Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Υπερκοστολογημενες μοτο

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.471

    Υπερκοστολογημενες μοτο

    Ανοίγω εδώ ένα θέμα,μιας που γίνεται κουβέντα κατά καιρούς.
    Θέμα:Ποιες θεωρείτε και γιατί ως υπερκοστολογημενες μοτό,δηλαδή που πωλούνται παραπάνω απ' ότι πραγματικά αξίζουν,παραθέτοντας βεβαίως και τα επιχειρήματα σας για αυτό.
    Παραθέτουμε αν έχουμε και τις εμπειρίες μας ,(αν έχουμε) απ' αυτές,που θα επιβεβαιώνουν την άποψη μας.
    ΙΔΩΜΕΝ.
    Δώδεκα και μισή. Γρήγορα πέρασεν η ώρα απ' τες εννιά που άναψα την λάμπα,Δώδεκα και μισή. Πως πέρασεν η ώρα,και τα χρόνια.

  2. #2
    Οι 8 στις δεκα μοτο ειναι υπερκοστολογημένες πλέον.
    Αλλά η τσιπούρα και η καψούρα πληρώνονται,οπότε άμα δεν εχεις παίρνεις οτι μπορείς και τέλος.

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.229

  4. #4
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.513
    Μην ντρέπεστε, πείτε το. Όλοι το ξέρουμε.
    Life begins at 45°.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.057
    Έχει σημασία να ορίσουμε τι σημαίνει υπερκοστολογηση.
    Θα το δούμε μόνο σαν απόλυτα νούμερα ή σαν ποσοστά επί του πραγματικού κόστους παραγωγής??
    Δηλαδή αν κάποιο έχει κόστος 3000 και το πουλάνε 6.500 είναι πιο υπερκοστολογημενο από ένα που έχει κόστος 15000 και το πουλάνε 25000.σωστα?
    Οπως στο κέρδος του κάθε μοντέλου και στο κόστος πως θα υπολογιστεί το κόστος εξέλιξης νέων τεχνολογιών και συστημάτων?
    Δηλαδή ένα απλούστατο μηχανάκι σαν κατασκευή πως μπορεί να συγκριθεί με κάποιο που έχει τεράστιο κόστος RnD? αυτό δεν πρέπει να μετακυληθει στους πελάτες??
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της husky21
    Εγγραφή
    09/11/2015
    Μηνύματα
    1.229
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από peterTHErider Προβολή μηνύματος
    Έχει σημασία να ορίσουμε τι σημαίνει υπερκοστολογηση.
    Θα το δούμε μόνο σαν απόλυτα νούμερα ή σαν ποσοστά επί του πραγματικού κόστους παραγωγής??
    Δηλαδή αν κάποιο έχει κόστος 3000 και το πουλάνε 6.500 είναι πιο υπερκοστολογημενο από ένα που έχει κόστος 15000 και το πουλάνε 25000.σωστα?
    Οπως στο κέρδος του κάθε μοντέλου και στο κόστος πως θα υπολογιστεί το κόστος εξέλιξης νέων τεχνολογιών και συστημάτων?
    Δηλαδή ένα απλούστατο μηχανάκι σαν κατασκευή πως μπορεί να συγκριθεί με κάποιο που έχει τεράστιο κόστος RnD? αυτό δεν πρέπει να μετακυληθει στους πελάτες??
    Εγω ξεροντας....τπτ απο ολα αυτα θα πω οτι πιο υπερκοστολογημενα
    ειναι τα κινεζικα που απλα εχουν αντιγραψει
    και παραγονται σε πολυ μεγαλες ποσοτητες


    Σορρυ @patsavour

  7. #7
    τα κινεζικα.
    NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
    riding coach του πληκτρολογίου

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.057
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από husky21 Προβολή μηνύματος
    Εγω ξεροντας....τπτ απο ολα αυτα θα πω οτι πιο υπερκοστολογημενα
    ειναι τα κινεζικα που απλα εχουν αντιγραψει
    και παραγονται σε πολυ μεγαλες ποσοτητες


    Σορρυ @patsavour
    Αυτό είπα με τρόπο.
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.471
    Ας το ορίσουμε ,πιο απλά,πιο κατανοητά,πιο λαϊκά.
    Ποιο μηχανάκι δεν αξίζει όσα χρήματα πουλιέται,και θαπρεπε να κοστίζει λιγότερο.
    Για να μην πλατυαζουμε ,και απέραντο λογουμε,με κόστη παραγωγής,πολιτικές μάρκετινγκ,κέρδους κλπ κλπ κλπ.
    Από το 70 και μετά.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.100
    Ένα ducati που είχα δει σε ένα κατάλογο 2025 που ήταν λέει lamborghini edition(=ήταν σε παλαβά χρώματα για να χαϊδεύονται πάνω του ξανθες"ινφλουενσερ") και είχε μια τιμη τύπου 100.000 ευρώ.

    Κάτι τέτοια βλέπω, και σκεφτομαι, έχουν και οι αριστεροί τα δίκια τους μερικές φορες
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  11. #11
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.513
    Άντε, θα το πω εγώ.

    Μπεμβέ και ντουκάτι.

    /lock
    Life begins at 45°.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.808
    Δεν υστερουν σε RnD τα κινέζικα. Σε ποιοτητα υστερουν (όσα υστερούν).

  13. #13
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.859
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Δεν υστερουν σε RnD τα κινέζικα. Σε ποιοτητα υστερουν (όσα υστερούν).
    Ε ναι, το rnd το έχουν κάνει άλλοι γι' αυτούς.

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της nauagios
    Εγγραφή
    30/07/2012
    Μηνύματα
    159
    Νομίζω οτι θα έπρεπε να μείνουμε αυστηρά στα όρια της ιδια μάρκας και ίδιου μοντέλου. Εκεί νομίζω οτι ειναι η μεγαλύτερη μου φαίνεται που μας πουλάνε. Για παράδειγμα το νέο μοντέλο δεν εχει καμια απολύτως διαφορά απο το παλιό, πέρα απο αλλαγη σε χρώμα και τίποτα αλλα μικρά ασήμαντα πραγματάκια. Βλέπεις το παλιο, αν υπάρχει σε στοκ να κάνει βουτιά και το καινουριο να ειναι στο Θεό. Αν ομως το παλιο με το καινουριο σηματοδοτεί και αλλαγη εποχής που φέρνει νέα ηλεκτρικά και νέα καλούδια απο το RnD της εταιρίας το ακούω, να εχει σημαντική διαφορά. Θέλω να πω πως για να έχουμε υπερκοστολόγηση πρεπει να έχουμε σημείο αναφοράς. Αλλιώς ειναι απλα υπεραξίας. Το παράδειγμα bmv,ducati ειναι ενα τέτοιο. Δεν μπορούμε ομως να πούμε για υπερκοστολογηση για παράδειγμα την πρώτη γενιά s100rr που οταν βγήκε ειχε άπειρα ηλεκτρικά πάνω του και και να το συγκρίνουμε με την τιμή των ιαπωνικών που ήταν ακομα ωμή δύναμη αλλα γυμνα απο καλούδια και βοηθήματα. Διαλέγουμε και παίρνουμε.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.057
    Έχει κάτι παπάκια Χόντα που τα πουλάνε καινούργια 3000 και με κόστος παραγωγής με τα μοτέρ του 1990 ούτε 800 ευρώ.
    Μην κοιτάτε τα απόλυτα νούμερα που εντυπωσιάζουν αλλά τα ποσοστά που λένε την αλήθεια.
    Θα το πω απλά.σε ένα περίπτερο το μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους το δίνει το μπουκαλάκι νερό.που το αγοράζουν 10 λεπτά και το πουλάνε 50.
    Άρα χοντρικά 500%.
    Αντίθετα όλα τα άλλα ακριβά σοκολατοειδη δεν έχουν ούτε 20%.
    Ναι στα 3 ευρώ βγάζει 60 λεπτά έναντι 40 του νερού.αλλα που είναι η υπερκοστολογηση?
    αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Συναγερμός ΜΟΤΟ
    από smavrid στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 20:05
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2003, 14:13
  4. Ιδρυση Νεασ ΛεσΧησ Μοτο...
    από parji στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 15:02
  5. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF