Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 76 έως 90 από 93

Θέμα: Kawasaki Z500

  1. #76
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.036
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Άμα το ποτίζει σωστά το καφασάκι θα γίνει από μόνο του καφάσι.




    Και καλοτάξιδο παρεπιμπτώντος. Πολύ όμορφο!

  2. #77
    ...και καλη τυχη μάγκες Το avatar του/της bulmont
    Moderator
    Εγγραφή
    06/09/2010
    Μηνύματα
    4.523
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Ναι μωρή, ψάχνω τη κοκκινοσκουφιτσα, εχει εξελιχθεί σε καλό κ@υλ@κι

    Προμπλεμ;;;
    Σε ψάχνει κι' αυτή:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	15037151_1862121737352539_3432431495784633849_n.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	60,6 KB 
ID:	464031
    "ελλαδα ειναι η χωρα οπου ο λαζοπουλος κανει σατιρα και ο αρκας προπαγανδα....(!)"

  3. #78
    Γενικώς Διευθυντής... Το avatar του/της o_gavros
    Εγγραφή
    29/11/2004
    Μηνύματα
    5.310
    Εδώ να σε δω ρε μάγκα
    Καίω τα δέντρα,χτίζω μεζονέτες
    Θα κάνω τα παιδιά μου μαριονέτες

  4. #79
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    12.036
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Σε ψάχνει κι' αυτή:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	15037151_1862121737352539_3432431495784633849_n.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	60,6 KB 
ID:	464031
    Ωνσγσω...

  5. #80
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.024
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bulmont Προβολή μηνύματος
    Σε ψάχνει κι' αυτή:

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	15037151_1862121737352539_3432431495784633849_n.jpg 
Προβολές:	263 
Μέγεθος:	60,6 KB 
ID:	464031
    Αυτό του έλεγα αλλά που να νιώσει....
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  6. #81
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.771
    Καλοτάξιδο!!!! Με πολλά όμορφα χιλιόμετρα παρέα!
    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  7. #82
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    2.188
    Καλοτάξιδο Νυχτοκαβαλάρη1995!!!!

    Πάντα όρθιος!!!!
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  8. #83
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    37
    Σας ευχαριστώ πάρα πολύ, είμαστε ήδη στα 500 χιλιόμετρα, άλλα τόσα και μπαίνουμε στο σέρβις των 1000 οπότε και θα κάνω ένα update αναφορικά με το στρώσιμο και εντυπώσεις από τη μηχανή

  9. #84
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    37
    Ένα πολύ σύντομο update για τα πρώτα 500 χιλιόμετρα αναφορικά με την κατανάλωση. Στην αρχή όπως είχα αναφέρει η κατανάλωση ήταν στα 5 λίτρα στα 100 και κάπου στα 200 χιλιόμετρα είχε πέσει στα 4.8 λίτρα/100 χλμ. Πλέον είναι σταθερά στα 4.2 λίτρα, το οποίο είναι κοντά στα 3.8 που δίνει ο κατασκευαστής και ακόμη είμαστε στη μέση του στρωσίματος. Επίσης μέχρι τώρα το μοτέρ έχει δουλέψει μέχρι τις 5 χιλιάδες στροφές όπως προβλέπει ο κατασκευαστής. Μετά τα 600 χιλιόμετρα θα αρχίσει η ανά 100 χιλιόμετρα αύξηση ανά 1000 στροφές. Τέλος, μου είχαν αναφέρει στην αντιπροσωπεία ότι κατά το στρώσιμο ανά 200 χιλιόμετρα καλό είναι να ελέγχω το λάδι, καθώς μπορεί να κάψει λίγο, μέχρι στιγμής είναι μια χαρά και δεν έχει χρειαστεί συμπλήρωση. Τα χιλιόμετρα έχουν γίνει ανά 30 περίπου τη φορά ώστε να ζεσταίνεται και να κρυώνει ο κινητήρας για να δέσουν τα μεταλα. Μόνη εξαίρεση ένα ταξιδάκι 90 χιλιομέτρων στα 400 χιλιόμετρα, όπου και πάλι μετά από αυτό λάδι δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα το μαύρο σκυλί. Όσον αφορά θερμοκρασίες, μέσα στην πόλη με πρώτη δευτέρα είμαστε 98 με 105 βαθμους, όταν δεν έχει κίνηση πέφτει κοντά στους 92, στο ταξιδάκι με ανοιχτό δρόμο είναι γύρω στους 82 βαθμους με τις θερμοκρασίες Αυγούστου. Περισσότερες λεπτομέρειες θα αναφέρω μετά το στρώσιμο όσον αφορά και τα οδηγικα.
    Τελευταία τροποποίηση από NightRider1995; 05/08/2025 στις 21:15.

  10. #85
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    37
    Update για το σέρβις των 1000 χιλιομέτρων:

    Κάναμε και το σέρβις των 1000 χιλιομέτρων στην επίσημη αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη. Λόγω διακοπών άργησε λίγο να γίνει, οπότε αναγκαστικά έπρεπε τα τελευταία χιλιόμετρα πριν τα 1000 να γίνουν με φειδώ, οπότε δεν βολταρα όσο θα ήθελα.

    Λοιπόν, είχαμε αλλαγή λαδιων και αλλαγή φίλτρου λαδιού, όπου μπήκε το επίσημο φίλτρο της kawasaki και λάδια repsol 10w40. Επίσης έγιναν συσφιξεις όπου χρειαζόταν, λίπανση αλυσίδας και αμορτισέρ και μανετες και συνδέθηκε και ο εγκέφαλος της μηχανής με υπολογιστή για γενικό έλεγχο. Η τιμή του σέρβις ήταν στα 74 ευρώ.

    Πρώτη φορά έκανα σέρβις στην αντιπροσωπεία της kawasaki στη Θεσσαλονίκη, γενικά έμεινα ευχαριστημένος από την επαφή τόσο με το προσωπικό όσο και με τους μάστορες που μίλησα και γενικά είδα ότι μου την πρόσεξαν αρκετά τη μηχανή. Οπότε οκ 74 ευρώ θεωρώ ότι είναι οκ τιμή για επίσημη αντιπροσωπεία, προφανώς και σε κάποιο άλλο συνεργείο ίσως μπορείς να βρεις φτηνότερη τιμή, ενώ μόνος αν το κάνεις λογικά γύρω στα 40 ευρώ θα κοστίσουν τα αναλώσιμα.

    Λοιπόν, τώρα πάμε στις εντυπώσεις γενικότερα για τη μηχανή έχοντας κάνει συνολικά 1100 χιλιόμετρα τόσο μέσα στην πόλη όσο και σε αυτοκινητοδρομο.

    Οδηγικα η μηχανή είναι πολύ ευχάριστη, έχει ωραίο γκαζακι χωρίς να τρομάζει, είναι πολύ σταθερή κι έχει ωραίο κράτημα, ενώ η γεωμετρία της είναι υποδειγματικη. Ιδανικότερο τερέν για τη μηχανή σίγουρα είναι οι επαρχιακοι με στροφιλικια, αλλά και για καθημερινό μέσα στην πόλη είναι βολικό, αν και το τιμόνι δεν κόβει τόσο πολύ όσο σε άλλα γυμνά της κατηγορίας και η θέση οδήγησης είναι επίσης πιο σκυφτη σε σύγκριση με άλλες γυμνές που είναι πιο όρθιες, αλλά χωρίς να κουράζει. Επίσης, σε αυτοκινητοδρομο η μηχανή δεν έχει κανένα θέμα και μπορείς να ταξιδέψεις άνετα με 120-130 χιλιόμετρα την ώρα στις 7 χιλιάδες στροφές με 6η, ενώ η μηχανή έχει να δώσει πολύ γκάζι ακόμη, καθώς ο κόφτης είναι στις 11 χιλιάδες στροφές. Οι αναρτήσεις είναι οκ όχι κάτι το ιδιαίτερο αλλά διαβάζουν ικανοποιητικα το δρόμο, σπορ ρυθμισμενες οπότε στις λακούβες βαράει.

    Τα φρένα, αν και με μόνο δισκόφρενο διπιστονο μπροστά και μονο δισκόφρενο μονοπιστονο πίσω της nissin είναι ικανοποιητικα, ωστόσο δεν έχουν δοκιμαστεί ακόμη σε βρεγμένο δρόμο. Το abs δεν είναι πολύ επεμβατικο και σε αφήνει να κάνεις πράγματα μέχρι να επέμβει, αλλά όταν επεμβαίνει είναι απότομο και σου πετάει το χέρι από τη μανετα.

    Η κατανάλωση της βενζίνης είναι αρκετά καλή στα 3.8 με 4 λίτρα στα 100, όσο δηλαδή ορίζει και ο κατασκευαστής και βγάζει αυτονομία γύρω στα 280 χιλιόμετρα.

    Ανεμοκαλυψη εννοείται ότι είναι ανύπαρκτη αλλά φυσικά και δεν είναι το ζητούμενο σε αυτήν την κατηγορία. Σε ταξίδι με σταθερά 120 χιλιόμετρα την ώρα δεν αντιμετωπίζεις ιδιαίτερα ζητήματα με τον αέρα λογω του ότι και η θέση οδήγησης είναι μαχιμη, αλλά λογικά αν πας παραπάνω εκεί θα παίζεις ξύλο με τον αέρα. Η μηχανή γενικά έχει γκάζι οπότε δεν κολλάει να πάει και αρκετά παραπάνω το θέμα είναι πόσο αντέχει ο αναβάτης.

    Και μιας που είπαμε για αναβάτη, η μηχανή είναι σχεδιασμένη για ένα άτομο, η θέση του συνεπιβάτη είναι μικρή, άβολη και αρκετά ψηλά βρίσκονται τα μαρσπιε, οπότε αν θέλετε να πάρετε αυτή τη μηχανή και παίρνετε πολύ συχνά δικαβαλο δεν θα βολευτείτε ούτε εσείς ούτε και ο συνεπιβάτης. Είναι μηχανή για καθημερινές μετακινήσεις, για βόλτες και για μικρά ταξιδάκια μονοκαβαλο.

    Στα της αξιοπιστίας της μηχανής, προφανώς τα χιλιόμετρα είναι ελάχιστα για να βγουν συμπεράσματα, αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα βγει απροβληματιστη καθώς οκ είναι επώνυμη, έχει και τα 4 χρόνια εγγύησης, είμαι κι εγώ γενικά σχολαστικός με τη συντήρηση και τη φροντίδα της αλλά και με την οδήγηση της χωρίς να την πιέζω ιδιαίτερα.

    Στα τις αντιπρπσωπειας της kawasaki δεν μπορώ να πω πολλά πράγματα γενικά, καθώς μέχρι στιγμής πέρα από την αγορά και το πρώτο σέρβις δεν έχει χρειαστεί σε κάτι άλλο η αντιπροσωπεία, ωστόσο μέχρι στιγμής τουλάχιστον εδώ στη Θεσσαλονίκη η αντιμετώπιση τους προς εμένα ήταν θετική και επαγγελματική, οπότε αναμένω και πως θα ανταποκριθουν αν και εφόσον χρειαστεί κάτι για τη μηχανή.

    Γενικά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ικανοποιημένος από την αγορά της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας, δεν θα πω ότι είναι value for money γιατί δεν είναι, ακόμη και με την έκπτωση των 500 ευρώ στα 6500 που την αγόρασα, καθώς σε αυτά τα λεφτά υπάρχουν πιο value for money μηχανές. Αν σου αρέσει ο σχεδιασμός της σειράς z της kawasaki και πετύχεις και κάποια έκπτωση τότε θεωρώ αξίζει τα λεφτά της, καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτά τα κυβικά με δικύλινδρο μοτέρ είναι μόνο το mt 03 στα 6000 ευρώ αλλά και με χαμηλότερα κυβικά ροπή και άλογα, το nk 450 πολύ πιο οικονομικό κάτω από 6 χιλιάρικα και το cb500 hornet, το οποίο φυσικά έχει διπλό δισκόφρενο μπροστά σαν ένα μεγάλο + αλλά κοστίζει και 7200 ευρώ.

    Εννοείται στα της αξιοπιστίας και της οδηγικής συμπεριφοράς θα υπάρξει νέο update μετά τα 4 χιλιάδες χιλιόμετρα, ώστε να έχει ανοίξει και περισσότερο το μοτέρ. Καλές βόλτες να έχουμε όλοι, να χαιρόμαστε τα μηχανάκια μας.
    Τελευταία τροποποίηση από NightRider1995; 27/08/2025 στις 20:07.

  11. #86
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/07/2025
    Μηνύματα
    37
    Και μερικές φωτογραφίες με το εργαλείο από ημερήσια εκδρομούλα μετά το σέρβις για να αρχίσουμε να γράφουμε χιλιόμετρα σιγά σιγά

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled3.jpg 
Προβολές:	126 
Μέγεθος:	100,6 KB 
ID:	464573
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled2.jpg 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	99,7 KB 
ID:	464574
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Untitled.jpg 
Προβολές:	126 
Μέγεθος:	97,2 KB 
ID:	464575

  12. #87
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    25/09/2025
    Μηνύματα
    1
    Ωραίος φίλε φαίνεται τρομερή ... Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι για κάποιο λόγο στην Ελλάδα δεν ασχολούνται τόσο με τα kawasaki ενώ στο εξωτερικό όπως είπες είναι στα τοπ. Πχ στο ιντερνετ αν ψάξεις z400 ( που έγινε z500 ) το προτείνουν φουλ για την κατηγορία του, ενώ στην Ελλάδα οι μισοί παίζει να μην ξέρουν ότι υπάρχει ..... μόνο το ninja ακούγεται. Δεν ξέρω, μου φαίνεται περίεργο αυτό με την kawasaki στην Ελλάδα, αν γνωρίζει κάποιος ας μας πει.
    Εγώ θέλω να σε ρωτήσω για την θέση οδήγησης, σε σχέση με άλλα naked θεωρείς είσαι πιο σκυφτός? Είμαι 1.85 περίπου και ψάχνω για 1η μηχανή

  13. #88
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.725
    Το εμπιστεύονται γιατί έχουν την εμπειρία* από τα προηγούμενα μοντέλα er500, gpz 500. *καλή τιμή, αντοχή, επιδόσεις
    Στην ελλάδα ήταν μια άσχημη περίοδος απο θέμα αντιπροσωπείας που έβγαζε τους μηχανικούς από τα ρούχα τους και ταλαιπωρούσε εμάς.

    Με το ύψος σου είναι δύσκολο να σου ταιριάξει, αν θες τόσο μικρό δοκίμασε και on off, δείχνει πολύ καλύτερα και είσαι πιο άνετος.
    Μην νομίζεις πως είναι αυτό που πρέπει για πρώτη μοτό, υπάρχουν μεγαλύτερες που έχουν πολύ εύκολη διαχείριση και δύναμη που δεν τρομάζει.
    Οπωσδήποτε θα δοκιμάσεις έστω σταματημένος όποια μοτό σου αρέσει και θα έχει απέναντι βιτρίνα να σε δείς.

    Eίμαι πιο κοντός και έχει χρειαστεί να αποφύγω μοτοσυκλέτες 750 κ.λπ. γι' αυτό το λόγο.

  14. #89
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    7.024
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctor_john Προβολή μηνύματος
    Το εμπιστεύονται γιατί έχουν την εμπειρία* από τα προηγούμενα μοντέλα er500, gpz 500. *καλή τιμή, αντοχή, επιδόσεις
    Στην ελλάδα ήταν μια άσχημη περίοδος απο θέμα αντιπροσωπείας που έβγαζε τους μηχανικούς από τα ρούχα τους και ταλαιπωρούσε εμάς.

    Με το ύψος σου είναι δύσκολο να σου ταιριάξει, αν θες τόσο μικρό δοκίμασε και on off, δείχνει πολύ καλύτερα και είσαι πιο άνετος.
    Μην νομίζεις πως είναι αυτό που πρέπει για πρώτη μοτό, υπάρχουν μεγαλύτερες που έχουν πολύ εύκολη διαχείριση και δύναμη που δεν τρομάζει.
    Οπωσδήποτε θα δοκιμάσεις έστω σταματημένος όποια μοτό σου αρέσει και θα έχει απέναντι βιτρίνα να σε δείς.

    Eίμαι πιο κοντός και έχει χρειαστεί να αποφύγω μοτοσυκλέτες 750 κ.λπ. γι' αυτό το λόγο.


    Το GPZ 500 το πρώτης γενιάς, εχμ....δεν ήταν ακριβώς αξιόπιστο....
    Όλα τα επόμενα μοντέλα με το ίδιο μοτέρ (με πιο "ήπιους" εκκεντροφόρους) βγήκαν όντως πολύ αξιόπιστα!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  15. #90
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.725
    Γι'αυτό και δεν γράφω κάτι τέτοιο!

    Σφάλματα υπάρχουν σε κάθε νέα έκδοση, αν μπορείς να τα αντιμετωπίσεις εύκολα ενώ το σύνολο είναι άσπαστο θα πεις πως δεν πέτυχε;
    Μετά από 35 χρόνια έχοντας δώσει κινητήρα σε χιλιάδες kle, κ.α. οι αμερικανοί που το ψωνίζουν πανεύκολα και τα τρέχουν ενιαίο 25 χρόνια πως να το χαρακτηρίσουν;

    Engine & Fuel Systems
    Dirty Carburetors: A very common problem, especially after the bike has been sitting for a long time, leading to no-start conditions, poor idle, and the engine running rich.
    Fuel Starvation: The fuel petcock or its refurbishing kit can fail, causing the engine to cut out at high RPMs.
    Carb Icing: Kawasaki parallel twins are prone to icing, which can cause the engine to run rich and cut out on one cylinder, particularly in cold, damp weather.
    Ignition System
    Faulty Ignition Coils: A failing ignition coil or poor wiring connections can lead to backfiring and misfires.
    Wiring Issues: Loose or corroded wiring, especially near the CDI unit and on the right side of the bike, can cause intermittent electrical issues.
    Rotor Magnets: On first-generation models, the magnets on the generator rotor can shatter, causing the charging system to fail.

    Transmission & Gearbox
    Fragile Gearbox: Pre-1994 models are known to have a fragile gearbox.
    Disintegrating Ignition Bell Resin: The resin in the ignition bell can disintegrate over time, potentially clogging the oil strainer.

    Other Common Issues
    Cam Chain Tensioner: The stock cam chain tensioner is a known weak point and often needs replacing.
    Oil Leak: Some models may develop a leak from the core plugs or other components after being disassembled.
    Clunky Gear Changes: Older bikes can sometimes exhibit a clunk when shifting into first gear, which can often be reduced once the oil warms up.

    Αυτό με τον τεντωτήρα είναι γνωστότερο από μπάντα.
    Αν ο ιδιοκτήτης επιμένει σε αντικαταστάσεις με του εργοστασίου, ενώ οι μηχανικοί λένε καλύτερα όχι, το πρόβλημα
    είναι στις πεποιθήσεις όχι στην μοτό..

Σελίδα 6 από 7 ΠρώτοΠρώτο 1234567 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Kawasaki Z750 Vs Hornet Vs Fazer
    από Dean στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2004, 15:38
  2. Kawasaki er-500
    από milaber στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 02/01/2004, 11:06
  3. Kawasaki ZX636R manual
    από Viagra_650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 02/12/2003, 00:07
  4. "YΡΚ 303" - Kawasaki ZΖR!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2003, 10:19
  5. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 08:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF