Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: Moto Guzzi V7 Sport - Ανακοίνωση τιμής, έναρξη προ-παραγγελιών

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    153

    Moto Guzzi V7 Sport - Ανακοίνωση τιμής, έναρξη προ-παραγγελιών

    Η moto guzzi για άλλη μια φορά τολμάει να πάει στα άκρα τις επιδώσεις με το καινούργιο βου-σέτε 850 σπορ, δίνοντας 2 παραπάνω ολόκληρα άλογα,
    Σε σύγκριση με τον προγενέστερο κινητήρα, η μέγιστη ισχύς ανεβαίνει στους 67,3 hp στις 6.900 σ.α.λ (από 65 hp στις 6.800 σ.α.λ.), αλλά η πιο σημαντική αύξηση είναι στον τομέα της ροπής, η οποία αυξάνεται από 73 Nm (7,44 kgm) στις 5.000 σ.α.λ. σε 79 Nm (8 kgm) στις 4.400 σ.α.λ., με το 95% να είναι διαθέσιμο στις 3.500 σ.α.λ.

    Και ανεστραμένο μπροστινό με ζεύγος -πλέον- δισκόπλακων.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	01 Moto Guzzi V7 Sport.jpg 
Προβολές:	241 
Μέγεθος:	56,7 KB 
ID:	460788

    πηγή motomag
    καλά δεν μπορούσε να το κάνουν σαν το v85TT που είναι 80λίγα άλογα;

  2. #2
    Νέο μέλος Το avatar του/της PSHLOUKOS
    Εγγραφή
    13/12/2024
    Μηνύματα
    67
    Έκανα εχθες Test Ride το συγκεκριμένο μοντέλο. Απο τις πιο ιδιαίτερες οδηγικές εμπειρίες μου μέχρι τώρα. Ο ήχος ωραίος και βαθύς. Στο μαρσάρισμα η μηχανή έγερνε προς την μια μεριά.
    Το μοτέρ ωραίο και ροπάτο απο τα χαμηλά. Οι ταχύτητες μπαίνανε με ένα πολύ ωραίο σχεδόν βιομηχανικό "κλάνκ".
    Η θέση οδήγησης ήταν οριακή ανάμεσα σε βολική και "σχεδόν δεν με χωράει" (1.95 ύψος). Θα μου πείτε χαίρω πολύ δεν θα χωρέσει πουθενά. Το speed twin 900 με χώρεσε μια χαρά όμως. Πληροφοριακά.
    Στο γρήγορο σλάλομ μου έδινε την αίσθηση ότι το μπροστινό κομμάτι της μοτοσυκλέτας ήταν κάπως ανεξάρτητο απο το πίσω κομμάτι της.
    Σαν να έστριβε πρώτα το μπροστά και μετά το πίσω. Αυτό δεν μου πολυάρεσε. Απο λακούβες δεν χαμπάριαζε μία.
    Όλα τα κεφάλια γυρνούσανε να την κοιτάξουν. Υποθέτω και αυτό για κάποιους παίζει ρόλο.
    Πολύ ωραία ποιότητα κατασκευής μου φάνηκε. Οι διακόπτες μου φάνηκαν κάπως πλαστικοί αλλά όχι να μου κακοφανεί.
    Το κοντέρ ψηφιακό, με τα απολύτως απαραίτητα, ψιλοαδιάφορο.
    Για μεγάλη μου έκπληξη δεν δυσκολευόμουν να βρω την νεκρά.. Ίσως επειδή δεν είναι η πρώτη μου Ιταλίδα.
    Το δυνατό του σημείο νομίζω είναι το αισθητικό. Δεν νομίζω οτι είναι το καλύτερο μηχανάκι στην κατηγορία.
    Αλλά δεν νομίζω οτι υπάρχει κάποιος ο οποίος επιλέγει την εν λόγω μάρκα για αντικειμενικούς λόγους.
    Αν μη τι αλλο ήταν μία πολύ ωραία εμπειρία, παρόλο που δεν θα την προτιμούσα εγώ και μάλλον θα πάω σε κάποιον ανταγωνιστή.

  3. #3
    πολύ όμορφο !

  4. #4
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    153
    Με εψησες για τεστ ράιντ, αν και δεν θα είναι η επόμενη εκλεκτή

  5. #5
    Πέρυσι δυσκολεύτηκα πολύ γιατί είχα να αποφασίσω ανάμεσα στο RS και στην V7 Corsa
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_2025-08-01-17-51-52-823_com.miui.gallery-edit.jpg 
Προβολές:	116 
Μέγεθος:	62,0 KB 
ID:	464000

    με κέρδισε η Kawasaki

  6. #6
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.811
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasRS Προβολή μηνύματος
    Πέρυσι δυσκολεύτηκα πολύ γιατί είχα να αποφασίσω ανάμεσα στο RS και στην V7 Corsa
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot_2025-08-01-17-51-52-823_com.miui.gallery-edit.jpg 
Προβολές:	116 
Μέγεθος:	62,0 KB 
ID:	464000

    με κέρδισε η Kawasaki


    Ευτυχώς δηλαδή, διότι άντε να βρεις ηλεκτρολόγο μηχανών στον Ωρωπό....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #7
    Έχεις δίκιο

  8. #8
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    153
    Απλά όταν βρέχει βάζεις σακούλα στο κοντέρ, όλοι το ξέρουν αυτό!

  9. #9
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.811
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Απλά όταν βρέχει βάζεις σακούλα στο κοντέρ, όλοι το ξέρουν αυτό!
    Να ήταν μόνο το κοντέρ καλά θα ήταν αλλά....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  10. #10
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    153
    Τι να πω μπορεί να είχε κέφια ο μαστρολουιτζη εκείνη την μέρα, 20 χρονών μηχανή μόνο συμπλέκτη έχει βγάλει στα 54.000.







    Και το γρουσουζευω τώρα λέει

  11. #11
    Είστε υπερβολικοί, μια χαρά είναι τα guzzi εκτός από μερικά που φτιάχτηκαν Παρασκευή

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.438
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasRS Προβολή μηνύματος
    Είστε υπερβολικοί, μια χαρά είναι τα guzzi εκτός από μερικά που φτιάχτηκαν Παρασκευή
    Κυρίως Δευτέρα.

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Απλά όταν βρέχει βάζεις σακούλα στο κοντέρ, όλοι το ξέρουν αυτό!
    Εγώ ξέρω ενα γκουτΣι που πήγε Νορβηγία-πολλή βροχή δηλαδή και δεν έκανε κιχ.
    Τζαστ σέινγκ

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.438
    Μια χαρά είναι τα γκουτζι για αυτούς που είναι κατασταλαγμένoι στο τι θέλουν.Απλως έχουν μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα τους εν σχέσει με την ομοσταυλη σε νοοτροπία κινητήρα bmw.

  15. #15
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.090
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά είναι τα γκουτζι για αυτούς που είναι κατασταλαγμένoι στο τι θέλουν.Απλως έχουν μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα τους εν σχέσει με την ομοσταυλη σε νοοτροπία κινητήρα bmw.
    Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

    Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
    Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

    Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Moto Guzzi V7 Classic
    από Dekaoxtouros στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2012, 08:50
  2. Moto Guzzi V7
    από apav στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2009, 20:19
  3. Moto Guzzi V7 Cafe Classic
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2008, 21:10
  4. Moto guzzi V7
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2007, 22:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF