Πάνο την ίδια ευθυγράμμιση έχουν και οι άνθρωποι ενώ κατεβαίνουν σκάλες, αναπτύσσονται, τραγουδούν κ.λπ.
Είναι άπειρα ευκολότερο να ευθυγραμμίσουν τα οχήματα είτε με ραντάρ που υπάρχουν στα πολιτικά είτε με gps.
Απίστευτο θέαμα! κρίμα που είναι μιλιταριστικό, σαν θέαμα συγκλονίζει η προσπάθεια που έκαναν!
Ειλικρινά θεωρώ πως τόση υπερπροσπάθεια και αφοσίωση με στόχο την τελειότητα της εικόνας - παρουσίασης, μπορεί να παροτρύνει πολύ περισσότερους από τον πληθυσμό της Κίνας σε αντίστοιχο πνεύμα αφοσίωσης - εργασίας.
Έχω πάθει πλάκα, θα την θυμάμαι αυτή τη γιορτή.
Έχει καλεσμένο τον Κιμ;![]()
arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......
Καφενειακή συζήτηση:
Θα πηγαίνατε σε 1300GSA ASA ή 1250GSA? Και τα δυο φουλ εξοπλισμένα.
Το 13αρι λόγο επιτοκίων (0.9 vs 5%) είναι πιο ενδιαφέρον από οικονομικής πλευράς αλλά το 1250 είναι πιο όμορφο. Επίσης λόγο ύψους ή έλλειψης αυτού το 13αρι είναι πολυ καλύτερο με το αυτόματο Χαμήλωμα… το 1200 το flatfootάρω αλλά το 1250 δεν το έχω δοκιμάσει..
Χρήση καθημερινή (εκτος χειμερινών μηνών) και μακρινα ταξίδια σε άσφαλτο. Τουλάχιστον 50 μέρες καθαρού ταξιδιού το χρόνο..
Τα ταξίδια θα είναι διπλός με βαλίτσες όποτε το ύψος παίζει ρόλο..
Ύψος 1.74/5
Έτοιμοι για το τσίρκο οι Κινέζοι Ράμπο.
when life gets complicated... i ride.
Τελικά το έψαξα,και μέσω διαφόρων πηγών ,και chat gpt,πληροφορήθηκα ότι οι Κινέζοι χρησιμοποιούν ειδικά συστήματα δορυφορικής πλοήγησης και άλλα τόσα συστήματα ελέγχου στην διαχείριση του κινητήρα και του τιμονιού σε συνδυασμό με το πρώτο,που καθιστούν τον οδηγό διακοσμητικό στοιχείο,εξ ού και η απόλυτη συμμετρία και συζυγία,με απόκλιση εκατοστού.Αντε σιγά σιγά και στα δικά μας αυτοκίνητα.Μα έλεγα και γω πως είναι δυνατόν,εκατοντάδες οχήματα,από απλά τζιπ,έως τανκς,και οχήματα μεταφοράς διηπειρωτικων πυραύλων να μην ξεφεύγουν ούτε χιλιοστό.
χρησιμοποιούν και παραδοσιακά συστήματα https://www.youtube.com/shorts/zTFR_OSFkQc