Σελίδα 12 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 278910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 188

Θέμα: Z900SE - το πρώτο εν Ελλάδι σπέσιαλ εντισιο!!

  1. #166
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.205
    Ρε μπακαλιάρε,το λάστιχο κοίταγε ο μυστήριος που είχε γίνει θλικ, όχι το σάκο.

    Μπαγκαζιερα;;;
    καφάσι λαϊκής ή τέφρα!11!
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  2. #167
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.648
    Ρε σατανάδες πρωϊνιάτικο, νομίζω το φίλτρο δεν έχει "stage". Τα φίλτρα με πλακάκι διορθώνουν το κουτί στην ουσία.

    Αυτό με την αυτόματη ρύθμιση για παραπάνω καύσιμο, δεν έχω καταφέρει να το βρω σαν λειτουργία.
    Ρωτάω τον μηχανικό για κάθε μοτό που τους πάω, αν έχει κάποια hardware ρύθμιση κ.λπ.
    Ένας ή δύο μου είπαν πως μπορεί να κάνει μικρές αλλαγές, σε ποσοστά που καλύπτουν την πυκνότητα του αέρα.
    Σε πραγματική αλλαγή ποσότητας του αέρα, εκτός όσων υπολογίζουν στο εργοστάσιο, χρειάζεται αρκετά παραπάνω.

    Τείνω να πιστεύω πως αυτή η λειτουργία "δανείζεται" στοιχεία από την πορεία της χαρτογράφησης. Σαν να την μετακινεί ένα βήμα προς τα εκεί που χρειάζεται.
    πχ είχες 5 αέρα και 2 καύσιμο στις 3500rpm, τώρα το έχεις στις 3200rpm και ας έχεις 4.8 αέρα..

    H διόρθωση με λιγότερο καύσιμο όπως στα βουνά, είναι πολύ ευκολότερη και έντονη έχοντας τον λ να αποτρέπει πολύ πλούσιο μίγμα, την βοήθεια της πίεσης που έχει το κουτί κ.λπ.

    Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει να μάθω περισσότερα γι' αυτήν την λειτουργία θα το ήθελα.


    Το να αλλάξεις φίλτρο μόνο, σε τετρακύλινδρο που στρώνει, δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι δραματικά.
    Η εξάτμιση κρατά τα καυσαέρια και σίγουρα δεν το πιέζεις ιδιαίτερα.
    Θα το έκανα αν παρατηρούσα πιο ομαλή λειτουργία του κινητήρα (ρελαντί) με το ανοικτό φίλτρο, κρύος και ζεστός.
    Μου φαίνεται δύσκολο να καταλάβουμε διαφορά σε τετρακύλινδρο αυτής της κλάσης αλλά ποτέ δεν ξέρεις.

    Ίσως είναι καλύτερα τώρα που περιμένεις να διαβάσεις για την μοτό, να έχεις μια εικόνα πως λειτουργεί ο κινητήρας και πώς διαμορφώνουν την λειτουργία του οι διάφορες ρουτίνες από την ecu.
    Θα σου δώσει πολύ καλύτερη εικόνα και θα μπορείς να βοηθήσεις τον μηχανικό μη τυχόν και ξεχάσει καμία όταν θα τις ακυρώνει.

    Οπωσδήποτε στρώσιμο καλοκαιριάτικα θέλει ρύθμιση του λ να λειτουργεί όπως όταν είναι κρύο (να μην κόβει καύσιμο όταν ανιχνεύει άκαυστη).

    Για εμενα μάζεψε τα περιφερειακά και πήγαινε για χαρτογραφήσεις και ακυρώσεις ρουτινών.
    Δεν έχω διαβάσει το δικό σου, αν έχει προγράμματα θεωρώ ότι θα είναι καλύτερο να έχεις το πιο πλούσιο σε καύσιμο.
    Διάβασε όμως γιατί αν αλλάζει μόνο η απόκριση μπορεί να σε ξεγελάσει.

  3. #168
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.205
    Τζόνι όταν λες έχω στρώσει, τι ακριβώς εννοείς;
    Γιατί σίγουρα δεν εννοείς τα πρώτα χίλια που έγιναν την πρώτη βδομάδα.
    Είμαι τώρα στις ~4Κ , ενδεικτικά.
    Απο βίντεο στο σωλήνα, μαθαίνω ότι το μηχανάκι είναι τέρμα φιμωμενο και πως μια σωστή (ολόσωμη όμως) εξάτμιση μαζί με ένα καστομ χάρτη, το απογειώνουν χωρίς κίνδυνο αξιοπιστίας!
    Θέλει μελέτη το πραμα καθώς δεν είχα ποτέ ασχοληθεί με τα γαργαληματα.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  4. #169
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.990
    Ένα παράδειγμα στα CP3 της Yamaha

    Yamaha MT-09 (2024) DNA Air Filter P-Y9N24-01

    Yamaha MT 09 (2024) DNA Air Filter Stage 2 and Cover P-Y9N24-S2

    Στο Stage 2 στη περιγραφή αναγράφει ''Συνιστάται η επαναβαθμονόμηση του καυσίμου για να εκμεταλλευτείτε πλήρως την αύξηση της ροής αέρα και να αποφύγετε τη λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλή απόδοση!''

    Edit: Προσθέτω

    Το απλό αναφέρει
    Αυτό το φίλτρο DNA είναι σχεδιασμένο ως ένα φίλτρο υψηλής ροής για χρήση σε δρόμο και σε αγώνες.
    Το Stage 2
    Αυτό το φίλτρο αέρα DNA® έχει σχεδιαστεί ως φίλτρο αέρα υψηλής ροής για αποκλειστική χρήση σε αγώνες.

    Έχω την εντύπωση ότι το απλό φίλτρο είναι έτοιμο προς αντικατάσταση του εργοστασιακού και χρήση με εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλιώς δεν μπορεί να αναγράφει "για χρήση σε δρόμο" και δεν θα περνάει προδιαγραφές.
    Το ίδιο πρέπει να ισχύει και για την εξάτμιση, φαντάζομαι θα περνάει ΚΤΕΟ κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Τελευταία τροποποίηση από sanctusan; 02/08/2025 στις 11:48.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  5. #170
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.648
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    Τζόνι όταν λες έχω στρώσει, τι ακριβώς εννοείς;
    Γιατί σίγουρα δεν εννοείς τα πρώτα χίλια που έγιναν την πρώτη βδομάδα.
    Είμαι τώρα στις ~4Κ , ενδεικτικά.
    Απο βίντεο στο σωλήνα, μαθαίνω ότι το μηχανάκι είναι τέρμα φιμωμενο και πως μια σωστή (ολόσωμη όμως) εξάτμιση μαζί με ένα καστομ χάρτη, το απογειώνουν χωρίς κίνδυνο αξιοπιστίας!
    Θέλει μελέτη το πραμα καθώς δεν είχα ποτέ ασχοληθεί με τα γαργαληματα.
    Την περίοδο που αναφέρεται σαν break in. Δεν θυμάμαι πόση είναι στα 4κ της kawa. Ίσως την ολοκληρώνεις.
    Αξιοπιστία έχεις όταν το μίγμα κρατά την ισορροπία θερμοκρασίας σε διάρκεια και ανεβαίνει λίγο ανάλογα την πίεση που ασκείς και τις συνθήκες.
    Με ρουτίνες που στερούν καύσιμο για άλλους λόγους από την υγεία του κινητήρα δεν μου φαίνεται πιο αξιόπιστο.

    Το ξεφίμωμα έχει μια σειρά, πρώτα τι θες: γυμνό είναι, φαντάζομαι θέλεις άνεση, απόδοση και υγεία. Δεν νομίζω ότι θα θυσιάσεις υγεία - κόστος για να τελικιάζει λίγο πιο ψηλά κ.λπ.
    Μετά το hardware: τι περιορισμούς έχουν στην πορεία του αέρα (ή τι μη βοηθήματα, πχ velosity stacks που λειτουργούν μόνο στις υψηλές κ.λπ.)
    Τέλος το software: χάρτες απόκρισης πεταλούδων αέρα, λ, pair, χάρτες τροφοδοσίας, ακυρώσεις κ.λπ.

    Εφόσον ξέρεις τι στοχεύεις δεν ξεφεύγεις εύκολα και απλά επενδύεις πρώτα στην καλή λειτουργία και μετά στις επιδόσεις που έρχονται έτσι και αλλιώς.

    έτσι μου φαίνεται εμένα..


    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Ένα παράδειγμα στα CP3 της Yamaha

    Yamaha MT-09 (2024) DNA Air Filter P-Y9N24-01

    Yamaha MT 09 (2024) DNA Air Filter Stage 2 and Cover P-Y9N24-S2

    Στο Stage 2 στη περιγραφή αναγράφει ''Συνιστάται η επαναβαθμονόμηση του καυσίμου για να εκμεταλλευτείτε πλήρως την αύξηση της ροής αέρα και να αποφύγετε τη λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλή απόδοση!''

    Edit: Προσθέτω

    Το απλό αναφέρει
    Αυτό το φίλτρο DNA είναι σχεδιασμένο ως ένα φίλτρο υψηλής ροής για χρήση σε δρόμο και σε αγώνες.
    Το Stage 2
    Αυτό το φίλτρο αέρα DNA® έχει σχεδιαστεί ως φίλτρο αέρα υψηλής ροής για αποκλειστική χρήση σε αγώνες.

    Έχω την εντύπωση ότι το απλό φίλτρο είναι έτοιμο προς αντικατάσταση του εργοστασιακού και χρήση με εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλιώς δεν μπορεί να αναγράφει "για χρήση σε δρόμο" και δεν θα περνάει προδιαγραφές.
    Το ίδιο πρέπει να ισχύει και για την εξάτμιση, φαντάζομαι θα περνάει ΚΤΕΟ κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα.
    Και εγώ έτσι το βλέπω. Ίδιας "αντίστασης" φίλτρα με το δεύτερο να αυξάνει την υπάρχουσα ροή με το αεροβοήθημα.
    Υποτίθεται πως για να εκμεταλλευτείς την παραπάνω ροή θα έχεις ανοίξει πορτοπαράθυρα να μπεί η δροσιά του Μάη κ.λπ.

    Θεωρούν δεδομένο πως εργοστασιακά είσαι τέλειος στο μίγμα κάτι που ειμαι σίγουρος πως θα σου πουν λεπτομέρειες απο κοντά.

    Αυτό με το κτεο δεν το πολυ κατάλαβα.. περνάω και εγώ καθημερινά στο πήγαινε για την δουλειά, τις προάλλες πήγα να κάνω μια κολίτσα, έπιασε η μλκια και πέρασα όρθιος.. σημαίνει κάτι;

  6. #171
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.990
    Μερικές φορές μιλάς με γρύφους και δεν σε πιάνω
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  7. #172
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.648
    η τέχνη αντιγράφει την ζωή, αυτό να θυμάσαι..

  8. #173
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.205
    Και μες το θαμπος το θαμπό
    Παίρνω αμπαριζα να μπω
    Και με πετάνε οξω

    Με λύγισε το συμβάντο
    Τελευταία τροποποίηση από o_gavros; 02/08/2025 στις 14:01.
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  9. #174
    Κρίμα καινούργιο εργαλείο να το αφήσεις στο έλεος υποθέσεων. Αφού αποφάσισες να παρέμβεις, καν'το ολοκληρωμενα.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  10. #175
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.642
    Εγω θα έλεγα να αφήσεις το μηχανάκι στην ησυχία του.

  11. #176
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.315
    Εγώ θα έπιανα τα 10Κ και μετά ολόσωμη/φιλτρο και φλασαρισμα να γίνει πανικός!!!
    Ride(s) the wind of change...

  12. #177
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.648
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Εγω θα έλεγα να αφήσεις το μηχανάκι στην ησυχία του.
    Ώπ! να και οι ανησυχίες στα πορτοκαλί paddock..



    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από RaGe_Raptor Προβολή μηνύματος
    Κρίμα καινούργιο εργαλείο να το αφήσεις στο έλεος υποθέσεων. Αφού αποφάσισες να παρέμβεις, καν'το ολοκληρωμενα.
    Εχει δίκιο το παιδί!

    ..τοοο κοκκινοο φουστάαανι ...

  13. #178
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.205
    Ρε μλκς είπαμε μοτογρ φορεβα αλλά πως στον Αχιλλέα φτάσαμε στα σφυρήλατα μπιστονια;;;
    Δηλαδή κάπου ωπα ασουμε

    Πάμε πάλι.
    Αναμένεται όταν ξεγαμηθει ο αντιπροσωπας, ένα τελικό με το Σκορπιό.
    Ένα τελικό μοναχοτ δεν κάνει σοβαρή διαφορά. Ίσα να δώσει λίγο γρεζι θέλω.
    Και το ερώτημα, προς ώρας, ήταν να περιμένω λίγο για να κοτσαρω και το φίλτρο ή όχι;

    Όσο τον μηχανάκι είναι σε εγγύηση δεν ακουμπάω ούτε βίδα, πόσο μάλλον να το φλασαρω
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  14. #179
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.005
    Τώρα το είδα!

    Καλοτάξιδο Γιάννη, να το καταευχαριστηθείς!

  15. #180
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.090
    Γιάννη μιας και αναφέρεσαι στην εγγύηση, ρώτα και τον αντιπρόσωπο αν καλύπτει στη εγγύηση τις παραπάνω light μετατροπές, ποτέ δεν ξέρεις...μη σου πει μετά μα-μου

    Απο εκεί και μετά και εγώ θα πήγαινα με τα παιδιά, αν κάνεις stage 1 οπωσδήποτε re-map, αλλιώς δείγματα καυσαναλυσης σε διαφορετικές συνθήκες μη πάει να γίνει καμία στραβή
    you rise you fall you're down then you rise again

Σελίδα 12 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 278910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Η Honda ετοιμάζει το πρώτο μηχανάκι με αερόσακο
    από idi στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 13/10/2005, 09:39
  2. Το Πρωτο Θαυμα!!!!!
    από zoropatra στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/05/2005, 22:10
  3. και μιας και το πρώτο μου...
    από frapes στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 24/09/2004, 15:33
  4. Απαντήσεις: 114
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2004, 18:22
  5. Το πρωτο για φετος
    από kalgeorge στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 05/01/2004, 12:13

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF