Ίσως με αυτό να αντικαταστήσω το Hornet μου...Σίγουρα αν είχε όργανα πραγματικά και όχι αυτό το άθλιο τάμπλετ
Έχουν ξαναγίνει πισωγυρίσματα τη δεκαετία το 1990 (τα κατά κόσμον τότε "tektro" ) παντρεύοντας παλιό με νέο στυλ - βλέπε BROS 400-600.
Τα στοιχεία όμως που δελεάζουν το μάτι του πελάτη για την αγορά μοτό όπως όργανα-φανάρι - ουρά και ντεπόζιτο δε τα πειράζεις σε εξωφρενικό σημείο. Το μάτι αρέσκεται να "ταξιδεύει" σε καμπύλες επιφάνειες και όσοι τόλμησαν σχεδιαστικά με πολλές ακμές ή γωνίες, δεν άντεξαν στο χρόνο.
Ενδιαφέρον επίσης θα είχε μια νέα πρόταση στη κατηγορία 500cc naked / commuter σαν το ER-5 της Kawasaki.
Αυτό κι αν ήταν ο ορισμός του :To μηχανάκι τα κάνω όλα και δε ζητάω τίποτα!!
Από τον απλό χρήστη μέχρι σχολές οδηγών το ER-5 ήταν ειδική περίπτωση:
Ταξίδευε από τη δουλειά στο σούπερ μάρκετ μέχρι το γύρο της Ευρώπης, Δυνατό μοτέρ για κάποιον έμπειρο που κρατούσε εύκολα 140-150 κμ και παράλληλα φιλικό σε κάποιον αρχάριο., αξιόπιστο, χαμηλό κόστος σέρβις, σχετικά ελαφρύ, και κυρίως προσιτό σε πολύ κόσμο.

Σίγουρα αν είχε όργανα πραγματικά και όχι αυτό το άθλιο τάμπλετ 
