Η συζητηση ΔΕΝ ηταν αυτο που αναφερεις σωστα σε γενικες γραμμες.Η συζητηση θερμανθηκε οταν ο portishead μιλησε για αναλογια 7 προς 1, σε πωλησεις κινεζικων εναντι ιαπωνικων σε διαστημα κατοχης 3 ετων,πραγμα που ΔΕΝ ισχυει,βασει μιας απλης αναζητησης στο CAR.GR.
Για τα υπολοιπα εχουμε αφιερωσει χιλιαδες σελιδες με διαφορετικες αποψεις και επιχειρηματα.![]()
Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.
Πέρα από την οποία αξιοπιστία αν υπάρχει ή δεν υπάρχει αρκετοί τα βάζουν για πώληση καθώς οι ίδιες οι εταιρίες (στην δική μου περίπτωση cfmoto) ανταγωνιζονται τα ίδια τους τα μοντέλα σε κάποιες κατηγορίες . Συγκεκριμένα, εγώ εγώ πάρει ένα 650mt κούτα το 2022,μοντελο Που ήταν Ελλάδα κάνα 2-3 χρόνια. Το 2023 προς τα τέλη η εταιρεία καταργεί το δικό μου και βγάζει το 700mt και προς το τέλος του 24 καταργεί το streetαδικο 700mt και βγάζει το ίδιο αλλά να μοιάζει με το 800ρι.Και οι φήμες λένε ότι street touring θα βγάλει το 675 το τρικυλινδρο. Σε βάθος 5 ετών οι ιδιοκτήτες 2 μοντέλων στην ίδια κατηγορία ξαφνικά βλέπουν τα μηχανάκια τους να χάνονται. Να μην βάλουμε μέσα την ανασφάλεια για τα ανταλλακτικά καθώς εγώ πχ έχω μοντέλο του 22 και βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας είναι υποχρεωμένη η εταιρεία να με καλύπτει σε ανταλλακτικά μεχρι το 32,μετα ας πρόσεχα.αρκετοι είχαν και στο μυαλό τους "κινέζικο άρα φτηνο σέρβις" και μετά κατάλαβαν ότι δεν πάειετσι. επίσης όσο ισχύει η εγγύηση όλα κομπλέ καλύπτει η εταιρεία άσχετα τις καθυστερήσεις λόγω εισαγωγών, μετά την εγγύηση είναι άλλο καπέλο.
Υ.Γ. Εκείνη την περίοδο που το πήρα ήθελα να πάρω μηχανή και τα χρήματα έφταναν για τέτοια επιλογή νέτα σκέτα. Ούτε να προσπαθήσω να πείσω κανέναν ότι είναι η καλύτερη επιλογή ούτε ότι είναι το μελλον(που μπορεί να είναι κιόλας, δεν ξέρω). Σόρυ για το μακρινάρι
Τελευταία τροποποίηση από AVprod.; Χθες στις 17:43.
Αυτά που λες και που έχεις δικηο είναι κοινός τόπος πλέον στις αγορές.Σιγα σιγά ακολουθούν όλοι στον καταιγισμό νέων μοντέλων,διότι ο ανταγωνισμός δεν περιμένει,και οι εταιρίες προχωρούν στον κανιβαλισμό και την απαξίωση των προηγούμενων μοντέλων εις βάρος του παλαιού καταναλωτη αλλά και προς όφελος του νεου.Αυτο γίνεται σε όλα τα προϊόντα.Γι αυτό το να λέμε σήμερα ότι θα πάρω μια μηχανή και θα την κρατήσω 30 χρόνια είναι ουτοπία.Ολες οι εταιρείες έχουν την υποχρέωση για 10 έτη κάλυψη ανταλλακτικων.Τωρα ποιες θα τα καταφέρουν είναι άλλο θεμα
Σωστός σε όλα, το ίδιο κάνει και η VOGE με τα διάφορα 500, 525, 625 και πάει λέγοντας, χώρια η απαξίωση που μου "έριξε" όταν αγόρασα το AC 500 6.500 €, μια βδομάδα μετά το έβγαλε "προσφορά" στα 6.000 €....
Ανταλλακτικά (σχετικά) φτηνά ναι, όχι όμως και η εργατοώρα (στα εξουσιοδοτημένα, τουλάχιστον) δεν είμαστε Κίνα.
Αυτή ακριβώς η απαξίωση, (τιμές αγοράς, συχνή αλλαγή μοντέλων) και οι πολλές αγγελίες πώλησης των ήταν που με έβαλε σε 2ες σκέψεις και μόλις βρέθηκε η ευκαιρία, το έδωσα ανταλλαγή με δυσκολία κιόλας, καθώς τα περισσότερα μαγαζιά ΔΕΝ το έπαιρναν λόγω δυσκολίας μεταπώλησης για Γιαπωνέζο.....
Για να λέμε, όμως, και του στραβού το δίκιο, στα 2,5 χρόνια και 25k χλμ. το μηχανάκι (όπως και το 300 AC που επίσης είχα) δεν έκαναν κιχ....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Εστω οτι η αναλογια μεταχειρισμενων ειναι 1:1 στο car. Επι ποιων πωλησεων ομως; Ποσες γιαπωνεζικες μοτο πουληθηκαν στην τριετια και ποσες κινεζικες; Ξερουμε; Οχι
Διοτι αν δεν γνωριζεις ποσα απο τα πχ 650ΜΤ ταξινομηθηκαν και ποσα απο αυτα πωλουνται σημερα, οπως και ποσα V-strom αντιστοιχα, τοτε η στατιστικη ειναι απλα μπακαλιστικη.
Τελευταία τροποποίηση από PaNick67; Χθες στις 18:46.
@bowleno Και καλά έκανες εφόσον έτσι ένιωθες. Θα πω το κλασσικό "όλα χαλάνε", στην περίπτωση μου έχω πηνεια εντός εγγύησης στις 20χιλιαδες, 3 κόρνες εντός εγγύησης, ρουλεμάν τιμονιού εκτός εγγύησης στις 40 χιλιάδες και τέταρτη κορνα (μας άφησε στην επιστροφή απο εξωτερικό) εκτός εγγύησης την Δευτέρα. Α και μου είπαν από το συνεργείο ότι στο επόμενο σέρβις των 50 χιλιάδων (Σεπτέμβριο δηλαδή) θα χρειαστεί να κάνω σέρβις στο σασμάν.
Για άλλους είναι πολλά αυτά για άλλους είναι "παιδικά".
Ότι λέει ο Άκης είναι οι απλές αλήθειες. Κι εγώ σε αυτούς που τις αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό είμαι για τους λόγους που ανέφερε ο Άκης. Ας πούμε μου αρέσει πολύ το KOVE 800X (ειδικά στην έκδοση Rally που θα έρθει). Όταν βάζω τον εαυτό μου στη σκέψη αν θα πήγαινα ταμείο... δεν... Κουβαλάω πολλές αρνήσεις, πολλών ετών και μου είναι κάπως δύσκολο να αλλάξω στα 54 μου. Δεν κατηγορώ κανέναν που τα παίρνει για οποιοδήποτε λόγο.
Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των Κινέζων, βάζω ότι άρχισα να βλέπω -ξανά- νέα παιδιά να αγοράζουν μοτοσυκλέτες. Η φιλοσοφία έχει αλλάξει, ναι αλλά έτσι είναι η ίδια η ζωή, τα πράγματα αλλάζουν. Δε μπορώ να αξιολογήσω αν είναι καλύτερη ή χειρότερη, ως συνήθως κάπου στη μέση είναι η αλήθεια.
Προσωπικά δεν τις θεωρώ φθηνές (υπάρχουν κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις που θα μπορούσες να τις πεις φθηνές). Είναι ακριβές και οι υπόλοιπες εξ Ιαπωνίας είναι πολύ ακριβές η δε "γνωστές" Ευρωπαϊκές πανάκριβες. Με όλα τα σύγχρονα προβλήματα σε διαθεσιμότητα ανταλλακτικων ακόμη και στις εδραιωμένες εταιρείες η υποστήριξη του παγκόσμιου δικτυού που έχουν αυτές στοιχίζει και στοιχίζει πολύ. Οι Κινέζοι απέχουν πολλοί ακόμη από αυτή τη συνθήκη για αυτό και τις θεωρώ ακριβές και αν σκεφτείς ότι τα μοτέρ τους είναι αντίγραφα σε μεγάλο ποσοστό που σημαίνει πως δεν έχουν δαπανήσει φράγκο για έρευνα και εξέλιξη. Όλο αυτό μου φωνάζει ότι είναι ακριβές και οι Κινέζες.
Τέλος πάντων η αλήθεια είναι πως δεν μπορείς να σταματήσεις τα πράγματα, πολλές από τις Κινέζικες εταιρείες ήρθαν για να μείνουν και στο μέλλον προφανώς θα δούμε και ωραία πράγματα. Ευτυχώς για όσους κουβαλάμε τις αρνήσεις μας πάντα θα υπάρχουν και οι "κλασικές" εταιρείες να έχουμε να επιλέγουμε (και για όσο θα το σηκώνει η τσέπη μας αν και νοίζω πως μετά από 10 χρόνια θα είναι το ίδιο, θα υπάρχουν και από Κίνα μεριά premium μοντέλα και γιατί όχι και premium εταιρείες)
Τελευταία τροποποίηση από STF; Χθες στις 19:21.
Μα δεν έχει νόημα αυτή η σύγκριση γιατί έτσι και αλλιώς αδικεί τα Κινέζικα. Όταν θα περάσουν 20-30 χρόνια τότε θα δούμε πόσα θα πουλιούνται συγκριτικά.
Τι πάει να πει ότι πουλιούνται Ιαπωνικά 20 ετών από τη στιγμή που δεν υπάρχουν Κινέζικα τόσων ετών για να πουληθούν και να έχουμε απόλυτες συγκρίσεις.
Τα μεταχειρισμένα αργά και σταθερά θα ακολουθήσουν την πορεία των καινούριων. Αυτή τη στιγμή για το πρώτο 5μηνο η CFMOTO είναι 2η στις ταξινομήσεις μοτοσυκλετών πίσω από τη Honda κι εμπρός από τη Yamaha. End of story.