moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Μεγάλη κουβέντα...
Πέρα από τα ανέκδοτα που ανέβασες, και υπάρχουν πολλά σε όλη την Ελλάδα, τα όρια ταχύτητας θα εκνεύριζαν και πατέρα με Ρενό 4 και 28 άλογα πριν 40 χρόνια.
Αλλά κάπως πρέπει να βγαίνουν οι εισπράξεις![]()
σε βολτα πριν λιγο καιρο σε ορεινο επαρχιακο δικτυο (λιμνη πλαστηρα προς φουρνα ) το οριο ηταν 90... Ουτε μς wrc δεν επιανες 90
αλλα εκει δεν εχει κοσμο,τρεξε και σκοτωσου..θα σε βρουμε τον αλλο μηνα και αν
στους αλλους δρομους μπαινουν αστεια ορια χωρις καμια λογικη (για το καλο μας μονο) για να ειμαστε παρανομοι υπολογοι κλπ κλπ
εχει "λογικη"
ο ενας δρομος ειναι μια λωριδα ευθεια αρα 80. αυτοι πανε μαξ 90. ο αλλος ειναι 2 (δεν εχει λεα αρα δεν ειναι αυτοκινητοδρομος) αλλα εχει μια στροφη (για τα δεδομενα του '70 αυτο ηταν στροφη) οποτε εχει και εκει 80, αυτοι πανε βαρια 100-110.
Η πρωτη φωτογραφια ειναι μαλλον ξεχασμενη απο εργα μαλλον. Γι' αυτο και το κιτρινο πλαισιο
Υπηρχε μια στα Σιδερα Χαλανδιου στην Κηφισιας για καμια 20ρια χρονια με οριο 40
Η αλλη ειναι η κλασικη λαθος των ελληνικων δρομων , ή 20 κατω ή 20 πανω απο το λογικο οριο
O κλειστός δρόμος, έχει στροφή χωρίς ορατότητα. Μπορεί να έχει συμβεί κάτι στο τμήμα που δεν βλέπεις, να υπάρχει σταματημένο όχημα, να υπάρχει ατύχημα, να υπάρχει ένα διαστημόπλοιο με ferengi που κάνουν διαπραγμάτευση για τα διόδιο. Μπορει το 80 να φαντάζει λίγο, αλλά οντως σε στροφή χωρίς ορατότητα της εξόδου, είναι λογικό να υπάρχει κάποιο μικρό όριο, έτσι ακριβώς δικαιολογεί και η Αοδός τα όρια 70 και 80 μέσα στα τούνελ στην περιφερειακή Υμηττού.
Ο ανοικτός δρόμος είναι ευθεία, επαρχιακός, απόσο δείχνει στην φωτό. Πόσο δλδ ήθελες να λέει; Πιο λίγο θα ήταν υπερβολικά περιοριστικό, κατοικημένη περιοχή δεν είναι, πιο πολύ θα ήταν επικίνδυνο αν επιτρεπόταν να πήγαινε κανείς.
Επίσης, μια και είδα κάτι σχόλια, το όριο 90 ''που ούτε το WRC δεν πιάνει'' δεν σημαίνει ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙΣ 90. Σημαίνει πήγαινε με όποιο νούμερο ταχύτητας θέλεις και μπορείς, αρκεί να μην είναι >90. Ας είναι 16, ας είναι 32, ας είναι 64. Γκρίνια για τα μικρά όρια, γκρίνια και για τα μεγάλα, δλδ από που να σας πιάσει κανείς;
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
H πρώτη φώτο που 'βαλε ο Χάρης είναι προσωρινή, εργοταξιακή και μπαίνει σε απόσταση 2 χλμ από
την περιοχή των έργων. Ακολουθείται από μιά σειρά πινακίδων που σταδιακά μειώνουν το όριο
ταχύτητας, απαγορεύουν την προσπέραση, κατευθύνουν σε ορισμένη διαδρομή, και όταν υπάρχει
ελιγμός υπάρχουν και φωτεινά τόξα που κατευθύνουν είτε δεξιά (φτου κακά....) είτε αριστερά
την κίνηση.
Στην περιοχή που γίνονται τα έργα μπαίνουν επίσης πινακίδες με τόξα,προειδοποιητικές,
απαγορευτικές, ζέβρες, κώνοι κλπ καθώς και πινακίδες τέλους των έργων και επαναφορά στις
κανονικές πινακίδες του δρόμου.
Ανάλογα με το είδος του έργου, υπάρχουν αντίστοιχα σχέδια που ορίζουν τις πινακίδες σήμανσης
και τις αποστάσεις που αυτές πρέπει να μπούν οι οποίες είναι πάντα προσωρινές και τα
σχέδιά τους εκπονούνται από τους υπεύθυνους ασφαλείας του έργου.....
Εαν η πινακίδα που έβαλε ο Χάρης δεν ακολουθείται και από μιά ακόμα σειρά διάφορων
πινακίδων είναι όντως ξεχασμένη.....
![]()
"ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"
Χωρίς να δω καν, οτιδήποτε έχει αγγίξει το ελληνικό κράτος είναι στην τύχη.
Σήμερα που βγήκα εκτός πόλης με το σκουτερ και είχα χρόνο να βλέπω πινακίδες () ειδα ότι (σωστα) όπου υπηρχε παράλογο 40-50 εχει γινει 70! Πολύ ευχάριστη έκπληξη
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Όλη η διαδρομή έχει όριο 80km/h και πουθενά δεν έχει έργα.
Αυτό έχει λογική!
Σε αυτό τον δρόμο πάντως που ισχύουν τα ίδια με τον κλειστό: "χωρίς ορατότητα. Μπορεί να έχει συμβεί κάτι στο τμήμα που δεν βλέπεις, να υπάρχει σταματημένο όχημα, να υπάρχει ατύχημα" θα περίμενα να έχει μικρότερο όριο, όχι απαραίτητα πολύ μικρότερο, αλλα μικρότερο.
Για παράδειγμα σε κάθε είσοδο του κλειστού δρόμου το όριο έπεφτε στα 60km/h (αν θυμάμαι καλά), ο ανοικτός θα μπορούσε να έχει το ίδιο όριο.
Άλλωστε, κάθε 500m είχε και κάθετα δρομάκια.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2