Το ίδιο μηχανάκι μπορεί να δείξει 2-3 άλογα διάφορες αν του κάνεις 10 δυναμομετρισεις στο ίδιο δυναμομετρο ίδια ώρα, από την διαφορά θερμοκρασίας μοτέρ,λαδιού νερού,εισερχόμενου αερα, η δεύτερη,τρίτη συνιθος δείχνει τα μέγιστα και μετά χάνει λόγο μεγαλης θερμοκρασίας.
Οπότε δεν λέει κάτι το βίντεο..
Τι θέμα είναι αν αντέχει όσα χιλιόμετρα αντέχει μια αλυσίδα και το κόστος του,,, επίσης σε κάνα απότομο κατέβασμα από 6η σε 2ρα θα αντέξει?
Αν τα χιλιόμετρα σε σχέση με την τιμή είναι ανάλογα της αλυσίδας, θα το δοκίμαζα.
Επίσης πιστεύω πως αν κοπεί ο ιμάντας δεν νομίζω να κόβει ολόκληρα πόδια και μοτέρ στη μέση όπως κάνει η αλυσίδα σε μια αστοχία
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Ο ιμάντας έχει συνήθως μεγαλύτερη διάρκεια ζωής λόγο ανάγκης λιγότερης συντήρησης σε σχέση με την αλυσίδα,είναι πιο αθόρυβος και λογικά πιο ελαφρύς .
Από εκεί και πέρα δεν είναι μοντέρνα ανακάλυψη και αφού την βλέπω σε οχήματα με 100+ κιλά ροπής στις 3-3.500 rpm σίγουρα αντέχει στην σκληρή χρήση.
when life gets complicated... i ride.
Ο ιμάντας λόγω λάστιχου θα πρέπει να δουλεύει καθαρός οπότε δεν είναι κατάλληλος για ανοιχτές μεταδοσεις
Χλωμό....η BMW που συνήθως τον χρησιμοποιεί σε κάποια μοντέλα της, αναφέρει αντικατάσταση στα 40k οπωσδήποτε (για λόγους γήρανσης υλικού, προφανώς) και κόστος αρκετά άνω των 400 ευρώ.... με τα λεφτά αυτά αλλάζεις 2 φορές πακέτο αλυσίδα/γρανάζια κορυφαίας ποιότητας και μένουν και για κανένα σουβλάκι....
Μιλάμε πάντα, για μεγάλες μοτό, έτσι;
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Κάτι άλλο που δεν λέει το βίντεο, είναι τι γίνεται με τον ιμάντα, αν δεν έχει κάποιο τεντωτήρα, και το ψαλίδι κινείται, όπως και θα κινείται προφανώς.
Που τεντώνεις τον ιμάντα; Οταν η μοτοσυκλέτα είναι στο κεντρικό σταντ και το ψαλίδι έχει κρεμάσει κάτω;
Με το βάρος της μοτό; Με το βάρος μοτο+αναβάτη; Στην ευθεία άξονας γραναζιού-άξονας ψαλιδιού-αξονας τροχού (μέγιστο μηκος) ;
Αιντε και τέντωσες σε κάποια από αυτές τις επιλογές, τι γίνεται όταν θα κινείται η ανάρτηση; Αλλού θα τεντώνει, αλλού θα ξετεντώνει;
Αυτό είναι καταστροφικό για τον ιμάντα.
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ιμάντες (με οδοντωτη μετάδοση κίνησης),και μπαταρίες λιθίου έχουν πολλά πλεονεκτήματα, αλλά ένα μεγάλο μειονέκτημα:δεν μπορείς να προβλέψεις την ανατίναξη.
Κόλλησα στο ότι
Ότι είναι στο MotoGP δεν είναι πανάκεια για όλες τις συμβατικές μοτοσυκλέτες.
Είτε από επιλογή, είτε από κόστος, είτε από κάτι άλλο, δεν είναι το MotoGP η μόνη ένδειξη για να χρησιμοποιήσεις κάτι πάνω σε μία συμβατική μοτοσυκλέτα. Και το ABS είναι το πιο τρανό παράδειγμα.
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......