NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Έλα μη παραπονιέστε, έβαλε φτεράκια απο το ΤΕMU![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Για αρχή υπάρχει διαθέσιμο στην κατηγορία των 1000 που δεν προσφερόταν έως τώρα.
Από το τίποτα κάτι είναι και αυτό.
Αν έχει και μια νόρμαλ τιμή δεν είναι κακό.
Έγινε ένα upgrade στον κινητήρα. Κατά τ άλλα το βασικό θέμα είναι μια άλλη οθόνη να είχε.
Μου αρέσει η μαμά εξάτμιση. Μου θυμίζει CBR1000RRR.
Ride(s) the wind of change...
Οσον αφορά το βάρος,είναι και λίγο placebo,ότι επειδή είναι ποιο καινούργιο είναι και ποιο ελαφρύ..Ίδια κιλά με τα Κ είναι το L7,δεν είναι ποιο ελαφρυ.Ισως είναι και λίγο βαρύτερο λόγω abs και ηλεκτρονικών.Παράδειγμα ο μύθος ότι κάθε καινούργιο Κ που έβγαινε ήταν και ποιο ελαφρύ από το προηγούμενο, μέχρι το κ7 όπου βάρυνε λόγω δύο τελικών και καταλύτη.Το ελαφρύτερο Κ είναι το Κ1-2 γεμάτο.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
αυτο το διαβασε κανεις η τσαμπα καιει η λαμπα;;
"Όσον αφορά τον κινητήρα, επανασχεδιάστηκαν πλήρως εσωτερικά εξαρτήματα: μπεκ, κυλινδροκεφαλές, εκκεντροφόροι, βαλβίδες, έμβολα, στρόφαλοι, για συμμόρφωση με αυστηρούς κανονισμούς ρύπων και θορύβου."
εκτος και αν θεωρειτε οτι ολα αυτα ειναι απλο πραγμα να επανασχεδιαστουν...και φυσικα να δουλεψουν...οχι να σπανε...ονοματα δεν λεμε, οικογενειες δεν θιγουμε...
εγω θα πονταριζα οτι εχει εξτρα αλογα, παρ'ολο που δεν ειναι ανακοινωσιμα... απλα θελουν λιγα € για να βγουν και να αναπνευσουν, δλδ ΦΠΕ...
α, και για να μην ξεχνιομαστε...το μπορντωροδοκοκκινο κατι μου εκανε στην καρδουλα μου...![]()
γεια ντεβιλάκο!
ναι τα είδα και πιστεύω επίσης πως υπάρχουν κρυμμένα άλογα , η βελτιωτική κοινότητα θα μας το αποκαλύψει.
το θέμα είναι πως δεν κάνουν καμία μαρκετίστικη προσπάθεια , ούτε καν tft όπως έγραψα ήδη, αλλά ούτε καν brembo stylema που δεν είναι και τίποτα φοβερό πια...
δεν ασχολήθηκαν καν με το να φρεσκάρουν κάπως την εμφάνιση, να σου θυμίσω πως το rsv4 είναι δομικά πολύ παλιότερο από το Gsxr αλλά επειδή το εξελίσσουν συνεχώς δεν του φαίνεται.
με "σωστή" τιμή, θα έχει κάποιο μερίδιο. αλλιώς...
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Καλά τα φτερά είναι σαν να τα κοτσαραν στο τέλος σε φάση "άντε άντε βιδώστε και φτερά να βγάλουμε φωτογραφίες να δείξουμε κάτι".
Αναρτήσεις-φρενα-ηλεκτρονικά-αισθητικη περασμένης δεκαετίας.
Δεν μπορώ να φανταστώ ποιος θα το αγοράσει και γιατί.εκτος αν κοστίζει 17κ που δεν τον πιστεύω.
Όσο για τα άλογα,όλα τα μοτέρ πλέον θέλουν φπε για να αναπνεύσουν λόγο ρύπων,δεν είναι κάτι νέο.εχετε δει πόσα άλογα παίρνουν πχ τα ντουκατι με φπε της εταιρείας που διατηρούν και την εγγύηση?
Για μένα μια αποφαση χωρίς λογική να βγάλει το ίδιο μηχανάκι (ναι με ανασχεδιασμένο κινητήρα για να μπορεί να περάσει τις προδιαγραφές).
Και θα πάει απατο και στις πωλήσεις.
Γιατί στα 22-23 που θα κοστίζει αγοράζεις bmw η aprilia.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Rage νομίζω το κ1-2 είναι 198 γεμάτο,201 γεμάτο είναι το κ3-4 που έχω.Εβαλα ψαλίδι από κ5-6 και το ζύγισα επειδή κατάλαβα διαφορά στο χέρι μου και ήταν 1 κιλό βαρύτερο από του κ3-4.Νομιζω ότι γενικά εκείνα τα χρόνια το είχαν παραχέσει λίγο με τα κιλά που δηλώνανε.
Το ίδιο μοτέρ είναι πνιγμένο για τις προδιαγραφές ρύπων, για αυτό το δηλώνουν και λιγότερα άλογα.Εδω ρε σεις δείτε λίγο τα μοτέρ από κ1 μέχρι και κ8.Το ίδιο μοτέρ με διαφορετικές κεφαλές είναι και 11 κυβικά παραπάνω από αυξημένη διάμετρο από το κ5 και μετά.
Αν θυμάμαι καλά το Κ5 είχε ζυγιστεί από το Μότο στα 200.1 κιλά πλήρες.
Πάμε παρακάτω.
Δηλαδή τα 200 άλογα πάνω/κάτω σας χαλάνε; Τα έχετε τόσο άνετα και θέλετε παραπάνω;
Μπορεί να μην έχει σούπερ ντουπερ αναρτήσεις και δαγκάνες αλλά το κόστος θα είναι σαφώς χαμηλότερο.
Ας περιμένουμε να δούμε.
Τώρα για αξιοπιστία κλπ κλπ δεν χρειάζεται να τα λέμε. Το παίρνεις και κάνεις τα πάντα αν βαστάει ο κωλος σου.
Και προπαντώς θα φτάσει 100Κ+ χλμ αγόγγυστα και ανέξοδα. Μόνο τα αναλώσιμα…
Οι υπόλοιποι που δεν μπορούν σε τόσο χαμηλών προδιαγραφών Μότο ας δώσουν παραπάνω λεφτά…
Ride(s) the wind of change...
Ούτε τα 150 με χαλάνε ντοκτορ και είναι και πάνω από τις δυνατότητες μου.Φυσικα και είναι μηχαναρα το τελευταίο Gsxr,απλά δεν είναι καινούργιο μοντέλο,είναι το παλιό με προδιαγραφές euro και φτεράκια.. Και σιγά μην έβγαζε καινούργιο μηχανάκι
*κανένας δεν βγάζει εντελώς καινούριο μηχανάκι (εκτός ducati που μπορεί και πουλάει στα 40k+)
s1000 δομικά ίδιο από το 2019
rsv4 από το 2009
cbr από το 2020
zx10r από το 2011
κτλ
τα εξελίσσουν, τους βάζουν καινούρια κοστούμια ,καινούριες οθόνες,ηλεκτρονικά, κανα καινούριο ψαλίδι (rsv4) , λίγα περισσότερα cc, λίγα περισσότερα άλογα, λίγο περισσότερο φτερό κτλ
το 750 να εκσυγχρονίσουν τώρα ακολουθώντας την συνταγή του cbr600rr.
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Εδώ είχε αποσυρθεί από την αγορά ρε σείς. Περιμένατε κάτι καινούργιο;
Περισσότερο τιμής ενεκεν βγήκε λόγω 40 χρόνων.
Το ότι κάνανε το tune στο μοτέρ ήταν για να περάσει τις προδιαγραφές και να βγει ξανά στην αγορά.
Θα φανεί στο μέλλον αν η σουζουκι θα ξαναμπεί στο παιχνίδι.
Μέχρι τώρα δεν υπήρχε στο μπατζετ της αυτή η κατηγορία.
Αφήσανε gp και sbk κατηγορία λόγω οικονομικών. Επικεντρώθηκαν αλλού.
Δεν είναι ούτε Χοντα, ούτε Κάβα ούτε Γιαμαχα οικονομικά σαν δύναμη.
Εδώ η Γιαμαχα και έχει Ρ1 για αγώνες φάση. Ούτε καν πολιτικό.
Ride(s) the wind of change...