Μια διόρθωση αν αναφέρεσαι στα μοντέλα με 2Κ yamaha / suzuki κα τα δύο είναι υπερτετράγωνα δηλαδή η διάμετρος είναι μεγαλύτερη της διαδρομής, ως αρχιτεκτονική έχουν δυνατότητες να στροφάρουν ψηλά, ομως οι ρυθμίσεις τους εστίασαν περισσότερο στις μεσαιες στροφες.
Όμως φυσικά ως δυνατότητες θα μπορούσαν και τα 2 να βγάλουν περισσότερα άλογα ψηλά ανεβάζοντας όμως και την μπαντα της ροπης πιο ψηλά με όποιο χάσιμο των μεσαίων που εχουν τώρα.
Η χόντα (κοντρα σε ότι έχει κάνει παραδοσιακά) με τα 750cc χορνετ έφτιαξε ένα παρόμοιο μοτέρ αλλά με 95 αλογα εύκολα και χωρίς ξεζούμισμα (θυσιάζοντας λίγο μεσαίες - το λίγο γιατί έφτιαξε μια ροπατη έκδοση με μονο εκκεντροφορο εν αντιθέσει).
Ενώ το μονο υποτετράγωνο που υπάρχει στην κατηγορία είναι του nc750x, αν το ειχαν ρυθμίσει όχι με μονη έμφαση την οικονομία αλλα και σε πιο διασκεδαστική προσέγγιση θα ήταν κ@βλα, γιατί αν το μπρουμ σκάει με κορύφωση ροπής τις 4k σαλ και είναι λίγο ξυραφένιο μεχρι τις 6k κάνει πάρτυ σε ορεινή διαδρομή σε πολλά περισσότερο ενεργοβόρα μοτέρ