Τελικό και φίλτρο θα μπουν από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πήρα Χρήστο.
Δεν τίθεται θεμα
Τελικό και φίλτρο θα μπουν από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που το πήρα Χρήστο.
Δεν τίθεται θεμα
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Γιάννη βάλε το τελικό και άσε το μαμά φίλτρο αέρα
Αν στο φίλτροκουτι έχει πεταλούδα που δουλεύει με υπό πίεση κατάργησε τη τώρα ή μετά την εγγύηση να παίρνει αέρα σε όλες τις στροφές
Καλό να είσαι μέτριος αρκεί να είσαι Καφές
Ride(s) the wind of change...
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ταπωμενο ρε, δεν ψήνομαι για κατάρες από όπου περνάω και το κυριότερο: δεν θέλω άλλα νταραβερια με τα Στρουμφ
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Ταπωμένο Ε;; Φακ!!!
Ξένερα ρπμ.
Ride(s) the wind of change...
Δεν ειναι καιροί για πρίγκιπες![]()
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Αφήνω το παρακάτω λινκ για τους φίλους που διαβάζουν και έχει μείνει ακόμα η σκέψη: μα, είναι δυνατόν;
Έχει πολλά μοντέλα μοτό, αυτό που μου αρέσει είναι πως εξηγεί τον ρόλο κάθε διαδικασίας που προτείνει.
Είναι γραμμένο πολύ απλά (σαν site) και βολεύει η αυτόματη μετάφραση για όποιον θέλει.
https://www.ivansperformanceproducts.com/index.htm
Τζών το θηρίο σου δείχνει αρκετές διαφορές στην διαχείριση απο το RS (ευτυχώς), ακόμα και ο ήχος του είναι λίγο διαφορετικός από επιλογή.
Αυτό που εστιάζω σαν τελείως χαλαρή διόρθωση, εκτός "stage" κ.λπ. είναι το φιλτροκούτι.
Δεν κατάφερα να βρω το καπάκι του δικού σου, στα υπόλοιπα υπάρχει τοίχωμα στο κέντρο που χωρίζει το φιλτροκούτι στα δύο.
Είναι λίγο μαλακία αν υπάρχει, ειδικά όταν χρειάζεσαι πολύ αέρα.
Πάρα πολύ εύκολη η αφαίρεση, έχει νόημα όσον αφορά την κίνηση και την "μορφή" του αέρα (τον χρειαζόμαστε να κάνει στροβιλισμούς).
Θεωρώ σίγουρο ότι θα μαλακώσει η καμπύλη απόδοσης χωρίς αυτό. Με μέτρηση μπορεί να δεις λίγο χαμηλότερες στροφές στις ίδιες ταχύτητες και λίγα παραπάνω τελική.
Δεν είναι αυτός ο στόχος, η πιο ισορροπημένη λειτουργία είναι.
Μιλώντας για ισορροπία, μην τρομάξεις με τις χοάνες. Δες το ρομαντικά, πως βλέπουμε τα κτήρια στο γκάζι..
Αντί να έχουν "διπλής ενέργειας" το κάθε ένα, λένε οι 2, 3 χαμηλά, 1, 4 ψηλά.. αυτά δεν τα ενοχλούμε, είναι μέρος της χαρτογράφησης, πάνε παρέα.
Oι Brock's που είναι κάπως σοβαροί, δίνουν τα oem των 1,4 σετάκι για αντικατάσταση των 2,3 χωρίς άλλη ρύθμιση.