Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 58 από 58

Θέμα: Kawasaki Z500

  1. #46
    χιλιομετροφάγος! Το avatar του/της pektis
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    26/02/2008
    Μηνύματα
    3.122
    Καλα χιλιομετρα...να το χαρεις...
    προσέχουμε για να έχουμε!...

  2. #47
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Η αλήθεια είναι ότι δεν μου είπε κάτι για λειτουργία αισθητήρα, μου ανέφερε απλώς ότι στο στρώσιμο θα καίει παραπάνω, οπότε ίσως να το έχουν κάνει αυτό που λες. Η kawasaki δίνει 3.8λ/100χλμ, εγώ τώρα 76 χιλιόμετρα έκανα και μέσο όρο κατανάλωσης βλέπω κοντά στα 5λ/100χλμ, πιστεύω μετά το στρώσιμο με νορμάλ οδήγηση να είναι κάπου στα 4.2 με 4.5λ/100χλμ.

    3,8 ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα....
    Το νορμάλ είναι αυτό που είπες, 4,2 με 4,5 αναλόγως πόσο βαρύ χέρι έχεις.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #48
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Θα τα βγάλω με την πρώτη ευκαιρία όταν θα έχω λίγο παραπάνω χρόνο να ασχοληθώ, έχουν βάλει και δύο αυτοκόλλητα οι αθεόφοβοι, είναι και μεγάλα, συνήθως ένα και πιο μικρό βάζουν οι περισσότεροι κατασκευαστές

    Τα ίδια αυτοκόλλητα είχε και το δικό μου, βγήκαν στην διαδρομή από το μαγαζί που το πήρα, μέχρι να το πάω σπίτι.....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  4. #49
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    3,8 ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα....
    Το νορμάλ είναι αυτό που είπες, 4,2 με 4,5 αναλόγως πόσο βαρύ χέρι έχεις.
    Ε ναι κάπου εκεί, το 3.8 βαριά βαριά μπορεί να το δεις αν πηγαίνεις σε αυτοκινητόδρομο με 110 με 6η και είσαι στις 5.5-6 χιλιάδες στροφές και πάλι δύσκολο το βλέπω.

  5. #50
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.641
    Κοίταξε, υπάρχει θέμα με την τροφοδοσία. Δεν πρόκειται να το ακούσεις από επίσημα χείλη γιατί αντιτίθεται στα όρια ρύπων.
    Η λειτουργία του λ που παγίωσε ο μηχανικός, είναι ο τρόπος που λειτουργεί μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας.
    Αν ανιχνεύσει παραπάνω καύσιμο, φαίνεται στην καμπύλη αλλά δεν ενεργοποιεί την μείωση καυσίμου.

    Το εργοστάσιο υποχρεώνεται να χρησιμοποιεί τον κινητήρα με το ελάχιστο ποσοστό καυσίμου στο μίγμα με αποτέλεσμα
    να δουλεύει ήδη σε μεγαλύτερη θερμοκρασία από αυτή που μπορεί να πετύχει.

    Η λειτουργία μείωσης του καυσίμου είναι εκτός της φυσικής λειτουργίας, μειώνει την ζωή του κινητήρα και κοστίζει στην πραγματικότητα όσο η κίνηση χωρίς αυτή.

    Όταν ολοκληρώσεις το στρώσιμο, ρώτησε τον μηχανικό αν είσαι υποχρεωμένος να επαναφέρεις την λειτουργία, τι προσφέρει, αν θα την επανάφερε στο δικό του κ.λπ.

  6. #51
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Κοίταξε, υπάρχει θέμα με την τροφοδοσία. Δεν πρόκειται να το ακούσεις από επίσημα χείλη γιατί αντιτίθεται στα όρια ρύπων.
    Η λειτουργία του λ που παγίωσε ο μηχανικός, είναι ο τρόπος που λειτουργεί μέχρι να φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας ο κινητήρας.
    Αν ανιχνεύσει παραπάνω καύσιμο, φαίνεται στην καμπύλη αλλά δεν ενεργοποιεί την μείωση καυσίμου.

    Το εργοστάσιο υποχρεώνεται να χρησιμοποιεί τον κινητήρα με το ελάχιστο ποσοστό καυσίμου στο μίγμα με αποτέλεσμα
    να δουλεύει ήδη σε μεγαλύτερη θερμοκρασία από αυτή που μπορεί να πετύχει.

    Η λειτουργία μείωσης του καυσίμου είναι εκτός της φυσικής λειτουργίας, μειώνει την ζωή του κινητήρα και κοστίζει στην πραγματικότητα όσο η κίνηση χωρίς αυτή.

    Όταν ολοκληρώσεις το στρώσιμο, ρώτησε τον μηχανικό αν είσαι υποχρεωμένος να επαναφέρεις την λειτουργία, τι προσφέρει, αν θα την επανάφερε στο δικό του κ.λπ.
    Θα ρωτήσω όταν κάνω το σέρβις των 1000, η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω ξανακούσει αυτό που αναφέρεις, δεν ξέρω αν τους υποχρεώνει η αντιπροσωπεία να κάνουν αυτή την αλλαγή που λες και αν όντως την κάνουν αν μπορεί να αντιστραφεί. Η κατανάλωση κοντά στα 5 λίτρα για 451 κυβικά κινητήρα που είναι σε στρώσιμο, μου φαίνεται φυσιολογική, θα μου φαινόταν περίεργο να είναι τα 3.8 λίτρα/100 χλμ που δίνει η kawasaki. Τώρα όσον αφορά την θερμοκρασία, αν μιλάμε για τη θερμοκρασία του κινητήρα πάντα, εκτός αν εννοείς κάτι άλλο όταν αναφέρεσαι στη θερμοκρασία, οι θερμοκρασίες που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής, μέσα στην πόλη με 1η-2η σε κίνηση είναι 98-100 βαθμοί μέρα μεσημέρι με ντάλα ήλιο και 40+ βαθμούς και με το που πάει 105 λογικά ανοίγει το βεντιλατέρ και την ρίχνει αμέσως πίσω στους 98-100. Γενικά μου φαίνεται φυσιολογική θερμοκρασία για δικύλινδρο υγρόψυκτο σε αυτά τα κυβικά, αλλά δεν είμαι και μηχανικός οπότε μπορεί να λέω και χαζομάρες.

  7. #52
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Θα ρωτήσω όταν κάνω το σέρβις των 1000, η αλήθεια είναι ότι δεν το έχω ξανακούσει αυτό που αναφέρεις, δεν ξέρω αν τους υποχρεώνει η αντιπροσωπεία να κάνουν αυτή την αλλαγή που λες και αν όντως την κάνουν αν μπορεί να αντιστραφεί. Η κατανάλωση κοντά στα 5 λίτρα για 451 κυβικά κινητήρα που είναι σε στρώσιμο, μου φαίνεται φυσιολογική, θα μου φαινόταν περίεργο να είναι τα 3.8 λίτρα/100 χλμ που δίνει η kawasaki. Τώρα όσον αφορά την θερμοκρασία, αν μιλάμε για τη θερμοκρασία του κινητήρα πάντα, εκτός αν εννοείς κάτι άλλο όταν αναφέρεσαι στη θερμοκρασία, οι θερμοκρασίες που έχω παρατηρήσει μέχρι στιγμής, μέσα στην πόλη με 1η-2η σε κίνηση είναι 98-100 βαθμοί μέρα μεσημέρι με ντάλα ήλιο και 40+ βαθμούς και με το που πάει 105 λογικά ανοίγει το βεντιλατέρ και την ρίχνει αμέσως πίσω στους 98-100. Γενικά μου φαίνεται φυσιολογική θερμοκρασία για δικύλινδρο υγρόψυκτο σε αυτά τα κυβικά, αλλά δεν είμαι και μηχανικός οπότε μπορεί να λέω και χαζομάρες.


    Ελέω του Euro 5, πλέον όλα έτσι δουλεύουν... μια χαρά οι θερμοκρασίες που αναφέρεις, τις ίδιες ακριβώς στις ίδιες συνθήκες είχα κι εγώ στα 3 τελευταία μου μηχανάκια (AC 300, AC 500 Και εσχάτως το Ζ)
    Όταν το ρωτήσεις γράψε κι εδώ τι θα σου πουν να υπάρχει ως πλΕροφορία.
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  8. #53
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Bowleno Προβολή μηνύματος
    Ελέω του Euro 5, πλέον όλα έτσι δουλεύουν... μια χαρά οι θερμοκρασίες που αναφέρεις, τις ίδιες ακριβώς στις ίδιες συνθήκες είχα κι εγώ στα 3 τελευταία μου μηχανάκια (AC 300, AC 500 Και εσχάτως το Ζ)
    Όταν το ρωτήσεις γράψε κι εδώ τι θα σου πουν να υπάρχει ως πλΕροφορία.
    Εννοείται θα ενημερώσω όταν ρωτήσω να δω τι θα μου πουν οι μάστορες. Πάντως όσο ανεβαίνει ο χιλιομετρητής τόσο φαίνεται να αρχίζει να μειώνεται η κατανάλωση. Σήμερα στα 150 χιλιόμετρα παρατήρησα η μέση κατανάλωση έπεσε κατά κάτι λίγο, από τα 5 λίτρα στα 4.8, οπότε είμαι αισιόδοξος ότι μετά το πρώτο σέρβις μπορεί να δω τα 4.2-4.5/100χλμ.

  9. #54
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Θα τα βγάλω με την πρώτη ευκαιρία όταν θα έχω λίγο παραπάνω χρόνο να ασχοληθώ, έχουν βάλει και δύο αυτοκόλλητα οι αθεόφοβοι, είναι και μεγάλα, συνήθως ένα και πιο μικρό βάζουν οι περισσότεροι κατασκευαστές
    Εγω λεω να τα αφήσεις (οσο αντεχεις)
    Ειναι μια απο τις καλυτερες ενδειξεις "ατρακαριστου" για τον επομενο υποψηφιο αγοραστή.

  10. #55
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.026
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Εγω λεω να τα αφήσεις (οσο αντεχεις)
    Ειναι μια απο τις καλυτερες ενδειξεις "ατρακαριστου" για τον επομενο υποψηφιο αγοραστή.
    +1

    Για μενα αν θα το αγοραζα μτχ θα προτιμουσα να ειναι πανω.

  11. #56
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    25
    Δυστυχώς με το euro 5 έτσι είναι τα πράγματα γενικά, οι κινητήρες δεν λειτουργούν όπως έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν. Εγώ προσωπικά το σκεφτόμουν πριν καν προχωρήσω στην αγορά, μετά τα 5 χιλιάδες χιλιομετρα που θα έχει στρωθεί σίγουρα καλά ο κινητήρας να δω μήπως μπορώ να κάνω ένα stage 1 αν δεν έχω θέμα με την εγγύηση κι έχω και τα λεφτά στην άκρη.

  12. #57
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zephyr1 Προβολή μηνύματος
    +1

    Για μενα αν θα το αγοραζα μτχ θα προτιμουσα να ειναι πανω.
    Γενικά προς το παρόν δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα αισθητικά, αλλά σίγουρα αυτό που λες κι εσύ και ο @PortisHead έχει βάση.

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.651
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από NightRider1995 Προβολή μηνύματος
    Γενικά προς το παρόν δεν με ενοχλούν ιδιαίτερα αισθητικά, αλλά σίγουρα αυτό που λες κι εσύ και ο @PortisHead έχει βάση.
    Ξεκολλα τα προσεχτικα, και κολλα τα οπως ειναι στην ακρη στο ψυγειο σου....κι οταν ερθει η ωρα τα ξαναμεταφερεις

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτοΠρώτο 1234

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  2. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06
  3. Kawasaki ZX636R manual
    από Viagra_650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 00:07
  4. "YΡΚ 303" - Kawasaki ZΖR!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:19
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF