Αφου δεν τον έφαγε καμια αρκουδα τυχερός ειναι.
Thanks Rage όντως βιντεάρα εξου και τα 2,3 εκ views, όχι όμως αμπαλος τις βασικές γνωσεις χομπιστικής μηχανικης τις είχε, και πολλά @@ για το όλο εγχείρημα !
Τέτοια οδοιπορικά είναι απο τα αγαπημένα μου, καλά το τοπίο συγκινητικά όμορφο...!
![]()
you rise you fall you're down then you rise again
GSX-R750: Road Trip UK-Βέλγιο & Track Day στο μαγευτικό Spa-Francorchamps!
Ο αναβάτης (κανάλι neevesybikes) έκανε ένα επικό road trip με τη Suzuki GSX-R750 του από το Ηνωμένο Βασίλειο, μέσω Γαλλίας, μέχρι το Βέλγιο για να συμμετάσχει σε ένα Track Day στην θρυλική πίστα του Spa-Francorchamps [00:44].
Σημαντικά Σημεία από την Εμπειρία:
Ταξίδι: Η GSX-R750 αποδείχθηκε εκπληκτικά άνετη για σπορ μοτοσυκλέτα, ακόμα και σε 10ωρο ταξίδι με 33-34°C, ειδικά με τη χρήση μιας τσάντας ρεζερβουάρ SW-Motech για στήριξη και αποφόρτιση των καρπών [02:42].
Ελαστικά: Τα Pirelli Diablo Rosso Corsa 4 ήταν η ιδανική επιλογή, καθώς ανταπεξήλθαν άριστα τόσο στις εκατοντάδες χιλιάδες του ταξιδιού όσο και στις απαιτήσεις της πίστας, προσφέροντας άφθονη πρόσφυση και πολύ μικρή φθορά [05:07], [12:02].
Αναβαθμίσεις & Πίστα:
Η αλλαγή των τακακιών με EBC Racing Pads μετέτρεψε το αδύναμο σημείο των φρένων του GSX-R σε ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά του στην πίστα [12:23].
Η μοτοσυκλέτα (που ήταν στο Group B, το γρήγορο) ήταν «γλυκιά», εύκολη στην οδήγηση, με τη δύναμη να απολαμβάνει κανείς την πίστα, χωρίς να είναι κουραστική όπως μια 1000άρα [12:37].
Η MCT ανάρτηση ήταν "πολυτελής" και υποστήριζε άριστα τη μοτοσυκλέτα κατά το φρενάρισμα [12:13].
Συνολικά, ο αναβάτης δήλωσε πως η 750άρα είναι πιο αγαπημένη από ποτέ και πως αυτή η περιπέτεια συνδυασμού ταξιδιού και πίστας ήταν μια εμπειρία που «σημάδεψε»
NdGT: "A great challenge of life: Knowing enough to think you're doing it right, but not enough to know you're doing it wrong"Το'χω πάθει και στις Σέρρες
riding coach του πληκτρολογίου
Δυο ωραία βιντεο με δυο απ τα καλύτερα non street legal SS.
Κάπου εδώ να πω ότι ο κύριος Τοπρακ έκανε 2.06 στην COTA με την Superstock έκδοση του AR M1000RR και παραλίγο να σπάσει το WSBK ρεκόρ…
Ακομα δεν έχω καταλάβει τι ρόλο βαράει το "ταπεινό" Bimota.. Έχει active aero αλλά έχει μοτερ, ηλεκτρονικά, αναρτήσεις απ το μέτριο 10αρι και τιμή απ το V4R.. βέβαια από του χρόνου θα τρέχει BSB μετά την αλλαγή της AJN από καβασακι στο ιταλικό καβασακι.. Στα χαμηλόφωνα κάπου εδώ να αναφέρω πως δεν θεωρώ πως θα έχει κάποια τύχη απέναντι στα V4R της Nitrous Comp..