Σελίδα 12 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 278910111213 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 166 έως 180 από 189

Θέμα: SUZUKI GSX-R: 30 YEARS OF PERFORMANCE

  1. #166
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    [QUOTE=thunder ace;3259883]
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Είναι το ίδιο δύσκολο να τα έχεις καθημερινό ένα μεγάλο ss.

    Οχι
    Εντάξει έχεις δίκιο.το commuting είναι Λιιιγο ευκολότερο.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  2. #167
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της thunder ace
    Εγγραφή
    07/02/2013
    Μηνύματα
    2.621
    Την άποψη μου είπα.
    Εγώ κυκλοφοραω κάθε μέρα παντού με το thunder ace.
    Δουλειά, βόλτα, κόντρα, λαϊκή,μάρκετ, καμάκι..

  3. #168
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.203
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από thunder ace Προβολή μηνύματος
    Την άποψη μου είπα.
    Εγώ κυκλοφοραω κάθε μέρα παντού με το thunder ace.
    Δουλειά, βόλτα, κόντρα, λαϊκή,μάρκετ, καμάκι..
    επειδη εισαι ασχετος και δεν διαβαζεις οσα λενε οι σοφοι μοτοσυκλετισται
    Τελευταία τροποποίηση από husky21; 05/08/2025 στις 15:00.

  4. #169
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.326
    Ρε σεις λεμε τα κανει ολα...
    Καπως ετσι ξεκινησαν...




    Εχει να πεσει σκουπα μετα...
    Ride(s) the wind of change...

  5. #170
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    Ρε husky επιτέλους μου άνοιξες τα μάτια ρε αδερφε ευχαριστώ!
    Αύριο τα πουλάω όλα και θα πάρω όπως άριστα πρότεινες ένα ss για όλες τις δουλειές!
    Να παιρνω τα παιδιά από το σχολείο και όλα τα καθημερινά και την άλλη βδομάδα να πάω όπως έχω κανονισει στην Ρουμανία με την γυναίκα και όλα τα μπαγκαζια για 10 μέρες.
    Να'σαι καλά ρε φίλε με έσωσες.
    Ευχαριστούμε για την σοφία που μοίρασες σε όλους μας.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  6. #171
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.203
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Ρε husky επιτέλους μου άνοιξες τα μάτια ρε αδερφε ευχαριστώ!
    Αύριο τα πουλάω όλα και θα πάρω όπως άριστα πρότεινες ένα ss για όλες τις δουλειές!
    Να παιρνω τα παιδιά από το σχολείο και όλα τα καθημερινά και την άλλη βδομάδα να πάω όπως έχω κανονισει στην Ρουμανία με την γυναίκα και όλα τα μπαγκαζια για 10 μέρες.
    Να'σαι καλά ρε φίλε με έσωσες.
    Ευχαριστούμε για την σοφία που μοίρασες σε όλους μας.
    Ευγε...Συνεχιζεις να λες οτι σου κατεβει
    Ειναι πραγματικα αξιο συγχαρητηριων οτι καταλαβες πως προτεινα να παρεις SS για ολες τις δουλειες

  7. #172
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.015
    Βασικά.... η συζήτηση ξεκίνησε από το ότι η Suzuki έφτιαξε μια 1000 SS που δεν είναι κατάλληλη για πίστα. Κι εκεί διαφώνησα εγώ.
    Διότι νομίζω πως πάντα έχει να ακάνει με τον αναβάτη. Είτε μιλάμε για τις δεξιότητες του, είτε για τις επιθυμίες του ή το μεράκι του, είτε τις ακραίες ή προσγειωμένες ανάγκες του.
    Προφανώς δεν είναι Panigale -και δεν στοιχίζει αντίστοιχα- αλλά ακόμη πιο προφανώς και η συντριπτική πλειοψηφία όσων ασχολούνται... δεν είναι Rossi.

    Να κλείσω με μια προτροπή. Από τις συζητήσεις που γίνονται προσπαθώ πάντα κάτι να μάθω. Ελπίζω περιστασιακά να προσφέρω κι εγώ, έστω και καταθέτοντας απορίες. Είμαστε εδώ μέσα αρκετές δεκάδες ανθρώπων. Ας μη βρίσκουμε αφορμές για να χωριζόμαστε αλλά για να ενωνόμαστε. Είναι βασικό στοιχείο της φυλής των μοτοσυκλετιστών. Δικαίωμα στην διαφορετικότητα (προσεγγίσεις) έχουμε όλοι. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε αλλά να αποδεχόμαστε ότι τη στιγμή που μοιραζόμαστε τη γνώμη μας δεν είναι υποχρεωτικό το δικό μας δίκιο να είναι και δίκιο των άλλων.

    Τον PeterTHErider δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ούτε πμ δεν έχουμε ανταλλάξει. Δεν πιστεύω όμως πως ο σκοπός των γραπτών του ήταν η φιγούρα ή η παντογνωσία. Την γνώμη του κατέθεσε και αυτός με βάση την εμπειρία του. ΟΚ μερικές φράσεις μπορεί να μεταφραστούν παρεξηγίσημα. Το θέμα δεν είναι πάντα πως γράφουμε, μερικές φορές έχει σημασία και το πως διαβάζουμε. Προτιμώ να μην διαβάζω αρνητικά. Δεν ξέρω αν είναι παλιά η κολώνια αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος για εντάσεις.

  8. #173
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Η ουσια ειναι μια.

    Η Σουζουκαρα θα μπισταει χωρις αυριο...
    Και αμα λαχει κανει και χαρντ εντουρο!!!

    Ακόμα το μοτερ του κ5 φορούν αυτα

  9. #174
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Βασικά.... η συζήτηση ξεκίνησε από το ότι η Suzuki έφτιαξε μια 1000 SS που δεν είναι κατάλληλη για πίστα. Κι εκεί διαφώνησα εγώ.
    .
    Δεν νομίζω πως είπε κανείς πως η νέα Σουζούκι δεν είναι κατάλληλη για πίστα.
    Νομίζω η διαφωνία ξεκίνησε όταν κάποια παιδιά είπαν πως για να γίνει ανταγωνιστική με τους υπόλοιπους θα χρειαστούν μετατροπές και πως είναι απλά πολύ καλή βάση για upgrading.εκει τόνισα πως ένα σύγχρονο ss θα πρεπει είναι από μαμά έτοιμο να είναι ανταγωνιστικό.
    Μετά η κουβέντα πήγε στο πόσοι τελικά τα χρησιμοποιούν πραγματικά για την δουλειά που σχεδιάστηκαν και η κουβέντα εκεί εκτροχιάστηκε.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  10. #175
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.015
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Δεν νομίζω πως είπε κανείς πως η νέα Σουζούκι δεν είναι κατάλληλη για πίστα.
    Νομίζω η διαφωνία ξεκίνησε όταν κάποια παιδιά είπαν πως για να γίνει ανταγωνιστική με τους υπόλοιπους θα χρειαστούν μετατροπές και πως είναι απλά πολύ καλή βάση για upgrading.εκει τόνισα πως ένα σύγχρονο ss θα πρεπει είναι από μαμά έτοιμο να είναι ανταγωνιστικό.
    Μετά η κουβέντα πήγε στο πόσοι τελικά τα χρησιμοποιούν πραγματικά για την δουλειά που σχεδιάστηκαν και η κουβέντα εκεί εκτροχιάστηκε.
    Ναι το ξαναδιάβασα πιο προσεκτικά. Έχεις δίκιο.

  11. #176
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της billyka
    Εγγραφή
    30/04/2018
    Μηνύματα
    932
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ακόμα το μοτερ του κ5 φορούν αυτα
    Κ3-4 το συγκεκριμενο.Το εχουν βγαλει τα ματια οξω του συγκεκριμενου.Μεχρι και σε λιμνη το βουλιαξανε

  12. #177
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της strokt up
    Εγγραφή
    06/10/2013
    Μηνύματα
    717
    Έχει ξαναπαίξει αυτό αλλά friendly reminder.
    https://www.youtube.com/watch?v=q0O8Q0x38mI
    Imagine life without motorcycling
    now slap yourself and never do it again

  13. #178
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.656
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από strokt up Προβολή μηνύματος
    Έχει ξαναπαίξει αυτό αλλά friendly reminder.
    https://www.youtube.com/watch?v=q0O8Q0x38mI
    Ότι τι;

  14. #179
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ότι τι;
    Ότι μηχανη 20ετιας με επένδυση σε αναρτήσεις και λαστιχα κοιτάει στα μάτια ή ακόμα κ αφ'υψηλου σύγχρονη μοτοσυκλέτα πολλαπλάσιας αξίας, όταν δεν μιλάμε για επαγγελματίες αγωνιζομενους.
    Αν κάνουμε την ιδια σύγκριση Κ5 με κάποιο αντίστοιχα παλιότερο, δηλαδή του 1985, θα μιλάμε για άλλο σύμπαν όσον αφορά τη μεταξύ τους διαφορά.


    Εχει την σημασία του ότι είναι Κ5 στο συγκριτικό κι όχι κάποιο άλλο σύγχρονό του, μας δίνει bragging rights για τα φόρα
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  15. #180
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.033
    Ίσα ίσα,που όσο πιο υψηλού επιπέδου είναι ο αναβάτης τόσο λιγότερο ρόλο παίζουν μικρές διαφορές στα μηχανάκια.
    Ο εξπερτ δεν χρειάζεται ούτε cornering abs ούτε το νέο σύστημα που έχουν τα ντουκατι που σου πατάνε μόνα πίσω φρένο για να κλείσει η γραμμή αλλά και όλα τα υπόλοιπα.ρεκορ στις Σέρρες στα 600αρια κάνουν κάτι παλιατζουριες.σωστες αναρτήσεις και φρένα θα κάνουν τη διαφορά.
    Αντίθετα μέχρι τους μέσους και λίγο παραπανω όλα αυτά που έχουν τα νέα μηχανάκια θα βοηθήσουν πάρα πολύ.οπως τεράστιο ρόλο σε μια τέτοια σύγκριση παίζει η χάραξη της πίστας οπότε τα συμπεράσματα δεν είναι ασφαλή!
    Παράδειγμα,
    Ο Μαρκ έκανε σήμερα στο balaton park 4-5 δέκατα αργότερο χρόνο με "μαμά" ν4s σε σχέση με τον τοπρακ με το αγωνιστικό μηχανάκι!!!
    Βέβαια έχει μια μεγάλη αλλαγή από ότι είδα,ενώ είναι ν4s είχε αναλογικές αναρτήσεις και όχι τις ηλεκτρονικές που έχει κανονικά!!και άλλες δαγκάνες από το παραγωγής.
    Άρα την αναβάθμιση των αναρτήσεων στο gsxr μην την υποβαθμίζουμε διότι από μόνο του μπορεί να κάνει ΤΕΡΆΣΤΙΑ διαφορά!
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; Χθες στις 19:26.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 12 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 278910111213 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αφιερωμένο στα Suzuki GSX-R K5
    από alexk στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 08/03/2024, 02:29
  2. ducati 749s vs suzuki gsx-r750 k6??
    από 675 στο forum Suzuki GSXR's
    Απαντήσεις: 163
    Τελευταίο μήνυμα: 29/10/2006, 02:02

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF