Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 61 έως 75 από 93

Θέμα: Υπερκοστολογημενες μοτο

  1. #61
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.480
    Άντε πάλι απ' την αρχή διότι μάλλον κανείς δεν διαβασε τις διευκρινίσεις μου στο αρχικό ερώτημα και έχουμε χαθεί στα leverage of risk,και residual value,που λέει και ο απλός αγροτης στο χωριό μου όλη μέρα,την ώρα που ραβδιζει τις ελιές.
    Ξαναβάζω ΑΠΛΑ το ερώτημα
    Ποιες μοτό,καινούργιες η μεταχειρισμένες θεωρείτε ότι ΔΕΝ αξίζουν ,τα λεφτά που ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ στην αγορά.
    Ο καθένας για τους δικούς του λόγους.
    ΣΕΜΝΑ και ΤΑΠΕΙΝΆ
    ΑΠΛΑ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ.
    Τελευταία τροποποίηση από patsavour; Χθες στις 08:09.

  2. #62
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.984
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος

    Την ανάλυση του κόστους παραγωγής και το κατά πόσο διαφοροποιείται από τις premium στις συμβατικές, από τις Ευρπωαϊκές/Japan ένατι των Made in China μπορώ να την κάνω, αλλά αντικειμενικά δεν έχει καμία σημασία για εμάς. Εμάς μας ενδιαφέρει αν τα λεφτά που δώσαμε πιάσανε τόπο χωρίς πολλές σκοτούρες και αν η μοτοσυκλέτα εκπλήρωσε τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε και αν θέλουμε να λεγόμαστε μοτοσυκλετιστές με ότι αυτό μπορεί να περιλαμβάνει ως "ιδέα", καλό θα είναι να σεβόμαστε τις επιλογές του καθένα από εμάς χωρίς να μας ενδιαφέρει αν είναι υπερκοστολογημένη ή όχι, είναι απλά η επιλογή του σύντροχου φίλου μας (.-)

    Αυτό!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  3. #63
    Συντονιστής Το avatar του/της Volpad
    Moderator
    Εγγραφή
    28/03/2019
    Μηνύματα
    1.530
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από patsavour Προβολή μηνύματος
    Άντε πάλι απ' την αρχή διότι μάλλον κανείς δεν διαβάζει τις διευκρινίσεις στο αρχικό ερώτημα και έχουμε χαθεί στα leverage of risk,και residual value,που λέει και ο απλός αγροτης στο χωριό μου όλη μέρα,την ώρα που ραβδιζει τις ελιές.
    Ξαναβάζω ΑΠΛΑ το ερώτημα
    Ποιες μοτό,καινούργιες η μεταχειρισμένες θεωρείτε ότι ΔΕΝ αξίζουν ,τα λεφτά που ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ στην αγορά.
    Ο καθένας για τους δικούς του λόγους.
    ΣΕΜΝΑ και ΤΑΠΕΙΝΆ
    ΑΠΛΑ και ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ.
    Ίσως το αρχικό ερώτημα τότε θα έπρεπε να ήταν σωστότερο, και να μην περιείχε την λέξη υπερκοστολογημενες καθόλου...

    Η έκφραση που ψάχνεις, ειναι "ποιες είναι οι μοτοσυκλέτες που δεν αξίζουν τα λεφτά τους" και θες να καταλήξεις ότι οι κινεζικές κάνουν την ίδια δουλειά με τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές η γιαπωνέζικες, και για αλλη μια φορά, να μας αποδείξεις ότι είμαστε όλοι χαζοί.

    Η αλήθεια ειναι όμως, ότι παρόλο ότι οι κινεζικές μοτοσυκλέτες τσουλανε και σε πάνε από δω εκεί, δεν προσφέρουν καμιά αλλη συγκίνηση.
    Το 99% ειναι ενα δικύλινδρο, τετράγωνο μοτέρ, (το οποίο μάλιστα το εχει αναπτύξει μια αλλη εταιρία και το έχουν αντιγράψει) το οποίο ειναι ο ορισμός του βαρετου...

    Υπάρχουμε και εμείς βλέπεις, που δεν μας αρέσει να οδηγούμε κάτι βαρετό.
    Για εμάς, ολα αυτά τα μηχανάκια, ειναι πεταμένα λεφτά.
    Και αυτό, χωρίς να υπολογίσω την απαίσια αισθητική και την κάκιστη ποιότητα των εξωτερικών (τουλάχιστον) υλικών, η οποία εινσι πασιφανής μόλις κάποιος πλησιάσει σε απόσταση μικρότερη του ενός μέτρου...

    Αν ήθελα να πάρω ενα όχημα για να καλύπτει τις πραγματικές μου ανάγκες μετακίνησης, θα έπαιρνα ενα παπί και θα τελειώναμε και θα έλεγα ότι όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες, δεν αξίζουν τσ λεφτά τους με τίποτα...

  4. #64
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    27
    Πιο σοβαρό για εμένα είναι ότι για να πάρεις σοβαρή μοτό σε κυβικά/μάρκα πληρώνεις τιμή αυτοκινήτου παρά αν ο κάθε Κινέζος Γιαπωνέζος Ινδός πουλάει υπεραξία

  5. #65
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    30/10/2024
    Μηνύματα
    27
    Και για να μείνω στο θέμα patsavour:
    Χονδα σούπερ καμπ. Δεν ξέρω πόσα από τα 4,5χιλ κοστίζει το πώς λέγεται και μοιαζει και πόσο το μηχανάκι καθεαυτό

  6. #66
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PaNick67
    Εγγραφή
    06/12/2016
    Μηνύματα
    763
    Παντως ο Bowleno που αγορασε 2 κινεζικες και παραπονο δεν ειχε κανενα, οταν πηρε το Kawasaki του και το εκανε βολτα, ειπε καμια σχεση με το προηγουμενο! Το οποιο ειναι και στην ιδια κατηγορια.

    Αρα τελικα τι αξιζει τα λεφτα του περισσοτερο; Το φθηνοτερο κινεζικο ή το ακριβοτερο τζαπαν;

  7. #67
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peterTHErider
    Εγγραφή
    16/12/2008
    Μηνύματα
    2.062
    Ότι είπε ο volpad.
    Για μένα(ίσως ξενίσει κάποιους )άχρηστο και υπερκοστολογημενο είναι οποιαδήποτε μηχανάκι δεν μπορεί να ακολουθήσει γρήγορους ρυθμούς οδήγησης.
    Είτε λόγο αναρτήσεων είτε λόγο φρένων είτε λόγο κινητήρα.
    Υπό αυτό το πρίσμα σχεδον όλα τα φθηνόκατασκευασμένα κινέζικα που πουλάνε φθηνά πλαστικά για μηχανάκια όπως και κάποια ακριβά γιαπωνεζικα δεν αξίζουν.
    Ναι υπάρχουν περιπτώσεις που από την πρώτη ματιά θα πει κάποιος πως υπάρχει υπερκοστολογηση αλλά θέλει βαθύτερη σκέψη.
    Ένα πανιγκαλε που κοστίζει σχεδόν τα διπλά από ένα rsv4 και φοράνε περίπου τα ίδια πράγματα και θα κάνουν παραπλήσιο χρόνο στην πίστα φαντάζει υπερκοστολογημενο.σωστα?
    Στο ducati όμως έχεις 4 χρόνια εγγύηση και ότι και να συμβεί θα έχεις ΑΜΕΣΗ υποστήριξη ενώ στο Απρίλια όλα είναι ρευστά.
    Επίσης έχει το Απρίλια το πρεστίζ και το built quality του ντουκατι??ούτε καν κοντά δεν είναι.
    Άρα υπάρχει λόγος που είναι ακριβοτερο?ΝΑΙ!
    Θα κάνω καλύτερο χρόνο? άγνωστο!
    Αξίζει η διαφορά?για κάποιον ναι για άλλον όχι.

    Και για να συνοψίσω,
    Υπάρχουν μηχανάκια όπως το δικό σου που να με πλήρωνες δεν θα ήθελα να πάω βόλτα και ταξίδι γιατί θα αγανακτούσα.θα χαλούσα τη διάθεση μου.
    Άρα αξίζουν για μενα τα λίγα χρήματα που κοστίζουν??
    ΟΧΙ.-
    Τελευταία τροποποίηση από peterTHErider; Χθες στις 08:24.

  8. #68
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.480
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad Προβολή μηνύματος

    Αν ήθελα να πάρω ενα όχημα για να καλύπτει τις πραγματικές μου ανάγκες μετακίνησης, θα έπαιρνα ενα παπί και θα τελειώναμε και θα έλεγα ότι όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες, δεν αξίζουν τσ λεφτά τους με τίποτα...
    Επιτέλους.Να και ο πρώτος,που απαντάει επί της ουσίας στο απλό ερώτημα μου.
    Εύγε νέε μου.
    Πάμε λοιπόν και οι υπόλοιποι.

  9. #69
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Volpad
    Αν ήθελα να πάρω ενα όχημα για να καλύπτει τις πραγματικές μου ανάγκες μετακίνησης, θα έπαιρνα ενα παπί και θα τελειώναμε και θα έλεγα ότι όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες, δεν αξίζουν τσ λεφτά τους με τίποτα...
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από patsavour Προβολή μηνύματος
    Επιτέλους.Να και ο πρώτος,που απαντάει επί της ουσίας στο απλό ερώτημα μου.
    Εύγε νέε μου.
    Πάμε λοιπόν και οι υπόλοιποι.
    Μα δεν αγοραζουμε μηχανη ΜΟΝΟ με τη λογική της πρακτικότητας.
    Ειδικά μηχανή.

