Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 33

Θέμα: Moto Guzzi V7 Sport - Ανακοίνωση τιμής, έναρξη προ-παραγγελιών

  1. #16
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    153
    Και μένα κιχ δεν κάνει στην βροχή όταν είναι σε κίνηση αλλά άμα φάει βροχή παρκαρισμένη τα κρύσταλλα του κοντέρ που εφάπτονται με το πλαστικό δεν έχουν καλή μόνωση με αποτέλεσμα να μπαίνει νερό μέσα και αν στεγνώσει παρκαρισμένη κάνει υδρατμούς. Έτσι αρχίζουν τα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά της. Με απλό σπρέι σιλικόνης πριν βραχει είναι κομπλέ αλλά άμα την παρκάρω χωρίς κουκούλα βάζω πάντα σακούλα.

  2. #17
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    153
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Μια χαρά είναι τα γκουτζι για αυτούς που είναι κατασταλαγμένoι στο τι θέλουν.Απλως έχουν μείνει λίγο πίσω στην εξέλιξη του κινητήρα τους εν σχέσει με την ομοσταυλη σε νοοτροπία κινητήρα bmw.
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

    Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
    Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

    Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα
    Σωστά, επίσης δεν έχω εμπειρία από τον καινούργιο υδρόψυκτο που δεν είναι με ωστηρια αλλά με DOHC όπως προστάζει η σύγχρονη τεχνολογία

  3. #18
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.005
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

    Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
    Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

    Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα
    Και ήταν η μόνη που επέμενε με αυτό το χαρακτηριστικό για όλες τις μοτοσυκλέτες της γκάμας της. Δυστυχώς οι εποχές αλλάζαν -αυτή η καταραμένη λαίλαπα- και δεν αφήνει τίποτα στη ζώνη μιας αυθεντικότητας, μιας ταυτότητας, αν θέλεις να έχουμε κάτι να λέμε ότι παραμένει ίδιο....

    ...όλα τα κάστρα πέφτουνε: https://www.motomag.gr/news/nea-mont...is-v2-kinitira

  4. #19
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.439
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Καμιά σχέση… για να μαθαίνεις: δεν έχει να κάνει πως αν θέλουν δεν μπορούν να βγάλουν ένα σύχρονης τεχνολογίας δικύλινδρο

    Ή γκουτσι θα βγάζει εγκάρσιο V2 με ωστηρια με εκκεντροφόρους όχι πάνω στις κεφαλές
    Αυτό είναι το σήμα κατατεθέν της, η παράδοση της και ότι συνεπάγεται αγοράζοντας γκουτσι

    Αντιστοίχως bmw για τους boxer, Harley για τον 45 μοιρών V2, Ducati για τους Desmo και ο κατάλογος είναι μακρύς…Όλοι έχουν επενδύσει σε μια κατασκευαστική ιδιαιτερότητα
    Ευχαριστώ για το μάθημα γνώσεων,αλλά για να μαθαίνεις κι εσύ, διάβασε λίγο παραπάνω τις εξελίξεις έχει κάνει και η ντουκατι και η μπέμπα και η Χάρλεϊ στους αρχικούς σήμα κατατεθέν τους κινητήρες.

  5. #20
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.090
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Και ήταν η μόνη που επέμενε με αυτό το χαρακτηριστικό για όλες τις μοτοσυκλέτες της γκάμας της. Δυστυχώς οι εποχές αλλάζαν -αυτή η καταραμένη λαίλαπα- και δεν αφήνει τίποτα στη ζώνη μιας αυθεντικότητας, μιας ταυτότητας, αν θέλεις να έχουμε κάτι να λέμε ότι παραμένει ίδιο....

    ...όλα τα κάστρα πέφτουνε: https://www.motomag.gr/news/nea-mont...is-v2-kinitira
    Το διάβασα, ισχύει, σημεία των καιρών

    φαίνεται οτι στην συνεργασία του piaggio group η aprilia θα αναλαμβάνει τα sport και η guzzi τα retro look, συγχωνεύσεις για να διατηρηθούν τα κέρδη άλλα και η βιωσιμότητες, κάποιες εταιρείες παίζουν τα ρέστα τους όπως έγινε με την ktm


    Όμως φαίνεται πώς όσο και να "στρογγυλέψουν οι αιχμές" ακόμη θα υπάρχει ενα μοτέρ V2 aero, pushrods, 2V , το ίδιο θα ισχύει και για τους υπολοίπους κατασκευαστές
    you rise you fall you're down then you rise again

  6. #21
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.447
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    φαίνεται οτι στην συνεργασία του piaggio group η aprilia θα αναλαμβάνει τα sport και η guzzi τα retro look, συγχωνεύσεις για να διατηρηθούν τα κέρδη άλλα και η βιωσιμότητες
    Ακριβώς..

    Πιστεύω ότι αν όλοι εκείνοι που "ενοχλήθηκαν" με την έλευση του μικρού μοντέλου επειδή δεν είναι γνήσιο Guzzi, αγόραζαν και Guzzi γενικά, τότε δεν θα είχε ανάγκη να το βγάλει εξ αρχής. Το ίδιο ισχύει και για την Aprilia, αλλά και άλλες εταιρείες.

  7. #22
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.991
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Ακριβώς..

    Πιστεύω ότι αν όλοι εκείνοι που "ενοχλήθηκαν" με την έλευση του μικρού μοντέλου επειδή δεν είναι γνήσιο Guzzi, αγόραζαν και Guzzi γενικά, τότε δεν θα είχε ανάγκη να το βγάλει εξ αρχής. Το ίδιο ισχύει και για την Aprilia, αλλά και άλλες εταιρείες.
    Ωραία τοποθέτηση!!!
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  8. #23
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.650
    Νομίζω πως εξελίσσουν τον V2 στις εφαρμογές που μπορεί να αποδώσει. Στα 500cc δεν είχαν κάτι, λογικά θα πάρουν απο το gruppo.
    Να δημιουργούσαν εξαρχής έναν V2 σε επίπεδο τεχνολογίας aprilia για να αποδίδει 50hp;
    Το 'χουν, δεν τους φοβάμαι. Δεν θα είχε το 500cc όμως 7.500-8000ε και όσο και αν πανηγυρίζαμε το 1000cc θα παίρναμε και αυτοί πάλι θα ήταν εκτός αγοράς καθημερινής μετακίνησης

    Η "ενόχληση" που η Guzzi φτιάχνει μικρό με διαφορετικό κινητήρα δεν μοιάζει με την "ενόχληση" που προκαλούσαν όλες οι αποτυχημένες προσπάθειες στο παρελθόν να διατηρήσουν τον V2 κάτω από τα 750cc; μην πω για τα μικρά μπόξερ..

    Με λίγα λόγια εμείς είμαστε που τα διαμορφώνουμε αυτά, πρώτα με την οικονομική μας δυνατότητα αλλά ουσιαστικά με τα γούστα μας.
    Όταν λέμε μου αρέσουν τα δικύλινδρα, τι έχουμε υπόψιν; ένα 1000 V2 ή ένα πανάκριβο 500 έτοιμο να σκάσει;

    υγ: θυμήθηκα το SXV και συγκινήθηκα, ο Θεός να τους 'σχωρέσει..
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; Σήμερα στις 07:52.

  9. #24
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.656
    Αν και ηταν σλόγκαν για αλλη εταιρεια....

    "Technology of yesterday, at prices of tomorrow"

  10. #25
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.669
    Εδώ ολόκληρη Χάρλευ κυκλοφόρησε 400ρια made in India-China ,η M.G τους πείραξε;
    Τι να κάνουμε, καλύτερα να υπάρχει η MG έστω και με ''βλάσφημα'' μοτέρς παρά να βαρέσει και αυτή φαλιμέντο ή να γίνει ''κινέζικης ιδιοκτησίας-κατασκευής,ιταλικής σχεδίασης''
    when life gets complicated... i ride.

  11. #26
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Εδώ ολόκληρη Χάρλευ κυκλοφόρησε 400ρια made in India-China ,η M.G τους πείραξε;
    Τι να κάνουμε, καλύτερα να υπάρχει η MG έστω και με ''βλάσφημα'' μοτέρς παρά να βαρέσει και αυτή φαλιμέντο ή να γίνει ''κινέζικης ιδιοκτησίας-κατασκευής,ιταλικής σχεδίασης''
    Μαζι σου.
    Και μενα μ'αρεσουν τα κλασσικα, τα απλα.
    Τα γουσταρω.
    Αλλα δεν μπορεις να μου προσφερεις το 2025 αεροψυκτο κινητηρα, αζυγιστο με σουστες στην πισω αναρτηση και να μου ζητας 16.000 ευρω.
    Βαζεις μες την κλασικουρα και το ψηφιακο κοντερ και τα κανεις σαλατα.
    Ουτε η ιδια τους η χωρα δεν εχει συμβαση για την αστυνομια μαζι τους να εξοπλισει τον στολο της.

  12. #27
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.820
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από PortisHead Προβολή μηνύματος
    Μαζι σου.
    Και μενα μ'αρεσουν τα κλασσικα, τα απλα.
    Τα γουσταρω.
    Αλλα δεν μπορεις να μου προσφερεις το 2025 αεροψυκτο κινητηρα, αζυγιστο με σουστες στην πισω αναρτηση και να μου ζητας 16.000 ευρω.
    Βαζεις μες την κλασικουρα και το ψηφιακο κοντερ και τα κανεις σαλατα.
    Ουτε η ιδια τους η χωρα δεν εχει συμβαση για την αστυνομια μαζι τους να εξοπλισει τον στολο της.
    "Τεχνολότζια" ρε, τι δεν καταλαβαίνεις;

    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  13. #28
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.669
    Τα καλύτερα μοτέρ είναι τα αερόψυκτα.
    Δεν χαλάνε,δεν στάζουν κολάρα,αντλίες,θερμοστάτες,όχι πετραδάκι μου τρύπησε το ψυγείο,όχι σκούριασε το κύκλωμα ,όχι το βεντιλατέρ δουλεύει σαν ελικόπτερο .
    when life gets complicated... i ride.

  14. #29
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Τα καλύτερα μοτέρ είναι τα αερόψυκτα.
    Δεν χαλάνε,δεν στάζουν κολάρα,αντλίες,θερμοστάτες,όχι πετραδάκι μου τρύπησε το ψυγείο,όχι σκούριασε το κύκλωμα ,όχι το βεντιλατέρ δουλεύει σαν ελικόπτερο .
    Υπο προυποθεσεις.
    Η βελτιστη λυση νομιζω ηταν της suzuki με τους αεροελαιοψυκτους.
    Αλλα ναι, και παλι, εστω αεροψυκτος, με ελατηρια, εγω ειμαι υπερμαχος της απλοτητας, αλλα να συμβαδιζει και η τιμη.
    Εδω γινεται εκμεταλευση κομπλεξοπαθοκατάστασης.
    Φαντασου με την τεχνολογια της Guzzi στα 16.000 οι ιαπωνες κι οι γερμανοι θα επρεπε να πουλανε τα διαστημοπλοια τους 50.000.

  15. #30
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.669
    Βρε φίλε μου 16 κοστίζει το Mandello που έχει ψυγείο ,μονό αμορτισέρ, φουλ ηλεκτρονικά και μόνο αρχαίο δεν το λες.
    Το απλό V7 ούτε 10 δεν κοστίζει .
    when life gets complicated... i ride.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτοΠρώτο 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Moto Guzzi V7 Classic
    από Dekaoxtouros στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2012, 08:50
  2. Moto Guzzi V7
    από apav στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2009, 20:19
  3. Moto Guzzi V7 Cafe Classic
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2008, 21:10
  4. Moto guzzi V7
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2007, 22:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF