Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6

Θέμα: Αλυσίδα VS Ιμάντας

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.955

    Αλυσίδα VS Ιμάντας

    Έχω παρατηρήσει πως υπάρχει συμαντική εξέλιξη στους ιμάντες μετάδωσης.

    Πλέον υπάρχουν αρκετά συγκριτικά και έτοιμα κιτ που μετατρέπεις τη μοτοσικλέτα σου από αλυσίδα σε ιμάντα με πολλά οφέλη.

    Πλεονεκτήματα όπως το βάρος και η φασαρία ήταν πάντα γνωστά, αλλά πλέον μιλάνε για καλύτερη απόδωση με απόδειξη στο δυναμόμετρο και στη πίστα, δοκιμάζωντας σε σπορ μηχανάκια όπως το 790 Duke!!!

    Εσείς τι λέτε;

    https://www.youtube.com/watch?v=DEn_JSdavCg
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  2. #2
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.774
    Ενδιαφέρον φαίνεται... Μένει να δούμε τα κόστη τους... Κάτι 400+ ευρώ ο ιμάντας που έχω δει κατά καιρούς (για κάποιες BMW) δεν μου κάθονται και τόσο καλά....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #3
    ωραιο το βιντεο αλλα.....

    Οι διαστασεις δεν μου φανηκαν ιδιες αλλα οκ.
    Εβαλαν ενα βελτιωμενο προιον και στο συγκριναν με στοκ. Ας εβαζαν και μια καλυτερη lighter DID τοτε θα ειχε νοημα.
    Αλλα το πιο συμαντικο, ιμαντας εκτεθημενος σε σκονη (τρομερο φαγωμα), ηλιος αλιωση ιμαντα, και δυναμεις σε μεγαλυτερες ιπποδυναμεις δεν νομιζω να εχει νοημα θα εσπαγε αργα η γρηγορα.

    Αυα\τα απο μενα...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.955
    Ανάλογα το κόστος.

    Επίσης με τον ιμάντα δε νομίζω να υπάρχει φθορά στα γρανάζια.

    Σίγουρα για να μπει ο ιμάντας πρέπει να βγει το ψαλίδι, κάτι που δε μας δείχνει στο βίντεο
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.074
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Ανάλογα το κόστος.

    Επίσης με τον ιμάντα δε νομίζω να υπάρχει φθορά στα γρανάζια.

    Σίγουρα για να μπει ο ιμάντας πρέπει να βγει το ψαλίδι, κάτι που δε μας δείχνει στο βίντεο
    Στις περισσότερες μοτό, που η δοκός του πλασίου, περνάει ΕΞΩ από την αλυσίδα, ναι, πρέπει να λυθεί το ψαλίδι.

    Σε μοτό, που έχουν πλαίσιο τύπου pivotless π.χ. Honda VFR800F, VTR1000F , Aprilia RS660, δεν χρειάζεται να βγει το ψαλίδι, μόνο η βάση του μαρσπιέ.

    Επίσης σε μοτό που το κάτω μέρος του πλαισίου, είναι ΜΕΣΑ από την αλυσίδα, π.χ.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	X11.jpeg 
Προβολές:	98 
Μέγεθος:	38,1 KB 
ID:	463935

    Ετσι, μέσα απο την αλυσίδα, είναι και το πλαίσιο στο ΚΤΜ του βίντεο.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.228
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Έχω παρατηρήσει πως υπάρχει συμαντική εξέλιξη στους ιμάντες μετάδωσης.

    Πλέον υπάρχουν αρκετά συγκριτικά και έτοιμα κιτ που μετατρέπεις τη μοτοσικλέτα σου από αλυσίδα σε ιμάντα με πολλά οφέλη.

    Πλεονεκτήματα όπως το βάρος και η φασαρία ήταν πάντα γνωστά, αλλά πλέον μιλάνε για καλύτερη απόδωση με απόδειξη στο δυναμόμετρο και στη πίστα, δοκιμάζωντας σε σπορ μηχανάκια όπως το 790 Duke!!!

    Εσείς τι λέτε;

    https://www.youtube.com/watch?v=DEn_JSdavCg
    Παντα ηταν γνωστο πως ο ιμαντας ειναι πιο αποδοτικός απο αλυσιδα κινησης.
    Πλεον η τεχνολογια τους προχωρησε και μπορουν να αντεξουν και πιο σοβαρες ροπες.
    Προσοχη ομως!!
    Αυτο που δεν αναφερουν ειναι πως χωματοδρομος απαγορευεται. Ακομα κι ενα χαλικακι να παει εκει μεσα μπορει να τον παρεις στο χερι και ειναι κι ακριβοι.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. ιμαντας αντι για αλυσιδα???
    από sernodas2 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2010, 10:33
  3. Ιμάντας αντί για αλυσίδα στο Vstrom;
    από Respect στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2007, 19:33
  4. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF