Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 31 έως 45 από 66

Θέμα: Ποιο απτά δύο? (για τα ελληνικά δεδομένα)

  1. #31
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.216
    Σωστά ναι, το εσβι εννοώ ρε μυστηριε
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  2. #32
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.474
    Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί πρέπει ένα όχημα να κινείται στο ρελαντί, μηχανάκι ή αυτοκίνητο. Κι εγώ θέλω να οδηγάω χωρίς χέρια αλλά δε γίνεται.
    Life begins at 45°.

  3. #33
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.832
    Το gsr έκαιγε κάτω απο 6 -6.5 όταν ήταν σβηστό και κουκουλωμενο στην πυλωτή.

    Πάρε το sv.

  4. #34
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.740
    Άμα θέλεις να πηγαίνεις ρελαντι με 4κ, φρόντισε να ανεβάσεις το ρελαντί στις 3000.

  5. #35
    ο γ@μω τα κυβικα σας... Το avatar του/της mikes
    Εγγραφή
    18/11/2009
    Μηνύματα
    3.357
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    ωραία, (σχεδόν) κανένα 2κ δεν του αρέσει να κινείτε σχεδόν στο ρελαντί ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης ,ένα 600ρι για να μην πω και 400ρι 4Κ τσουλάει ευχάριστα με λιγότερες RPM
    το 4Κ που ειχα καποτε, σε αστικη μετακινηση με πολυ χαμηλες στροφες, δυσανασχετουσε και συμπεριφερονταν πολυ χειροτερα απ'οτι τα δυο 2κ που περασαν απ'τα χερια μου.. βεβαια ηταν κοντα 110 αλογα αν θυμαμαι καλα, και "σπορ" μηχανακι.. (triumph tt600)

    και χωρίς την συχνή ανάγκη για αλλαγές.Επίσης ψόφια 2κ σαν το δικό σου -και το δικό μου μην το πάρεις στραβά-
    γιατι να το παρω στραβα? ποιο 2κ ΔΕΝ ειναι ψοφιο σε σχεση με ενα αντιστοιχο 4κ δλδ??

    δεν υπάρχει λόγος να τα πας και πολύ πάνω από τις 7κ RPM,για να κερδίσεις τι
    δε ξερω, εγω δε το παω παραπανω, σε αυτο μπορει να σου (μας) απαντησει ο asxetost που πηρε er6 και το οδηγει να να ειναι Ζ1000
    αυτα τα ολιγα...
    (το δικο σου μη το λες ψοφιο δημοσια, γιατι θα το διαβασει κανα καγκουρι με τδμ και θα σε κραξει.. )

  6. #36
    Μέλος
    Εγγραφή
    14/07/2019
    Μηνύματα
    298
    Εγώ όπως είπα μιλάω σαν κάτοχος του gsr (όχι μου ειπαν σου ειπα) και με τη δικιά μου οδήγηση εχω δει απο 4,2 έως 7,6.
    Εχω πάει βόλτα με μέλος απο δω μέσα οπου γεμιζαμε μαζι(αν θέλει ας βγει να πει).
    Είχα και tdm όπου σε επαρχιακούς επίσης είχα χαμηλή στα 3,3 οποτε παιδιά ο καθένας διαφέρει στις χαμηλές με τις υψηλές καταναλώσεις.

    Υ.Σ. συμφωνώ πως ο topic starter δεν κανεο για gsr

  7. #37
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos77 Προβολή μηνύματος
    Εγώ όπως είπα μιλάω σαν κάτοχος του gsr (όχι μου ειπαν σου ειπα) και με τη δικιά μου οδήγηση εχω δει απο 4,2 έως 7,6.
    Εχω πάει βόλτα με μέλος απο δω μέσα οπου γεμιζαμε μαζι(αν θέλει ας βγει να πει).
    Είχα και tdm όπου σε επαρχιακούς επίσης είχα χαμηλή στα 3,3 οποτε παιδιά ο καθένας διαφέρει στις χαμηλές με τις υψηλές καταναλώσεις.

    Υ.Σ. συμφωνώ πως ο topic starter δεν κανεο για gsr
    αληταράδες! (βγες ρε αν τολμάς )
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #38
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos77 Προβολή μηνύματος
    Θα μπορούσες άνετα 5,5 αν δε κανεις μικρές αποστάσεις...δεν ειναι για τέτοιες. Θεωρώ με βάση την εμπειρία σου πως δε σου κάνει το gsr. Ένα τεποζιτο βγάζει απο 200 περιπου έως 300 αλλα αυτο εχει να κάνει που και πως κινείσαι
    Ναι δεν ξέρω, θα πάω να το δω καλού κακού, δεν βλάπτει, και θα δω και το sv. Και είτε οποίο κάτσει, ή όποιο βολέψει καλύτερα στα χέρια.

  9. #39
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    35
    Τέλος πάντων, να μην τα πολυλεμε μάγκες, θα τα τσεκάρω και τα δύο, και κάνα δυο ακόμα γιατί ωραία όλα στην θεωρία, αλλά δεν ξέρω τι θα κάτσει πιο ωραία στο χέρι και το πόδι. Ξέρω γω, μπορεί να με βολέψει καλύτερα κάνα kle στην πράξη, ξέρω γω πια, θα δείξει...

  10. #40
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.575
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nikos77 Προβολή μηνύματος
    Εγώ όπως είπα μιλάω σαν κάτοχος του gsr (όχι μου ειπαν σου ειπα) και με τη δικιά μου οδήγηση εχω δει απο 4,2 έως 7,6.
    Εχω πάει βόλτα με μέλος απο δω μέσα οπου γεμιζαμε μαζι(αν θέλει ας βγει να πει).
    Είχα και tdm όπου σε επαρχιακούς επίσης είχα χαμηλή στα 3,3 οποτε παιδιά ο καθένας διαφέρει στις χαμηλές με τις υψηλές καταναλώσεις.

    Υ.Σ. συμφωνώ πως ο topic starter δεν κανεο για gsr
    3,3 l/100? ουτε με to 110cc σκουτερ μου δεν τα βλεπω αυτα.

    φιλε lowday
    μαλλον το sv θα σου κατσει καλυτερα αλλα πασχει αρκετα στα ταξιδια. δεν εχει δυναμη το μοτερ του, ειναι για χαλαρες βολτες. παντως με τα λεφτα που δινεις δεν αξιζει να το ψαχνεις τοσο πολυ. παρτο, δεν σου κανει? δωστο σε 1-2 χρονια. οτι ειχε να χασει το εχασε. ουτως η αλλως δεν ξερεις τι θες γιατι δεν εχεις οδηγησει ακομα, ολα τα κρινεις απο γραπτα κυριως. μπορει συντομα να αποφασισεις οτι θες περισσοτερη δυναμη η περισσοτερο φερινγκ για τα ταξιδια. με ενα sv ξεκινας απο μια καλη βαση παντως, ουτε καιει, ουτε χαλαει.

  11. #41
    Ακατάλληλο μέλος Το avatar του/της asxetost
    Εγγραφή
    28/08/2022
    Μηνύματα
    620
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από mikes Προβολή μηνύματος
    σε αυτο μπορει να σου (μας) απαντησει ο asxetost που πηρε er6 και το οδηγει να να ειναι Ζ1000
    Έπρεπε να δεις, ειδικά σε κάθε δεξιά στροφή των μεγάρων στο τρακ day το μπαρμπαδοστήσιμο μου και την ταχύτητα μου και θα ανακαλούσες άρδην
    Ώπ, δεν έχει 7η;;;

  12. #42
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    31/03/2025
    Μηνύματα
    35
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    3,3 l/100? ουτε με to 110cc σκουτερ μου δεν τα βλεπω αυτα.

    φιλε lowday
    μαλλον το sv θα σου κατσει καλυτερα αλλα πασχει αρκετα στα ταξιδια. δεν εχει δυναμη το μοτερ του, ειναι για χαλαρες βολτες. παντως με τα λεφτα που δινεις δεν αξιζει να το ψαχνεις τοσο πολυ. παρτο, δεν σου κανει? δωστο σε 1-2 χρονια. οτι ειχε να χασει το εχασε. ουτως η αλλως δεν ξερεις τι θες γιατι δεν εχεις οδηγησει ακομα, ολα τα κρινεις απο γραπτα κυριως. μπορει συντομα να αποφασισεις οτι θες περισσοτερη δυναμη η περισσοτερο φερινγκ για τα ταξιδια. με ενα sv ξεκινας απο μια καλη βαση παντως, ουτε καιει, ουτε χαλαει.
    Θα πάω να κάνω test ride και στα δύο, θα πάρω οποίο νιώθω καλύτερα και όπως το είπες, αν στο μέλλον θέλω κάτι άλλο, και τα δύο πωλούνται εύκολα.

    Τώρα από κατανάλωση, θα δούμε, πρώτα απ όλα είναι το χέρι, και αν δεν, βλέπουμε.

    Όντως 70 ίπποι δεν του φτάνουν για ταξίδια? Δεν είμαι και για 170 εθνική πάντως... Ακόμα και με το αμάξι σπάνια να πιάσω πάνω από 100.

  13. #43
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.575
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος

    Όντως 70 ίπποι δεν του φτάνουν για ταξίδια? Δεν είμαι και για 170 εθνική πάντως... Ακόμα και με το αμάξι σπάνια να πιάσω πάνω από 100.
    μεχρι τα 120 ειναι σουπερ. αν αυτο σε καλυπτει.

  14. #44
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    773
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από katsar Προβολή μηνύματος
    ωραία, (σχεδόν) κανένα 2κ δεν του αρέσει να κινείτε σχεδόν στο ρελαντί ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες πόλης ,ένα 600ρι για να μην πω και 400ρι 4Κ τσουλάει ευχάριστα με λιγότερες RPM
    και χωρίς την συχνή ανάγκη για αλλαγές.
    Επίσης ψόφια 2κ σαν το δικό σου -και το δικό μου μην το πάρεις στραβά- δεν υπάρχει λόγος να τα πας και πολύ πάνω από τις 7κ RPM,για να κερδίσεις τι
    από την στιγμή που στις 7 ή και πιο πριν έχει το κορύφωμα της δύναμης και μετά μαζεύει αργά-αργά χιλιόμετρα τελικής μόνο.
    Επιβεβαιώνω για το XJ6. Είναι ακριβώς έτσι. Άλλωστε ένα πιο ήρεμο Fazer 600 είναι ρυθμισμένο και για χαμηλομεσαίες.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    3,3 l/100? ουτε με to 110cc σκουτερ μου δεν τα βλεπω αυτα.

    φιλε lowday
    μαλλον το sv θα σου κατσει καλυτερα αλλα πασχει αρκετα στα ταξιδια. δεν εχει δυναμη το μοτερ του, ειναι για χαλαρες βολτες. παντως με τα λεφτα που δινεις δεν αξιζει να το ψαχνεις τοσο πολυ. παρτο, δεν σου κανει? δωστο σε 1-2 χρονια. οτι ειχε να χασει το εχασε. ουτως η αλλως δεν ξερεις τι θες γιατι δεν εχεις οδηγησει ακομα, ολα τα κρινεις απο γραπτα κυριως. μπορει συντομα να αποφασισεις οτι θες περισσοτερη δυναμη η περισσοτερο φερινγκ για τα ταξιδια. με ενα sv ξεκινας απο μια καλη βαση παντως, ουτε καιει, ουτε χαλαει.
    Συμφωνώ με το Βασίλη. Έτσι όπως μας τα γράφεις κι εγώ για SV σε κόβω.

    Μιλάω κι εγώ τώρα με την τεράστια εμπειρία μου σε μοτοσυκλέτες!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  15. #45
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.474
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LowDay9646 Προβολή μηνύματος
    Ακόμα και με το αμάξι σπάνια να πιάσω πάνω από 100.
    Ένα 125άρι σκούτερ χρειάζεσαι.
    Life begins at 45°.

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτοΠρώτο 12345 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Για τα δυο χρόνια χωρίς τον Michael Jackson
    από Garfield στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2011, 10:39
  2. τα Ελληνικά Στρατά!!!
    από adam_tsouk στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 16/06/2004, 00:55
  3. Απαντήσεις: 97
    Τελευταίο μήνυμα: 22/05/2004, 12:03
  4. Top συγκριτικό test για τα νέα χιλιάρια μωρά!
    από milaber στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/04/2004, 01:16
  5. Μέχρι αύριο για τα σήματα...
    από DIT στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 30/12/2003, 17:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF