Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 27 από 27

Θέμα: Αλυσίδα VS Ιμάντας

  1. #16
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    κάπου αυτοαναιρείσαι νομίζω...
    Nope

    Η απόδωση είναι κομμάτι της εμπειρίας, δεν είναι το μόνο ζητούμενο.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  2. #17
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.893
    Το ίδιο μηχανάκι μπορεί να δείξει 2-3 άλογα διάφορες αν του κάνεις 10 δυναμομετρισεις στο ίδιο δυναμομετρο ίδια ώρα, από την διαφορά θερμοκρασίας μοτέρ,λαδιού νερού,εισερχόμενου αερα, η δεύτερη,τρίτη συνιθος δείχνει τα μέγιστα και μετά χάνει λόγο μεγαλης θερμοκρασίας.
    Οπότε δεν λέει κάτι το βίντεο..
    Τι θέμα είναι αν αντέχει όσα χιλιόμετρα αντέχει μια αλυσίδα και το κόστος του,,, επίσης σε κάνα απότομο κατέβασμα από 6η σε 2ρα θα αντέξει?

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.999
    Αν τα χιλιόμετρα σε σχέση με την τιμή είναι ανάλογα της αλυσίδας, θα το δοκίμαζα.

    Επίσης πιστεύω πως αν κοπεί ο ιμάντας δεν νομίζω να κόβει ολόκληρα πόδια και μοτέρ στη μέση όπως κάνει η αλυσίδα σε μια αστοχία
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #19
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.673
    Ο ιμάντας έχει συνήθως μεγαλύτερη διάρκεια ζωής λόγο ανάγκης λιγότερης συντήρησης σε σχέση με την αλυσίδα,είναι πιο αθόρυβος και λογικά πιο ελαφρύς .
    Από εκεί και πέρα δεν είναι μοντέρνα ανακάλυψη και αφού την βλέπω σε οχήματα με 100+ κιλά ροπής στις 3-3.500 rpm σίγουρα αντέχει στην σκληρή χρήση.
    when life gets complicated... i ride.

  5. #20
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.575
    Ο ιμάντας λόγω λάστιχου θα πρέπει να δουλεύει καθαρός οπότε δεν είναι κατάλληλος για ανοιχτές μεταδοσεις

  6. #21
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.837
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Αν τα χιλιόμετρα σε σχέση με την τιμή είναι ανάλογα της αλυσίδας, θα το δοκίμαζα.

    Επίσης πιστεύω πως αν κοπεί ο ιμάντας δεν νομίζω να κόβει ολόκληρα πόδια και μοτέρ στη μέση όπως κάνει η αλυσίδα σε μια αστοχία

    Χλωμό....η BMW που συνήθως τον χρησιμοποιεί σε κάποια μοντέλα της, αναφέρει αντικατάσταση στα 40k οπωσδήποτε (για λόγους γήρανσης υλικού, προφανώς) και κόστος αρκετά άνω των 400 ευρώ.... με τα λεφτά αυτά αλλάζεις 2 φορές πακέτο αλυσίδα/γρανάζια κορυφαίας ποιότητας και μένουν και για κανένα σουβλάκι....
    Μιλάμε πάντα, για μεγάλες μοτό, έτσι;
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  7. #22
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Επιμένω ότι δεν μιλάμε για αγωνιστικά μηχανάκια αλλά για συμβατικά.

    Δεν είναι μόνο η απόδοση αλλά το σύνολο της εμπειρίας!

    Στα GP δεν έχει ABS
    Στα GP έχει γρανάζια αντί για καδένα εκεντροφόρου, κάτι που χρησιμοποιήθηκε σε άλλες εποχές αλλά καταργήθηκε στα συμβατικά
    Σε πολλά αγωνιστικά βάζουν γρανάζια αλουμινίου που διαρκούν για 1 αγώνα

    Αυτά είναι μερικά από τα παραδείγματα πως τα αγωνιστικά δεν έχουν άμεση εφαρμογή στα συμβατικά
    Μια χαρά εφαρμογή έχουν, απλά δε συμφέρουν είτε τα εργοστάσια είτε τους ιδιοκτήτες.

  8. #23
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.079
    Κάτι άλλο που δεν λέει το βίντεο, είναι τι γίνεται με τον ιμάντα, αν δεν έχει κάποιο τεντωτήρα, και το ψαλίδι κινείται, όπως και θα κινείται προφανώς.

    Που τεντώνεις τον ιμάντα; Οταν η μοτοσυκλέτα είναι στο κεντρικό σταντ και το ψαλίδι έχει κρεμάσει κάτω;
    Με το βάρος της μοτό; Με το βάρος μοτο+αναβάτη; Στην ευθεία άξονας γραναζιού-άξονας ψαλιδιού-αξονας τροχού (μέγιστο μηκος) ;

    Αιντε και τέντωσες σε κάποια από αυτές τις επιλογές, τι γίνεται όταν θα κινείται η ανάρτηση; Αλλού θα τεντώνει, αλλού θα ξετεντώνει;

    Αυτό είναι καταστροφικό για τον ιμάντα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.999
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά εφαρμογή έχουν, απλά δε συμφέρουν είτε τα εργοστάσια είτε τους ιδιοκτήτες.
    To ίδιο και το ABS φαντάζομαι
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  10. #25
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    To ίδιο και το ABS φαντάζομαι
    Κόλλησες με το ABS!

  11. #26
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    30/01/2020
    Μηνύματα
    947
    Ιμάντες (με οδοντωτη μετάδοση κίνησης),και μπαταρίες λιθίου έχουν πολλά πλεονεκτήματα, αλλά ένα μεγάλο μειονέκτημα:δεν μπορείς να προβλέψεις την ανατίναξη.

  12. #27
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.999
    Κόλλησα στο ότι

    Ότι είναι στο MotoGP δεν είναι πανάκεια για όλες τις συμβατικές μοτοσυκλέτες.

    Είτε από επιλογή, είτε από κόστος, είτε από κάτι άλλο, δεν είναι το MotoGP η μόνη ένδειξη για να χρησιμοποιήσεις κάτι πάνω σε μία συμβατική μοτοσυκλέτα. Και το ABS είναι το πιο τρανό παράδειγμα.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτοΠρώτο 12

Παρόμοια θέματα

  1. street VS enduro
    από anr11 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 23/09/2014, 12:21
  2. ιμαντας αντι για αλυσιδα???
    από sernodas2 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 46
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2010, 10:33
  3. Ιμάντας αντί για αλυσίδα στο Vstrom;
    από Respect στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2007, 19:33
  4. venzini(GR vs UK)
    από greekshadow στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 21:34

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF