Την άποψη μου είπα.
Εγώ κυκλοφοραω κάθε μέρα παντού με το thunder ace.
Δουλειά, βόλτα, κόντρα, λαϊκή,μάρκετ, καμάκι..
Ρε σεις λεμε τα κανει ολα...
Καπως ετσι ξεκινησαν...
Εχει να πεσει σκουπα μετα...![]()
Ride(s) the wind of change...
Ρε husky επιτέλους μου άνοιξες τα μάτια ρε αδερφε ευχαριστώ!
Αύριο τα πουλάω όλα και θα πάρω όπως άριστα πρότεινες ένα ss για όλες τις δουλειές!
Να παιρνω τα παιδιά από το σχολείο και όλα τα καθημερινά και την άλλη βδομάδα να πάω όπως έχω κανονισει στην Ρουμανία με την γυναίκα και όλα τα μπαγκαζια για 10 μέρες.
Να'σαι καλά ρε φίλε με έσωσες.
Ευχαριστούμε για την σοφία που μοίρασες σε όλους μας.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Βασικά.... η συζήτηση ξεκίνησε από το ότι η Suzuki έφτιαξε μια 1000 SS που δεν είναι κατάλληλη για πίστα. Κι εκεί διαφώνησα εγώ.
Διότι νομίζω πως πάντα έχει να ακάνει με τον αναβάτη. Είτε μιλάμε για τις δεξιότητες του, είτε για τις επιθυμίες του ή το μεράκι του, είτε τις ακραίες ή προσγειωμένες ανάγκες του.
Προφανώς δεν είναι Panigale -και δεν στοιχίζει αντίστοιχα- αλλά ακόμη πιο προφανώς και η συντριπτική πλειοψηφία όσων ασχολούνται... δεν είναι Rossi.
Να κλείσω με μια προτροπή. Από τις συζητήσεις που γίνονται προσπαθώ πάντα κάτι να μάθω. Ελπίζω περιστασιακά να προσφέρω κι εγώ, έστω και καταθέτοντας απορίες. Είμαστε εδώ μέσα αρκετές δεκάδες ανθρώπων. Ας μη βρίσκουμε αφορμές για να χωριζόμαστε αλλά για να ενωνόμαστε. Είναι βασικό στοιχείο της φυλής των μοτοσυκλετιστών. Δικαίωμα στην διαφορετικότητα (προσεγγίσεις) έχουμε όλοι. Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε αλλά να αποδεχόμαστε ότι τη στιγμή που μοιραζόμαστε τη γνώμη μας δεν είναι υποχρεωτικό το δικό μας δίκιο να είναι και δίκιο των άλλων.
Τον PeterTHErider δεν τον γνωρίζω προσωπικά, ούτε πμ δεν έχουμε ανταλλάξει. Δεν πιστεύω όμως πως ο σκοπός των γραπτών του ήταν η φιγούρα ή η παντογνωσία. Την γνώμη του κατέθεσε και αυτός με βάση την εμπειρία του. ΟΚ μερικές φράσεις μπορεί να μεταφραστούν παρεξηγίσημα. Το θέμα δεν είναι πάντα πως γράφουμε, μερικές φορές έχει σημασία και το πως διαβάζουμε. Προτιμώ να μην διαβάζω αρνητικά. Δεν ξέρω αν είναι παλιά η κολώνια αλλά δεν υπάρχει κανένας λόγος για εντάσεις.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Δεν νομίζω πως είπε κανείς πως η νέα Σουζούκι δεν είναι κατάλληλη για πίστα.
Νομίζω η διαφωνία ξεκίνησε όταν κάποια παιδιά είπαν πως για να γίνει ανταγωνιστική με τους υπόλοιπους θα χρειαστούν μετατροπές και πως είναι απλά πολύ καλή βάση για upgrading.εκει τόνισα πως ένα σύγχρονο ss θα πρεπει είναι από μαμά έτοιμο να είναι ανταγωνιστικό.
Μετά η κουβέντα πήγε στο πόσοι τελικά τα χρησιμοποιούν πραγματικά για την δουλειά που σχεδιάστηκαν και η κουβέντα εκεί εκτροχιάστηκε.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!
Έχει ξαναπαίξει αυτό αλλά friendly reminder.
https://www.youtube.com/watch?v=q0O8Q0x38mI
Imagine life without motorcycling
now slap yourself and never do it again
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ότι μηχανη 20ετιας με επένδυση σε αναρτήσεις και λαστιχα κοιτάει στα μάτια ή ακόμα κ αφ'υψηλου σύγχρονη μοτοσυκλέτα πολλαπλάσιας αξίας, όταν δεν μιλάμε για επαγγελματίες αγωνιζομενους.
Αν κάνουμε την ιδια σύγκριση Κ5 με κάποιο αντίστοιχα παλιότερο, δηλαδή του 1985, θα μιλάμε για άλλο σύμπαν όσον αφορά τη μεταξύ τους διαφορά.
Εχει την σημασία του ότι είναι Κ5 στο συγκριτικό κι όχι κάποιο άλλο σύγχρονό του, μας δίνει bragging rights για τα φόρα![]()
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Ίσα ίσα,που όσο πιο υψηλού επιπέδου είναι ο αναβάτης τόσο λιγότερο ρόλο παίζουν μικρές διαφορές στα μηχανάκια.
Ο εξπερτ δεν χρειάζεται ούτε cornering abs ούτε το νέο σύστημα που έχουν τα ντουκατι που σου πατάνε μόνα πίσω φρένο για να κλείσει η γραμμή αλλά και όλα τα υπόλοιπα.ρεκορ στις Σέρρες στα 600αρια κάνουν κάτι παλιατζουριες.σωστες αναρτήσεις και φρένα θα κάνουν τη διαφορά.
Αντίθετα μέχρι τους μέσους και λίγο παραπανω όλα αυτά που έχουν τα νέα μηχανάκια θα βοηθήσουν πάρα πολύ.οπως τεράστιο ρόλο σε μια τέτοια σύγκριση παίζει η χάραξη της πίστας οπότε τα συμπεράσματα δεν είναι ασφαλή!
Παράδειγμα,
Ο Μαρκ έκανε σήμερα στο balaton park 4-5 δέκατα αργότερο χρόνο με "μαμά" ν4s σε σχέση με τον τοπρακ με το αγωνιστικό μηχανάκι!!!
Βέβαια έχει μια μεγάλη αλλαγή από ότι είδα,ενώ είναι ν4s είχε αναλογικές αναρτήσεις και όχι τις ηλεκτρονικές που έχει κανονικά!!και άλλες δαγκάνες από το παραγωγής.
Άρα την αναβάθμιση των αναρτήσεων στο gsxr μην την υποβαθμίζουμε διότι από μόνο του μπορεί να κάνει ΤΕΡΆΣΤΙΑ διαφορά!
Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; Χθες στις 19:26.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!