  10. #70
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.904
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από patsavour Προβολή μηνύματος
    Επιτέλους.Να και ο πρώτος,που απαντάει επί της ουσίας στο απλό ερώτημα μου.
    Εύγε νέε μου.
    Πάμε λοιπόν και οι υπόλοιποι.
    nai, ok!

    Να ο πρώτος που απαντά όπως ήθελες.
    Αυτό δε σημαίνει ότι ένα παπί δε μπορεί να είναι υπερκοστολογημένο.
    Πχ το Astrea που μπορεί να πωλείται 1000€ μτχ, δεν αξίζει ούτε 300€.

  11. #71
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.904
    Το θέμα υπερκοστολόγηση δεν έχει κανένα νόημα καθώς για να έχουν κέρδος οι εταιρίες αυτό κανουν, υπερκοστολογούν, και πολύ καλά κάνουν.
    Κατα τα άλλα το όλο θέμα είναι υποκειμενικές απόψεις που κανένα αντικειμενικό νόημα δεν έχουν καθως όλες οι μοτο που πωλούνται έχουν τιμές βάσει το πού θέλει η μάρκα (το εργοστάσιο που τις κατασκευάζει) να τοποθετηθούν στην εκάστοτε αγορά.

    Αυτα!

    Συνεχίστε την μπουρδολογία, άφοβα.

  12. #72
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    833
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από antonis_fr4-4 Προβολή μηνύματος
    Κοστολόγηση έχει να κάνει και με την εκάστοτε οικονομία
    Στην περίπτωση μας για την Ελλάδα, όλες τις θεωρούμε υπερκοστολογημένες επειδή η αγοραστική μας δύναμη είναι μικρή
    Ο αντίστοιχος όμως Γερμανος, Ελβετός, κτλ τις θεωρεί απλά νορμάλ καθώς η αγοραστική του δύναμη είναι πολύ μεγαλύτερη
    Και ναι και όχι. Παράδειγμα το νέο Suzuki GSX-8T/TT. Στην ουσία είναι ένα GSX-8S με διαφορετικά μούτρα, λίγο μεγαλύτερο ντεπόζιτο και μπαταρία λιθίου μαμά (γουάου!). Παρ' όλ' αυτά κοστίζει ~1000-1300€ παραπάνω και οι περισσότεροι reviewers του εξωτερικού (Αμερικάνοι, Βρετανοί, Γερμανοί, κτλ) λένε πως, ενώ γενικά το θεωρούν καλό, δεν αξίζει αυτά τα παραπάνω χρήματα ούτε σε σχέση με το 8S, ούτε σε σχέση με τα αντίστοιχα (XSR700 πχ) από τις ανταγωνίστριες.
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  13. #73
    Μέλος Το avatar του/της Ilias_83
    Εγγραφή
    18/06/2012
    Μηνύματα
    152
    Σε μηχανή δεν ξέρω, θεωρώ πως και οι δύο μηχανές που πέρασαν από τα χέρια μου (Trident 660 & Street Triple 765 R) ήταν πολύ τίμιες για για τα λεφτά τους.
    Ωστόσο σε scooter, όσο και αν λατρεύω τη Vespa μου θεωρώ αδιανόητα τα χρήματα που ζητάει η Piaggio για αυτή.
    Έδωσα 7350€ (7000€ η βασική τιμή) μαζί με την επέκταση εγγύησης στα 4 χρόνια και το συναγερμό και σε αυτά ταχρήματα σίγουρα μπορούσα να αγοράσω πολύ πιο πρακτικά και λογικά καλύτερα scooter (τα οποία βρίσκω όλα υπερκοστολογημένα).
    Νομίζω πως κάτι τέτοιο περιμένει να γράψουμε ο νηματοθέτης. Δεν μπορώ και δεν θέλω να γράψω για μηχανές που δεν πέρασαν από τα χέρια μου φυσικά, οπότε μένω στη Vespa.
    No one told you when to run,
    you missed the starting gun

  14. #74
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    01/02/2024
    Μηνύματα
    580
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    nai, ok!

    Να ο πρώτος που απαντά όπως ήθελες.
    Αυτό δε σημαίνει ότι ένα παπί δε μπορεί να είναι υπερκοστολογημένο.
    Πχ το Astrea που μπορεί να πωλείται 1000€ μτχ, δεν αξίζει ούτε 300€.
    Εννοείς Crypton X 3.5k

  15. #75
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.904
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TheRegulator Προβολή μηνύματος
    Εννοείς Crypton X 3.5k
    όχι, εννοω αυτό που γράφω, το παλίοπαπο του 1990

Σελίδα 5 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Συναγερμός ΜΟΤΟ
    από smavrid στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 11/03/2004, 20:05
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 24/12/2003, 14:13
  4. Ιδρυση Νεασ ΛεσΧησ Μοτο...
    από parji στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 08/12/2003, 15:02
  5. Καλημερα Σε Ολο Το Μοτο...............
    από sozos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2003, 13:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF