Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 2 από 2

Θέμα: CFMOTO 675NK

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.052

    CFMOTO 675NK

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2423.jpg 
Προβολές:	133 
Μέγεθος:	70,0 KB 
ID:	463897 Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2421.jpg 
Προβολές:	132 
Μέγεθος:	85,1 KB 
ID:	463898
    Το 675NK βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο, 675cc, τρικύλινδρο, δωδεκαβάλβιδο, DOHC, μονάδα παραγωγής ενέργειας με έγχυση καυσίμου Bosch που παράγει 88 ίππους και 6,8 nmροπής(euro 5+) Με το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και τον αλουμινένιο διπλό περιστρεφόμενο βραχίονα και τις ζάντες από κράμα αλουμινίου, το NK675 ζυγίζει ένα ευέλικτο ξηρό βάρος 175 κιλών.

    Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση είναι ευγενική προσφορά της KYB, με ανεστραμμένα μπροστινά πιρούνια 41 mm και πίσω μονοσόκ. Ένα σύστημα ABS διπλού καναλιού λειτουργεί με διπλούς μπροστινούς δίσκους 300 mm, εξοπλισμένους με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων J-Juan και ο πίσω δίσκος 240 mm συγκρατείται από μια αιωρούμενη, μονοπίστονη δαγκάνα J-Juan.

    Το πακέτο ηλεκτρονικών περιλαμβάνει traction control, upshifter για οδήγηση χωρίς συμπλέκτη, κυρτή έγχρωμη οθόνη TFT 5", φωτισμό LED με φως φρένων έκτακτης ανάγκης ESS, παρακολούθηση πίεσης ελαστικών, τροφοδοσία USB και τηλεματική T-Box, που επιτρέπει την παρακολούθηση της μοτοσυκλέτας από την εξαιρετική εφαρμογή Ride της CFMOTO.

    Χρώματα: Glacier White, Tundra Grey

    ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

    Κινητήρας: 3κύλινδρος, εν σειρά 4χρονος, Υγρόψυκτος, DOHC
    Ισχύς: 88 HP
    Χωρητικότητα: 675 cmc
    Καύσιμο: Βενζίνη
    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ

    Μήκος: 2020 mm
    Πλάτος: 849 mm
    Ύψος: 1155 mm
    Βάρος: 189 KG
    Ύψος καθίσματος: 810 mm

    ΣΑΣΙ

    Σύστημα μπροστινής ανάρτησης: Αντεστραμμένη ανάρτηση 41mm, Πλήρως
    Ρυθμιζόμενο, διαδρομή 130mm
    Σύστημα πίσω ανάρτησης: Monoshock, Ρυθμιζόμενη προφόρτιση και
    Rebound, Stroke 130mm
    Μπροστινό φρένο: Διπλός δίσκος 300mm, Τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα
    Πίσω φρένο: Μονός δίσκος 240mm, συρόμενη δαγκάνα μονού εμβόλου
    Μπροστινό ελαστικό: 120/70 R17
    Πίσω ελαστικό: 180/55 R17

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2420.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	80,9 KB 
ID:	463902 Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2424.jpg 
Προβολές:	131 
Μέγεθος:	63,7 KB 
ID:	463903 Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2422.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	47,2 KB 
ID:	463904 Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_2425.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	49,6 KB 
ID:	463905

    Όλες οι κριτικές του ειδικού τύπου μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για τον κινητήρα του αλλά και για στήσιμο , ποιότητα κατασκευής
    Μιας και πρόκειται για νέο μοντέλο και κινητήρα δεν γνωρίζουμε τυχόν παιδικές ασθένειες που μπορεί να εμφανίσει
    Το εντυπωσιακό ότι update έχει κάνει μέχρι στιγμής διορθώνοντας λεπτομέρειες του λειτουργικού της μπορεις να της κάνεις μόνος σου στο γκαράζ σου
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.052
    Test ride

    Οπτικά για τα γούστα μου πολύ όμορφο και φουτουριστικό σχέδιο
    Αν εξαιρέσεις το μπροστινό μέρος που είναι ογκώδη το υπόλοιπο μέρος είναι πολύ μαζεμένο με ωραία ουρά και διακοσμητική θέση συνεπιβάτη
    Πανάλαφρο στατικά και οδηγικά
    Η ποιότητα κατασκευής φαίνεται πολύ καλή χωρίς κάτι να ενοχλεί στο μάτι
    Στον δρόμο, ο κινητήρας ακούγεται υπερβολικά ωραία, δεν ξέρω τι έχουν κάνει με εισαγωγή αέρα και εξάτμιση αλλά χαίρεσαι να τον ακούς με σκασίματα στο κλείσιμο του γκαζιού με ωραία δύναμη από τον 3Κ
    Αλλά ο ψεκασμός θελει δουλειά ακόμα, το μοτέρ θελει να επιταχύνει ,με σταθερό γκάζι δυσανασχετεί, λείπει η ομαλότητα, smooth,στο ελαφρύ άνοιγμα , στην κίνηση της πόλης θα σε ζορίσει η λειτουργία του
    Πιστεύω με επαναπρογραμματισμό διορθώνεται γιατί είναι το μόνο αρνητικό που βρήκα
    Τα φρένα φαίνεται να δουλεύουν σωστά αν και δεν τα πίεσα ιδιαίτερα λόγο κίνησης
    Τελευταία τροποποίηση από ratamahatta; 09/09/2025 στις 14:28.
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

Παρόμοια θέματα

  1. CFMOTO - Γενικό chat
    από athletico στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 238
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2025, 13:32
  2. CFMOTO 250NK
    από cfloratos στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 239
    Τελευταίο μήνυμα: 17/09/2023, 04:10
  3. CFMOTO 400GT
    από lleonidas στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2023, 20:34
  4. CFMOTO 400 GT και ΝΚ
    από lleonidas στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/10/2019, 19:16
  5. CFMOTO 650 MT
    από lleonidas στο forum CFMoto
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 24/03/2019, 15:40

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF