Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 46 έως 60 από 76

Θέμα: Υπερκοστολογημενες μοτο

  1. #46
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.636
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από karellen Προβολή μηνύματος
    Πες ναι καημένε.
    Αφού όλοι ξέρουμε σε ποια μάρκα θα καταλήξει η κουβέντα.
    Πόσους άξονες έχεις αλλάξει Νίκο?

    Εγώ είμαι στον 3ο.
    The Dirty Harry

  2. #47
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.360
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Πόσους άξονες έχεις αλλάξει Νίκο?

    Εγώ είμαι στον 3ο.
    Τριαξονικο...?
    Ride(s) the wind of change...

  3. #48
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    577
    Εν τω μεταξύ αν βγάλουμε τις αναπτυσσόμενες οικονομίες, τα "υπεκοστολογημενα" σπάνε ρεκόρ πωλήσεων και εσόδων…
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_5654.jpg 
Προβολές:	162 
Μέγεθος:	105,9 KB 
ID:	465055
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_5730.jpg 
Προβολές:	164 
Μέγεθος:	104,8 KB 
ID:	465056

  4. #49
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.265
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από CorpseAlive Προβολή μηνύματος
    Πόσους άξονες έχεις αλλάξει Νίκο?

    Εγώ είμαι στον 3ο.
    Στον τέταρτο.

    1-0!

  5. #50
    Avocado Το avatar του/της CorpseAlive
    Moderator
    Εγγραφή
    06/10/2020
    Μηνύματα
    2.636
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από DoctoR_k6 Προβολή μηνύματος
    Τριαξονικο...?
    ΟΧΙ απλά από κεκτημένη ταχύτητα . Δεν φοράω καν άξονα
    The Dirty Harry

  6. #51
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.681
    Συνηθως θεωρουμε υπερκοστολογημενες τις moto που θελουμε εμεις να αποκτησουμε.
    Για τις αλλες δεν μας νοιαζει.

  7. #52
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/10/2017
    Μηνύματα
    133
    Απο μεριας μου οταν ακουω "υπερκοστολογηση" το μυαλο μου παει σε μοντελα τυπου Ρογιαλ Ανφιλντ ιμαλαιαν.
    Μιλαμε για μονοκυλινδρο κινητηρα, αεροψυκτο, διβαλβιδο, με χαμηλη συμπιεση και τεχνολογικα ο,τι απλουστερο υπαρχει, κατι που μαλιστα το διαφημιζουν, προωθωντας το στυλ "τιποτα το περιττο".
    Αλλα η τιμη ειναι στα 6 000...
    Το ιδιο και με παλαιοτερα μοντελα, τα οποια μαλιστα ειχαν και παμπολλα προβληματα τα οποια τωρα ισχυριζονται πως εχουν διορθωσει...

  8. #53
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.265
    Να και μια ενδιαφέρουσα οπτική.

  9. #54
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.674
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από zoslen Προβολή μηνύματος
    Απο μεριας μου οταν ακουω "υπερκοστολογηση" το μυαλο μου παει σε μοντελα τυπου Ρογιαλ Ανφιλντ ιμαλαιαν.
    Μιλαμε για μονοκυλινδρο κινητηρα, αεροψυκτο, διβαλβιδο, με χαμηλη συμπιεση και τεχνολογικα ο,τι απλουστερο υπαρχει, κατι που μαλιστα το διαφημιζουν, προωθωντας το στυλ "τιποτα το περιττο".
    Αλλα η τιμη ειναι στα 6 000...
    Το ιδιο και με παλαιοτερα μοντελα, τα οποια μαλιστα ειχαν και παμπολλα προβληματα τα οποια τωρα ισχυριζονται πως εχουν διορθωσει...
    Εδώ τίθεται το αιώνιο ερώτημα:
    Είναι υπερκοστολογημένες από το εργοστάσιο ή από τον Έλληνα/ευρωπαίο έμπορο;


    Ή μήπως τελικά όλες οι μοτοσυκλέτες/λοιπά προϊόντα είναι υπερκοστολογημένα στην Ελλάδα;

    Λέω τώρα εγώ...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  10. #55
    Μέλος Το avatar του/της runner
    Εγγραφή
    12/08/2021
    Μηνύματα
    242
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    Θα πω και την αποψαρα μου και ελπίζω να μην με κόψουν οι μοντς.

    Τα μόνα υπερκοστολογημενα είναι τα κινεζικά και τα καβα-ξερνάω απ τα μάτια-σακι…

    Και εξηγώ:
    Τα Ducati και τα BMW (όπως και Harley/MV Agusta/KTM κτλ) δεν είναι μηχανάκια που απευθύνονται στο ευρύ κοινό. Ξέρω ότι ακούγεται άσχημο αλλά είναι γεγονός. Βγάζουν κάποια μοντέλα πχ Σκραμπλερ, F με Λονσιν μοτερ και whatever που θέλουν να προσελκύσουν το ευρύ κοινό ώστε κάποια στιγμή να μπορέσουν με ένα 0% χρηματοδοτικό να τους πουλήσουν κάποιο μεγάλο και μέχρι εκεί.

    Αυτό φαίνεται και στην μεταπωλητική αξία γιατί αν εξαιρέσεις τους ιδιοκτήτες GS που τα κρατάνε περισσότερο από 3 σεζόν, κανένας δεν κρατάει το μηχανάκι του γιατί έχει βγει το επόμενο και μέσα σε τρία χρόνια έχασε 2-3-5% και πάει παρακάτω.. Αγοράζουν ένα μηχανάκι ειδικού σκοπού πες με Panigale/S-M1k/GS/Multi/1390/EXC/SXF κτλ.

    Βλέπεις τώρα τους κινέζους κάτι Μπενελι Σιεφ κτλ, έχουν χρηματοδοτικά τύπου 7% όταν η γιαμαχα, χοντα κτλ έχουν 0%
    Παίρνεις καινούργιο Tracer 7GT βαλίτσες κτλ με 11κ σε τρία χρόνια το δίνεις 8. Έχασες 3κ με 0% άρα σου έβγαινε 83 το μήνα. Την ίδια ώρα παίρνεις το CF 800MT ABCDEFG με 10κ και σε τρία χρόνια το δίνεις 5 με το ζόρι. Μόνο από μεταπωλητική αξία σου βγαίνει 138.89 το μήνα, βαλε τώρα και την διαφορά των τόκων που είναι 1500VS0 άρα συν 50…

    Αυτόματα το κινεζικό σου βγαίνει 105 τον μήνα παραπάνω..

    Το γιατί δεν αξίζει σε προηγμένες "αγορές" να κρατήσεις μηχανάκι και αμάξι πέραν της εγγύησης θα το συζητήσουμε σε άλλο επεισόδιο.
    Δεν ειναι δυνατον το επιτοκιο για τη χρηματοδοτηση να αποτελει παραγοντα στο αν κατι φαινεται υπερκοστολογημενο ή ποσο στοιχιζει το μηνα ακομα και αν οι 99 στους 100 αναγκαζονταν να παρουν δανειο.

  11. #56
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    577
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από runner Προβολή μηνύματος
    Δεν ειναι δυνατον το επιτοκιο για τη χρηματοδοτηση να αποτελει παραγοντα στο αν κατι φαινεται υπερκοστολογημενο ή ποσο στοιχιζει το μηνα ακομα και αν οι 99 στους 100 αναγκαζονταν να παρουν δανειο.
    Εννοείται πως είναι καθώς είναι ένδειξη της μεταπωλητικής αξίας και ουσιαστικά κανεις leverage of risk.
    Στα "σοβαρά" οχήματα "σοβαρών" εταιριών, η μεταπωλητική αξία παραμένει υψηλή ενώ στα συμβατικά προσπαθούν οι τράπεζες να μειώσουν το ρίσκο καθώς όταν επιστρέψουν στο τέλος της 4ετιας πρέπει η εγγυημένη τιμή να είναι χαμηλότερη της αγοράς εκείνη την στιγμή.

    Για να μην με πεις λακαμα, η Bentley δεν θα έχει ΠΟΤΕ χαμηλότερο επιτόκιο και υψηλότερο residual value από Ferrari, Lamborghini/Audi/BMW/AMG ίδιας αξίας.

    Το ίδιο ισχύει και για τα μηχανάκια.

    Κάποιες εταιρίες για να μειώσουν το επιτόκιο η να το μηδενίσουν πρέπει να βάλεις γενναία προκαταβολή (30%) πχ Χοντα

    Μόνη διαφορά είναι τα ηλεκτρικά που έχουν διαφορετικές φοροαπαλλαγές κτλ..

    Έτσι για την ιστορία δες το promo της Aprilia Hellas για το rs660.

  12. #57
    Χορχόδειλας Το avatar του/της BLiTzER
    Εγγραφή
    21/01/2008
    Μηνύματα
    9.514
    zzzzzz
    Life begins at 45°.

  13. #58
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    2.027
    Δεν έχω καταλάβει και πολύ καλά την διατύπωση του ερωτήματος όπως τίθεται. Η λέξη υπερκοστολογημένες μας παραπέμπει στη σκέψη από το κόστος παραγωγής στη λιανική πώληση, πράγμα που είναι αδύνατο να γνωρίζουμε συγκριτικά ανά εργοστάσιο, ανά μοντέλο μοτοσυκλέτας κτλ. Με αυτή τη τετράγωνη λογική κάθε μοτοσυκλέτα ανά κατηγορία κυβισμού, ανά κατηγορία τύπου μοτοσυκλέτας που είναι ακριβότερη από τη φθηνότερη είναι υπερκοστολογημένη γιατί ναι μεν σίγουρα προσφέρει κάτι παραπάνω αλλά τελικά όλες εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκαν. Υπεραπλούστευση, το ξέρω.

    Προσωπική μου θέση για την επιλογή μιας μοτοσυκλέτας είναι δυο στοιχεία, πρώτον να μου αρέσει και δεύτερον να εξυπηρετεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον σκοπό για την οποία την θέλω (την συγκεκριμένη χρονική στιγμή). Το κόστος παραγωγής δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Το κόστος απόκτησης με ενδιαφέρει και πρέπει απλά να καλύπτει τα παρααπάνω δυο στοιχεία. Και αισθάνομαι πολύ τυχερός που -με δουλίτσα είναι αλήθεια- έχω ξεπεράσει κάθε στερεότυπο και δεν αντιμετωπίζω καμία μοτοσυκλέτα ως εκπρόσωπο του νεόπλουτου ή του μπατίρη. Εφόσον μπορώ και δεν στερώ από την οικογένεια μου βασικές προτεραιότητες θα αγοράσω ένα BMW το οποίο θα πουλήσω αύριο γιατί τώρα τα σχέδια μου περιλαμβάνουν ένα περιπετειώδες ταξίδι με το αερόψυκτο Honda των 350cc...

    Κάποια στιγμή είχα αγοράσει ένα Tenere XT660Z στη τιμή των 7.550 ευρώ. Αυτό έγινε το καλοκαίρι του 2011. Το Φθινόπωρο του 2016 το πούλησα γιατί άρχισα να πηγαίνω ολοένα και πιο συχνά χωμάτινες διαδρομές. Άνοιξη του 2017 αγόρασα το WR250R, πάλι 7.500 ευρώ. Το έχω μέχρι σήμερα. Για εμένα το Tenere XT660Z ήταν πλέον υπερκοστολογημένο, δε μπορούσα να κάνω μαζί του τίποτα από αυτά που κάνω με το μικρό WR250R. Το θέμα είναι πως τα 7,5 χιλιάρικα του XT660Z δεν είναι λιγότερα από τα 7,5 χιλιάρικα του WR250R, για την τσέπη μου είναι τα ίδια λεφτά αλλά με το WR250R αυτά τα χρήματα έπιασαν τόπο και τα έχω ευχαριστηθεί πολλαπλά.

    Την ανάλυση του κόστους παραγωγής και το κατά πόσο διαφοροποιείται από τις premium στις συμβατικές, από τις Ευρπωαϊκές/Japan ένατι των Made in China μπορώ να την κάνω, αλλά αντικειμενικά δεν έχει καμία σημασία για εμάς. Εμάς μας ενδιαφέρει αν τα λεφτά που δώσαμε πιάσανε τόπο χωρίς πολλές σκοτούρες και αν η μοτοσυκλέτα εκπλήρωσε τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε και αν θέλουμε να λεγόμαστε μοτοσυκλετιστές με ότι αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ως "ιδέα", καλό θα είναι να σεβόμαστε τις επιλογές του καθένα από εμάς χωρίς να μας ενδιαφέρει αν είναι υπερκοστολογημένη ή όχι, είναι απλά η επιλογή του σύντροχου φίλου μας (.-)

  14. #59
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.890
    το νου ε, δε χρειάζεται να προκαλούμε, ξέρετε εσείς

  15. #60
    Κοστολόγηση έχει να κάνει και με την εκάστοτε οικονομία
    Στην περίπτωση μας για την Ελλάδα, όλες τις θεωρούμε υπερκοστολογημένες επειδή η αγοραστική μας δύναμη είναι μικρή
    Ο αντίστοιχος όμως Γερμανος, Ελβετός, κτλ τις θεωρεί απλά νορμάλ καθώς η αγοραστική του δύναμη είναι πολύ μεγαλύτερη

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Συναγερμός ΜΟΤΟ
    από smavrid στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 20:05
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2003, 14:13
  4. Ιδρυση Νεασ ΛεσΧησ Μοτο...
    από parji στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 15:02
  5. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF