Άμα θες να γλυτώσεις χρήματα αλλάζεις μερικά πράγματα εσύ (καθρέπτες, σελα, μπαταρια).
Αν ειναι μακρυά άλλο συνεργείο να ρωτήσεις και βαριέσαι.....τοτε πληρώνεις την εργασία παραπάνω και τα ανταλλακτικα επίσης.
Άμα θες να γλυτώσεις χρήματα αλλάζεις μερικά πράγματα εσύ (καθρέπτες, σελα, μπαταρια).
Αν ειναι μακρυά άλλο συνεργείο να ρωτήσεις και βαριέσαι.....τοτε πληρώνεις την εργασία παραπάνω και τα ανταλλακτικα επίσης.
Πάρε τηλέφωνο σε ένα κατάστημα από το δίκτυο Λυμπερόπουλου που αντιπροσωπεύει την Piaggio, ζήτα το τμήμα ανταλλακτικών, και ρώτα μία-μία τις τιμές λιανικής, για τα ανταλλακτικά που χρειάζεσαι. Βάλε και κανα 50ρι τουλάχιστον η εργασία της σέλας, βάλε άλλο ένα 30ρι το καθάρισμα carb (carb έχει η ΕΤ4; του πότε είναι; ) Κάνε την σούμα, και δες, αν ο μάστορας σου λέει πολλά ή λίγα. Π.χ. αν σου βγαίνουν 350 ευρώ η σούμα, ε κι αλλα 100 εργασία για να μπουν όλα αυτά, δεν είναι λίγα, καλά είναι.
Μόνος σου, μπορείς να απαντήσεις στο ερώτημά σου.
Μερικά πράγματα μπορείς να τα βρεις πιο φτηνά από τα πράγματα της αντιπροσωπείας. Π.χ. ρώτα για μπαταρία, μπουζί, φίλτρο αέρος, φίλτρο λαδιού στο Bike Alert, καθρέπτες after market στον Τόγελο. Ρώτα για ιμάντα στην Mitsuboshi (Κοντόπουλος).
Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό
τιμες δεν ξερω....
αλλα μετα απο 4 χρονια ακινησια πρεπει να αλλαξεις οτιδηποτε λαστιχενιο εχει σχεση με τον κινητηρα (κολλαρα σωληνακια)
οτι υπαρχει σε ντιζα ειδικα γκαζιου
υγρα φρενων
λαστιχα
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις!!