Δεν το θέτει σε σχέση κόστους/τιμής, αλλά αξίας/τιμής. Δες το πιο απλά. Ποιο μηχανάκι ΔΕΝ αξίζει τόσο χρήμα γι' αυτά που προσφέρει; Ποιο μηχανάκι προσφέρει 5% μεγαλύτερη αξία (και αν) από αντίστοιχα, αλλά η τιμή του είναι 50% πάνω; Το πόσο κοστίζει στην εταιρεία είναι παντελώς αδιάφορο για τον αγοραστή.
Στο παπάκι χόντα κάτι πληρώνεις: θα το έχουν και τα τρισέγγονα των τρισεγγόνων σου, ακόμα κι αν βάζουν κοκακόλα αντί για λάδια.
Life begins at 45°.
βασικα δεν μπορουμε να ξερουμε ποιες μηχανες ειναι υπερκοστολογημενες αμα δε ξερουμε
την νετη εργοστασιακη τιμη τους προ φορων και δασμων.
το σιγουρο παντως ειναι πως σε τουτη εδω τη χωρα υπερκοστολογημενες μηχανες, ειναι οι
μεταχειρισμενες.
Πάνω κάτω, όλα υπερκοστολογημένα είναι. Μιλάμε για επιχειρήσεις, που σκοπός τους είναι το κέρδος και η συνέχιση της δραστηριότητάς τους, δεν μιλάμε για φιλανθρωπικά ιδρύματα...
Αν πρέπει να γίνω πιο συγκεκριμένος, και να μη μιλάω αόριστα, νομίζω BMW και Ducati έχουν τα πρωτεία στην υπερτιμολόγηση, αν και τα πάντα είναι σχετικά, ή έχουν 2 όψεις. Γενικά πάντως, δεν έχω κόλλημα να παραδεχτώ ότι η BMW πουλάει υπερκοστολογημένα, έχουν τη λογική του "πουλάω λιγότερα κομμάτια σε μεγαλύτερη τιμή". Υπάρχουν και άλλες παράμετροι βέβαια, αλλά δεν έχει νόημα να επεκταθώ, θα παραμείνω στο ουσιαστικό...
Μετά από αυτές είναι η Honda...πριν 3 χρόνια που αναζητούσα νέο μηχανάκι, έριξα μια ματιά και στο CB-500X, το μηχανάκι ερχόταν γυμνό σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν είχε καμιά εξωτική τεχνολογία πάνω του, το αντίθετο (πχ η οθόνη τραγική και αστεία), δεν ήταν made in Japan, είχε χρόνια στην αγορά, και έπαιζε σε μια τιμή που θεωρώ προσωπικά ότι ήταν τραγικά υπερκοστολογημένη, μόνο και μόνο επειδή είχε τα φτερά της Honda στο ρεζερβουάρ...για να βάλεις διπλό στάντ, θερμαινόμενα γκριπ, χούφτες, που αυτή που αγόρασα είχε στάνταρ σσαν εξοπλισμό, ήθελες αν θυμάμαι καλά + €1.500...η Africa Twin, δεν είναι υπερκοστολογημένη;;;
Αμέσως μετά, έρχονται τα κινέζικα, ιδιαίτερα η σειρά 650/700/800ΜΤ της CFMoto. Εννοείται πως πουλάνε με περιθώριο κέρδους, εννοείται πως έχουν γίνει εκπτώσεις σε ποιοτικά θέματα για να έρχεται στην τιμή που έρχεται, σε σχέση με τα προβλήματα που είχαν (και σήμερα κάπου είδα ένα thread με 700ΜΤ mod.2025, σκουριά, στραβοί δίσκοι), θεωρώ προσωπικά πως ήταν υπερτιμολογημένα για αυτά που προσέφεραν, άσχετα αν έπεφτε straight through η καραμέλα του vfm και της ποιοτικής κατασκευής που κοιτά κατάματα τον εδραιωμένο ανταγωνισμό...
Τέλος, κάτι Beverly, κάτι TMax, Xmax, PCX, κάτι 350/750 Αdv, Peugeot, τα θεωρώ όλα υπετιμολογημένα, αλλά δεν σχολιάζω γτ είναι σκούτερ...
Τελευταία τροποποίηση από AUFGEBRACHT; Χθες στις 15:21.
Λογικό να το έχουν, αφού δεν κινείται... οι περισσότεροι πήραν το καινούριο παπί της Honda για να το έχουν στο γκαράζ να μη σκονίζεται, άντε πάνε 1 φορά το μήνα στην καφετέρια, για να μη μείνει η μπαταρία...κι όλοι λένε την ίδια ατάκα, "το πήρα για συναισθηματικούς λόγους, το βλέπω σαν επένδυση".
Ξέρεις τι εννοώ.Αγοράζεις Honda, πληρώνεις αξιοπιστία και μεταπώληση, όχι μπιχλιμπίδια. Θα δώσεις 10 χιλιάρικα και σε 5 χρόνια θα πάρεις τα 7 πίσω. Αν όχι 12. Σε οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι ίσως πάρεις τα μισά της αρχικής αγοράς. Και αυτό είναι το όλο θέμα. Σε ποια μηχανάκια πληρώνεις, αλλά δε λαμβάνεις τίποτα ουσιαστικό.
Life begins at 45°.
Θα το πάω πιο σφαιρικά με αρχή παραδείγματος μη επώνυμα : Ο κάθε καταναλωτής αγοράζει προϊόντα που χρειάζεται,πχ παπούτσια εργασίας.Από τη φύση της δουλειάς μου γνωρίζω πως ο μέσος εργαζόμενος (πχ ηλεκτρολόγος εγκαταστάτης) χρειάζεται 2 ζευγάρια παπούτσια μάρκας deep Chine το χρόνο. Αν λοιπόν υπάρχει ζευγάρι China made (όχι τόσο βαθειά δηλαδή) κοστίζει 20% πάνω και αντέχει 12 μήνες δε το θεωρώ υπερτιμημένο αλλά συμφέρον. Αν όμως κοστίζει όσο τα 2 ζευγάρια αλλά παίζει στις λεπτομέρειες πχ ανεση ή ελαστικότητα σόλας πάλι δε το θεωρώ υπερτιμημένο. Αν όμως κοστίζει όσο τα 2 ζευγάρια deep China και αντέχει 6 μήνες τότε ναι είναι υπερτιμημένο.
Στα επώνυμα τώρα: Παντελόνι τζην που όλοι έχουμε φορέσει που το τραβάν κάνα 2 αλόγατα και δε σκίζεται με τη καμία όπως δείχνει η φωτό του. Κοστίζει από 130-150 € ανάλογα που θα το πάρεις. Ένα άλλο επώνυμο που πάει και με το γιαλλλι κόστίζει πάνω κάτω τα ίδια και τα φοράει κάποιος εναλλάξ για ένα χρόνο,άρα ίδια πάνω κάτω φθορά, ίδια συχνότητα πλύσης κλπ.Το πρώτο λοιπόν σκίστηκε στο χρόνο, το δεύτερο είναι σαν να το αγόρασε χτες....Βρείτε το υπερτιμημένο...
Στα μηχανάκια τώρα επώνυμα και νέα Κινέζικα υπάρχει το εξής θέμα:
α) Να πάρει κανείς το επώνυμο το ακριβότερο που σε βάθος χρόνου θα κρατήσει για 10 χρόνια ή το κινέζικο που δε ξέρεις αύριο αν θα υπάρχει...Και αν υπάρχει τι κάλυψη σε ανταλλακτικά θα έχει; οεο;
β) Πως θα εξασφαλιστεί ο μέσος οδηγός /χρήστης πως το κινέζικο που πήρε θα κάνει αυτά που υπόσχεται με χαμηλότερο κόστος ενώ ήδη έχουν αρχίσει τα σχόλια τύπου σκουριές ξεφλουδίσματα κλπ.Να μην πάμε στο θέμα των φαντεζί καντράν που θες σήμερα θες αύριο παρκαρισμένο στο λιοπύρι θα μαυρίσει /θολώσει κλπ Θα υπάρχει ανταλλακτικό ή θα ψάχνεται;
γ) Πραγματικά οι Κινέζοι έχουν κάνει άλματα σε ποιότητα και σχεδιασμό-βλέπε ZONTES- αλλά θα είναι αυτό που υπόσχεται σε αξιοπιστία και βάθος χρόνου ή θα είναι μόνιμα παρκαρισμένο στο σέρβις περιμένοντας ανταλλακτικό;
δ) να πάρω το Honda που είναι σα το φτωχό συμπέθερο αλλά γερό και σιγουράκι ή το νέο Τσινατσον αρ αρ που στην τελική έχει 3-4 χιλιάρικα διαφορά και ότι γίνει;
............................
Να το πάω και αλλού:
Θα πληρώνατε 500€ για μια τετράδα ελαστικών Michelin στο αμάξι σας ή 395€ για RIKEN Petlas Hankook* και δε ξέρω γω τι άλλο;
*Hankook έβαλα στο αμάξι πριν κάνα χρόνο.Η διαφορά τιμής με τα αντίστοιχα Michelin ήταν 80€... Στα 2 χρόνια ζωής τους και 40,000κμ το πέλμα είναι 1,2mm κοντά στο δείκτη φθοράς και τα Michelin ατα 80,000 κμ ήταν 2,6mm από το δείκτη-έβγαζαν δηλαδή άνετα ακόμα 40,000 κμ και αλλάχτηκαν λόγω τριετίας...
Πιο ελαστικό θεωρείτε υπερτιμημένο;
Μήπως τελικά πέρα από τις ρεκλάμες και τα μπιχλιμπίδια ισχύει το κλασικό: "το φτηνό κρέας το τρων οι σκύλοι" ;
υ.γ. Τρανό παράδειγμα υπερτιμημένου τα προιόντα της γνωστής γαλλικής φίρμας εργαλείων.![]()
Βλέπεις τιμές και σου φεύγει το σαγόνι,αλλά ΑΝ πάθει ποτέ κάτι ο οποιοσδήποτε αντιπρόσωπος στο αλλάζει στο λεπτό...χωρίς μα και μου. Είναι/θεωρείται υπερτιμημένο ή όχι;
Τελευταία τροποποίηση από nassosxlvbros; Χθες στις 16:41.
Throw down the sword,The fight is done and over,
Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
And turn my weary eyes for home....
www.youtube.com/c/nassosxlvbros
Αυτό. Ένα εδραιωμένο εργοστάσιο που κατασκευάζει και πουλά εκατομμύρια μηχανάκια ανά έτος, έχει πολύ μικρότερο κόστος (ανά μηχανάκι) από κάποιο που παράγει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες.
Ο καταναλωτής, όμως, κρίνει με γνώμονα τι αγοράζει. Τι κερδίζει ο ίδιος. Κάποιοι θέλουν να νιώθουν ότι έχουν αγοράσει ό,τι πιο premium υπάρχει. Κάποιοι άλλοι, ό,τι πιο χρηστικό. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Υπάρχουν για όλους επιλογές.
Τελευταία τροποποίηση από Bladerunner; Χθες στις 18:42.
Think faster than you ride
Θα πω και την αποψαρα μου και ελπίζω να μην με κόψουν οι μοντς.
Τα μόνα υπερκοστολογημενα είναι τα κινεζικά και τα καβα-ξερνάω απ τα μάτια-σακι…
Και εξηγώ:
Τα Ducati και τα BMW (όπως και Harley/MV Agusta/KTM κτλ) δεν είναι μηχανάκια που απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Ξέρω ότι ακούγεται άσχημο αλλά είναι γεγονός. Βγάζουν κάποια μοντέλα πχ Σκραμπλερ, F με Λονσιν μοτερ και whatever που θέλουν να προσελκύσουν το ευρύ κοινό ώστε κάποια στιγμή να μπορέσουν με ένα 0% χρηματοδοτικό να τους πουλήσουν κάποιο μεγάλο και μέχρι εκεί.
Αυτό φαίνεται και στην μεταπωλητική αξία γιατί αν εξαιρέσεις τους ιδιοκτήτες GS που τα κρατάνε περισσότερο από 3 σεζόν, κανένας δεν κρατάει το μηχανάκι του γιατί έχει βγει το επόμενο και μέσα σε τρία χρόνια έχασε 2-3-5% και πάει παρακάτω.. Αγοράζουν ένα μηχανάκι ειδικού σκοπού πες με Panigale/S-M1k/GS/Multi/1390/EXC/SXF κτλ.
Βλέπεις τώρα τους κινέζους κάτι Μπενελι Σιεφ κτλ, έχουν χρηματοδοτικά τύπου 7% όταν η γιαμαχα, χοντα κτλ έχουν 0%
Παίρνεις καινούργιο Tracer 7GT βαλίτσες κτλ με 11κ σε τρία χρόνια το δίνεις 8. Έχασες 3κ με 0% άρα σου έβγαινε 83 το μήνα. Την ίδια ώρα παίρνεις το CF 800MT ABCDEFG με 10κ και σε τρία χρόνια το δίνεις 5 με το ζόρι. Μόνο από μεταπωλητική αξία σου βγαίνει 138.89 το μήνα, βαλε τώρα και την διαφορά των τόκων που είναι 1500VS0 άρα συν 50…
Αυτόματα το κινεζικό σου βγαίνει 105 τον μήνα παραπάνω..
Το γιατί δεν αξίζει σε προηγμένες "αγορές" να κρατήσεις μηχανάκι και αμάξι πέραν της εγγύησης θα το συζητήσουμε σε άλλο επεισόδιο.
Blitzer καταλαβαίνω τι λες αλλά ο τίτλος μιλάει για υπερκοστολογηση.δηλαδη τα κόστη παραγωγής και πώλησης.αν είναι κάτι διαφορετικό να μας το διευκρινησει ο δημιουργός του θέματος.
Και σε αυτή την βάση απαντάω.
ΑΝ εννοεί υπερτιμημένα ως προς την τελική χρήση και διασκέδαση στον αναβάτη να το κουβεντιάσουμε διαφορετικά.
Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; Χθες στις 20:59.
αν δεν κοιτας εκει που πας...θα πας εκει που κοιτας!