Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Μπορώ να προσαρμώσω σαμάρια χωρίς κάγκελα;

  1. #1
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    164

    Μπορώ να προσαρμώσω σαμάρια χωρίς κάγκελα;

    Καλησπέρα, επειδή τα κάγκελα που βρίσκω για την μηχανή μου κοστίζουν μισό μισθό θα μπορούσα να προσαρμόσω σαμάρια χωρίς κάγκελα; Γενικά παίζει αυτό; γιατί δεν βρίσκω και καμιά τρελή πληροφορία.

  2. #2
    Μέλος Το avatar του/της Sorath
    Εγγραφή
    15/11/2019
    Μηνύματα
    339
    Εξαρτάται. Πχ στο CBF600, δεν είχα κανένα θέμα που έβαλα σαμάρια χωρίς κάγκελα. Ενώ στο SX που δοκίμασα να τα βάλω πάνω, δεν καθόντουσαν καλά.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    164
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Sorath Προβολή μηνύματος
    Εξαρτάται. Πχ στο CBF600, δεν είχα κανένα θέμα που έβαλα σαμάρια χωρίς κάγκελα. Ενώ στο SX που δοκίμασα να τα βάλω πάνω, δεν καθόντουσαν καλά.
    Οπότε βγαίνω παγανιά και παρακαλάω για δοκιμή; shiiit

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.084
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από svaboda Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα, επειδή τα κάγκελα που βρίσκω για την μηχανή μου κοστίζουν μισό μισθό θα μπορούσα να προσαρμόσω σαμάρια χωρίς κάγκελα; Γενικά παίζει αυτό; γιατί δεν βρίσκω και καμιά τρελή πληροφορία.
    Εξαρτάται και από το μοντέλο της μηχανής.

    Εχει ας πούμε σπειρώματα σε κάποια σημεία το υποπλαίσιο μέσα από τα πλαστικά; Χωράει να κατασκευαστεί, έστω κάτι απλό με λαμάκια, που να στερεώνεται και να μην αφήνει τα σαμάρια να κινούνται-ακουμπάνε εκεί που δεν πρέπει;

    Μπας και μπορείς να φτιάξεις ας πούμε κάτι να δένει στα δεσίματα των βάσεων των μαρσπιέ συνεπιβάτη;

    Ακόμα και μια ράβδος, που να δένει στα μαρσπιέ συνεπιβάτη και να εκτείνεται προς τα πίσω, μπορεί να σταθεροποιεί τα σαμάρια.

    Μπορεί χωρίς κανενός είδους κάγκελο, τα σαμάρια να κινούνται ανεξέλεγκτα, μπορεί όμως και με μια απλή πατέντα, να τα κάνεις σταθερά-ασφαλή.

    Βάλε καμια φωτό την ουρά της μηχανής σου, μπας και φανταστώ κάτι που να σε βοηθήσει εύκολα και ανέξοδα.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  5. #5
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    164
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Εξαρτάται και από το μοντέλο της μηχανής.

    Εχει ας πούμε σπειρώματα σε κάποια σημεία το υποπλαίσιο μέσα από τα πλαστικά; Χωράει να κατασκευαστεί, έστω κάτι απλό με λαμάκια, που να στερεώνεται και να μην αφήνει τα σαμάρια να κινούνται-ακουμπάνε εκεί που δεν πρέπει;

    Μπας και μπορείς να φτιάξεις ας πούμε κάτι να δένει στα δεσίματα των βάσεων των μαρσπιέ συνεπιβάτη;

    Ακόμα και μια ράβδος, που να δένει στα μαρσπιέ συνεπιβάτη και να εκτείνεται προς τα πίσω, μπορεί να σταθεροποιεί τα σαμάρια.

    Μπορεί χωρίς κανενός είδους κάγκελο, τα σαμάρια να κινούνται ανεξέλεγκτα, μπορεί όμως και με μια απλή πατέντα, να τα κάνεις σταθερά-ασφαλή.

    Βάλε καμια φωτό την ουρά της μηχανής σου, μπας και φανταστώ κάτι που να σε βοηθήσει εύκολα και ανέξοδα.
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Moto Guzzi Breva 750 ie.jpg 
Προβολές:	132 
Μέγεθος:	88,4 KB 
ID:	464204

    Με πράσινο έχω σημειώσει τα σημεία που έδενε η σχάρα της μπαγκαζιέρας, δηλαδή αριστερά έπιανε στην βίδα των μαρπιέ και η άλλη σημειώση είναι δύο λαμάκια που δεν τα έχω βγάλει περίπου στο μέγεθος που ζωγράφισα.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    2.012
    Τα σαμάρια, τα θέλεις για δικάβαλο ή για μονοκάβαλο;
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  7. #7
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    164
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Τα σαμάρια, τα θέλεις για δικάβαλο ή για μονοκάβαλο;
    Για δικάβαλο, έχω και τανκ μπαγκ

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    2.012
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Moto Guzzi Breva 750 ie.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	69,8 KB 
ID:	464205


    Έχω δει πατέντα ''χταπόδι'' ή ιμάντα δεμένο κάπως σαν τη μπλε γραμμή. Δεν το έχω δουλέψει αλλά έχω δει ότι δουλεύει.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  9. #9
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    164
    Καλό! αλλά επικίνδυνο να μπλεχτεί με την ανάρτηση, θα το δώ αύριο. θενξξ πάντως

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.189
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Moto Guzzi Breva 750 ie.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	69,8 KB 
ID:	464205


    Έχω δει πατέντα ''χταπόδι'' ή ιμάντα δεμένο κάπως σαν τη μπλε γραμμή. Δεν το έχω δουλέψει αλλά έχω δει ότι δουλεύει.
    Έτσι ακριβώς, το έχω κάνει με δέστρες/ δεματικα, ένα δυο κλικ πιο χαλαρά σφιγμένα, μια χαρά

    Για να μην μπλέξει στη πίσω ανάρτηση της Breva , θα καλουπωνα με πλαστικό κυλινδρικό ρολό (πχ απο κομμένο σουπλά) το ελατήριο γύρω από την ανάρτηση κ σφίξιμο επίσης με δεματικα

    Μια σκέψη

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.084
    Πω πωωωω ολα δύσκολα τα έχει το δικό σου. Οι βάσεις μαρσπιέ συνεπιβάτη είναι μπροστά και όχι στην ουρά, και παρεμβάλονται τα διπλά αμορτισέρ.

    Λαμαρίνα ή αλουμινένια δοκός, τρύπημα, λύγισμα όσο χρειάζεται για να μην βρίσκει στο αμορτισέρ (αν χρειάζεται), δέσιμο βίδα στο στήριγμα της εξάτμισης κάτω, δέσιμο στο λαμάκι που δεν έχεις βγάλει πάνω, και με βίδες (κίτρινο), στηρίζεις ένα δεύτερο τμήμα (κόκκινο) που θα στηρίζει-δένει τα σαμάρια.

    Κάπως έτσι, το σχέδιο είναι υπερβολικό για να δείξει την ιδέα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Moto Guzzi Breva 750 ie.jpg 
Προβολές:	92 
Μέγεθος:	70,2 KB 
ID:	464220

    Αν το λαμάκι που έχεις αφήσει είναι αρκετά δυνατό, μπορείς να απλοποιήσεις ακόμα περισσότερο το σχέδιο, και να μην έχει καθόλου το τμήμα του μπλε που πάει κάτω στην εξάτμιση.


    Τεσπα, εσύ το έχεις, εσύ το βλέπεις τι του πάει και πως.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  12. #12
    Έτσι όπως έχει σχεδιάσει ο telegonos περίπου.Θα έλεγα όμως ότι πρέπει να πάει η βάση αρκετά πίσω για να μην εμποδίζουν τον συνεπιβάτη.
    Μια φωτογραφία απο το αγγελία του car σε παλιότερο μοντέλο να πάρεις μια ιδέα.
    Νομίζω δεν είναι κάποια δύσκολη κατασκευή.Δεν ξέρω αν ο Κασίμης φτιάχνει ακόμα βάσεις.Ζητάνε όντως πολλά για τις έτοιμες
    χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	42107404_1_b.jpg 
Προβολές:	82 
Μέγεθος:	101,0 KB 
ID:	464229
    Τελευταία τροποποίηση από goumis hornet; Χθες στις 11:26.

  13. #13
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.663
    Με όλο το σεβασμό, ότι βιδώνουμε χρειάζεται παθητική ασφάλεια με και χωρίς σαμάρια, εφόσον είναι μέρος της μοτό.

    1m σωλήνα Φ12 x 2mm και 6 λαμάκια 4mm. Βγάζεις λεπτομερές πατρόν με ατσαλόσυρμα.
    Δεν χρειάζεται ραφή, με βαριά τακαρίσματα είναι οκ. 2 τρυπίτσες 3mm στο κάτω μέρος του σωλήνα να μην κρατά υγρασία.

    Ακόμα και 12/8 φαντάζει εύκολο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	guzziracks.jpg 
Προβολές:	80 
Μέγεθος:	71,0 KB 
ID:	464230

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	guzziracks2.jpg 
Προβολές:	79 
Μέγεθος:	63,8 KB 
ID:	464232
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; Χθες στις 11:49.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.084
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Με όλο το σεβασμό, ότι βιδώνουμε χρειάζεται παθητική ασφάλεια με και χωρίς σαμάρια, εφόσον είναι μέρος της μοτό.

    1m σωλήνα Φ12 x 2mm και 6 λαμάκια 4mm. Βγάζεις λεπτομερές πατρόν με ατσαλόσυρμα.
    Δεν χρειάζεται ραφή, με βαριά τακαρίσματα είναι οκ. 2 τρυπίτσες 3mm στο κάτω μέρος του σωλήνα να μην κρατά υγρασία.

    Ακόμα και 12/8 φαντάζει εύκολο

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	guzziracks.jpg 
Προβολές:	80 
Μέγεθος:	71,0 KB 
ID:	464230

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	guzziracks2.jpg 
Προβολές:	79 
Μέγεθος:	63,8 KB 
ID:	464232
    Σωστόόόός
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  15. #15
    Μέλος
    Εγγραφή
    30/05/2022
    Μηνύματα
    164
    Φίλοι, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.

    @τηλεγονος το λαμάκι είναι πολύ δυνατό, είναι στην ουσία ο πίσω σύνδεσμος της σχάρας της μπαγκαζιέρας (κάτι ήξερα και δεν το έβγαλα)
    Ο goumis έχει δίκιο πρέπει να πάνε πιο πίσω για να μην είναι στα πόδια του συνεπιβάτη.
    Έχετε κάποιον γενικά να μου προτείνετε να κάνει τα σιδηρικά;
    Είδα και τις βάσεις τις GIVI για νεότερα μοντέλα και μου φαίνεται καλή υλοποίηση στην ουσία πιάνει σε δύο σημεία και φεύγει προς τα πίσω στήριγμα
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	70.cc.31.ART10069681GiviSatteltaschenhalterH1.jpg 
Προβολές:	72 
Μέγεθος:	89,3 KB 
ID:	464233

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 12/05/2017, 10:48
  2. πως μπορω να βρω σε τι μηχανη κανουν τα καγκελα;
    από Corvo στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2015, 13:12
  3. γιατι δεν μπορω να μπω στο τσατ?
    από ΓΙΑΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 15/08/2004, 23:54
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/08/2004, 16:06
  5. Ξέρετε που μπορώ να κάνω υπέρυθρη σε μοτέρ???
    από Wizard13 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 09/02/2004, 20:03

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF