Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
Ε ναιτο χρειάζεται
Περιμένω το αποτέλεσμα μιας και με οτι του έχω κάνει/βάλει πρεπει να γράψει +160 τροχό (βασικά τα έγραψε αλλά οταν ζεσταινόταν έπεφταν καθώς είχαν κλάσει τα ελατήρια - απο λάδι δεν τσίμπαγε καθόλου και τα πιστόνια δεν θα αλλαχθουν.
Το μηχανάκι ειναι γάμος![]()
Τι ντα παθε το αργαλειο?
Καταστασεις για σηκωμα τριχας ειναι αυτες οι εικονες...
Ride(s) the wind of change...
Καλημερα σε ολους.
Εχουμε βαλει ποιο πριν πανω,τα κλιπ ον της Gilles,γκαζιερα Domino,ΖΕΤΑ συμπλεκτη(perch) και τον διακοπτη κινεζικη απομιμηση domino.
Συνεχεια σημερα με τοποθετηση τρομπας Brembo rcs 19 corsa corta,δαγκανες brembo M4,σωληνακια Goodridge και υγρα φρενων Motul RBF 600.
Το μπροστινο εχουν αλλαχτει τσιμουχες ξυστρες γνησια suzuki,λαδακι και εχουν μπει βαλβιδες συμπιεσης Ktech καθως η μια μας αφησε χρονους στην προσπαθεια να την κανω να ξεκολλησει.
Το θεμα ειναι οτι ποση ωρα κανω εξαερωση και δεν νομιζω οτι στρωνει,πατιεται αρκετα η μανετα.Κατι δεν εκανα σωστα και εχει αερα μεσα καπου
Στην τρόμπα έκανες εξαέρωση;
Την έχω πατήσει στο 750 ετσι.
Και μη σου πω ότι ακόμα αποτελεσματικότερο είναι να έχεις σωληνάκι και στα τρία σημεία εξαέρωσης και με τη βοήθεια κάποιου φίλου να τα ανοιγοκλείνεις μαζί
Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες
Δοκίμασε να βάλεις μια σύριγγα με σωληνάκι στην βαλβίδα της δαγκάνας και να τραβήξεις 3-4 φορές συνεχόμενα τα υγρά (σε κάθε δαγκάνα) έχοντας πατημένη εντελώς την μανέτα (πιασμένη με λαστιχάκι, π.χ.) χρειάζονται 2 άτομα για την δουλειά αυτή και θέλει προσοχή να ΜΗΝ τελειώνει το υγρό στο δοχείο της τρόμπας.
Φυσικά ξαναβάζεις το υγρό από την σύριγγα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός. ΑΝ όχι, πες να σου περιγράψω καλύτερα την διαδικασία.....
εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου
Για ριξε μια ματια και στο παρακατω...
Ride(s) the wind of change...
Ειμαι ενταξει απο φρενο εν τελει!Ειχε ακομα λιγο αερα μεσα.