Ωραιο!! Ειδικα το SE.
Ωραιο!! Ειδικα το SE.
Ride(s) the wind of change...
Ωραίο δε λέω αλλά φαίνεται κάπως περίεργα το κενό ανάμεσα στο ρεζερβουάρ και το πλαίσιο. Κάνει μπαμ πως αυτό το πλαίσιο σχεδιάστηκε για άλλη μηχανή. Σαν σύνολο είναι όμορφο αλλά και γω προτιμώ το kawa και δεν μου αρέσει καθόλου η οθόνη. Όταν υπάρχει έντονος ανταγωνισμός αυτές τις λεπτομέρειες που δεν είναι και πολύ λεπτομέρειες εδώ που τα λέμε (γράφουμε) παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο όταν το χέρι πρόκειται να μπει στη τσέπη.
Eχει πιο ωραίες γραμμές το kawa. Είναι πιο μηχανή.
Κατασκευαστικά έχουν μεγαλύτερη κόστος τα όργανα, συνεπώς αφήνει μικρότερο κέρδος, μη ξεχνάμε εταιρείες είναι όχι ιδρύματα
Δεν το έχω δει από κανέναν ακόμη και θα ήταν ιδανική πλατφόρμα αυτή η κατηγορία: να προσομοιώσει στα γραφικά του ταμπλετ ένα όργανο όπως του cb1300sf (για παράδειγμα).
Στα αυτοκίνητα το κάνουν και μάλιστα με ποικιλία skin που αλλάζουν από τα χειριστήρια
Ναι αλλα εδω δεν μιλάμε για μια μπατζετ μοτοσυκλέτα για να γινει οικονομία και στα όργανα. Όταν έχει τόσες ρετρό λεπτομέρειες, ε τα όργανα ειναι σοβαρή παραφωνία.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Δεν έχεις άδικο, όμως εμείς παρατηρούμε πως κινούνται οι εταιρείες μακροπρόθεσμα, παρατηρώ φτιάχνει κάτι τόσο όσο για να πάει ανταγωνιστικά στις τιμές των z900rs, xsr900, και θεωρώ ότι θα τα χτυπήσει τιμολογιακά όπως έκανε με το hornet 1000.
Αν δεν πουλήσει τα αναμενόμενα τότε θα έρθει και θα ρωτήσει το πελατολόγιο μέσω του μάρκετινγκ και τότε θα ενσωματώσει τα απαραίτητα για να πιάσει το αναμενόμενα νούμερα. Το έχουμε δει σε διάφορα μοντέλα τους παραδοσιακά
Οι υπόλοιποι ιαπωνες που προσπαθούν να ανταγωνιστούν την δυναμική πωλήσεων της Honda ενσωματώνουν τα απαραίτητα από την αρχή.
Το z900rs έχει πολύ περισσότερη προσοχή στην λεπτομέρεια από το πρώτη γενιά
Το kawasaki έχει αδικαιολογητα την τιμή που έχει, δεν γίνεται να κοστίζει 3000 ευρώ παραπάνω από το z900 του φίλου γαυρου απλά επειδή είναι ρετρό γι αυτό και δεν πουλάει, Το xsr έχει 11800 όσο και το hornet to Kawa πάει 15 και βάλε, αν το βγάλουν και αυτό γύρω στα 12 αξίζει αν και νομιζω στο Ελλαντα πάνω από 100 τμχ δεν θα πουληθούν, όπως και το hornet to 900 όλοι έλεγαν πόσο γαματο ήταν αλλά κανείς δεν το πήρε
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2