Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα![]()
Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
I am sorry![]()
Throttle that mysterious friend of ours
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Φτιάχτηκε και η βάση πινακίδας, βγήκε κάπου 300 γραμμάρια, γίνεται και ανακληνωμενη με το ξεβιδωμα ενος παξιμαδιου..
Βγήκαν και τα πατάκια συνοδηγού, τα οποία ζυγιζαν 700 γραμμάρια,, οπότε το συνολικό κέρδος σε βάρος είναι στα 8+ κιλά.
Μπήκε και πρόγραμμα.
Στην ουσία ένα λίγο ποιο ελαφρύ από αυτό τις full arrow ολόσωμη,,, αύξησα αβάνς κάπου στις 2 μοίρες, και έδωσα 2% καύσιμο. +200rpm τον κόφτη, κατάργηση exup που προϋπήρχε, το intake flaper πάντα ανοικτό, afr στο 12,85 στα ψηλά τέρμα γκάζι, και γενικά ανέβασα τις τιμές σε αβάνς και μίγμα ώστε να πλησιάσουν λίγο αλλά να μην ξεπεράσουν αυτές του full arrow προγράμματος.
Στο τέλος έγινε reset adaptions που το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί για να ρυθμίσει tps μίγμα,
Όλα καλά δουλεύει μια χαρά,, έχει αρκετό θόρυβο, και πάει πολύ καλά,,, στα μεσαία κέρδισε σίγουρα 5-8.000 rpm στα ψηλά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά νομίζω πάει καλύτερα,,, παραπάνω όταν γίνουν βόλτες,,, πρέπει να πάρω και έξτρα ιμαντα θερμομόνωσης για καλύτερη μόνωση και ομορφιά
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 25/07/2025 στις 08:15.
Αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με το ρελέ αυτό..
Στην αρχή μια αναβε και μια δεν άναβε τα φώτα..
Μετά δεν τα άναβε καθόλου,, είχε λίγη οξείδωση μέσα οι επαφές του. Με λίγο λάδι δείχνει να λυθικε το πρόβλημα,, το συγκεκριμένο κάνει έναν ήχο σαν τακ τακ όταν ενεργοποιείτε και από ότι κατάλαβα η μία επαφή του κουνιέται και προκαλεί το τακ,, μάλλον εκεί είχε το θέμα,, τώρα δείχνει να λειτουργεί καλά,, με τις δοκιμές βγάλε βάλε ρελέ δημιουργίσα error και άναβε το λαμπάκι check engine αλλά το έσβησα εύκολα με το tuneecu.
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 31/07/2025 στις 09:50.
https://youtu.be/MJZjXsUXp5U?si=lk07fcj-Rs57M0Co
https://youtu.be/b2QTUqvYu6Y?si=vBumoqF-sNLDRkQG
Εδώ το πώς ακούγεται μετά τις αλλαγές,,,
Κάπου στις 2.000 κάνει λίγο υπερβολικό ήχο σε σχέση με ποιο πάνω η ποιο κάτω
Κάτι που είχα παρατηρήσει στα προγράμματα ήταν:
Το full arrow 20421 αυξάνει τις τιμές στους F/L πίνακες, δλδ ποιο πλούσιο κάτι που είναι λογικό.
Όμως στον πίνακα AFR αυξάνει τις τιμές δλδ ποιο φτωχό, κάτι που δεν είναι λογικό.
Σε σχέση με τον εργοστασιακό μαμά χάρτη..
Δλδ ο μαμά είχε afr 12,75 στο τέρμα γκάζι,υψηλές rpm ενώ ο arrow ήταν στο 13+
Κάποιοι λένε οτι οι τιμές στον afr πίνακα πολλαπλασιάζονται με τις τιμές στους f/l και βγαίνει το μίγμα, άρα ο afr πίνακας παίζει σημαντικό ρόλο.
Κάποιοι λένε ότι δεν παίζει σημαντικό ρόλο γιατί ο αισθητήρας afr διαβάζει μόνο πλουσιότερο η φτωχότερο από 14,5...
Εγώ ακολούθησα το arrow αλλά το ερώτημα παραμένει..
Ξαναγύρισα στο μαμά σύστημα φόρτισης γιατί είδα ότι ζεσταίνονταν αρκετά ο αρνητικός πόλος..
Οπότε έβγαλα τα καλώδια απευθείας σύνδεσης του ανορθωτη με την μπαταρία,, άμεσος κρύος Πόλος.
Ίσως να ήθελαν καμιά έξτρα γείωση δεν ξέρω .
Αγόρασα 2,5 μέτρα λορίδα θερμομόνωσης, γραφιτουχα, στην μέρα φαίνεται μαύρη, με το φλας πρασινίζει, βγάζει κάτι μικρό ίνες και προκαλεί φαγούρα. Τυλίχτηκε όλη η εξάτμιση από το τελικό μέχρι το μοχλικο-αρχη καταλύτη.
Τώρα θεωρητικά θα έχω μικρότερες θερμοκρασίες σε ανορθωτη,μπαταρία, ανάρτηση..
Με την ευκαιρία βγήκαν καθρέπτες, μειων 600 γραμμάρια
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 06/09/2025 στις 23:38.
Nα θυμίσω πως ο υαλοβάμβακας εφαρμόζεται βρεγμένος καλά.![]()
Μετά από μεγάλη βόλτα το αποτέλεσμα ήταν καλό .
Αισθητά πολύ μικρότερη θερμοκρασία στην μπαταρία,, μπορείς να πιάσεις τον ιμάντα χωρίς να καείς.
Το Σταντ έβρισκε στον επιλογέα ταχυτήτων και το έκανα να κάθεται λίγο ποιο κάτω..
με την φόρτηση μέτρια, θα ήθελα +0,5 βολτ παραπάνω.. ίσως με κάποιο τρόπο κράτησω την μαμά διαδρομή γείωσης και στείλω το + του ανορθωτη απευθείας στην μπαταρία.
Η διαφορά βάρους φαίνεται στον δρόμο.
8 κιλά είναι περίπου μισό ντεπόζιτο διαφορά
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 10/09/2025 στις 16:45.
https://www.triumph675.net/threads/s....9870/#replies
Εδώ ένα ωραίο θέμα για το πώς κάποιος το έφτασε από 109 άλογα σε 130.
Αρκετοί είδαν +6 άλογα με φπε, (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση(τελικό+αφαίρεση καταλύτη)
Ενώ το καλητερο αποτέλεσμα δείχνει να είναι με afr στο 13,1 στα ψηλά και αύξηση αβάνς +3 μοίρες
Από τις 8000 μέχρι κόφτη..
Μιας και έχω κάνει σχεδόν όλο το φπε με αστειο κόστος μοιάζει καλή ιδέα να πάρω ένα φίλτρο MWR
(Αυτό με το πλακάκι από πάνω μάλλον δίνει το καλητερο αποτέλεσμα). Και μιας και θα ανοίξει το φίλτροκουτί να μπούνε και χωνια, +2 hp.
Δλδ στο σύνολο +8hp..
Μια απλή και φτηνή λύση είναι αγορά γνήσια χωνια από gen2 2009+ που είναι ποιο κοντα. Αλλά μάλλον δεν θα έχει το μέγιστο τις απόδοσης..
Άλλη λύση είναι κατασκευή νέων..
Είτε με 3d εκτύπωση, με Τορνο αφαιρώντας υλικό από μια χοντρή με πολύ πάχος σωλήνα πλαστικού η μετάλλου,, η μετατροπή φτηνών παπισιων που βάζουν μπροστά τα καρμπυρατέρ αλλά εκεί θα θέλει κολλήσεις tig για τα αυτακια συγκράτησης και ίσως άλλο σωλήνα κάτω..
Μερικές φότο το φίλτρο που θέλω και τα χώνια του Κιτ, +το σχήμα χωνιου που θα ήθελα να φτιαξω
Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; Χθες στις 20:54.
Τα χωνιά του 09-12 είναι μια καλή και οικονομική λύση.
Αλλα υπάρχουν επιλογές αν ψαξεις.
Εμεις εχουμε πάρει 3d printed με 30ε/χωνί απο ευρώπη.
Τώρα απότι βλέπω έχει ανεβάσει λίγο τις τιμές στα 50ε/χωνί, αλλά έχει και περισσότερα σχέδια.
https://eisenbeisser-racing.shop/en/...sWMbZ1mP-CrH2g
- Triumph Daytona 675 (Track Bike)
- Ducati Multistrada 1200s
- IMR Corse 190RR