Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 75

Θέμα: Ποιο απτά δύο? (για τα ελληνικά δεδομένα)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    36

    Ποιο απτά δύο? (για τα ελληνικά δεδομένα)

    Σιγά σιγά σκέφτομαι σοβαρά για την πρώτη μου μηχανή. Έχω καταλήξει σε δύο, gsr600 και sv650. Δεν κοιτάω er6 και hornet για λόγους εμφάνισης, δεν μου κλικαρουν.

    Το θέλω για καθημερινή χρήση σε προάστια, αρκετά ταξίδια και την περιστατική σπορ οδήγηση.

    Το GSR το είχε ο πατέρας μου και μια ζωή μου λέει πως ήταν η καλύτερη μηχανή που έχει οδηγήσει ποτέ, αλλά δεν έχω ακούσει τίποτα για το SV. Το μόνο που σκέφτομαι, πέρα από αυτονομία, είναι ο χαρακτήρας του μοτέρ, το cb500f για παράδειγμα μου είχε κακοφανεί πως σκορτσαρε στα χαμηλά, και το τρελό και απότομο engine brake, δεν ξέρω αν είναι έτσι όλα τα δικύλινδρα, οπότε το i4 είναι μονόδρομος, ή άμα ήταν μεμονωμένη περίπτωση και το SV είναι πιο ομαλό.

    Γενικά από καταναλώσεις, γκάζι, πάτημα και στρίψιμο, άνεση, και γενική χρήση, πως συγκρίνονται? Και φυσικά τα μοτέρ με τον χαρακτήρα και πως θα συμπεριφέρονται σε ταξίδια και πόλη.

    Θα πήγαινα να τα τσεκάρω, αλλά είναι ταξίδι και για τα δύο, οπότε δεν με παίρνει και πολύ να τρέχω με την δουλειά.

    Ευχαριστώ.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.446
    Πρώτες μηχανές με 100 άλογα η πρώτη και 80 η δεύτερη;Για ξανασκεψου το λίγο.
    Αν όμως επιμενεις το gsr πιστολι,καιει τον πατο του,ακατάλληλο για πόλη,πολύ ψηλές στροφές,γι' αυτό και δεν πουλησε ιδιαίτερα,πωλειται όμως σαν μτχ σε τιμές χώμα.Το sv πιο χρήσιμο ,πιο φιλικό,πιο καθημερινό.
    Τελευταία τροποποίηση από panavour; Χθες στις 05:43.

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Πρώτες μηχανές με 100 άλογα η πρώτη και 80 η δεύτερη;Για ξανασκεψου το λίγο.
    Αν όμως επιμενεις το gsr πιστολι,καιει τον πατο του,ακατάλληλο για πόλη,πολύ ψηλές στροφές,γι' αυτό και δεν πουλησει ιδιαίτερα,πωλειται όμως σαν μτχ σε τιμές χώμα.Το sv πιο χρήσιμο ,πιο φιλικό,πιο καθημερινό.
    Όσον αφορά την δύναμη, δεν με λες και μικρό, θα το μάθω ότι και να πάρω, δεν με ενδιαφέρει και τόσο η δύναμη για τρέξιμο, απλά αυτά τα δύο μου γυάλισαν. Απλά το sv, είναι ομαλό ή κάνει σαν να έχει parkinson σε σύγκριση με i4? Έχω ακούσει τα δικύλινδρα σκορτσαρουν γενικά, πχ το cb500 μου είχε βγάλει το λάδι στα μαθήματα, κλώτσαγε σαν μουλάρι στα χαμηλά, ένας απτους λόγους που χαζεύω το gsr.

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της Ilias_83
    Εγγραφή
    18/06/2012
    Μηνύματα
    145
    Φαντάζομαι μιλάς για το προηγούμενο SV οπότε το budget έχει ανέβει από 1000 στα 2000-3000. (πούλησες το Xsara?)
    Γνώμη μου με δεδομένη τη μικρή σου εμπειρία είναι να κοιτάξεις κάποιο καινούργιο ή ακόμα καλύτερα αν βρεις ένα πολύ ελαφρώς μεταχειριαμένο με υπολοιπόμενο εγγύησης κινέζικο 300-400cc
    Θα σου κοστίσει τα ίδια χρήματα, θα είναι απροβλημάτιστο ώστε να μπορείς να επικεντρωθείς στην οδήγηση και όχι στο τι κάνει το μηχανάκι και τέλος όταν με το καλό αποφασίσεις θα το πουλήσεις χωρίς να έχεις χάσει πολλά χρήματα είτε στη μεταπώληση, είτε στη συντήρηση.
    No one told you when to run,
    you missed the starting gun

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ilias_83 Προβολή μηνύματος
    Φαντάζομαι μιλάς για το προηγούμενο SV οπότε το budget έχει ανέβει από 1000 στα 2000-3000. (πούλησες το Xsara?)
    Γνώμη μου με δεδομένη τη μικρή σου εμπειρία είναι να κοιτάξεις κάποιο καινούργιο ή ακόμα καλύτερα αν βρεις ένα πολύ ελαφρώς μεταχειριαμένο με υπολοιπόμενο εγγύησης κινέζικο 300-400cc
    Θα σου κοστίσει τα ίδια χρήματα, θα είναι απροβλημάτιστο ώστε να μπορείς να επικεντρωθείς στην οδήγηση και όχι στο τι κάνει το μηχανάκι και τέλος όταν με το καλό αποφασίσεις θα το πουλήσεις χωρίς να έχεις χάσει πολλά χρήματα είτε στη μεταπώληση, είτε στη συντήρηση.
    Έπιασα καλοκαιρινή οπότε το xsara μένει για τώρα, αλλά το budget είναι γύρω στα 2~2.5k. Ναι, μιλάω για μοντέλα του 8 και τα δύο. Δεν μπορώ να διαθέσω κάτι παραπάνω, και ούτε θέλω να σου πω την αλήθεια... Αλλά δεν θέλω μετά από λίγα χρόνια να κάθομαι να αλλάζω, οπότε ένα από τα δύο, και έχω στόχο τα 10 με 15 χρόνια. Τα υπόλοιπα στο πρώτο ποστ, δεν θέλω κάτι πιο μικρό πάντως, εκτός άμα είναι τόσο καλό και σε αυτή την τιμή.

  6. #6
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.217
    Πας μονοκούκι για sv.
    Πιο μανιτζέβελο στην πόλη, αξιοπρεπεστατο για ταξίδια και ιδανικό για την εμπειρία σου. Το gsr θα σε κουράσει με τον Ι4 και συν τοις άλλοις ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασίες στην πόλη.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Πας μονοκούκι για sv.
    Πιο μανιτζέβελο στην πόλη, αξιοπρεπεστατο για ταξίδια και ιδανικό για την εμπειρία σου. Το gsr θα σε κουράσει με τον Ι4 και συν τοις άλλοις ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασίες στην πόλη.
    Ωω, δεν είχα σκεφτεί καν τις θερμοκρασίες... Το sv παλεύεται με την ζέστη? Επίσης κάνει σκορτσαρισματα κλπ, ή είναι smooth?

  8. #8
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.357
    το er6 του 08, ΔΕΝ ειναι ασχημο μηχανακι.
    ειναι ενα πανεμορφο μηχανακι, με κακασχημο προβολεα.

    το hornet του 08, ΔΕΝ ειναι ασχημο μηχανακι.
    ειναι ενα ομορφο μηχανακι με κακασχημη ουρα.

    αυτο με τα σκορτσαρισματα που λες, ΔΕΝ ισχυει.
    η το cb500 που οδηγουσες ειχε θεμα, η εσυ λογο απειριας, δεν εχεις μαθει καλα
    ακομα πως να χειριζεσαι σωστα ενα μηχανακι μεσαιου κυβισμου.

    το yamaha xj6 το ξερεις? για δες το κι αυτο. ειναι πολυ αξιολογο και ομορφο μηχανακι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2312_PROSEXETE3D9U9401.jpg 
Προβολές:	124 
Μέγεθος:	68,9 KB 
ID:	464174

  9. #9
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Πρώτες μηχανές με 100 άλογα η πρώτη και 80 η δεύτερη;Για ξανασκεψου το λίγο.
    Αν όμως επιμενεις το gsr πιστολι,καιει τον πατο του,ακατάλληλο για πόλη,πολύ ψηλές στροφές,γι' αυτό και δεν πουλησε ιδιαίτερα,πωλειται όμως σαν μτχ σε τιμές χώμα.Το sv πιο χρήσιμο ,πιο φιλικό,πιο καθημερινό.
    Πρώτη μου μηχανή το XJ6 που λέει ο Μικές (το ντυμένο όμως), Ι4 με 78 άλογα. Δίπλωμα έβγαλα πέρσι στα 45 μου. Μέχρι τότε ούτε παπί 50άρι δεν είχα οδηγήσει. Υπομονή και ωριμότητα χρειάζεται και όλα γίνονται
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  10. #10
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από grinderx Προβολή μηνύματος
    Πρώτη μου μηχανή το XJ6 που λέει ο Μικές (το ντυμένο όμως), Ι4 με 78 άλογα. Δίπλωμα έβγαλα πέρσι στα 45 μου. Μέχρι τότε ούτε παπί 50άρι δεν είχα οδηγήσει. Υπομονή και ωριμότητα χρειάζεται και όλα γίνονται
    Μήπως θυμάσαι πόσο έκαιγε το xj? Το χάζευα γιατί είναι κουκλί, αλλά λέω i4 θα καίει.

  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    36
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    το er6 του 08, ΔΕΝ ειναι ασχημο μηχανακι.
    ειναι ενα πανεμορφο μηχανακι, με κακασχημο προβολεα.

    το hornet του 08, ΔΕΝ ειναι ασχημο μηχανακι.
    ειναι ενα ομορφο μηχανακι με κακασχημη ουρα.

    αυτο με τα σκορτσαρισματα που λες, ΔΕΝ ισχυει.
    η το cb500 που οδηγουσες ειχε θεμα, η εσυ λογο απειριας, δεν εχεις μαθει καλα
    ακομα πως να χειριζεσαι σωστα ενα μηχανακι μεσαιου κυβισμου.

    το yamaha xj6 το ξερεις? για δες το κι αυτο. ειναι πολυ αξιολογο και ομορφο μηχανακι


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	2312_PROSEXETE3D9U9401.jpg 
Προβολές:	124 
Μέγεθος:	68,9 KB 
ID:	464174
    Το XJ6 το έχω ακούσει και μου αρέσει πολύ, απλά είδα i4 και 75 ίππους, και λέω άμα είναι να καίει και αυτό λόγω του μοτέρ, άσε gsr να έχει τουλάχιστον δύναμη. Αλλά Hornet και er6 γενικά τα απεχθάνομαι, από πάνω έως κάτω. Δεν ξέρω γιατί, δεν χτυπάνε καθόλου ωραία σε εμένα προσωπικά.

    Και δεν νομίζω να είχε θέμα, απλά όταν το πήγαινα με πολύ χαμηλές στροφές σκορτσαρε, σχεδόν στο ρελαντί. Γενικά μου αρέσει αμάξι-μηχανή να τα πήγαινω σχεδόν ρελαντί. Μου έμεινε από το αμάξι αυτό που για να πάει καλά το πάω με 1200~1500σαλ. Και θα ήθελα το μηχανάκι να έχει τέτοιο χαρακτήρα, ομαλό σαν βούτυρο στα χαμηλά.

  12. #12
    SV από εμένα, δικύλινδρο V-twin. Είναι πιο ευέλικτο και κατάλληλο για καθημερινή χρήση

  13. #13
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.474
    Εννοείται το δικύλινδρο.

    Κατά τ' άλλα μένω στο ότι η καλύτερη μοτοσικλέτα που οδήγησε ποτέ ο πατέρας ήταν το GSR.
    Life begins at 45°.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της runner
    Εγγραφή
    12/08/2021
    Μηνύματα
    235
    To gsr σιγουρα θα ζεσταινεται και θα καιει πιο πολλα απο το SV. Φανταζομαι κοιτας για μοντελο με abs. Απο το 2007 ξεκινησαν να βαζουν abs στο SV αλλα προαιρετικα. Μην κοιταξεις μοντελο χωρις αυτο.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.446
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από BLiTzER Προβολή μηνύματος
    Εννοείται το δικύλινδρο.

    Κατά τ' άλλα μένω στο ότι η καλύτερη μοτοσικλέτα που οδήγησε ποτέ ο πατέρας ήταν το GSR.
    Ε δεν έχουμε όλοι την δυνατότητα να οδηγουμε μια μηχανή τον μήνα,και να την πουλαμε μετά.Ατιμη κοινωνία,που άλλους τους ανεβαζεις,κι άλλους τους ριχνεις στα ταρταρα Κε πετροχειλο μου.

Σελίδα 1 από 5 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Για τα δυο χρόνια χωρίς τον Michael Jackson
    από Garfield στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2011, 10:39
  2. τα Ελληνικά Στρατά!!!
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2004, 00:55
  3. Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2004, 12:03
  4. Top συγκριτικό test για τα νέα χιλιάρια μωρά!
    από milaber στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 01:16
  5. Μέχρι αύριο για τα σήματα...
    από DIT στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 17:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF