Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 87 από 87

Θέμα: Ιαπωνικές φήμες για τετρακύλινδρο Honda CB400/500 Super Four

  1. #76
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.675
    Ίσως με αυτό να αντικαταστήσω το Hornet μου...Σίγουρα αν είχε όργανα πραγματικά και όχι αυτό το άθλιο τάμπλετ
    Έχουν ξαναγίνει πισωγυρίσματα τη δεκαετία το 1990 (τα κατά κόσμον τότε "tektro" ) παντρεύοντας παλιό με νέο στυλ - βλέπε BROS 400-600.
    Τα στοιχεία όμως που δελεάζουν το μάτι του πελάτη για την αγορά μοτό όπως όργανα-φανάρι - ουρά και ντεπόζιτο δε τα πειράζεις σε εξωφρενικό σημείο. Το μάτι αρέσκεται να "ταξιδεύει" σε καμπύλες επιφάνειες και όσοι τόλμησαν σχεδιαστικά με πολλές ακμές ή γωνίες, δεν άντεξαν στο χρόνο.

    Ενδιαφέρον επίσης θα είχε μια νέα πρόταση στη κατηγορία 500cc naked / commuter σαν το ER-5 της Kawasaki.
    Αυτό κι αν ήταν ο ορισμός του :To μηχανάκι τα κάνω όλα και δε ζητάω τίποτα!!
    Από τον απλό χρήστη μέχρι σχολές οδηγών το ER-5 ήταν ειδική περίπτωση:
    Ταξίδευε από τη δουλειά στο σούπερ μάρκετ μέχρι το γύρο της Ευρώπης, Δυνατό μοτέρ για κάποιον έμπειρο που κρατούσε εύκολα 140-150 κμ και παράλληλα φιλικό σε κάποιον αρχάριο., αξιόπιστο, χαμηλό κόστος σέρβις, σχετικά ελαφρύ, και κυρίως προσιτό σε πολύ κόσμο.
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

  2. #77
    Άκυρο από εμένα λόγω του ταμπλετ

  3. #78
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.199
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Honda CB500 Super Four 2026 – Παρουσιάστηκε στη CIMAMotor

    "Διαθέσιμη και με E-clutch

    Για την αγορά της Κίνας


    Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν υγρόψυκτο εν σειρά τετρακύλινδρο κινητήρα 502 κυβικών. Η απόδοση του 4κύλινδρου δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη, αλλά υπολογίζεται ότι θα είναι κοντά στους 80 ίππους.

    Η CB500 Super Four φέρει πλαίσιο δύο δοκών. Στις αναρτήσεις βλέπουμε ανεστραμμένο πιρούνι και monoshcok αμορτισέρ."


    Από motomag.gr








    Συνημμένο 465136
    Βλέπω τον τύπο με το κινητό κολλημένο στο μοτέρ, έπιασαν δουλειά αμέσως οι Κινέζοι

    Κάποτε υπήρχε scope χρήσης για ένα cb400 super four. Λίγο απολα σε καλή τιμή , ωραίο ήχο σε οικονομικά κυβικά. Τώρα, έχουμε ήδη commuter και λίγο απολα με ροπες κ ήχο σε παραπάνω κυβικα. Τιμαι εποχής.

    Δε βλέπω που θα μπει για να χτυπήσει ακόμα κ το cb650r.
    Αν φέρει old school bravado, ήχο κ βελούδινη λειτουργία μπορεί αλλά σε τι τιμή?

    Η τωρινή γενιά δεν θα το καταλάβει καν , οπότε κάτι πολύ συγκεκριμένο πρέπει να φέρει στο επίδοξο αγοραστικό κοινό

    ΥΓ μία αυτοκινητιστική αναλογία είναι το σύγχρονο ΑΕ86, ως GR86 πλέον.Εκεί έδωσε διασκεδαστικό σπορ άψογα στημένο σε πολύ λογική τιμή, κάπως έτσι πρόκοψε για ένα όχημα μύθο που συντηρήθηκε από anime, ταινίες, vid.

    Λέτε να δούμε και anime με cb400 sf ?

  4. #79
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.138
    50000 RMB στην Κινα.
    Κάνα 6αρι χιλιάρικα ευρώ δηλαδη
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  5. #80
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της patsavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.483
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nassosxlvbros Προβολή μηνύματος

    Ενδιαφέρον επίσης θα είχε μια νέα πρόταση στη κατηγορία 500cc naked / commuter σαν το ER-5 της Kawasaki.
    Αυτό κι αν ήταν ο ορισμός του :To μηχανάκι τα κάνω όλα και δε ζητάω τίποτα!!
    Από τον απλό χρήστη μέχρι σχολές οδηγών το ER-5 ήταν ειδική περίπτωση:
    Ταξίδευε από τη δουλειά στο σούπερ μάρκετ μέχρι το γύρο της Ευρώπης, Δυνατό μοτέρ για κάποιον έμπειρο που κρατούσε εύκολα 140-150 κμ και παράλληλα φιλικό σε κάποιον αρχάριο., αξιόπιστο, χαμηλό κόστος σέρβις, σχετικά ελαφρύ, και κυρίως προσιτό σε πολύ κόσμο.
    Συμφωνώ ως κάτοχος του 8 χρόνια,πλην των 150 με ευκολία,και φυσικά των άθλιων φρένων του με τα σημερινά δεδομένα.Δυστυχως οι Γιαπωνέζοι έχουν αφήσει αυτό το πεδίο ελεύθερο στους Κινέζους,που μονοπωλούν την αγορά σ αυτού του είδους τις χρηστικές μοτό.Ισως λόγω κόστους να μην μπορούν να τους ανταγωνιστούν στην τιμολόγηση.ΙΔΩΜΕΝ.

  6. #81
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.103
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    το σύγχρονο ΑΕ86, ως GR86 πλέον.
    To πρώτο, το Trueno ήταν μια ειδική έκδοση του Corolla Ε80 της εποχής με coupe σχέδιο 2πορτο και την κίνηση πίσω.

    Το δεύτερο είναι ένα σπορ αυστηρά διθέσιο αυτοκίνητο, εξ αρχής φτιαγμένο για τον σκοπό της διασκέδασης στην οδήγηση, και όχι ειδική έκδοση κάποιου άλλου μοντέλου.

    Μπορεί παρά τα 40 χρόνια διαφορά, να έχουν συγγενικό ''αποτέλεσμα'' οδήγησης, αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ένα ανάλογο του άλλου.

    Τέσπα, μπορεί να το βλέπω και πολύ αυστηρά.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  7. #82
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.688
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από THRESH Προβολή μηνύματος
    Βλέπω τον τύπο με το κινητό κολλημένο στο μοτέρ, έπιασαν δουλειά αμέσως οι Κινέζοι

    :
    Επιθετικό R&D .
    when life gets complicated i ride.

  8. #83
    Μέλος
    Εγγραφή
    08/08/2015
    Μηνύματα
    349
    Νομίζω οι Κινέζοι έχουν ομορφότερο προβολέα και ίσως αναλογικά όργανα.
    https://www.motomag.gr/news/nea-mont...ia-toy-cb400sf

  9. #84
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.096
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lakisss Προβολή μηνύματος
    Νομίζω οι Κινέζοι έχουν ομορφότερο προβολέα και ίσως αναλογικά όργανα.
    https://www.motomag.gr/news/nea-mont...ia-toy-cb400sf
    Οι Κινέζοι το έχουν ανακοινώσει από πέρσι αλλά δεν είδα να γίνεται τίποτα. Μάλλον χτίζεται πελατεία στην Κίνα για μεγαλύτερες μότο.

  10. #85
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.151
    όταν είδα τα κύλινδρα έτσι άρκετα επικλινές

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	HONDACBSUPER420250919_3.jpg 
Προβολές:	37 
Μέγεθος:	83,5 KB 
ID:	465187

    μου θύμισε μοτερ cb650r, μπορεί να έχουν σχέσεις

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-09-21 10-08-05.jpg 
Προβολές:	37 
Μέγεθος:	70,4 KB 
ID:	465188

    ίσως πρόγονος cbf600 με διαφορετικά καρτερ

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Screenshot from 2025-09-21 10-08-54.jpg 
Προβολές:	37 
Μέγεθος:	57,2 KB 
ID:	465189

    εντελώς άλλη εποχή κατασκευαστικά το μοτερ cb400sf 90ties

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	honda-cb400-four-cylinder-enthusiasts-sports-motor-cycle-engine-detail-E29D4J.jpg 
Προβολές:	37 
Μέγεθος:	82,0 KB 
ID:	465190

    και καμία σχέση με το κινεζικό 500ρι με το τεράστιο ψυγείο (μεγέθους 1000 supersport) και τους ανορθόδοξους αυλούς εισόδου υγρού στον κινητήρα (πρέπει να είναι εντελώς δικό τους).

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	XLKTIRLYZ5CM3INHUYGB2GZJCU.jpg 
Προβολές:	37 
Μέγεθος:	94,6 KB 
ID:	465191
    you rise you fall you're down then you rise again

  11. #86
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    841
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Lakisss Προβολή μηνύματος
    Νομίζω οι Κινέζοι έχουν ομορφότερο προβολέα και ίσως αναλογικά όργανα.
    https://www.motomag.gr/news/nea-mont...ia-toy-cb400sf
    Ρε τους τσόγλανους!!!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  12. #87
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.199
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    To πρώτο, το Trueno ήταν μια ειδική έκδοση του Corolla Ε80 της εποχής με coupe σχέδιο 2πορτο και την κίνηση πίσω.

    Το δεύτερο είναι ένα σπορ αυστηρά διθέσιο αυτοκίνητο, εξ αρχής φτιαγμένο για τον σκοπό της διασκέδασης στην οδήγηση, και όχι ειδική έκδοση κάποιου άλλου μοντέλου.

    Μπορεί παρά τα 40 χρόνια διαφορά, να έχουν συγγενικό ''αποτέλεσμα'' οδήγησης, αλλά δεν νομίζω ότι είναι το ένα ανάλογο του άλλου.

    Τέσπα, μπορεί να το βλέπω και πολύ αυστηρά.
    Μια χαρά τα λες.

    Στην οικογένεια ενός προσθιοκίνητου ήπιου κομιούτερ προστέθηκε ένα κουπέ/λίφτμπακ, 50-50 ζύγισμα, μοτέρ 4AGE , σπορ καταβολών
    έτοιμο για μόντες και πολύ καλό για ντριφτ, μια διαρκώς αυξανόμενη τάση στην Ιαπωνία τη δεκαετία του 80'

    Έτσι βλέπω και το GR86 σήμερα , προσαρμοσμένο στην σύγχρονη εποχή βέβαια , αντιλαμβανόμενοι το θέμα κοινωνικο-οικονομικά , τάσεις της κάθε γενιάς κλπα,
    ένα προσιτό σχετικά όχημα , καλοστημένο, διασκεδαστικό, έτοιμο για μόντες και πίστες.

    Στο θέμα μας, θεωρώ οτι η Honda θα απευθυνθεί σε ένα διαφορετικό κοινό απο τα ήδη Cb650r , CB750 και έκανα μια απόπειρα να μαντέψω ποια στοιχεία προτάσσει.
    Όλα αυτά δεδομένου οτι θα έρθει Ευρώπη

Σελίδα 6 από 6 ΠρώτοΠρώτο 123456

Παρόμοια θέματα

  1. Ερωτηση για Honda CB 400 super four
    από Panopticon7 στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2009, 11:16
  2. Τι λέτε για το Honda CB 500;
    από Wheelie στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 14/05/2007, 10:57
  3. HONDA CB 400 Super Four Version S
    από Da.Vintage στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 22:32
  4. Ψυγειο Απο Honda Cb 400 Super Four
    από sevax στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 11:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF