Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314
Προβολή αποτελεσμάτων 196 έως 199 από 199

Θέμα: Triumph 675

  1. #196
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.705
    Έτσι όπως τα περιγράφεις η πιο αναίμακτη λύση είναι η 3d εκτύπωση. Έχουν τα μέτρα και τα χαρακτηριστικά που θες.
    Πρέπει να γνωρίζεις τις βασικές ρυθμίσεις (μίγμα) του κάθε κυλίνδρου για να τους βοηθήσεις εκεί που χρειάζονται.

    Το παράδειγμα της mv 675 λέει πολλά, έχουν μήκος στους ακριανούς και κοντό στην μέση.
    Βοηθά τους εύκολους στην ψύξη στις χαμηλές που άνετα παρασύρουν τον μεσαίο, τον οποίο βοηθά στις υψηλές που έχει νόημα η ύπαρξή του.

    Τα λέω όσο πιο απλοϊκά γίνεται, φαντάσου τον κινητήρα σου σαν ένα V με 2 κυλίνδρους εμπρός και 1 πίσω.
    Διαβάζω πως οι εκκεντροφόροι σου είναι ρηχοί (μικρής διάρκειας άνοιγμα - λίγες μοίρες ταυτόχρονου ανοίγματος εισαγωγή -εξαγωγή).
    Απο εκεί ξεκινάς, Αυτοί ορίζουν που θα αποδώσεις. Εμείς μεταβάλλουμε τις ποσότητες που μπορεί να διαχειριστεί το σύνολο στο ίδιο ~ φάσμα στροφών.

    Είναι λεπτεπίλεπτη δουλειά, καλύτερα κοίταξε τι όντως ισχύει, ποιες διαφορές υπάρχουν με την F3 και ψάξε τις σε δυναμομετρήσεις να δεις πως επηρεάζουν την λειτουργία.

    Μην σε μπερδεύουν οι εκδόσεις του εργοστασίου, δεν είναι απαραίτητα προς όφελος μας, πολύ πιθανά τους κόντυναν για να πετύχουν χαμηλότερο ήχο χαμηλά θυσιάζοντας λίγο το άρπαγμα. Μόνο αν η διαφορά τους φαίνεται σε δυαναμόμετρο έχουν νόημα.

    Μόνο αλουμίνιο (ή τιτάνιο) σε μέταλλα και μπορείς να τα κολλάς με εποξειδικές κόλλες δύο συστατικών.
    Μόνος με πολυεστέρα, μπορείς να κάνεις κυριολεκτικά όσο δύσκολο σχήμα θέλεις. Θα πρέπει να φτιάξεις τον σκελετό με ατσάλινη σίτα που είναι εύκολη και να τα ντύσεις μετά.

    Μην περιμένεις ιδιαίτερες αλλαγές στις επιδόσεις, αν μαλακώσουν οι καμπύλες απόδοσης σου έχεις πετύχει το 95%.
    Έχεις δώσει σταθερότητα εκεί που είχε μεταβλητή - ακανόνιστη.
    Τελευταία τροποποίηση από doctor_john; Σήμερα στις 07:52.

  2. #197
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    808
    Εάν θέλεις στείλε μου με πμ τη διευθυνση σου.
    Θα σου στείλε με box now 3 μαμά ΨΗΛΑ χωνιά να πειραματιστείς.

    ή μπορώ και να σου μετρήσω διαστάσεις εαν δεν τα χρειάζεσαι.

    Αυτά τα 3d printed που πόσταρα πιο πάνω είχαν πολύ σημαντική διαφορά στο δυναμόμετρο. Από τη μέση και μέχρι τον κόφτη. Δεν έχω εύκαιρα τα νούμερα αλλά ήταν τόσο καλά που τα βάλαμε και στα 3 triumph της παρέας.
    Είναι αυτή τη στιγμή ότι φθηνότερο υπάρχει στο εμπόριο για 675. Τα αλουμινένια περνάνε τα 250 ευρώ.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

  3. #198
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.910
    Κάποια του Κιτ αν δεν κάνω λάθος είχαν τα 2 κοντά και το κεντρικό ποιο ψηλά,, στο gen2 πήγαν ίδιο μήκος,, προς το ίσο μήκος παω λογικά..
    Εκτός και αν έχω πρόβλημα χώρου αν γίνουν με μεγάλο χείλος...

    Το gen2 με τα κοντά είχε +2-3 άλογα από το παλιό..
    Κοντα= περισσότερη δύναμη στα ψηλά,
    Μακριά = καλύτερη ροπή χαμηλά..
    Φαίνεται ότι με κοντά πολλοί κέρδισαν από μεσαία μέχρι τέρμα ψηλά 1-2-3 άλογα,,,, είτε με του Κιτ είτε με φτιαχτα 3d, τα 150€ φαίνονται λίγο ακριβά για 3 κομμάτια πλαστικό

  4. #199
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panos_zip
    Εγγραφή
    01/02/2012
    Μηνύματα
    808
    Τα συγκεκριμένα πλασικά έχουν διαφορετικές καμύλες και γενικά δεν εχουν καμια σχεση με τα μαμά.
    Επίσης ειχα βρει κάπου και τη μελέτη που είχαν κάνει.
    Δεν ειναι δηλαδή αντιγραφή των μαμα σε κοντύτερα.

    Ισχύει πάντως ότι ειναι ακριβά. Και στα 120ε που τα ειχαμε παρει τότε πάλι ακριβά ηταν. Απλά δεν είναι τσάμπα λεφτά. Και σιγουρα είναι ότι φθηνότερο υπήρχε τότε στην αγορά (τώρα δεν γνωρίζω). Κάπου είχα μια φωτό συγκριτικά δίπλα-δίπλα με τα μαμά.


    Σχετικά με τα διαφορετιά μήκη, και αν έχω καταλάβει καλά, το μακρύτερο έμπαινε αριστερά γιατι στα Gen1 ο αριστερός αυλός της εξάτμισης είναι κοντύτερος. Οπότε αντιστάθμιζε αυτή τη διαφορά.
    Αναφέρομαι στην αγωνιστική εξάτμιση της arrow η οποία συμπεριλαμβανόταν στο αγωνιστικό κιτ που έτρεχε τότε στους αγώνες.
    Στο gen 2 άλλαξε ελαφρώς, και γι αυτο έβγαινε με ίδια χωνιά.
    - Triumph Daytona 675 (Track Bike)
    - Ducati Multistrada 1200s
    - IMR Corse 190RR

Σελίδα 14 από 14 ΠρώτοΠρώτο ... 491011121314

Παρόμοια θέματα

  1. triumph 675 daytona
    από sakisdani750 στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 25/06/2007, 11:16
  2. έχει κανείς triumph 675???
    από gtheof στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2007, 17:17
  3. Οριστικά το ΝΕΟ Triumph 675 supersport
    από warm up στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 00:25
  4. Νεο Triumph 675
    από warm up στο forum Triumph
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 06/09/2005, 21:54

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF