Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 16 έως 30 από 78

Θέμα: Ποιο απτά δύο? (για τα ελληνικά δεδομένα)

  1. #16
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.357
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος
    Το XJ6 το έχω ακούσει και μου αρέσει πολύ, απλά είδα i4 και 75 ίππους, και λέω άμα είναι να καίει και αυτό λόγω του μοτέρ, άσε gsr να έχει τουλάχιστον δύναμη. Αλλά Hornet και er6 γενικά τα απεχθάνομαι, από πάνω έως κάτω. Δεν ξέρω γιατί, δεν χτυπάνε καθόλου ωραία σε εμένα προσωπικά.

    Και δεν νομίζω να είχε θέμα, απλά όταν το πήγαινα με πολύ χαμηλές στροφές σκορτσαρε, σχεδόν στο ρελαντί. Γενικά μου αρέσει αμάξι-μηχανή να τα πήγαινω σχεδόν ρελαντί. Μου έμεινε από το αμάξι αυτό που για να πάει καλά το πάω με 1200~1500σαλ. Και θα ήθελα το μηχανάκι να έχει τέτοιο χαρακτήρα, ομαλό σαν βούτυρο στα χαμηλά.
    αρα καταληγουμε στη 2η εκδοχη, οτι δλδ λογο απειριας, δεν εχεις μαθει καλα
    ακομα πως να χειριζεσαι σωστα ενα μηχανακι μεσαιου κυβισμου.

    μπορει η βασικη αρχη λειτουργιας των κινητηρων εσωτερικης καυσης να ειναι η ιδια,
    αλλα ο τροπος που αυτη εφαρμοζεται διαφερει μεταξυ αυτοκινητου και μοτοσυκλετας.
    η μηχανες εχουν αλλο δουλεμα, δε μπορουν να πανε σχεδον ρελαντι, γιατι χαμηλα απλα
    δεν αποδιδουν. και αν στο cb500 ειχες θεμα οπως λες, με ενα 4κ τοσο χαμηλα τα πραγματα
    θα ειναι πολυ χειροτερα. πραγμα που σημαινει οτι αν θες να το πηγαινεις τοοοοσο χαλαρα,
    ξεχνας τα 4κυλινδρα, και κοιτας αποκλειστικα 2κ. για να μη σου πω πως ξεχνας οτιδηποτε
    πανω απο 300 κυβικα καθως σου ειναι αχρηστο. ποιος ο λογος να εχεις μια μηχανη με
    παραπανω δυναμη, αν δεν εχεις σκοπο να τη χρησιμοποιησεις??

  2. #17
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος
    Μήπως θυμάσαι πόσο έκαιγε το xj? Το χάζευα γιατί είναι κουκλί, αλλά λέω i4 θα καίει.
    Γενικά καίει λιγότερο απο GSR και FZ6 (ένας από τους λόγους που το επέλεξα έναντι αυτών). Εχω βγάλει Αθήνα -Π. Επίδαυρο (Στορκ) και πίσω με ενα ντεπόζιτο (περίπου 270km). Αλλά πήγαινα νορμάλ (έως συντηρητικά στην επιστροφή λόγω κούρασης) και επίσης βοηθά το γεγονός ότι παίρνει 17lt καύσιμο.

  3. #18
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    δε μπορουν να πανε σχεδον ρελαντι, γιατι χαμηλα απλα
    δεν αποδιδουν. και αν στο cb500 ειχες θεμα οπως λες, με ενα 4κ τοσο χαμηλα τα πραγματα
    θα ειναι πολυ χειροτερα. πραγμα που σημαινει οτι αν θες να το πηγαινεις τοοοοσο χαλαρα,
    ξεχνας τα 4κυλινδρα, και κοιτας αποκλειστικα 2κ.
    Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει αυτό που γράφεις.
    when life gets complicated... i ride.

  4. #19
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    298
    Ας πω και γω τη γνώμη μου μια και είμαι κάτοχος gsr 600.
    Βελούδινη λειτουργία όπου κινουμαι πολλες φορες με 6η και κατω απο 50χλμ μεσα στη πόλη χωρις σκορτσαρισματα.
    Καμία σχέση για παράδειγμα με 2κυλινδρο versus.
    Άνετη σελα οδηγού συνοδηγού.
    Made in japan και η ποιότητα φαινεται και ειναι δεδομένη....ασπαστο μηχανακι.
    Υπάρχουν άριστα και σε καλη τιμη και ο λόγος ειναι πως hornet fazer και z750 πουλούσαν περισσότερο χωρις αυτο να σημαίνει οτι ηταν καλυτερα. Όλα είχαν τα συν και πλην τους.
    Το μειον θα έλεγα η κατανάλωση όπου το καλύτερο μέσα πόλη ειναι 4,8 με οδήγηση ύπνου και το ανώτερο 7,6.
    Ταξίδι εχω πέσει στα 4,2 με παρεα σε επαρχιακούς δρόμους.
    Θερμοκρασίες δε με ενόχλησαν ποτε αφού δεν ειναι σαν τα σημερινα euro5.
    Εγώ για μεσα πόλη τις περισσότερες φορές εχω σκούτερ αφού είναι πιο ξεκούραστο
    Τελευταία τροποποίηση από Nikos77; Χθες στις 18:44.

  5. #20
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Ε δεν έχουμε όλοι την δυνατότητα να οδηγουμε μια μηχανή τον μήνα,και να την πουλαμε μετά.Ατιμη κοινωνία,που άλλους τους ανεβαζεις,κι άλλους τους ριχνεις στα ταρταρα Κε πετροχειλο μου.
    Είχε περάσει από δίχρονο Aprilia τσοπερακι, σε eliminator 400, varadero 1000 και το gsr. Από αυτά και ότι άλλο είχε οδηγήσει από δω και εκεί, μόνο το gsr του έμεινε στο μυαλό. Αλλά για εμένα έτσι όπως το ακούω μάλλον προς sv θα κινηθώ. Θα τα τσεκάρω και τα δύο, αλλά υπάρχει ένα bias προς τα εκεί.

  6. #21
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    αρα καταληγουμε στη 2η εκδοχη, οτι δλδ λογο απειριας, δεν εχεις μαθει καλα
    ακομα πως να χειριζεσαι σωστα ενα μηχανακι μεσαιου κυβισμου.

    μπορει η βασικη αρχη λειτουργιας των κινητηρων εσωτερικης καυσης να ειναι η ιδια,
    αλλα ο τροπος που αυτη εφαρμοζεται διαφερει μεταξυ αυτοκινητου και μοτοσυκλετας.
    η μηχανες εχουν αλλο δουλεμα, δε μπορουν να πανε σχεδον ρελαντι, γιατι χαμηλα απλα
    δεν αποδιδουν. και αν στο cb500 ειχες θεμα οπως λες, με ενα 4κ τοσο χαμηλα τα πραγματα
    θα ειναι πολυ χειροτερα. πραγμα που σημαινει οτι αν θες να το πηγαινεις τοοοοσο χαλαρα,
    ξεχνας τα 4κυλινδρα, και κοιτας αποκλειστικα 2κ. για να μη σου πω πως ξεχνας οτιδηποτε
    πανω απο 300 κυβικα καθως σου ειναι αχρηστο. ποιος ο λογος να εχεις μια μηχανη με
    παραπανω δυναμη, αν δεν εχεις σκοπο να τη χρησιμοποιησεις??
    Για να μην ψοφάει εθνική και ανηφόρες. Και λογικό να είμαι άπειρος, 5 φορές έχω οδηγήσει σε ένα πάρκινγκ με όριο 30. Εντάξει, θα μάθω να το οδηγώ, οκ, άλλο είναι το θέμα εδώ και με έχουν καλύψει τα παιδιά.

  7. #22
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos77 Προβολή μηνύματος
    Ας πω και γω τη γνώμη μου μια και είμαι κάτοχος gsr 600.
    Βελούδινη λειτουργία όπου κινουμαι πολλες φορες με 6η και κατω απο 50χλμ μεσα στη πόλη χωρις σκορτσαρισματα.
    Καμία σχέση για παράδειγμα με 2κυλινδρο versus.
    Άνετη σελα οδηγού συνοδηγού.
    Made in japan και η ποιότητα φαινεται και ειναι δεδομένη....ασπαστο μηχανακι.
    Υπάρχουν άριστα και σε καλη τιμη και ο λόγος ειναι πως hornet fazer και z750 πουλούσαν περισσότερο χωρις αυτο να σημαίνει οτι ηταν καλυτερα. Όλα είχαν τα συν και πλην τους.
    Το μειον θα έλεγα η κατανάλωση όπου το καλύτερο μέσα πόλη ειναι 4,8 με οδήγηση ύπνου και το ανώτερο 7,6.
    Ταξίδι εχω πέσει στα 4,4 με παρεα σε επαρχιακούς δρόμους.
    Θερμοκρασίες δε με ενόχλησαν ποτε αφού δεν ειναι σαν τα σημερινα euro5.
    Εγώ για μεσα πόλη τις περισσότερες φορές εχω σκούτερ αφού είναι πιο ξεκούραστο
    Κάτσε ρε συ... Δηλαδή συντηρητικά μπορώ να πιάνω γύρω στα 5-5.5 λίτρα? Τότε αλλάζει ακραιως το θέμα. Και άμα λειτουργεί πολύ ομαλά στα χαμηλά τότε τέλεια! Αλλά τα 7+, πως στα πιάνει? Με τρέξιμο, ψηλές στροφές, επιταχύνσεις? Πόσα χμ σου βγάζει ένα ντεπόζιτο? Σορρυ για τις ερωτήσεις, ενθουσιαστηκα

  8. #23
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.357
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    Με συγχωρείς αλλά δεν ισχύει αυτό που γράφεις.
    το "μου αρεσει να κινουμαι σχεδον ρελαντι" το ελαβες υπ'οψιν σου? γιατι εγω πανω σ'αυτο
    πατησα και γραφω οτι γραφω...

    απ'την προσωπικη μου εμπειρια απ'οτι εχω καβαλησει μεχρι στιγμης, "σχεδον ρελαντι" απλα δεν κινειται
    κανενα φυσιολογικα γιατι δεν ειχε αρκετη δυναμη (η μαλλον "ωθηση" για να το πω σωστοτερα)

    εγω προσωπικα που ειμαι πολυ χαλαρος οδηγος (το μοτερ μου δεν ξερει τι συμβαινει πανω απ τις
    7000 στοφες) σε πολυ τεμπελικους ρυθμους μεσα στη πολη, της ταξης των -30 χαω το μοτερ μου πρεπει να γυριζει
    το λιγοτερο στις 2500 για να μπορεσει να κινηθει καπως αξιοπρεπως το μηχανακι.. προσωπικα, επιλεγοντας
    την καταλληλη σχεση, το κραταω παντα αναμεσα στις 3500-4000 χαω σε αστικη μετακινηση.
    στις 4000 με 6η εχω 90 χαω στο κοντερ. er6n το μηχανακι

  9. #24
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.576
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος

    Το θέλω για καθημερινή χρήση σε προάστια, αρκετά ταξίδια και την περιστατική σπορ οδήγηση.
    .
    δεν υπαρχει κατι τετοιο.
    το πιο κοντινο σε αυτα ολα ειναι ενα Ζ750+μοντες

  10. #25
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    39
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    δεν υπαρχει κατι τετοιο.
    το πιο κοντινο σε αυτα ολα ειναι ενα Ζ750+μοντες
    Δεν υπάρχει μηχανή που κάνει για καθημερινή, ταξίδια, και κάνα στρίψιμο, και να είναι λίγο ομαλή ταυτόχρονα χωρίς να καίει σαν αμάξι? Δεν είναι κάτι εξωπραγματικο, νορμάλ χρήση είναι.

  11. #26
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος
    Δεν υπάρχει μηχανή που κάνει για καθημερινή, ταξίδια, και κάνα στρίψιμο, και να είναι λίγο ομαλή ταυτόχρονα χωρίς να καίει σαν αμάξι? Δεν είναι κάτι εξωπραγματικο, νορμάλ χρήση είναι.
    SV650.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  12. #27
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    298
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος
    Κάτσε ρε συ... Δηλαδή συντηρητικά μπορώ να πιάνω γύρω στα 5-5.5 λίτρα? Τότε αλλάζει ακραιως το θέμα. Και άμα λειτουργεί πολύ ομαλά στα χαμηλά τότε τέλεια! Αλλά τα 7+, πως στα πιάνει? Με τρέξιμο, ψηλές στροφές, επιταχύνσεις? Πόσα χμ σου βγάζει ένα ντεπόζιτο? Σορρυ για τις ερωτήσεις, ενθουσιαστηκα
    Θα μπορούσες άνετα 5,5 αν δε κανεις μικρές αποστάσεις...δεν ειναι για τέτοιες. Θεωρώ με βάση την εμπειρία σου πως δε σου κάνει το gsr. Ένα τεποζιτο βγάζει απο 200 περιπου έως 300 αλλα αυτο εχει να κάνει που και πως κινείσαι
    Τελευταία τροποποίηση από Nikos77; Χθες στις 16:38.

  13. #28
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.220
    300 χλμ αυτονομία με γσρ;;;
    Ρε παιδιά,όνειρα βλέπουμε; Το μηχανάκι ρουφαγε μπιτζινα με μπουρι της σόμπας.
    Ή μήπως νομίζει κανείς ότι με Ι4 γουργιυριστο θα μένει το δεξί γκριπ ήσυχο μόλις ξεθαρεψει;
    χαμηλομέρη, δυστυχώς για σένα, είσαι πολύ άπειρος για να εκτιμήσεις τι ακριβώς μας ρωτάς. Δεν είναι όλα μεταβιβασιμα δεδομένα καθώς στην εξίσωση μπαίνει ο εκάστοτε αναβάτης.
    Άλλος είναι λουλουδατος (ο μικες),άλλος είναι σπιντι Γκονζάλες (ο τεος), άλλος το τρώει και ζοριζεται και άλλος το τρώει και δροσίζεται και πάει λέγοντας.
    Θεωρώ κι εγώ ότι μάλλον πρέπει να γίνεις λίγο πιο διαλλακτικός στη σκέψη ότι θα το κρατήσεις στάνταρ πολύ καιρό (ίσως και να) και πως επίσης το σουθουκι είναι πιο κομμένο και ραμμένο στα θέλω σου τα τωρινά
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  14. #29
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.474
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o_gavros Προβολή μηνύματος
    ...το σουθουκι είναι πιο κομμένο και ραμμένο στα θέλω σου τα τωρινά
    Και τα δύο σουζούκι είναι.
    Life begins at 45°.

  15. #30
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.676
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    το "μου αρεσει να κινουμαι σχεδον ρελαντι" το ελαβες υπ'οψιν σου? γιατι εγω πανω σ'αυτο
    πατησα και γραφω οτι γραφω...

    απ'την προσωπικη μου εμπειρια απ'οτι εχω καβαλησει μεχρι στιγμης, "σχεδον ρελαντι" απλα δεν κινειται
    κανενα φυσιολογικα γιατι δεν ειχε αρκετη δυναμη (η μαλλον "ωθηση" για να το πω σωστοτερα)

    εγω προσωπικα που ειμαι πολυ χαλαρος οδηγος (το μοτερ μου δεν ξερει τι συμβαινει πανω απ τις
    7000 στοφες) σε πολυ τεμπελικους ρυθμους μεσα στη πολη, της ταξης των -30 χαω το μοτερ μου πρεπει να γυριζει
    το λιγοτερο στις 2500 για να μπορεσει να κινηθει καπως αξιοπρεπως το μηχανακι.. προσωπικα, επιλεγοντας
    την καταλληλη σχεση, το κραταω παντα αναμεσα στις 3500-4000 χαω σε αστικη μετακινηση.
    στις 4000 με 6η εχω 90 χαω στο κοντερ. er6n το μηχανακι
    ωραία, (σχεδόν) κανένα 2κ δεν του αρέσει να κινείτε σχεδόν στο ρελαντί ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης ,ένα 600ρι για να μην πω και 400ρι 4Κ τσουλάει ευχάριστα με λιγότερες RPM
    και χωρίς την συχνή ανάγκη για αλλαγές.Επίσης ψόφια 2κ σαν το δικό σου -και το δικό μου μην το πάρεις στραβά- δεν υπάρχει λόγος να τα πας και πολύ πάνω από τις 7κ RPM,για να κερδίσεις τι
    από την στιγμή που στις 7 ή και πιο πριν έχει το κορύφωμα της δύναμης και μετά μαζεύει αργά-αργά χιλιόμετρα τελικής μόνο.
    when life gets complicated... i ride.

Σελίδα 2 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Για τα δυο χρόνια χωρίς τον Michael Jackson
    από Garfield στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2011, 10:39
  2. τα Ελληνικά Στρατά!!!
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2004, 00:55
  3. Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2004, 12:03
  4. Top συγκριτικό test για τα νέα χιλιάρια μωρά!
    από milaber στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 01:16
  5. Μέχρι αύριο για τα σήματα...
    από DIT στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 17:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF