιστικα μεταφερεται στα συμβατικα/πολιτικα...

    το 1 αλογο παραπανω σε δικυλινδρο μοτερ 800cc ειναι τρελο αν μπει σε αναλογια πουσαρισμενου τετρακυλινδρου χιλιαριου ...
    οποτε λεω το προφανες...

    αν μπορουσαν να παρουν παραπανω αλογα μονο με αλλαγη ιμαντα αντι αλυσιδας και αντεχε και εναν αγωνα τωρα θα ειχε ηδη γινει...

    επισης σκεψου οτι γι'αυτους δεν ειναι τιποτα να λυσουν ψαλιδι για να περασουν τον ιμαντα...

    η ιστορια λοιπον, μεσα απο τους αγωνες, εχει δειξει οτι το πιο αποδοτικο συστημα για πουσαρισμενα μηχανακια ειναι η αλυσιδα...ουτε ο ιμαντας, ουτε ο αξονας...

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.987
    Επιμένω ότι δεν μιλάμε για αγωνιστικά μηχανάκια αλλά για συμβατικά.

    Δεν είναι μόνο η απόδοση αλλά το σύνολο της εμπειρίας!

    Στα GP δεν έχει ABS
    Στα GP έχει γρανάζια αντί για καδένα εκεντροφόρου, κάτι που χρησιμοποιήθηκε σε άλλες εποχές αλλά καταργήθηκε στα συμβατικά
    Σε πολλά αγωνιστικά βάζουν γρανάζια αλουμινίου που διαρκούν για 1 αγώνα

    Αυτά είναι μερικά από τα παραδείγματα πως τα αγωνιστικά δεν έχουν άμεση εφαρμογή στα συμβατικά
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Επιμένω ότι δεν μιλάμε για αγωνιστικά μηχανάκια αλλά για συμβατικά.

    Δεν είναι μόνο η απόδοση αλλά το σύνολο της εμπειρίας!

    Στα GP δεν έχει ABS
    Στα GP έχει γρανάζια αντί για καδένα εκεντροφόρου, κάτι που χρησιμοποιήθηκε σε άλλες εποχές αλλά καταργήθηκε στα συμβατικά
    Σε πολλά αγωνιστικά βάζουν γρανάζια αλουμινίου που διαρκούν για 1 αγώνα

    Αυτά είναι μερικά από τα παραδείγματα πως τα αγωνιστικά δεν έχουν άμεση εφαρμογή στα συμβατικά
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Έχω παρατηρήσει πως υπάρχει συμαντική εξέλιξη στους ιμάντες μετάδωσης.

    Πλέον υπάρχουν αρκετά συγκριτικά και έτοιμα κιτ που μετατρέπεις τη μοτοσικλέτα σου από αλυσίδα σε ιμάντα με πολλά οφέλη.

    Πλεονεκτήματα όπως το βάρος και η φασαρία ήταν πάντα γνωστά, αλλά πλέον μιλάνε για καλύτερη απόδωση με απόδειξη στο δυναμόμετρο και στη πίστα, δοκιμάζωντας σε σπορ μηχανάκια όπως το 790 Duke!!!

    Εσείς τι λέτε;

    https://www.youtube.com/watch?v=DEn_JSdavCg
    κάπου αυτοαναιρείσαι νομίζω...
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. ιμαντας αντι για αλυσιδα???
    από sernodas2 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2010, 10:33
  3. Ιμάντας αντί για αλυσίδα στο Vstrom;
    από Respect στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2007, 19:33
  4. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF