Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Βοήθεια μεταξύ τριών μοντέλων για αγορά

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    6

    Question Βοήθεια μεταξύ τριών μοντέλων για αγορά

    Καλησπέρα σε όλους σας.

    Νέο μέλος και ελπίζω να γίνω τακτικός. Χρειάζομαι την βοήθειά σας σχετικά με την αγορά νέας μοτοσυκλέτας. Αυτή την στιγμή οδηγάω ένα Kymco Agility 200cc (160cc κανονικά). Έχω δίπλωμα απεριόριστο και οδηγάω το σκούτερ περίπου 3 χρόνια. Έχει έρθει η ώρα να αλλάξω όχημα και κατηγορία. Πέρα από το δίπλωμα δεν έχω οδηγήσει άλλη φορά μοτοσυκλέτα πέρα του σκούτερ μου.

    Να σημειώσω πως η μηχανή είναι το main και μόνο όχημα που θα έχω, μιας και δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο σε αυτή την φάση της ζωής μου, αλλά θέλω να έχω την επιλογή να ταξιδεύω είτε μόνος μου είτε δικάβαλο κάπως φορτωμένος.

    Τα κύρια σημεία που με ενδιαφέρουν για ένα όχημα είναι τα εξής:

    - Η χρήση θα είναι καθημερινή για να πηγαίνω στην δουλειά, περίπου 20-24χλμ την μέρα. Οπότε θέλω κάτω που να μην μου βγάζει το λάδι και να περνάει από την κίνηση με μία σχετική ευκολία.

    - Να μπορώ να ταξιδέψω άνετα. Από ταξίδια 200χλμ έως και άλλη χώρα ίσως κάποια στιγμή αν το θελήσω.

    - Δεν με ενδιαφέρει η τελική μιας και ούτε έχω βίτσιο με ροπή και τέτοια. Δεν μου αρέσει γενικά να πιέζω τα οχήματα μου και να οδηγάω με στροφές όταν αρχίζει να "φωνάζει" ο κινητήρας. Οπότε θα ήθελα να μπορώ να πηγαίνω ταξίδι, πχ από 110-130χλμ και το μηχανάκι να είναι άνετο.

    - Δεν είμαι τρομερά φανατικός για χώμα, ούτε για extreme διαδρομές, αλλά θα ήθελα να μου δίνει την επιλογή να πάω από χωματόδρομο. Βέβαια απλό χωματόδρομο πάω και με το σκούτερ, οπότε θα ήθελα το κάτι ακόμα. Είμαι περισσότερο του δρόμου ωστόσο αλλά θέλω να έχω την επιλογή ΑΝ χρειαστεί και μου έρθει κάποια στιγμή να μπορώ να μπω.

    - Κατανάλωση να είναι σε λογικά πλαίσια. Σαν οδηγός έχω πολύ οικονομική συμπεριφορά, αλλά θα ήθελα και το μηχανάκι το ίδιο να είναι οικονομικό.

    Να συμπληρώσω πως είμαι 1.82m, 80κιλά


    Έχω δει και με ενδιαφέρουν τα παρακάτω 3 μοντέλα.


    1) https://qjmotor.gr/model/svt-650x/

    2) https://voge.gr/bike/ds625x-1-3-4/

    3) https://cfmoto.gr/product/450-mt/


    Δεν τα έχω με σειρά προτίμησης.

    Το 450 μου αρέσει για μέσα στην πόλη αλλά από όσο έχω δει και διαβάσει θα δυσκολεύει σε μεγαλύτερο ταξίδι. Ειδικά αν πάω δικάβαλο.

    Το SVT650 έχω ανέβει και θυμάμαι είχα κουμπώσει πάρα πολύ καλά στην θέση και μου έχει μείνει λίγο. Με προβληματίζει το βάρος του κάπως και το ότι είναι αρκετά περισσότερο για δρόμο, παρόλο που η QJ το διαφημίζει και για offroad.Επίσης επειδή κατά βάση θα είμαι κέντρο πήγαινε έλα κάθε μέρα μήπως είναι λίγο γκουμούτσα.

    Το 625 μου αρέσει πάρα πολύ και νομίζω ότι είναι η χρυσή τομή για να καλύψει τις ανάγκες μου, δρόμο και χώμα και είναι περίπου 20 κιλά ελαφρύτερο από το 650.
    Επίσης το 625 έρχεται αρκετά "φορτωμένο" από έξτρα και γλυτώνω αρκετά έξοδα μετά.

    Θα ήθελα παρακαλώ αν έχετε υπόψιν σας είτε όχι να εκφράσετε μία άποψη για το ποια μηχανή θα επίλέγατε με βάση τα κριτήρια που έχω βάλει και αν υπάρχει κάποια λεπτομέρεια που ίσως μου διαφεύγει, γιατί πρόσφατα ξεκίνησα το ψάξιμο.

    Ευχαριστώ πάρα πολύ προκαταβολικά.

  2. #2
    Καλώς ήρθες
    Βγάλε απο την εξίσωση το 450,δεν κάνει για ταξίδια δικάβαλα φορτώ.
    Το QJ προσωπικά δεν θα το κοιτούσα καν,οπότε δια της ατοπου απαγωγής πας στο βοτζε.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.430
    Έχω οδηγήσει το svt το απλό χωρίς τις ακτινωτές ζάντες και το 625.Αν πάρεις το svt πάρε το ασφάλτινο με τις χυτές ζάντες,είναι και φθηνότερο και πάει και σε βατό χωματόδρομο.Ειναι δυνατότερο απ' το 625 και με λιγότερους κραδασμούς.Σαν αντιπροσωπεία όμως η voge είναι σκάλες καλύτερη.Φρενα πολύ καλά και στα δύο,λίγο καλύτερα στο svt λόγω brembo,λίγο καλύτερη ανάρτηση στο svt,(πιο μαλακή) κιβώτιο τα ίδια σχεδόν,κάλυψη από την ζελατίνα καλύτερα στο voge (1,84 εγώ) βαρύτερο το svt,με πιο λυγισμένα γόνατα για το ύψος μου.Λιγοτεροι κραδασμοι κινητήρα και γενικότεροι κραδασμοί λόγω v2 διάταξης κινητήρα στο svt, και καλύτερη τιμή .Δεν παίρνει κεντρικό Σταντ το svt, και το 625 δεν έρχεται με τριβαλιτσο ακόμα ,όπως το svt.Οτι άλλο θέλεις ρώτα.
    Αν βρεις μέχρι 4000 ευρώ και μέχρι 20000 χλμ μεταχειρισμένο voge500ds ,(έχω το ίδιο δες τα θρεντ που έχω γράψει εδώ μέσα) πάρτο με κλειστά μάτια.

    https://www.car.gr/used-bikes/voge.html?category=15002&condition=used&make=35097&model=35102&model=35420&pg=1&sort=mia
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; Χθες στις 14:15.

  4. #4
    αφού θέλεις καινούργιο και με αυτά που διαβάζω νομίζω ότι το DS625X είναι η καλύτερη επιλογή

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.193
    NX500

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.827
    Το 625 ειναι ουσιαστικα η τριτη γενια του μοντελου (αν και ερχεται παραλληλα με το 525). Θεωρω οτι θα ειναι βελτιωμενο σε αρκετα σημεια και μενει να φανει η αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου.. Ο εισαγωγεας του ειναι απο τις πλεον καταξιωμενες εταιρειες στο after sales.

    Για το QJ ενα μελος εδω δηλωνει ικανοπιημενος για την ωρα, με τουλαχιστον ενα σοβαρο και μεγαλο ταξιδι εκτος Ελλαδας.

    Το 450ΜΤ ειναι στα ματια μου απο τις ωραιοτερες εκτελεσεις που κυκλοφρουν σε αυτα τα κυβικα (αν οχι η ωραιοτερη), με ξεκαθαρα χωματινο προσανατολισμο αλλα δε νομιζω οτι θα σε καλυψει σε ολα οσα ψαχνεις...

    Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να αρχισουμε τις προτασεις για αλλα, απο την στιγμη που ζητας γνωμες γι αυτα τα 3.
    Quod me nutrit... me destruit.....

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Καλώς ήρθες
    Βγάλε απο την εξίσωση το 450,δεν κάνει για ταξίδια δικάβαλα φορτώ.
    Το QJ προσωπικά δεν θα το κοιτούσα καν,οπότε δια της ατοπου απαγωγής πας στο βοτζε.
    Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ. Κατανοώ αυτό που λες για το 450 και μένα για αυτό είναι το λιγότερο πιθανό σαν επιλογή.

    Αν μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν θα κοιτούσες το QJ? για την μηχανή σαν μηχανή ή και σε συνδυασμό με όχι πολύ καλή φήμη της αντιπροσωπείας?

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Έχω οδηγήσει το svt το απλό χωρίς τις ακτινωτές ζάντες και το 625.Αν πάρεις το svt πάρε το ασφάλτινο με τις χυτές ζάντες,είναι και φθηνότερο και πάει και σε βατό χωματόδρομο.Ειναι δυνατότερο απ' το 625 και με λιγότερους κραδασμούς.Σαν αντιπροσωπεία όμως η voge είναι σκάλες καλύτερη.Φρενα πολύ καλά και στα δύο,λίγο καλύτερα στο svt λόγω brembo,λίγο καλύτερη ανάρτηση στο svt,(πιο μαλακή) κιβώτιο τα ίδια σχεδόν,κάλυψη από την ζελατίνα καλύτερα στο voge (1,84 εγώ) βαρύτερο το svt,με πιο λυγισμένα γόνατα για το ύψος μου.Λιγοτεροι κραδασμοι κινητήρα και γενικότεροι κραδασμοί λόγω v2 διάταξης κινητήρα στο svt, και καλύτερη τιμή .Δεν παίρνει κεντρικό Σταντ το svt, και το 625 δεν έρχεται με τριβαλιτσο ακόμα ,όπως το svt.Οτι άλλο θέλεις ρώτα.
    Αν βρεις μέχρι 4000 ευρώ και μέχρι 20000 χλμ μεταχειρισμένο voge500ds ,(έχω το ίδιο δες τα θρεντ που έχω γράψει εδώ μέσα) πάρτο με κλειστά μάτια.

    https://www.car.gr/used-bikes/voge.h...&pg=1&sort=mia
    Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ.

    Πολύ ενδιαφέροντα τα σχόλια σου. Το ότι η αντιπροσωπεία είναι καλύτερη ίσως να παίζει μεγαλύτερο ρόλο από ότι θέλω να φαντάζομαι στην επιλογή. Και τα δύο από ότι καταλαβαίνω έχουν τα καλά και τα κακά τους αλλά χωρίς πολύ μεγάλες διαφορές όπως γράφεις. Αυτές οι λεπτομέρειες είναι που με κάνουν να χαλάω ατελείωτες ώρες στο να διαβάζω reviews. Πηγαίνοντας από του σκούτερ μου βέβαια σε οτιδήποτε από τα δύο, θα μου φανεί τεράστιο upgrade και με την έλλειψη εμπειρίας μου ίσως να μην καταλαβαίνω που υστερεί το ένα και που το άλλο. Ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας για το SVT650 είναι το βάρος του. Έχω την σωματοδομή και δύναμη να το διαχειριστώ σίγουρα, απλά φοβάμαι μήπως με κουράσει αρκετά στο καθημερινό και με ξενερώσει. Θεωρείς πως και τα 2 ωστόσο είναι αξιόλογες μηχανές που καλύπτουν τις ανάγκες μου και δεν θα μετανοιώσω κάποιο από τα δύο σε γενικές γραμμες?

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasRS Προβολή μηνύματος
    αφού θέλεις καινούργιο και με αυτά που διαβάζω νομίζω ότι το DS625X είναι η καλύτερη επιλογή
    Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ.

    Να σου πω την αλήθεια για κάποιο λόγο αυτό με τραβάει και εμένα περισσότερο. Ίσως το ότι είχα κουμπώσει πολύ καλά στο SVT να με κάνει να το σκέφτομαι ακόμα αλλά ίσως αν δοκιμάσω το 625 να μου αλλάξει η άποψη.

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    NX500
    καλησπέρα και ευχαριστώ. Το έχω σκεφτεί, αλλά να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει καθόλου σαν εμφάνιση και με ξενερώνει λίγο.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Το 625 ειναι ουσιαστικα η τριτη γενια του μοντελου (αν και ερχεται παραλληλα με το 525). Θεωρω οτι θα ειναι βελτιωμενο σε αρκετα σημεια και μενει να φανει η αξιοπιστια τους σε βαθος χρονου.. Ο εισαγωγεας του ειναι απο τις πλεον καταξιωμενες εταιρειες στο after sales.

    Για το QJ ενα μελος εδω δηλωνει ικανοπιημενος για την ωρα, με τουλαχιστον ενα σοβαρο και μεγαλο ταξιδι εκτος Ελλαδας.

    Το 450ΜΤ ειναι στα ματια μου απο τις ωραιοτερες εκτελεσεις που κυκλοφρουν σε αυτα τα κυβικα (αν οχι η ωραιοτερη), με ξεκαθαρα χωματινο προσανατολισμο αλλα δε νομιζω οτι θα σε καλυψει σε ολα οσα ψαχνεις...

    Δεν νομιζω οτι εχει νοημα να αρχισουμε τις προτασεις για αλλα, απο την στιγμη που ζητας γνωμες γι αυτα τα 3.
    Καλησπέρα και ευχαριστώ.

    Το ότι ο εισαγωγέας έχει καλό όνομα είναι σίγουρα μεγάλο + και για την QJ δεν έχω διαβάσει τα καλύτερα. Ίσως είναι από τα πράγματα που όταν γίνει η στραβή και τους χρειαστείς το μετανοιώνεις.
    Πρέπει να έχει πάρει το μάτι μου το thread για το QJ του φίλου που λες. Απλά με προβληματίζει ότι θα είναι λίγο δύσκολο στην καθημερινή μετακίνηση.

    Το 450 είναι όντως πολύ ωραίο και κάθε φορά που το βλέπω το χαζεύω. Δυστηχώς η ευτυχώς νιώθω και εγώ ότι δεν θα με καλύψει καλά σε αυτά που ζητάω.

    Κλείνω λίγο προς το 625 να πω την αλήθεια χωρίς ωστόσο να έχω οδηγήσει κανένα από τα δύο.

  12. #12
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    NX500
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ChrisK Προβολή μηνύματος
    καλησπέρα και ευχαριστώ. Το έχω σκεφτεί, αλλά να πω την αλήθεια δεν μου αρέσει καθόλου σαν εμφάνιση και με ξενερώνει λίγο.


    Βαγγέληηηηηη! Για περίλαβε λίγο τον νέο δω πέρα.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    944
    Δικαβαλος και φορτωμένος,παίρνεις αυτο με τα περισσότερα κυβικά και το μεγαλύτερο μέγεθος.
    Βέβαια παίρνεις και ένα καλό μεταχειρισμένο Στρομ με αυτά τα λεφτά.

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ChrisK Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ. Κατανοώ αυτό που λες για το 450 και μένα για αυτό είναι το λιγότερο πιθανό σαν επιλογή.

    Αν μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν θα κοιτούσες το QJ? για την μηχανή σαν μηχανή ή και σε συνδυασμό με όχι πολύ καλή φήμη της αντιπροσωπείας?
    Γιατί τα QJ που εχω δει απο κοντά ειναι πολύ κακά ποιοτικά,γνώμη μου πάντα.
    Το NX ειναι το πιο ωραίο απο ολα btw

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ChrisK Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ.

    Ο μεγαλύτερος ανασταλτικός παράγοντας για το SVT650 είναι το βάρος του. Έχω την σωματοδομή και δύναμη να το διαχειριστώ σίγουρα, απλά φοβάμαι μήπως με κουράσει αρκετά στο καθημερινό και με ξενερώσει. Θεωρείς πως και τα 2 ωστόσο είναι αξιόλογες μηχανές που καλύπτουν τις ανάγκες μου και δεν θα μετανοιώσω κάποιο από τα δύο σε γενικές γραμμες?
    Αυτά να μην σε απασχολούν. Άπαξ και τσουλάνε φεύγει το βάρος. Το ύψος που έχεις είναι επαρκέστατο για να πατάς καλά κάτω. No problem. Συμβουλή για πιο από τα 3 δε μπορώ να σου δώσω. Θα έδινα βάση στην υποστήριξη ειδικά για μια μοτοσυκλέτα που εκτελεί και χρέη καθημερινότητας και δε θέλεις να κάθεται μέχρι να βρεθεί ή να έρθει ένα ανταλλακτικό.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 19/07/2011, 20:53
  2. Βοηθεια για αγορα H/y
    από X_NR750 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2007, 11:32
  3. Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2007, 19:23
  4. Βοηθεια για αγορα μπουφαν
    από sunnymtx στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 01/03/2006, 17:24
  5. Βοηθεια για αγορα αυτοκινητου...
    από Koufalonix στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 12/10/2005, 12:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF