Σελίδα 22 από 24 ΠρώτοΠρώτο ... 121718192021222324 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 316 έως 330 από 351

Θέμα: CFMOTO 650MT

  1. #316
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.965
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Οτι πεις.Οι αριθμοι ομως λενε την αληθεια.Ψαξτο και θα το δεις.Η αναλογια ειναι 1=1.Η στατιστικη ειναι μαθηματικη επιστημη και δεν κανει λαθος.Δεν εχει υποκειμενικοτητα,ουτε προτιμισεις.
    Το είπες μόνος σου, η στατιστική είναι επιστήμη, δεν μπορεί ο κάθε μπακάλης σαν εμένα να βγάλει συμπεράσματα από 2 αναζητήσεις στο car.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  2. #317
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Θεωρω ότι η πλειοψηφία αναβατων ανω των 35 - 40+ δεν θα κανουν ευκολα μεταβαση σε κινεζικα ακομη. Έχουμε παγιωμένες απόψεις, κολλήματα, εμπειρία σε «δεν τα κανουν όπως παλιά» και έναν σχετικό φανατισμο με τις καθιερωμένες μάρκες.

    Οι νεότεροι αναβάτες και οι χρήστες είναι αυτοι που ευκολότερα θα ξεκινήσουν με έναν κινεζο για μια σειρα από διαφορετικους λογους. Και γι αυτό θα τα στείλουν ευκολά και άμεσα γιατί δεν ήταν η όλη έμπειρα αυτό που περίμεναν. Αρκετοι επισης ξεκινανε με πρωτο στα 300-350 και μεσα σε 6 μηνες καταλαβαινουν το λαθος και διπλασιαζουν η και τριπλασιαζουν κυβικα και ίππους.

    Δεν αμφιβάλλω ότι ήρθαν για να μείνουν, αλλα εχουν ακομη να λύσουν αρκετά, μικρά χαζά θέματα (οι σοβαροί κινέζοι) πριν καθιερωθούν στην αγορά. Μερικά από τα βασικότερα θέματα που εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει (υποκειμενικά κάποια) σε ότι έχω δοκιμάσει είναι το βάρος, το ζύγισμα, η γεωμετρία, ρυθμίσεις ψεκασμών, λειτουργία/ήχος κινητήρα, ποιότητα σε δευτερεύοντα σημεία, design (τα περισσότερα έχουν μια συγκεκριμένη αισθητική), Οθόνες και μπλιμπλικια… Και όταν ζητανε 10 -12 Κ πλεον στα μεγαλα τους, τοτε δυσκολα θα τα δωσει κανεις για την ωρα και δεν θα επιλεξει ένα μεταχειρο 5ετιας καταξιωμένης εταιρειας.

    Εχω ένα κινεζικο σκουτερ και ένα ταιβανεζικο παπι που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους και μια χαρα είναι στον 1 χρονο.. Αλλα κατσε να δουμε… Καλοβλεπω τα 900 και το 800 voge , αλλα στο ταμειο για την ωρα παλι σε κανενα tenere θα τα εσπρωχνα if you know what i mean...
    Η συζητηση ΔΕΝ ηταν αυτο που αναφερεις σωστα σε γενικες γραμμες.Η συζητηση θερμανθηκε οταν ο portishead μιλησε για αναλογια 7 προς 1, σε πωλησεις κινεζικων εναντι ιαπωνικων σε διαστημα κατοχης 3 ετων,πραγμα που ΔΕΝ ισχυει,βασει μιας απλης αναζητησης στο CAR.GR.
    Για τα υπολοιπα εχουμε αφιερωσει χιλιαδες σελιδες με διαφορετικες αποψεις και επιχειρηματα.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  3. #318
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    10
    Πέρα από την οποία αξιοπιστία αν υπάρχει ή δεν υπάρχει αρκετοί τα βάζουν για πώληση καθώς οι ίδιες οι εταιρίες (στην δική μου περίπτωση cfmoto) ανταγωνιζονται τα ίδια τους τα μοντέλα σε κάποιες κατηγορίες . Συγκεκριμένα, εγώ εγώ πάρει ένα 650mt κούτα το 2022,μοντελο Που ήταν Ελλάδα κάνα 2-3 χρόνια. Το 2023 προς τα τέλη η εταιρεία καταργεί το δικό μου και βγάζει το 700mt και προς το τέλος του 24 καταργεί το streetαδικο 700mt και βγάζει το ίδιο αλλά να μοιάζει με το 800ρι.Και οι φήμες λένε ότι street touring θα βγάλει το 675 το τρικυλινδρο. Σε βάθος 5 ετών οι ιδιοκτήτες 2 μοντέλων στην ίδια κατηγορία ξαφνικά βλέπουν τα μηχανάκια τους να χάνονται. Να μην βάλουμε μέσα την ανασφάλεια για τα ανταλλακτικά καθώς εγώ πχ έχω μοντέλο του 22 και βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να με καλύπτει σε ανταλλακτικά μεχρι το 32,μετα ας πρόσεχα.αρκετοι είχαν και στο μυαλό τους "κινέζικο άρα φτηνο σέρβις" και μετά κατάλαβαν ότι δεν πάειετσι. επίσης όσο ισχύει η εγγύηση όλα κομπλέ καλύπτει η εταιρεία άσχετα τις καθυστερήσεις λόγω εισαγωγών, μετά την εγγύηση είναι άλλο καπέλο.
    Υ.Γ. Εκείνη την περίοδο που το πήρα ήθελα να πάρω μηχανή και τα χρήματα έφταναν για τέτοια επιλογή νέτα σκέτα. Ούτε να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι είναι η καλύτερη επιλογή ούτε ότι είναι το μελλον(που μπορεί να είναι κιόλας, δεν ξέρω). Σόρυ για το μακρινάρι
    Τελευταία τροποποίηση από AVprod.; Χθες στις 17:43.

  4. #319
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.432
    Αυτά που λες και που έχεις δικηο είναι κοινός τόπος πλέον στις αγορές.Σιγα σιγά ακολουθούν όλοι στον καταιγισμό νέων μοντέλων,διότι ο ανταγωνισμός δεν περιμένει,και οι εταιρίες προχωρούν στον κανιβαλισμό και την απαξίωση των προηγούμενων μοντέλων εις βάρος του παλαιού καταναλωτη αλλά και προς όφελος του νεου.Αυτο γίνεται σε όλα τα προϊόντα.Γι αυτό το να λέμε σήμερα ότι θα πάρω μια μηχανή και θα την κρατήσω 30 χρόνια είναι ουτοπία.Ολες οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση για 10 έτη κάλυψη ανταλλακτικων.Τωρα ποιες θα τα καταφέρουν είναι άλλο θεμα

  5. #320
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.801
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AVprod. Προβολή μηνύματος
    Πέρα από την οποία αξιοπιστία αν υπάρχει ή δεν υπάρχει αρκετοί τα βάζουν για πώληση καθώς οι ίδιες οι εταιρίες (στην δική μου περίπτωση cfmoto) ανταγωνιζονται τα ίδια τους τα μοντέλα σε κάποιες κατηγορίες . Συγκεκριμένα, εγώ εγώ πάρει ένα 650mt κούτα το 2022,μοντελο Που ήταν Ελλάδα κάνα 2-3 χρόνια. Το 2023 προς τα τέλη η εταιρεία καταργεί το δικό μου και βγάζει το 700mt και προς το τέλος του 24 καταργεί το streetαδικο 700mt και βγάζει το ίδιο αλλά να μοιάζει με το 800ρι.Και οι φήμες λένε ότι street touring θα βγάλει το 675 το τρικυλινδρο. Σε βάθος 5 ετών οι ιδιοκτήτες 2 μοντέλων στην ίδια κατηγορία ξαφνικά βλέπουν τα μηχανάκια τους να χάνονται. Να μην βάλουμε μέσα την ανασφάλεια για τα ανταλλακτικά καθώς εγώ πχ έχω μοντέλο του 22 και βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να με καλύπτει σε ανταλλακτικά μεχρι το 32,μετα ας πρόσεχα.αρκετοι είχαν και στο μυαλό τους "κινέζικο άρα φτηνο σέρβις" και μετά κατάλαβαν ότι δεν πάειετσι. επίσης όσο ισχύει η εγγύηση όλα κομπλέ καλύπτει η εταιρεία άσχετα τις καθυστερήσεις λόγω εισαγωγών, μετά την εγγύηση είναι άλλο καπέλο.
    Υ.Γ. Εκείνη την περίοδο που το πήρα ήθελα να πάρω μηχανή και τα χρήματα έφταναν για τέτοια επιλογή νέτα σκέτα. Ούτε να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι είναι η καλύτερη επιλογή ούτε ότι είναι το μελλον(που μπορεί να είναι κιόλας, δεν ξέρω). Σόρυ για το μακρινάρι


    Σωστός σε όλα, το ίδιο κάνει και η VOGE με τα διάφορα 500, 525, 625 και πάει λέγοντας, χώρια η απαξίωση που μου "έριξε" όταν αγόρασα το AC 500 6.500 €, μια βδομάδα μετά το έβγαλε "προσφορά" στα 6.000 €....
    Ανταλλακτικά (σχετικά) φτηνά ναι, όχι όμως και η εργατοώρα (στα εξουσιοδοτημένα, τουλάχιστον) δεν είμαστε Κίνα.
    Αυτή ακριβώς η απαξίωση, (τιμές αγοράς, συχνή αλλαγή μοντέλων) και οι πολλές αγγελίες πώλησης των ήταν που με έβαλε σε 2ες σκέψεις και μόλις βρέθηκε η ευκαιρία, το έδωσα ανταλλαγή με δυσκολία κιόλας, καθώς τα περισσότερα μαγαζιά ΔΕΝ το έπαιρναν λόγω δυσκολίας μεταπώλησης για Γιαπωνέζο.....

    Για να λέμε, όμως, και του στραβού το δίκιο, στα 2,5 χρόνια και 25k χλμ. το μηχανάκι (όπως και το 300 AC που επίσης είχα) δεν έκαναν κιχ....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #321
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    754
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Η συζητηση ΔΕΝ ηταν αυτο που αναφερεις σωστα σε γενικες γραμμες.Η συζητηση θερμανθηκε οταν ο portishead μιλησε για αναλογια 7 προς 1, σε πωλησεις κινεζικων εναντι ιαπωνικων σε διαστημα κατοχης 3 ετων,πραγμα που ΔΕΝ ισχυει,βασει μιας απλης αναζητησης στο CAR.GR.
    Για τα υπολοιπα εχουμε αφιερωσει χιλιαδες σελιδες με διαφορετικες αποψεις και επιχειρηματα.

    Εστω οτι η αναλογια μεταχειρισμενων ειναι 1:1 στο car. Επι ποιων πωλησεων ομως; Ποσες γιαπωνεζικες μοτο πουληθηκαν στην τριετια και ποσες κινεζικες; Ξερουμε; Οχι

    Διοτι αν δεν γνωριζεις ποσα απο τα πχ 650ΜΤ ταξινομηθηκαν και ποσα απο αυτα πωλουνται σημερα, οπως και ποσα V-strom αντιστοιχα, τοτε η στατιστικη ειναι απλα μπακαλιστικη.
    Τελευταία τροποποίηση από PaNick67; Χθες στις 18:46.

  7. #322
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Αυτά που λες και που έχεις δικηο είναι κοινός τόπος πλέον στις αγορές.Σιγα σιγά ακολουθούν όλοι στον καταιγισμό νέων μοντέλων,διότι ο ανταγωνισμός δεν περιμένει,και οι εταιρίες προχωρούν στον κανιβαλισμό και την απαξίωση των προηγούμενων μοντέλων εις βάρος του παλαιού καταναλωτη αλλά και προς όφελος του νεου.Αυτο γίνεται σε όλα τα προϊόντα.Γι αυτό το να λέμε σήμερα ότι θα πάρω μια μηχανή και θα την κρατήσω 30 χρόνια είναι ουτοπία.Ολες οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση για 10 έτη κάλυψη ανταλλακτικων.Τωρα ποιες θα τα καταφέρουν είναι άλλο θεμα
    Συμφωνώ ο ανταγωνισμός δεν περιμένει αλλο όμως το σε βάθος 5ετιας 7ετιας αλλάζω το μοντέλο και άλλο σε ούτε 5 χρόνια καταργω το 650mt και σε ούτε 1 χρόνο το 700mt. Ειδικά όταν θέλεις να δημιουργήσεις πελατολόγιο αυτές οι κινήσεις είναι red flag

  8. #323
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    10
    @bowleno Και καλά έκανες εφόσον έτσι ένιωθες. Θα πω το κλασσικό "όλα χαλάνε", στην περίπτωση μου έχω πηνεια εντός εγγύησης στις 20χιλιαδες, 3 κόρνες εντός εγγύησης, ρουλεμάν τιμονιού εκτός εγγύησης στις 40 χιλιάδες και τέταρτη κορνα (μας άφησε στην επιστροφή απο εξωτερικό) εκτός εγγύησης την Δευτέρα. Α και μου είπαν από το συνεργείο ότι στο επόμενο σέρβις των 50 χιλιάδων (Σεπτέμβριο δηλαδή) θα χρειαστεί να κάνω σέρβις στο σασμάν.
    Για άλλους είναι πολλά αυτά για άλλους είναι "παιδικά".

  9. #324
    Τι εννοείς σέρβις στο σασμάν;;

  10. #325
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nostradamus Προβολή μηνύματος
    Θεωρω ότι η πλειοψηφία αναβατων ανω των 35 - 40+ δεν θα κανουν ευκολα μεταβαση σε κινεζικα ακομη. Έχουμε παγιωμένες απόψεις, κολλήματα, εμπειρία σε «δεν τα κανουν όπως παλιά» και έναν σχετικό φανατισμο με τις καθιερωμένες μάρκες.

    Οι νεότεροι αναβάτες και οι χρήστες είναι αυτοι που ευκολότερα θα ξεκινήσουν με έναν κινεζο για μια σειρα από διαφορετικους λογους. Και γι αυτό θα τα στείλουν ευκολά και άμεσα γιατί δεν ήταν η όλη έμπειρα αυτό που περίμεναν. Αρκετοι επισης ξεκινανε με πρωτο στα 300-350 και μεσα σε 6 μηνες καταλαβαινουν το λαθος και διπλασιαζουν η και τριπλασιαζουν κυβικα και ίππους.

    Δεν αμφιβάλλω ότι ήρθαν για να μείνουν, αλλα εχουν ακομη να λύσουν αρκετά, μικρά χαζά θέματα (οι σοβαροί κινέζοι) πριν καθιερωθούν στην αγορά. Μερικά από τα βασικότερα θέματα που εγώ προσωπικά έχω εντοπίσει (υποκειμενικά κάποια) σε ότι έχω δοκιμάσει είναι το βάρος, το ζύγισμα, η γεωμετρία, ρυθμίσεις ψεκασμών, λειτουργία/ήχος κινητήρα, ποιότητα σε δευτερεύοντα σημεία, design (τα περισσότερα έχουν μια συγκεκριμένη αισθητική), Οθόνες και μπλιμπλικια… Και όταν ζητανε 10 -12 Κ πλεον στα μεγαλα τους, τοτε δυσκολα θα τα δωσει κανεις για την ωρα και δεν θα επιλεξει ένα μεταχειρο 5ετιας καταξιωμένης εταιρειας.

    Εχω ένα κινεζικο σκουτερ και ένα ταιβανεζικο παπι που δεν τα ξερει ουτε η μανα τους και μια χαρα είναι στον 1 χρονο.. Αλλα κατσε να δουμε… Καλοβλεπω τα 900 και το 800 voge , αλλα στο ταμειο για την ωρα παλι σε κανενα tenere θα τα εσπρωχνα if you know what i mean...
    Ότι λέει ο Άκης είναι οι απλές αλήθειες. Κι εγώ σε αυτούς που τις αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό είμαι για τους λόγους που ανέφερε ο Άκης. Ας πούμε μου αρέσει πολύ το KOVE 800X (ειδικά στην έκδοση Rally που θα έρθει). Όταν βάζω τον εαυτό μου στη σκέψη αν θα πήγαινα ταμείο... δεν... Κουβαλάω πολλές αρνήσεις, πολλών ετών και μου είναι κάπως δύσκολο να αλλάξω στα 54 μου. Δεν κατηγορώ κανέναν που τα παίρνει για οποιοδήποτε λόγο.

    Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των Κινέζων, βάζω ότι άρχισα να βλέπω -ξανά- νέα παιδιά να αγοράζουν μοτοσυκλέτες. Η φιλοσοφία έχει αλλάξει, ναι αλλά έτσι είναι η ίδια η ζωή, τα πράγματα αλλάζουν. Δε μπορώ να αξιολογήσω αν είναι καλύτερη ή χειρότερη, ως συνήθως κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.

    Προσωπικά δεν τις θεωρώ φθηνές (υπάρχουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που θα μπορούσες να τις πεις φθηνές). Είναι ακριβές και οι υπόλοιπες εξ Ιαπωνίας είναι πολύ ακριβές η δε "γνωστές" Ευρωπαϊκές πανάκριβες. Με όλα τα σύγχρονα προβλήματα σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικων ακόμη και στις εδραιωμένες εταιρείες η υποστήριξη του παγκόσμιου δικτυού που έχουν αυτές στοιχίζει και στοιχίζει πολύ. Οι Κινέζοι απέχουν πολλοί ακόμη από αυτή τη συνθήκη για αυτό και τις θεωρώ ακριβές και αν σκεφτείς ότι τα μοτέρ τους είναι αντίγραφα σε μεγάλο ποσοστό που σημαίνει πως δεν έχουν δαπανήσει φράγκο για έρευνα και εξέλιξη. Όλο αυτό μου φωνάζει ότι είναι ακριβές και οι Κινέζες.

    Τέλος πάντων η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να σταματήσεις τα πράγματα, πολλές από τις Κινέζικες εταιρείες ήρθαν για να μείνουν και στο μέλλον προφανώς θα δούμε και ωραία πράγματα. Ευτυχώς για όσους κουβαλάμε τις αρνήσεις μας πάντα θα υπάρχουν και οι "κλασικές" εταιρείες να έχουμε να επιλέγουμε (και για όσο θα το σηκώνει η τσέπη μας αν και νοίζω πως μετά από 10 χρόνια θα είναι το ίδιο, θα υπάρχουν και από Κίνα μεριά premium μοντέλα και γιατί όχι και premium εταιρείες)
    Τελευταία τροποποίηση από STF; Χθες στις 19:21.

  11. #326
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.113
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από AVprod. Προβολή μηνύματος
    ...3 κόρνες εντός εγγύησης...και τέταρτη κορνα (μας άφησε στην επιστροφή απο εξωτερικό) εκτός εγγύησης την Δευτέρα.
    Μήπως να το σκεφτόσουν;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	61cyvWhAKCL._UF894,1000_QL80_.jpg 
Προβολές:	58 
Μέγεθος:	15,9 KB 
ID:	463978

  12. #327
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.432
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PaNick67 Προβολή μηνύματος
    Εστω οτι η αναλογια μεταχειρισμενων ειναι 1:1 στο car. Επι ποιων πωλησεων ομως; Ποσες γιαπωνεζικες μοτο πουληθηκαν στην τριετια και ποσες κινεζικες; Ξερουμε; Οχι

    Διοτι αν δεν γνωριζεις ποσα απο τα πχ 650ΜΤ ταξινομηθηκαν και ποσα απο αυτα πωλουνται σημερα, οπως και ποσα V-strom αντιστοιχα, τοτε η στατιστικη ειναι απλα μπακαλιστικη.
    Ξέρουμε , και είναι εύκολο να το βρούμε.Δεν αναφέρθηκε ο φίλος σε συγκεκριμένο μοντέλο αλλά στο σύνολο 7/1. Και σε σύνολο τριετίας αν μετρήσουμε όλες τις μοτό έχουν πουληθεί περισσότερες κινέζικες από ιαπωνικές.Συμπεριλαμβανομενων και των σκούτερ.Ψαξτο και θα δεις.

  13. #328
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.001
    Μα δεν έχει νόημα αυτή η σύγκριση γιατί έτσι και αλλιώς αδικεί τα Κινέζικα. Όταν θα περάσουν 20-30 χρόνια τότε θα δούμε πόσα θα πουλιούνται συγκριτικά.

    Τι πάει να πει ότι πουλιούνται Ιαπωνικά 20 ετών από τη στιγμή που δεν υπάρχουν Κινέζικα τόσων ετών για να πουληθούν και να έχουμε απόλυτες συγκρίσεις.

    Τα μεταχειρισμένα αργά και σταθερά θα ακολουθήσουν την πορεία των καινούριων. Αυτή τη στιγμή για το πρώτο 5μηνο η CFMOTO είναι 2η στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών πίσω από τη Honda κι εμπρός από τη Yamaha. End of story.

  14. #329
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Τι εννοείς σέρβις στο σασμάν;;
    Ούτε εγώ κατάλαβα καλά να σε πω την αλήθεια οπότε θα το δω όταν το πάω. Πάντως οι λέξεις ήταν ακριβώς αυτές "σέρβις σασμάν" και κρίνοντας από τα 220€(εργατικα Και ανταλλακτικά) για ρουλεμάν τιμονιού, μάλλον θα πονέσω πάλι

  15. #330
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/07/2025
    Μηνύματα
    10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Μήπως να το σκεφτόσουν;

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	61cyvWhAKCL._UF894,1000_QL80_.jpg 
Προβολές:	58 
Μέγεθος:	15,9 KB 
ID:	463978
    Χαχαχαχαχαχαχαχα το έχω σκεφτεί να ξέρεις χαχαχαχαχα

Παρόμοια θέματα

  1. CFMOTO 250NK
    από cfloratos στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 239
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2023, 04:10
  2. Πρώτη μηχανή - CBX500 vs CFMOTO 650MT vs VOGE650DSX
    από Tom_Nt στο forum Γενικά περί μοτοσικλέτας
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 05/07/2023, 12:45
  3. CFMOTO 400GT
    από lleonidas στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2023, 20:34
  4. cfmoto 650mt στην ομάδα Ζ της αστυνομίας
    από jimpap στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 39
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2022, 14:25
  5. CFMOTO 650 MT
    από lleonidas στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2019, 15:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF