Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 80 από 80

Θέμα: Ιαπωνικές φήμες για τετρακύλινδρο Honda CB400/500 Super Four

  1. #76
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.675
    Ίσως με αυτό να αντικαταστήσω το Hornet μου...Σίγουρα αν είχε όργανα πραγματικά και όχι αυτό το άθλιο τάμπλετ
    Έχουν ξαναγίνει πισωγυρίσματα τη δεκαετία το 1990 (τα κατά κόσμον τότε "tektro" ) παντρεύοντας παλιό με νέο στυλ - βλέπε BROS 400-600.
    Τα στοιχεία όμως που δελεάζουν το μάτι του πελάτη για την αγορά μοτό όπως όργανα-φανάρι - ουρά και ντεπόζιτο δε τα πειράζεις σε εξωφρενικό σημείο. Το μάτι αρέσκεται να "ταξιδεύει" σε καμπύλες επιφάνειες και όσοι τόλμησαν σχεδιαστικά με πολλές ακμές ή γωνίες, δεν άντεξαν στο χρόνο.

    Ενδιαφέρον επίσης θα είχε μια νέα πρόταση στη κατηγορία 500cc naked / commuter σαν το ER-5 της Kawasaki.
    Αυτό κι αν ήταν ο ορισμός του :To μηχανάκι τα κάνω όλα και δε ζητάω τίποτα!!
    Από τον απλό χρήστη μέχρι σχολές οδηγών το ER-5 ήταν ειδική περίπτωση:
    Ταξίδευε από τη δουλειά στο σούπερ μάρκετ μέχρι το γύρο της Ευρώπης, Δυνατό μοτέρ για κάποιον έμπειρο που κρατούσε εύκολα 140-150 κμ και παράλληλα φιλικό σε κάποιον αρχάριο., αξιόπιστο, χαμηλό κόστος σέρβις, σχετικά ελαφρύ, και κυρίως προσιτό σε πολύ κόσμο.
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  2. #77
    Άκυρο από εμένα λόγω του ταμπλετ

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.198
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Honda CB500 Super Four 2026 – Παρουσιάστηκε στη CIMAMotor

    "Διαθέσιμη και με E-clutch

    Για την αγορά της Κίνας


    Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν υγρόψυκτο εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα 502 κυβικών. Η απόδοση του 4κύλινδρου δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά υπολογίζεται ότι θα είναι κοντά στους 80 ίππους.

    Η CB500 Super Four φέρει πλαίσιο δύο δοκών. Στις αναρτήσεις βλέπουμε ανεστραμμένο πιρούνι και monoshcok αμορτισέρ."


    Από motomag.gr








    Συνημμένο 465136
    Βλέπω τον τύπο με το κινητό κολλημένο στο μοτέρ, έπιασαν δουλειά αμέσως οι Κινέζοι

    Κάποτε υπήρχε scope χρήσης για ένα cb400 super four. Λίγο απολα σε καλή τιμή , ωραίο ήχο σε οικονομικά κυβικά. Τώρα, έχουμε ήδη commuter και λίγο απολα με ροπες κ ήχο σε παραπάνω κυβικα. Τιμαι εποχής.

    Δε βλέπω που θα μπει για να χτυπήσει ακόμα κ το cb650r.
    Αν φέρει old school bravado, ήχο κ βελούδινη λειτουργία μπορεί αλλά σε τι τιμή?

    Η τωρινή γενιά δεν θα το καταλάβει καν , οπότε κάτι πολύ συγκεκριμένο πρέπει να φέρει στο επίδοξο αγοραστικό κοινό

    ΥΓ μία αυτοκινητιστική αναλογία είναι το σύγχρονο ΑΕ86, ως GR86 πλέον.Εκεί έδωσε διασκεδαστικό σπορ άψογα στημένο σε πολύ λογική τιμή, κάπως έτσι πρόκοψε για ένα όχημα μύθο που συντηρήθηκε από anime, ταινίες, vid.

    Λέτε να δούμε και anime με cb400 sf ?

  4. #79
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.138
    50000 RMB στην Κινα.
    Κάνα 6αρι χιλιάρικα ευρώ δηλαδη
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.483
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος

    Ενδιαφέρον επίσης θα είχε μια νέα πρόταση στη κατηγορία 500cc naked / commuter σαν το ER-5 της Kawasaki.
    Αυτό κι αν ήταν ο ορισμός του :To μηχανάκι τα κάνω όλα και δε ζητάω τίποτα!!
    Από τον απλό χρήστη μέχρι σχολές οδηγών το ER-5 ήταν ειδική περίπτωση:
    Ταξίδευε από τη δουλειά στο σούπερ μάρκετ μέχρι το γύρο της Ευρώπης, Δυνατό μοτέρ για κάποιον έμπειρο που κρατούσε εύκολα 140-150 κμ και παράλληλα φιλικό σε κάποιον αρχάριο., αξιόπιστο, χαμηλό κόστος σέρβις, σχετικά ελαφρύ, και κυρίως προσιτό σε πολύ κόσμο.
    Συμφωνώ ως κάτοχος του 8 χρόνια,πλην των 150 με ευκολία,και φυσικά των άθλιων φρένων του με τα σημερινά δεδομένα.Δυστυχως οι Γιαπωνέζοι έχουν αφήσει αυτό το πεδίο ελεύθερο στους Κινέζους,που μονοπωλούν την αγορά σ αυτού του είδους τις χρηστικές μοτό.Ισως λόγω κόστους να μην μπορούν να τους ανταγωνιστούν στην τιμολόγηση.ΙΔΩΜΕΝ.

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση για Honda CB 400 super four
    από Panopticon7 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2009, 11:16
  2. Τι λέτε για το Honda CB 500;
    από Wheelie στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2007, 10:57
  3. HONDA CB 400 Super Four Version S
    από Da.Vintage στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 22:32
  4. Ψυγειο Απο Honda Cb 400 Super Four
    από sevax στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 11:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF