Αυτό ακούγεται ιδανικό για όλες τις χρήσης για αυτή την κατηγορία, μακάρι
Αυτό ακούγεται ιδανικό για όλες τις χρήσης για αυτή την κατηγορία, μακάρι
Προσωπικά εκτιμώ οτι λόγω του ντόρου που έχει γίνει με το 350 το οποίο εχει καλή τιμή, το αναμενόμενο 500αρι θα τσιμπήσει λίγο παραπάνω εκτός από το αναμενόμενο.
Επίσης θα πλασαριστεί ανάμεσα στα 350αρια και 400αρια της royal και triumph και στα αντίστοιχα 650αρια δικύλινδρα και θα ειναι στο sweet spot.
Αν είναι βάσιμες οι πληροφορίες και όχι κατά προσέγγιση, το μεγαλύτερο κύλινδροπιστόνο με την κοντύτερη μπιέλα θα φέρει μαξ 6-7 άλογα με ανεβάσμα 800σαλ, παραπάνω.
Θα φέρει όμως περισσότερη ροπή που συνδυαστικά με το long stroke θα το κάνει ακόμη πιο δυνατό σε αισθηση.
Αν παράλληλα με το λίγο μακρύτερο βήμα που θα του δώσουν πηγαίνει άνετα στον αυτοκινητόδρομο 110-120 στο μισό περιστροφής του σλάιντ του γκαζιού (με τελική 140-150 κοντέρ πάντα) τότε έχει πετύχει τέλεια το σκοπό του.
Να κάνει με την ίδια ευκολία κομιουτινκ στη πόλη και κρουιζινκ στον αυτοκινητόδρομο.
Και όλα αυτά κρατώντας χαμηλά την κατανάλωση καυσίμου εκεί στο 3,5λ/100
Ε, αν βάλεις και το στυλ που είχε πολύ ωραίο έχεις ένα ολοκληρωμένο πακέτο
Το μόνο που θα μείνει είναι η κατασκευαστική λεπτομέρεια σε σχέση με την τιμή πλασαρίσματος
Ωραίο και θα ''τσουλάει'' αξιοπρεπώς λόγο των κ.ε,μονοκ. 500ρι θα ακούγεται και ωραία σίγουρα .
το usd πολύ ξεκάρφωτο όμως .
when life gets complicated... i ride.