Πείτε μου αν έχουν ενεργοποιηθεί ήδη και που ώστε να ξέρω που να παραδώσω το δίπλωμα…![]()
Πείτε μου αν έχουν ενεργοποιηθεί ήδη και που ώστε να ξέρω που να παραδώσω το δίπλωμα…![]()
Ride(s) the wind of change...
Ναί, υπάρχουν ένα ζευγάρι κάμερες στην εκκλησία του Σταυρού κ άλλο ένα στον Σκλαβενίτη Παιανίας, αλλά είναι σπασμένες από χρόνια.
Τώρα τελευταία κάνουν μπλόκα τα βράδια εκεί που είναι τα ξυλάδικα.
Μια μέρα να κάτσουν έχουν μαζέψει τουλάχιστον 200 διπλώματα κ αρκετά χιλιάρικα από πρόστιμα.
Για το καλό μας πάντα.
Δεν διάβασα όμως κάπου, για το αν οι κάμερες θα κόβουν κλήση για αμάξια που κάνουν σφήνες, που αλλάζουν συνέχεια λωρίδες, που πλησιάζουν δίκυκλα σε απόσταση χιλιοστών, για φορτηγά που βγάζουν ντουμάνια καπνού κ για οδηγούς ιχ που πετάνε γόπες στον δρόμο κ τις τρώμε εμείς που οδηγούμε μηχανάκια .
Άλλη μια διαφορά είναι ότι στις χώρες που τα θύματα είναι λιγότερα δεν κυκλοφορούν δίκυκλα.
Στην Ελλάδα τα δίκυκλα είναι πολλά αναλογικά και κάνουν πολλά χιλιόμετρα αναλογικά με την υπόλοιπη Ευρώπη.
Το 2022 το 38% των θανάτων από τροχαίο στην χώρα μας ήταν μοτοσικλετιστές.
Άρα αν απαγορεύαμε τις μοτοσυκλέτες θα έβλεπες σημαντικότατη μείωση των θυμάτων.
Σε αυτές τις χώρες υπάρχουν πολλοί ποδηλάτες όμως και περισσότερες διαβάσεις που οι οδηγοί έχουν μάθει να προσέχουν. Το Ελσίνκι έριξε τα όρια σε περιοχές του κέντρου και σε γειτονιές με αρκετούς πεζούς στα 30 τα τελευταία 5-6 χρόνια. Πέρσι ήταν η πρώτη χρονιά χωρίς νεκρούς ή σοβαρούς τραυματισμούς.
Όσο για το άγχος που αναφέρει ένας συμφορουμίτης παραπάνω, έζησα 17 χρόνια στην Φινλανδία (με τα γνωστά παγκοσμίως αυστηρά όρια) και ποτέ δεν πήρα κλήση. Αν όλα τα οχήματα κινούνται με τους ίδιους ρυθμούς τότε δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι. Έχεις χρόνο να δεις τον πεζό, ποδήλατο και καρότσι που θα προσπαθήσει να περάσει την διάβαση και θα σταματήσεις σαν κύριος. Με την λογική της Ελλάδας, που τα όρια είναι προεραιτικά, δεν πρόκειται να την βγάλεις καθαρή έξω.
Dress for the accident, not the ride.
To μεγαλυτερο ανεκδοτο ειναι οι καμερες....στην Λ.ΝΑΤΟ
Θα στελνουν ηλεκτρονικα την κληση στους μαχαλαδες.
Επειδη το ενα ειναι ανεπαρκες, ειτε γιατι πινει καφε στο Εβερεστ ειτε γιατι δεν μπορει να ειναι παντου κι ενας μπλε για να γραφει, σε ολες τις χωρες βαζουν καμερες. Φωτο και ερχεται σπιτι σου χωρις να μπορει να την σβησει κανεις, να βαρεθει να την κατεβασει κλπ
Ουτε παρακαλια, ουτε γνωστοι που σβηνουν κλησεις
Ειδικα στις πολεις θα επρεπε να δουλευουν χρονια.
Χθες Κατεχακη και Μεσογειων ΙΧης εκανε αριστερα στην λωριδα για στροφη αριστερα, προσπερασε τον μπροστινο του που σταματουσε στο κοκκινο φαναρι και διεσχισε την διασταυρωση προς Καρεα. Οχι πορτοκαλι το φαναρι, κοκκινο. Σε αυτον τον τυπο μονο κοψιμο κωλου σηκωνει και οι καμερες θα του τον κοψουν γιατι χθες δεν υπηρχε τροχαιος εκει.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Είναι σίγουρα σπαστικό,ΔΕΝ έχουμε μάθει έτσι αλλά από
την μια μιλάμε για σχολές ασφαλούς οδήγησης και από την άλλη κάνουμε γάργαρα τον ΚΟΚ που η τήρηση του από όλους ιχ-μοτο-πεζοι-πατνια κτλ είναι ο νο1 κανόνας ασφαλείας σε ένα δημόσιο δρόμο.
Γράφω κάνουμε γιατί δεν το παίζω πολιτικά ορθός, μεσήλικας καγκουρας με tdm είμαι, παραβιάζω τον ΚΟΚ καθημερινά όσο αφορά τα όρια και εγώ.
when life gets complicated i ride.
Ο ΚΟΚ δε λειτουργεί απαραίτητα προς την ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών.
Π.χ. λέει να κινείσαι στο δεξί άκρο του δρόμου. Αυτό είναι θάνατος για τον μοτοσυκλετιστή που πρέπει να κινείται σε σημείο που να φαίνεται έυκολα απο τα αυτοκίνητα των κάθετων δρόμων σε αυτόν που κινείται.
Λέει να μη προσπερνάς και να μένεις πίσω από τα αυτοκίνητα, με ένα απότομο φρένο έχεις γίνει χαλκομανία και με σίγουρο τραυματισμό.
Λέει να προσπερνάς απο αριστερά, ενω το καλύτερο είναι να προσπερνάς ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα γιατι έτσι είναι σίγουρο ότι δεν θα κάνει κανένα απο τα δύο κάποια κίνηση προς τα πάνω σου.
Και άλλα πολλά.
moto.gr on Instagram: https://www.instagram.com/motogrforum/
moto.gr on Facebook: https://www.facebook.com/groups/1800...3?locale=el_GR
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια
Οδηγήστε έξυπνα και με ασφάλεια 2
Ολες οι καμερες ταχυτητας στο εξωτερικο γραφουν μετα το +10%. Δεν νομιζω οτι εδω θα ειναι χαμηλοτερο. Η τιμη του προστιμου ειναι μια χαρα παντως, αρκετα χρηματα για να τσουξει την πρωτη φορα και να το σκεφτεις διπλα και τριδιπλα.
Τωρα για το οριο των 30 θα γελασω και θα πω οτι οπως ποτε μα ποτε στα 40 χρονια που οδηγω δεν ειδα καμερα να ελεγχει το οριο των 50, δεν θα δω και καμερα για τα 30.
Οσες χωρες το υιοθετησαν εκαναν μελετες κυκλοφοριακες, παρεμβασεις στο δικτυο και αφου το εφαρμοσαν πιλοτικα αξιολογησαν τα αποτελεσματα και το εκαναν πραξη. Οι δικοι μας εδω ειδαν κατι πιασαρικο και το αντεγραψαν για να πουν οτι κανανε κατι. Οπως ακριβως με τα τροχαια, παντα μα παντα φταιει η υπερβολικη ταχυτητα.
Πόσο μπροστά είναι η καβασάκι ρε γαμώτο, τι συστήματα είχανε πάνω από το δυό χιλιάδες σέξι κιόλα...
Είπα και εγώ, δεν μου πέθανε στα χέρια την προηγούμενη βδομάδα, απλά έμαθε οτι ψηφίστηκε ο νέος ΚΟΚ και παραδόθηκε.![]()
Ώπ, δεν έχει 7η;;;
Τώ καιρώ εκείνω, γύρω στο 2001 όπου δεν υπήρχε Ιόνια οδός κ γέφυρα, ο μόνος τρόπος να πάς Γιάννενα ήταν από τον παλιό μέσω Αγρινίου κλπ.
Θυμάμαι πως πριν τις πόλεις και τα χωριά είχε αυστηρά όριο 50 km/h, αρκετά πριν προσεγγίσεις.
Εκεί την έστηναν με ραντάρ και είχε αρκετά μπλόκα.
Είχα δεί κάποιες φορές μπροστά μου να σταματούν αυτοκίνητα για όρια ταχύτητας, αλλά προσωπικά δεν είχα φάει ποτέ κλήση, ούτε κάποιος γνωστός μου.
Δεν ξέρω αν είχε κάποιος ανάλογη εμπειρία, δηλαδή ενώ κινείται σε εθνική οδό, ξαφνικά να πρέπει να πέσει στα 50 κ να φάει κ κλήση.
Την πρώτη φορά στην ζωή μουπου πηγα στην ας πούμε υποαναπτυκτη Βουλγαρία (2005 περίπου) με έγραψαν 2 φορές για τον λόγο που αναφέρεις.πηγαινα με 70-80 σε δρόμο που περνούσε μέσα από χωριό,όχι δρομάκι,σαν να λέμε παλιά ΕΟ εδώ.
Την διαδρομή που περιγράφεις την έχω κάνει δεκάδες φορές πριν την Ιόνια οδό και την κάνω ακόμα πολλές φορές,ανεβαίνω δίπλα στον Λούρο.
Ισχύει ότι γράφουν στα χωριά εκεί,δεν είχα -εχω κανένα πρόβλημα να αφήσω το γκάζι για 1-2 χλμ και να περάσω με 50.
Εξάλλου έχει ταμπέλες, πίνακες που δείχνουν με πόσα πας από μακρυά.
when life gets complicated i ride.
Ναι κ εγώ πέρασα πριν κάνα τετράμηνο από τον παλιό.
Δεν λέω πώς είναι λάθος το όριο τών 50 km/h, απλά απάντησα εμμέσως στον σύντροχο από πάνω, σχετικά με τα όρια τών 50 km/h, αν υπάρχει έλεγχος .
Κ το συνεχίζω λίγο, στην περίφημη Λαυρίου, στο ρεύμα προς Παιανία, στο πρώτο ξυλάδικο έχουν ραντάρ κάποια βράδια κ το όριο είναι 50 km/h.
Ήδη κάποιοι υποψιασμένοι κόβουν ταχύτητα από πριν.