Σελίδα 13 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213
Προβολή αποτελεσμάτων 181 έως 193 από 193

Θέμα: Triumph 675

  1. #181
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.683
    Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα
    Throttle that mysterious friend of ours

  2. #182
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.886
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από o teos Προβολή μηνύματος
    Ε ενταξει αν εχεις παπι τα 5 κιλα κανουν δουλιτσα
    Μη σπαμάρεις ρε

  3. #183
    Το χεις??το χωωω.. Το avatar του/της o teos
    Moderator
    Εγγραφή
    11/11/2009
    Μηνύματα
    3.683
    I am sorry
    Throttle that mysterious friend of ours

  4. #184

  5. #185
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250725-025001.jpg 
Προβολές:	364 
Μέγεθος:	47,9 KB 
ID:	463854
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250725-025011.jpg 
Προβολές:	367 
Μέγεθος:	49,8 KB 
ID:	463855
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250725-033359.jpg 
Προβολές:	364 
Μέγεθος:	47,0 KB 
ID:	463856
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250725-033523.jpg 
Προβολές:	367 
Μέγεθος:	49,1 KB 
ID:	463857
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250725-081254.jpg 
Προβολές:	363 
Μέγεθος:	46,7 KB 
ID:	463858
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250725-081304.jpg 
Προβολές:	366 
Μέγεθος:	51,0 KB 
ID:	463859
    Φτιάχτηκε και η βάση πινακίδας, βγήκε κάπου 300 γραμμάρια, γίνεται και ανακληνωμενη με το ξεβιδωμα ενος παξιμαδιου..
    Βγήκαν και τα πατάκια συνοδηγού, τα οποία ζυγιζαν 700 γραμμάρια,, οπότε το συνολικό κέρδος σε βάρος είναι στα 8+ κιλά.

    Μπήκε και πρόγραμμα.
    Στην ουσία ένα λίγο ποιο ελαφρύ από αυτό τις full arrow ολόσωμη,,, αύξησα αβάνς κάπου στις 2 μοίρες, και έδωσα 2% καύσιμο. +200rpm τον κόφτη, κατάργηση exup που προϋπήρχε, το intake flaper πάντα ανοικτό, afr στο 12,85 στα ψηλά τέρμα γκάζι, και γενικά ανέβασα τις τιμές σε αβάνς και μίγμα ώστε να πλησιάσουν λίγο αλλά να μην ξεπεράσουν αυτές του full arrow προγράμματος.

    Στο τέλος έγινε reset adaptions που το αφήνεις να δουλέψει ρελαντί για να ρυθμίσει tps μίγμα,
    Όλα καλά δουλεύει μια χαρά,, έχει αρκετό θόρυβο, και πάει πολύ καλά,,, στα μεσαία κέρδισε σίγουρα 5-8.000 rpm στα ψηλά δεν μπορώ να καταλάβω αλλά νομίζω πάει καλύτερα,,, παραπάνω όταν γίνουν βόλτες,,, πρέπει να πάρω και έξτρα ιμαντα θερμομόνωσης για καλύτερη μόνωση και ομορφιά
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 25/07/2025 στις 08:15.

  6. #186
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250730-040929.jpg 
Προβολές:	323 
Μέγεθος:	42,7 KB 
ID:	463969
    Αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με το ρελέ αυτό..
    Στην αρχή μια αναβε και μια δεν άναβε τα φώτα..
    Μετά δεν τα άναβε καθόλου,, είχε λίγη οξείδωση μέσα οι επαφές του. Με λίγο λάδι δείχνει να λυθικε το πρόβλημα,, το συγκεκριμένο κάνει έναν ήχο σαν τακ τακ όταν ενεργοποιείτε και από ότι κατάλαβα η μία επαφή του κουνιέται και προκαλεί το τακ,, μάλλον εκεί είχε το θέμα,, τώρα δείχνει να λειτουργεί καλά,, με τις δοκιμές βγάλε βάλε ρελέ δημιουργίσα error και άναβε το λαμπάκι check engine αλλά το έσβησα εύκολα με το tuneecu.
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 31/07/2025 στις 09:50.

  7. #187
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    https://youtu.be/MJZjXsUXp5U?si=lk07fcj-Rs57M0Co

    https://youtu.be/b2QTUqvYu6Y?si=vBumoqF-sNLDRkQG

    Εδώ το πώς ακούγεται μετά τις αλλαγές,,,
    Κάπου στις 2.000 κάνει λίγο υπερβολικό ήχο σε σχέση με ποιο πάνω η ποιο κάτω

  8. #188
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    Κάτι που είχα παρατηρήσει στα προγράμματα ήταν:
    Το full arrow 20421 αυξάνει τις τιμές στους F/L πίνακες, δλδ ποιο πλούσιο κάτι που είναι λογικό.
    Όμως στον πίνακα AFR αυξάνει τις τιμές δλδ ποιο φτωχό, κάτι που δεν είναι λογικό.
    Σε σχέση με τον εργοστασιακό μαμά χάρτη..
    Δλδ ο μαμά είχε afr 12,75 στο τέρμα γκάζι,υψηλές rpm ενώ ο arrow ήταν στο 13+

    Κάποιοι λένε οτι οι τιμές στον afr πίνακα πολλαπλασιάζονται με τις τιμές στους f/l και βγαίνει το μίγμα, άρα ο afr πίνακας παίζει σημαντικό ρόλο.

    Κάποιοι λένε ότι δεν παίζει σημαντικό ρόλο γιατί ο αισθητήρας afr διαβάζει μόνο πλουσιότερο η φτωχότερο από 14,5...

    Εγώ ακολούθησα το arrow αλλά το ερώτημα παραμένει..

  9. #189
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250906-203738.jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	46,8 KB 
ID:	464912
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250906-203745.jpg 
Προβολές:	163 
Μέγεθος:	46,5 KB 
ID:	464913
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250906-203754.jpg 
Προβολές:	163 
Μέγεθος:	44,6 KB 
ID:	464914
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG-20250906-232809.jpg 
Προβολές:	162 
Μέγεθος:	49,7 KB 
ID:	464915
    Ξαναγύρισα στο μαμά σύστημα φόρτισης γιατί είδα ότι ζεσταίνονταν αρκετά ο αρνητικός πόλος..
    Οπότε έβγαλα τα καλώδια απευθείας σύνδεσης του ανορθωτη με την μπαταρία,, άμεσος κρύος Πόλος.
    Ίσως να ήθελαν καμιά έξτρα γείωση δεν ξέρω .

    Αγόρασα 2,5 μέτρα λορίδα θερμομόνωσης, γραφιτουχα, στην μέρα φαίνεται μαύρη, με το φλας πρασινίζει, βγάζει κάτι μικρό ίνες και προκαλεί φαγούρα. Τυλίχτηκε όλη η εξάτμιση από το τελικό μέχρι το μοχλικο-αρχη καταλύτη.
    Τώρα θεωρητικά θα έχω μικρότερες θερμοκρασίες σε ανορθωτη,μπαταρία, ανάρτηση..

    Με την ευκαιρία βγήκαν καθρέπτες, μειων 600 γραμμάρια
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 06/09/2025 στις 23:38.

  10. #190
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.700
    Nα θυμίσω πως ο υαλοβάμβακας εφαρμόζεται βρεγμένος καλά.

  11. #191
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    Μετά από μεγάλη βόλτα το αποτέλεσμα ήταν καλό .
    Αισθητά πολύ μικρότερη θερμοκρασία στην μπαταρία,, μπορείς να πιάσεις τον ιμάντα χωρίς να καείς.

    Το Σταντ έβρισκε στον επιλογέα ταχυτήτων και το έκανα να κάθεται λίγο ποιο κάτω..

    με την φόρτηση μέτρια, θα ήθελα +0,5 βολτ παραπάνω.. ίσως με κάποιο τρόπο κράτησω την μαμά διαδρομή γείωσης και στείλω το + του ανορθωτη απευθείας στην μπαταρία.

    Η διαφορά βάρους φαίνεται στον δρόμο.
    8 κιλά είναι περίπου μισό ντεπόζιτο διαφορά
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; 10/09/2025 στις 16:45.

  12. #192
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.907
    https://www.triumph675.net/threads/s....9870/#replies

    Εδώ ένα ωραίο θέμα για το πώς κάποιος το έφτασε από 109 άλογα σε 130.

    Αρκετοί είδαν +6 άλογα με φπε, (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση(τελικό+αφαίρεση καταλύτη)

    Ενώ το καλητερο αποτέλεσμα δείχνει να είναι με afr στο 13,1 στα ψηλά και αύξηση αβάνς +3 μοίρες
    Από τις 8000 μέχρι κόφτη..

    Μιας και έχω κάνει σχεδόν όλο το φπε με αστειο κόστος μοιάζει καλή ιδέα να πάρω ένα φίλτρο MWR
    (Αυτό με το πλακάκι από πάνω μάλλον δίνει το καλητερο αποτέλεσμα). Και μιας και θα ανοίξει το φίλτροκουτί να μπούνε και χωνια, +2 hp.
    Δλδ στο σύνολο +8hp..

    Μια απλή και φτηνή λύση είναι αγορά γνήσια χωνια από gen2 2009+ που είναι ποιο κοντα. Αλλά μάλλον δεν θα έχει το μέγιστο τις απόδοσης..

    Άλλη λύση είναι κατασκευή νέων..
    Είτε με 3d εκτύπωση, με Τορνο αφαιρώντας υλικό από μια χοντρή με πολύ πάχος σωλήνα πλαστικού η μετάλλου,, η μετατροπή φτηνών παπισιων που βάζουν μπροστά τα καρμπυρατέρ αλλά εκεί θα θέλει κολλήσεις tig για τα αυτακια συγκράτησης και ίσως άλλο σωλήνα κάτω..
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2025-09-14-23-41-11-757-com-android-chrome.jpg 
Προβολές:	52 
Μέγεθος:	8,0 KB 
ID:	465059
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2025-09-11-16-59-06-488-com-ebay-mobile.jpg 
Προβολές:	52 
Μέγεθος:	6,6 KB 
ID:	465060
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot-2025-09-10-22-56-18-795-com-google-android-apps-photos.jpg 
Προβολές:	52 
Μέγεθος:	9,0 KB 
ID:	465061
    Μερικές φότο το φίλτρο που θέλω και τα χώνια του Κιτ, +το σχήμα χωνιου που θα ήθελα να φτιαξω
    Τελευταία τροποποίηση από kostaskk; Χθες στις 20:54.

  13. #193
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    805
    Τα χωνιά του 09-12 είναι μια καλή και οικονομική λύση.
    Αλλα υπάρχουν επιλογές αν ψαξεις.
    Εμεις εχουμε πάρει 3d printed με 30ε/χωνί απο ευρώπη.

    Τώρα απότι βλέπω έχει ανεβάσει λίγο τις τιμές στα 50ε/χωνί, αλλά έχει και περισσότερα σχέδια.
    https://eisenbeisser-racing.shop/en/...sWMbZ1mP-CrH2g
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

Σελίδα 13 από 13 ΠρώτοΠρώτο ... 38910111213

Παρόμοια θέματα

  1. triumph 675 daytona
    από sakisdani750 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 11:16
  2. έχει κανείς triumph 675???
    από gtheof στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 17:17
  3. Οριστικά το ΝΕΟ Triumph 675 supersport
    από warm up στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 00:25
  4. Νεο Triumph 675
    από warm up στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2005, 21:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF