Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα![]()
Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
I am sorry![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Φτιάχτηκε και η βάση πινακίδας, βγήκε κάπου 300 γραμμάρια, γίνεται και ανακληνωμενη με το ξεβιδωμα ενος παξιμαδιου..
Βγήκαν και τα πατάκια συνοδηγού, τα οποία ζυγιζαν 700 γραμμάρια,, οπότε το συνολικό κέρδος σε βάρος είναι στα 8+ κιλά.
Μπήκε και πρόγραμμα.
Στην ουσία ένα λίγο ποιο ελαφρύ από αυτό τις full arrow ολόσωμη,,, αύξησα αβάνς κάπου στις 2 μοίρες, και έδωσα 2% καύσιμο. +200rpm τον κόφτη, κατάργηση exup που προϋπήρχε, το intake flaper πάντα ανοικτό, afr στο 12,85 στα ψηλά τέρμα γκάζι, και γενικά ανέβασα τις τιμές σε αβάνς και μίγμα ώστε να πλησιάσουν λίγο αλλά να μην ξεπεράσουν αυτές του full arrow προγράμματος.
Στο τέλος έγινε reset adaptions που το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί για να ρυθμίσει tps μίγμα,
Όλα καλά δουλεύει μια χαρά,, έχει αρκετό θόρυβο, και πάει πολύ καλά,,, στα μεσαία κέρδισε σίγουρα 5-8.000 rpm στα ψηλά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά νομίζω πάει καλύτερα,,, παραπάνω όταν γίνουν βόλτες,,, πρέπει να πάρω και έξτρα ιμαντα θερμομόνωσης για καλύτερη μόνωση και ομορφιά
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 25/07/2025 στις 08:15.
Αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με το ρελέ αυτό..
Στην αρχή μια αναβε και μια δεν άναβε τα φώτα..
Μετά δεν τα άναβε καθόλου,, είχε λίγη οξείδωση μέσα οι επαφές του. Με λίγο λάδι δείχνει να λυθικε το πρόβλημα,, το συγκεκριμένο κάνει έναν ήχο σαν τακ τακ όταν ενεργοποιείτε και από ότι κατάλαβα η μία επαφή του κουνιέται και προκαλεί το τακ,, μάλλον εκεί είχε το θέμα,, τώρα δείχνει να λειτουργεί καλά,, με τις δοκιμές βγάλε βάλε ρελέ δημιουργίσα error και άναβε το λαμπάκι check engine αλλά το έσβησα εύκολα με το tuneecu.
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 31/07/2025 στις 09:50.
https://youtu.be/MJZjXsUXp5U?si=lk07fcj-Rs57M0Co
https://youtu.be/b2QTUqvYu6Y?si=vBumoqF-sNLDRkQG
Εδώ το πώς ακούγεται μετά τις αλλαγές,,,
Κάπου στις 2.000 κάνει λίγο υπερβολικό ήχο σε σχέση με ποιο πάνω η ποιο κάτω
Κάτι που είχα παρατηρήσει στα προγράμματα ήταν:
Το full arrow 20421 αυξάνει τις τιμές στους F/L πίνακες, δλδ ποιο πλούσιο κάτι που είναι λογικό.
Όμως στον πίνακα AFR αυξάνει τις τιμές δλδ ποιο φτωχό, κάτι που δεν είναι λογικό.
Σε σχέση με τον εργοστασιακό μαμά χάρτη..
Δλδ ο μαμά είχε afr 12,75 στο τέρμα γκάζι,υψηλές rpm ενώ ο arrow ήταν στο 13+
Κάποιοι λένε οτι οι τιμές στον afr πίνακα πολλαπλασιάζονται με τις τιμές στους f/l και βγαίνει το μίγμα, άρα ο afr πίνακας παίζει σημαντικό ρόλο.
Κάποιοι λένε ότι δεν παίζει σημαντικό ρόλο γιατί ο αισθητήρας afr διαβάζει μόνο πλουσιότερο η φτωχότερο από 14,5...
Εγώ ακολούθησα το arrow αλλά το ερώτημα παραμένει..
Ξαναγύρισα στο μαμά σύστημα φόρτισης γιατί είδα ότι ζεσταίνονταν αρκετά ο αρνητικός πόλος..
Οπότε έβγαλα τα καλώδια απευθείας σύνδεσης του ανορθωτη με την μπαταρία,, άμεσος κρύος Πόλος.
Ίσως να ήθελαν καμιά έξτρα γείωση δεν ξέρω .
Αγόρασα 2,5 μέτρα λορίδα θερμομόνωσης, γραφιτουχα, στην μέρα φαίνεται μαύρη, με το φλας πρασινίζει, βγάζει κάτι μικρό ίνες και προκαλεί φαγούρα. Τυλίχτηκε όλη η εξάτμιση από το τελικό μέχρι το μοχλικο-αρχη καταλύτη.
Τώρα θεωρητικά θα έχω μικρότερες θερμοκρασίες σε ανορθωτη,μπαταρία, ανάρτηση..
Με την ευκαιρία βγήκαν καθρέπτες, μειων 600 γραμμάρια
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 06/09/2025 στις 23:38.
Nα θυμίσω πως ο υαλοβάμβακας εφαρμόζεται βρεγμένος καλά.![]()