αρα καταληγουμε στη 2η εκδοχη, οτι δλδ λογο απειριας, δεν εχεις μαθει καλα
ακομα πως να χειριζεσαι σωστα ενα μηχανακι μεσαιου κυβισμου.
μπορει η βασικη αρχη λειτουργιας των κινητηρων εσωτερικης καυσης να ειναι η ιδια,
αλλα ο τροπος που αυτη εφαρμοζεται διαφερει μεταξυ αυτοκινητου και μοτοσυκλετας.
η μηχανες εχουν αλλο δουλεμα, δε μπορουν να πανε σχεδον ρελαντι, γιατι χαμηλα απλα
δεν αποδιδουν. και αν στο cb500 ειχες θεμα οπως λες, με ενα 4κ τοσο χαμηλα τα πραγματα
θα ειναι πολυ χειροτερα. πραγμα που σημαινει οτι αν θες να το πηγαινεις τοοοοσο χαλαρα,
ξεχνας τα 4κυλινδρα, και κοιτας αποκλειστικα 2κ. για να μη σου πω πως ξεχνας οτιδηποτε
πανω απο 300 κυβικα καθως σου ειναι αχρηστο. ποιος ο λογος να εχεις μια μηχανη με
παραπανω δυναμη, αν δεν εχεις σκοπο να τη χρησιμοποιησεις??