Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Νέο μικρό on-off από την Yamaha

  1. #1
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.459

    Νέο μικρό on-off από την Yamaha

    Yamaha "mini" XT 2026 - Διέρρευσε πριν την EICMA

    Με μονοκύλινδρο μικρού κυβισμού στα 125-250 κ.εκ.


    "Στις φωτογραφίες που διέρρευσαν και μάλλον προέρχονται από τη Βαρκελώνη, από την προετοιμασία των επίσημων φωτογραφιών της μοτοσυκλέτας, διακρίνουμε καθαρά τον στενό λαιμό της εξάτμισης με το επίσης μικρό σε διάμετρο τελικό και μια σιλουέτα που θυμίζει πολύ το WR125-155, το οποίο είναι διαθέσιμο σε ασιατικές αγορές. Σε αυτό φαίνεται να συμφωνούν και οι υπόλοιπες προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας, αν κρίνουμε από τα φρένα της -δίσκος μαργαρίτα μπροστά- αλλά και από τις διαστάσεις του πιρουνιού και του ψαλιδιού."


    Από motomag.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Yamaha on-off road Adventure_2025_09_16_001.jpg 
Προβολές:	94 
Μέγεθος:	105,6 KB 
ID:	465066

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Yamaha on-off road Adventure_2025_09_16_002.jpg 
Προβολές:	94 
Μέγεθος:	101,1 KB 
ID:	465067

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Yamaha on-off road Adventure_2025_09_16_003.jpg 
Προβολές:	94 
Μέγεθος:	76,1 KB 
ID:	465068
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

  2. #2
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.145
    125cc είναι το μοτέρ του xsr

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.027
    Αυτό που περιμένω εγώ με αγωνία από την Yamaha είναι πότε θα αξιωθεί να μπει στον κόσμο των 400-450cc με ένα ψευδοεντούρο με προδιαγραφές τύπου WR250R. Κατά καιρούς κάτι γράφεται αλλά μάλλον είναι απλώς προσδοκίες. Και για να είμαι ειλικρινής... δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, καθώς ο πήχης είναι πολύ ψηλά για τους οικονομομανατζαρέους.

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.587
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Αυτό που περιμένω εγώ με αγωνία από την Yamaha είναι πότε θα αξιωθεί να μπει στον κόσμο των 400-450cc με ένα ψευδοεντούρο με προδιαγραφές τύπου WR250R. Κατά καιρούς κάτι γράφεται αλλά μάλλον είναι απλώς προσδοκίες. Και για να είμαι ειλικρινής... δεν πιστεύω ότι θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο, καθώς ο πήχης είναι πολύ ψηλά για τους οικονομομανατζαρέους.
    Γερασα περιμενοντας....
    Τωρα πια και να θελει δεν μπορει. Μονοκυλινδρο 450 δεν περναει ρυπους. Μικρο τενερε θα βγαλει οταν μεγαλωσει το 700αρι.

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.027
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    Γερασα περιμενοντας....
    Τωρα πια και να θελει δεν μπορει. Μονοκυλινδρο 450 δεν περναει ρυπους. Μικρο τενερε θα βγαλει οταν μεγαλωσει το 700αρι.
    Έχουμε το παράδειγμα του DRZ-4S, μια χαρά πέρασε τους ρύπους. Έχουμε τα KTM Enduro 390 R, επίσης.... Το θέμα είναι πως το WR250R στοίχιζε 7.500 το 2016... και υπήρχε λόγος. Αν φτιάξει κάτι αντίστοιχο σήμερα θα ξεπεράσει τις 10.000 σε 450cc και δε θα πουλήσει στην Ευρώπη, όπως δεν πούλησε το 250, άσχετα αν πολλοί το ψάχνουν σήμερα αλλά με άλλες τιμές.

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.587
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Έχουμε το παράδειγμα του DRZ-4S, μια χαρά πέρασε τους ρύπους. Έχουμε τα KTM Enduro 390 R, επίσης.... Το θέμα είναι πως το WR250R στοίχιζε 7.500 το 2016... και υπήρχε λόγος. Αν φτιάξει κάτι αντίστοιχο σήμερα θα ξεπεράσει τις 10.000 σε 450cc και δε θα πουλήσει στην Ευρώπη, όπως δεν πούλησε το 250, άσχετα αν πολλοί το ψάχνουν σήμερα αλλά με άλλες τιμές.
    Το ακουω αυτο αλλα το 390 μοτερ εγω δεν θα το ηθελα σε μηχανακι που κοστιζει πανω απο 8κ, ειναι ασθενικο. Το dr4 δεν ξερω πως ειναι. Δυστυχως βγαινουν πολυ κομμενα. Στο μυαλο μου το 450 ειναι μια ηπια μορφη του 450f αλλα αυτο δεν μπορει να γινει. Μια φολα σαν το crf450l δεν εχει νοημα. Οπως λες η τιμη θα είναι αστρονομικη σε καθε περιπτωση, νομίζω οτι ο κυκλος της yamaha στα πολιτικα εντουρο εκλεισε προ πολλου.

    Εντωμεταξυ μοτερ ειχε. Το mt03 έχει απιθανο μοτερ, 2κ βεβαια αλλα ανετα το εβαζε σε εντουρο αλλα δεν το εκανε ποτε.
    Τελευταία τροποποίηση από basilis_k6; Χθες στις 23:10.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.027
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    Το ακουω αυτο αλλα το 390 μοτερ εγω δεν θα το ηθελα σε μηχανακι που κοστιζει πανω απο 8κ, ειναι ασθενικο. Το dr4 δεν ξερω πως ειναι. Δυστυχως βγαινουν πολυ κομμενα. Στο μυαλο μου το 450 ειναι μια ηπια μορφη του 450f αλλα αυτο δεν μπορει να γινει. Μια φολα σαν το crf450l δεν εχει νοημα. Οπως λες η τιμη θα είναι αστρονομικη σε καθε περιπτωση, νομίζω οτι ο κυκλος της yamaha στα πολιτικα εντουρο εκλεισε προ πολλου.

    Εντωμεταξυ μοτερ ειχε. Το mt03 έχει απιθανο μοτερ, 2κ βεβαια αλλα ανετα το εβαζε σε εντουρο αλλα δεν το εκανε ποτε.
    Συζητείται αυτό το μοτέρ έντονα με κάποιες φήμες για μικρό Tenere (οχι ψευδοεντούρο).

Παρόμοια θέματα

  1. Scooter ή μικρό On/Off??
    από bill.k στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 29/04/2009, 20:46
  2. Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο μήνυμα: 21/09/2007, 06:49

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF