Άλλο ένα Update από τη κυριακάτικη βόλτα 14/9/25...

- Το κρανάκι τα σπάει, ο θόρυβος που ήταν υποφερτός (αλλά λιγότερος από το Κ3 στις κοντινές διαδρομές) , στο σημερινό ταξίδι Αθήνα - Κόρινθο αρματωμένος με μπουφάν κλπ ο έντονος θόρυβος ήταν θρόισμα σε σχέση με το Κ3...
- Εισερχόμενη κλήση με 140 κμ και σχεδόν δε κατάλαβαν πως είμαι σε μηχανή...
- Το κεντρικό άνοιγμα το ψιλοσυνήθισα, όπως και το DD κλείσιμο.
- Το νιώθω σαφέστατα πιο ελαφρύ από το Κ3, δε μέτρησα βάρος, αλλά και στο χέρι και στο κεφάλι μου φαίνεται σεβαστή διαφορά,ειδικά στα αστραπιαία κεφαλογυρίσματα δεξιά-αριστερά νιώθω σαν να φοράω καπελάκι όχι κράνος. Σοβαρός πόντος εδώ...
- Το σφίξιμο στους κροτάφους όχι μόνο μειώθηκε αλλά εξαφανίστηκε. Καμία πίεση στο σημείο ούτε κάποια ενόχληση. Έχει αυτή τη σωστή σφιχτή αίσθηση του "γαντιού", χωρίς να ενοχλεί ή να πιέζει κάπου.
Παρατήρησα όμως και το εξής παράδοξο: Στην ίδια ταχύτητα ή και χαμηλότερη (120-130 κμ) αν σηκώσω το χέρι εν είδει ανεμοθώρακα/ζελατίνας, αρχίζει ένας θόρυβος στροβιλισμού αρκετά ενοχλητικός... Δηλαδή σε φαιρινγκάτο μοντέλο τι θα γίνεται; χαλασμός κόσμου;

Εκτός αν το NXR2 είναι σχεδιασμένο για γυμνά μοτόρια...