Έχετε δίκιο να διαμαρτύρεστε αλλά ψιλο δικαιολογούνται..
Οι αρχές είναι απλές, το κόστος των τμημάτων που απαρτίζονται διαιρούμενο από το πλήθος παραγωγής, στον χρόνο που οι συνθήκες ορίζουν για εκκαθάριση.
Έχοντας πολλά μοναδικά κομμάτια, πρωτότυπα καλούπια, διαδικασίες που χρειάζονται ειδικευμένο προσωπικό κ.α.
ενώ παράγονται σε μικρότερους αριθμούς από τα σύγχρονα μοντέλα που έχουν πολλά κοινά τμήματα..
Ακόμα και η μελέτη πχ που έγινε στο Z900RS για να βγάζει δύναμη πιο χαμηλά, πιο στρωτά κ.λπ. είναι κάτι που κοστίζει χωρίς να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κάποιο σύγχρονο.
Κοιτάξτε τους τροχούς των Ζ650RS και του 900. Ενώ είχαν σε παραγωγή το ίδιο σχέδιο στο 900, έχουν άλλα καλούπια και άλλες διαδικασίε$$$.
Παρόλο το μεγαλύτερο πλήθος παραγωγής του 650, παρόλη την εύλογα αναμενόμενη ζήτηση των τροχών σαν after market, δεν μπορούν να υποστηρίξουν το κόστος αυτών του 900.
Χρειάζεται να είναι τόσο φθηνότεροι που αναγκάζονται να τα αλλάξουν όλα και να μην χρησιμοποιηθεί η παραγωγή τους σαν πλήθος που θα μείωνε το κόστος των τροχών του 900..
Βλέπουμε το νέο CB με οθόνη ερ κοντίσιον και λέμε ώπα, δεν συνάδει.
Πατάω την ηθική, γίνομαι παράνομος και ρισκάροντας τα πάντα.. κοιτάζω για συμβατά honda όργανα από δύο προηγούμενα μοντέλα.
Βλέπω ότι έχουν χεστεί στην παραγωγή, υπάρχουν αδικαιολόγητα πολλά. Είναι ρεαλιστικό, γιατί μπορεί να συμβαίνει:
α) Χαλάνε τα όργανα της χοντα
β) Οι χονταίοι τα θέλουν φρέσκα
γ) Τα ζητάνε και άλλοι
![]()